Ir nieko, tiesiog Ukmergės plentas, Savanorių pr. kaip ir pietinis aplinkelis neatitinka visų A1 kategorijos reikalavimų
Prie ko Pietinis neatitinka? Aiškiai įvardinta BP kategorijose - A1. Kol kas pasirodo čia vienintelė greito eismo gatvė Vilniuje. Jei jau A1, reiškia atitinka. Kriterijus išvardyjau kelis
Prie ko Pietinis neatitinka? Aiškiai įvardinta BP kategorijose - A1. Kol kas pasirodo čia vienintelė greito eismo gatvė Vilniuje. Jei jau A1, reiškia atitinka. Kriterijus išvardyjau kelis
Na gerai, atitinka, gal pasikeitė reikalavimai, bet šaligatvių A1 kategorijos gatvėse tikrai neturėtų būti pagal reikalavimus.
Prie ko Pietinis neatitinka? Aiškiai įvardinta BP kategorijose - A1. Kol kas pasirodo čia vienintelė greito eismo gatvė Vilniuje. Jei jau A1, reiškia atitinka. Kriterijus išvardyjau kelis
Pasitikslinu, ar teisingai supratau: vienintelės A1 kategorijos (greito eismo) gatvės Vilniuje yra Geležinio Vilko gatvė ir Pietinis aplinkkelis.
Jei taip, tada keliu klausimą. Kodėl Geležinio Vilko gatve važinėja 24-tas autobusas, o Pietiniu aplinkkeliu VT reiktų neleisti važinėti išvis?
Minėtas autobusas važiuoja atkarpoj tarp GV - Ukmergės sankryžos ir Savanorių žiedo. Ties jais yra vieninteliai šviesoforai, tarpas be jų ~3-4 km. Tai lyg ir greitas eismas toj dalyj, bet va, važinėja, ir (mano nuomone) gana naudingas jis ten.
Pats jau anksčiau šito klausiau ir susidūriau su tais pačiais atsakymais, kurie manęs visai neįtikina.
Pasitikslinu, ar teisingai supratau: vienintelės A1 kategorijos (greito eismo) gatvės Vilniuje yra Geležinio Vilko gatvė ir Pietinis aplinkkelis.
Jei taip, tada keliu klausimą. Kodėl Geležinio Vilko gatve važinėja 24-tas autobusas, o Pietiniu aplinkkeliu VT reiktų neleisti važinėti išvis?
Minėtas autobusas važiuoja atkarpoj tarp GV - Ukmergės sankryžos ir Savanorių žiedo. Ties jais yra vieninteliai šviesoforai, tarpas be jų ~3-4 km. Tai lyg ir greitas eismas toj dalyj, bet va, važinėja, ir (mano nuomone) gana naudingas jis ten.
Nepainiokime savoku. Vazineti autobusams A1 kategorijos gatvemis nedraudziama. Tiesiog projektuojant tokia gatve, joje neturi buti visuomeninio transporto stoteliu beigi pesciuju pereju ir panasiu trukdziu. Isimtiniais atvejais tam tikrose atkarpose nustatomas greicio apribojimas (reiktu suprasti kaip kategorijos pakeitima, pvz. Gelezinio Vilko atkarpoje prie Didlaukio gatves) ir ten jau leidziama irengti stoteles.
Vazineti autobusams A1 kategorijos gatvemis nedraudziama. Isimtiniais atvejais tam tikrose atkarpose nustatomas greicio apribojimas (reiktu suprasti kaip kategorijos pakeitima, pvz. Gelezinio Vilko atkarpoje prie Didlaukio gatves) ir ten jau leidziama irengti stoteles.
Vat apie tai jau senokai norėjau pasisakyti. Kasdien einu į darbą per perėją GV gatvėje Baltupiuose ties IKI parduotuve. Tai bene vienintelis tik pėstiesiems skirtas šviesoforas GV gatvėje. Ar nebūtų daugiau logikos šioje vietoje įrengti pėsčiųjų viaduką ir panaikinti šviesoforą, kuris stabdo automobilių eismą net naktį (veikia šviesoforas), o ryte einant per perėją ir "neužtaikius ant žalio" reikia skirti apie 1,5-2 min. gatvės perėjimui. Ar ne paprasčiau būtų viadukas?
Nepainiokime savoku. Vazineti autobusams A1 kategorijos gatvemis nedraudziama. Tiesiog projektuojant tokia gatve, joje neturi buti visuomeninio transporto stoteliu beigi pesciuju pereju ir panasiu trukdziu. Isimtiniais atvejais tam tikrose atkarpose nustatomas greicio apribojimas (reiktu suprasti kaip kategorijos pakeitima, pvz. Gelezinio Vilko atkarpoje prie Didlaukio gatves) ir ten jau leidziama irengti stoteles.
Aš sąvokų nepainioju. Tiesiog mano cituotas forumo dalyvis pasisakė, kad visuomeninio transporto A1 gatvėse neturėtų būti. Visgi yra taip, kad Geležinio vilko gatve vienas autobusas važiuoja. Važiuoja jis ne ta atkarpa prie Didlaukio, kurią paminėjot, o kita atkarpa, kurią aprašiau pats. Būtų įdomu sužinoti, ar ta dalis, kuria važiuoja, nėra laikytina pakeistos kategorijos. Man panašu, kad ne: vieninteliai šviesoforai yra prie įvažiavimo į 3-4 km atkarpą ir išvažiavimo iš jos, kitokių sankryžų, trukdančių eismui "į priekį", nėra. Stotelių toje atkarpoje trys, išsidėsčiusios kas ~kilometrą. Jei ta atkarpa irgi laikoma greito eismo, tai ar tokio pat greito eismo Pietiniame aplinkkelyje būtų kažkokių bėdų dėl autobuso paleidimo?
Vat apie tai jau senokai norėjau pasisakyti. Kasdien einu į darbą per perėją GV gatvėje Baltupiuose ties IKI parduotuve. Tai bene vienintelis tik pėstiesiems skirtas šviesoforas GV gatvėje. Ar nebūtų daugiau logikos šioje vietoje įrengti pėsčiųjų viaduką ir panaikinti šviesoforą, kuris stabdo automobilių eismą net naktį (veikia šviesoforas), o ryte einant per perėją ir "neužtaikius ant žalio" reikia skirti apie 1,5-2 min. gatvės perėjimui. Ar ne paprasčiau būtų viadukas?
Žinau, tikrai pėstiesiem nepalankus šviesoforas. Aišku, viadukas paprasčiau, bet brangu. O dabar dar mažiau įkandama, nes krizė.
Vat apie tai jau senokai norėjau pasisakyti. Kasdien einu į darbą per perėją GV gatvėje Baltupiuose ties IKI parduotuve. Tai bene vienintelis tik pėstiesiems skirtas šviesoforas GV gatvėje. Ar nebūtų daugiau logikos šioje vietoje įrengti pėsčiųjų viaduką ir panaikinti šviesoforą, kuris stabdo automobilių eismą net naktį (veikia šviesoforas), o ryte einant per perėją ir "neužtaikius ant žalio" reikia skirti apie 1,5-2 min. gatvės perėjimui. Ar ne paprasčiau būtų viadukas?
Ir taip ir ne. Paprasčiau. Bet supraskit- pinigų nėėėra ir nebus
Ir taip ir ne. Paprasčiau. Bet supraskit- pinigų nėėėra ir nebus
Suprantu, net labai suprantu (nors pinigų "kultūrai"/chaltūrai ant Neries kranto nemažai atsirado), tačiau argi nebūtų galima to šviesoforo nuo 22 iki 5.30 val visai išjungti? Pėsčiųjų praktiškai visai nėra, o automobilių eismas stabdomas...
Suprantu, net labai suprantu (nors pinigų "kultūrai"/chaltūrai ant Neries kranto nemažai atsirado), tačiau argi nebūtų galima to šviesoforo nuo 22 iki 5.30 val visai išjungti? Pėsčiųjų praktiškai visai nėra, o automobilių eismas stabdomas...
Geriausia įrengtų reguliuojamą mygtuko paspaudimu šviesoforą, tada žmonės galėtų pereiti sugiai, ir automobiliai galėtų nestbadomi važiuoti, kai pėsčiųjų nėra. Šiaip ten nemažai žmonių vaikšto ir vėlai vakare, nes visai šalia studentų bendrabučiai. Beto viadukas anksčiau ar vėliau turėtų atsirasti, nes vieną jau pastatė neseniai Geležinio vilko gatvėje, o šioje vietoje jis tikrai reikalingesnis. Juolab pėsčiųjų viaduko visai kiti kaštai nei autotransporto.
Geriausia įrengtų reguliuojamą mygtuko paspaudimu šviesoforą, tada žmonės galėtų pereiti sugiai, ir automobiliai galėtų nestbadomi važiuoti, kai pėsčiųjų nėra. Šiaip ten nemažai žmonių vaikšto ir vėlai vakare, nes visai šalia studentų bendrabučiai. Beto viadukas anksčiau ar vėliau turėtų atsirasti, nes vieną jau pastatė neseniai Geležinio vilko gatvėje, o šioje vietoje jis tikrai reikalingesnis. Juolab pėsčiųjų viaduko visai kiti kaštai nei autotransporto.
Tai kad va čia ir ta didžioji nesąmonė - mygtukas yra ir jis veikia, bet raudona šviesa autotransportui užsidega net tada, kai nėra jokių pėsčiųjų.
/\ Gal reikėtų suskurti naują temą ir perkelti pranešimus ten? Pats galių tokių neturiu, bet gal kažkas iš moderatorių galėtų. Nauja temą būtų galima pvadinti taip "Miesto gatvių kategorijos" ir ten diskutuoti kas dera ir kas ne kiekvienai kategorijai.
Savivaldybės Eismo valdymo poskyrio vedėjas Vidutis Cemnolonskis tikino, kad perėja ties Savanorių žiedu yra laikina.
„Ji nėra saugi, tačiau numatyta, kad perėja po viaduku bus laikinai. Suplanuota įrengti požeminę perėją ir kai tik tai bus padaryta, laikinąją naikinsime“, – sakė V.Cemnolonskis.
Anot jo, tai turėtų būti atlikta iki gegužės.
Nelabai supratau, kaip iki gegužės spės įrengti požeminę perėją?
Taip pat straipsnyje maišomas pietinis senamiesčio su vakariniu aplinkkeliu.
Nelabai supratau, kaip iki gegužės spės įrengti požeminę perėją?
Taip pat straipsnyje maišomas pietinis senamiesčio su vakariniu aplinkkeliu.
Bet ir nepasakyta iki kelintų metų gegužės
Dėl painiavos su pietiniais aplinkkeliais, tai čia jau seniai. Vilnius turi tris pietinius aplinkkelius: senamiesčio, centro ir viso miesto. Dabar prie tos painiavos prisides dar ir vakarinis, gal dar ir nevienas.
Comment