Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus pietinis aplinkkelis (1000-mečio gatvė)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Ukmergės g. yra išvis B2
    Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

    Comment


      Parašė SPX Rodyti pranešimą
      Ukmergės g. yra išvis B2
      Aš kalbu apie tą dalį už perkūnkiemio, kuri yra pagal planą irgi A1 kategorijos, bet VT ja važinėja.
      Flickr

      Comment


        Parašė Lettered Rodyti pranešimą
        Aš kalbu apie tą dalį už perkūnkiemio, kuri yra pagal planą irgi A1 kategorijos, bet VT ja važinėja.
        Tai ką? 29 į Grigiškes irgi važinėja. Ten 52 iki bukiškių.
        Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

        Comment


          Parašė SPX Rodyti pranešimą
          Tai ką? 29 į Grigiškes irgi važinėja. Ten 52 iki bukiškių.
          Ir nieko, tiesiog Ukmergės plentas, Savanorių pr. kaip ir pietinis aplinkelis neatitinka visų A1 kategorijos reikalavimų
          Flickr

          Comment


            Parašė Lettered Rodyti pranešimą
            Ir nieko, tiesiog Ukmergės plentas, Savanorių pr. kaip ir pietinis aplinkelis neatitinka visų A1 kategorijos reikalavimų
            Prie ko Pietinis neatitinka? Aiškiai įvardinta BP kategorijose - A1. Kol kas pasirodo čia vienintelė greito eismo gatvė Vilniuje. Jei jau A1, reiškia atitinka. Kriterijus išvardyjau kelis
            Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

            Comment


              Parašė SPX Rodyti pranešimą
              Prie ko Pietinis neatitinka? Aiškiai įvardinta BP kategorijose - A1. Kol kas pasirodo čia vienintelė greito eismo gatvė Vilniuje. Jei jau A1, reiškia atitinka. Kriterijus išvardyjau kelis
              Na gerai, atitinka, gal pasikeitė reikalavimai, bet šaligatvių A1 kategorijos gatvėse tikrai neturėtų būti pagal reikalavimus.
              Flickr

              Comment


                Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                Gal yra zinanciu: ar tiesa, kad Pietiniu aplinkkeliu vaziuos (ar jau vaziuoja) miesto VT?
                Pats jau anksčiau šito klausiau ir susidūriau su tais pačiais atsakymais, kurie manęs visai neįtikina.

                Parašė SPX Rodyti pranešimą
                Vilniuje vienintelė A1 kategorijos g. yra Geležinio Vilko.
                Parašė SPX Rodyti pranešimą
                A1 kategorijos gatvėm išvis neturėtų važiuoti VT. Viskas jau apkalbėta šioje temoje
                Parašė SPX Rodyti pranešimą
                Prie ko Pietinis neatitinka? Aiškiai įvardinta BP kategorijose - A1. Kol kas pasirodo čia vienintelė greito eismo gatvė Vilniuje. Jei jau A1, reiškia atitinka. Kriterijus išvardyjau kelis
                Pasitikslinu, ar teisingai supratau: vienintelės A1 kategorijos (greito eismo) gatvės Vilniuje yra Geležinio Vilko gatvė ir Pietinis aplinkkelis.

                Jei taip, tada keliu klausimą. Kodėl Geležinio Vilko gatve važinėja 24-tas autobusas, o Pietiniu aplinkkeliu VT reiktų neleisti važinėti išvis?
                Minėtas autobusas važiuoja atkarpoj tarp GV - Ukmergės sankryžos ir Savanorių žiedo. Ties jais yra vieninteliai šviesoforai, tarpas be jų ~3-4 km. Tai lyg ir greitas eismas toj dalyj, bet va, važinėja, ir (mano nuomone) gana naudingas jis ten.

                Comment


                  Parašė furtivete Rodyti pranešimą
                  Pats jau anksčiau šito klausiau ir susidūriau su tais pačiais atsakymais, kurie manęs visai neįtikina.

                  Pasitikslinu, ar teisingai supratau: vienintelės A1 kategorijos (greito eismo) gatvės Vilniuje yra Geležinio Vilko gatvė ir Pietinis aplinkkelis.

                  Jei taip, tada keliu klausimą. Kodėl Geležinio Vilko gatve važinėja 24-tas autobusas, o Pietiniu aplinkkeliu VT reiktų neleisti važinėti išvis?
                  Minėtas autobusas važiuoja atkarpoj tarp GV - Ukmergės sankryžos ir Savanorių žiedo. Ties jais yra vieninteliai šviesoforai, tarpas be jų ~3-4 km. Tai lyg ir greitas eismas toj dalyj, bet va, važinėja, ir (mano nuomone) gana naudingas jis ten.
                  Nepainiokime savoku. Vazineti autobusams A1 kategorijos gatvemis nedraudziama. Tiesiog projektuojant tokia gatve, joje neturi buti visuomeninio transporto stoteliu beigi pesciuju pereju ir panasiu trukdziu. Isimtiniais atvejais tam tikrose atkarpose nustatomas greicio apribojimas (reiktu suprasti kaip kategorijos pakeitima, pvz. Gelezinio Vilko atkarpoje prie Didlaukio gatves) ir ten jau leidziama irengti stoteles.

                  Comment


                    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                    Vazineti autobusams A1 kategorijos gatvemis nedraudziama. Isimtiniais atvejais tam tikrose atkarpose nustatomas greicio apribojimas (reiktu suprasti kaip kategorijos pakeitima, pvz. Gelezinio Vilko atkarpoje prie Didlaukio gatves) ir ten jau leidziama irengti stoteles.
                    Vat apie tai jau senokai norėjau pasisakyti. Kasdien einu į darbą per perėją GV gatvėje Baltupiuose ties IKI parduotuve. Tai bene vienintelis tik pėstiesiems skirtas šviesoforas GV gatvėje. Ar nebūtų daugiau logikos šioje vietoje įrengti pėsčiųjų viaduką ir panaikinti šviesoforą, kuris stabdo automobilių eismą net naktį (veikia šviesoforas), o ryte einant per perėją ir "neužtaikius ant žalio" reikia skirti apie 1,5-2 min. gatvės perėjimui. Ar ne paprasčiau būtų viadukas?
                    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                    Comment


                      Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                      Nepainiokime savoku. Vazineti autobusams A1 kategorijos gatvemis nedraudziama. Tiesiog projektuojant tokia gatve, joje neturi buti visuomeninio transporto stoteliu beigi pesciuju pereju ir panasiu trukdziu. Isimtiniais atvejais tam tikrose atkarpose nustatomas greicio apribojimas (reiktu suprasti kaip kategorijos pakeitima, pvz. Gelezinio Vilko atkarpoje prie Didlaukio gatves) ir ten jau leidziama irengti stoteles.
                      Aš sąvokų nepainioju. Tiesiog mano cituotas forumo dalyvis pasisakė, kad visuomeninio transporto A1 gatvėse neturėtų būti. Visgi yra taip, kad Geležinio vilko gatve vienas autobusas važiuoja. Važiuoja jis ne ta atkarpa prie Didlaukio, kurią paminėjot, o kita atkarpa, kurią aprašiau pats. Būtų įdomu sužinoti, ar ta dalis, kuria važiuoja, nėra laikytina pakeistos kategorijos. Man panašu, kad ne: vieninteliai šviesoforai yra prie įvažiavimo į 3-4 km atkarpą ir išvažiavimo iš jos, kitokių sankryžų, trukdančių eismui "į priekį", nėra. Stotelių toje atkarpoje trys, išsidėsčiusios kas ~kilometrą. Jei ta atkarpa irgi laikoma greito eismo, tai ar tokio pat greito eismo Pietiniame aplinkkelyje būtų kažkokių bėdų dėl autobuso paleidimo?


                      Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                      Vat apie tai jau senokai norėjau pasisakyti. Kasdien einu į darbą per perėją GV gatvėje Baltupiuose ties IKI parduotuve. Tai bene vienintelis tik pėstiesiems skirtas šviesoforas GV gatvėje. Ar nebūtų daugiau logikos šioje vietoje įrengti pėsčiųjų viaduką ir panaikinti šviesoforą, kuris stabdo automobilių eismą net naktį (veikia šviesoforas), o ryte einant per perėją ir "neužtaikius ant žalio" reikia skirti apie 1,5-2 min. gatvės perėjimui. Ar ne paprasčiau būtų viadukas?
                      Žinau, tikrai pėstiesiem nepalankus šviesoforas. Aišku, viadukas paprasčiau, bet brangu. O dabar dar mažiau įkandama, nes krizė.

                      Comment


                        Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                        Vat apie tai jau senokai norėjau pasisakyti. Kasdien einu į darbą per perėją GV gatvėje Baltupiuose ties IKI parduotuve. Tai bene vienintelis tik pėstiesiems skirtas šviesoforas GV gatvėje. Ar nebūtų daugiau logikos šioje vietoje įrengti pėsčiųjų viaduką ir panaikinti šviesoforą, kuris stabdo automobilių eismą net naktį (veikia šviesoforas), o ryte einant per perėją ir "neužtaikius ant žalio" reikia skirti apie 1,5-2 min. gatvės perėjimui. Ar ne paprasčiau būtų viadukas?
                        Ir taip ir ne. Paprasčiau. Bet supraskit- pinigų nėėėra ir nebus
                        http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

                        Comment


                          Parašė music Rodyti pranešimą
                          Ir taip ir ne. Paprasčiau. Bet supraskit- pinigų nėėėra ir nebus
                          Suprantu, net labai suprantu (nors pinigų "kultūrai"/chaltūrai ant Neries kranto nemažai atsirado), tačiau argi nebūtų galima to šviesoforo nuo 22 iki 5.30 val visai išjungti? Pėsčiųjų praktiškai visai nėra, o automobilių eismas stabdomas...
                          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                          Comment


                            Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                            Suprantu, net labai suprantu (nors pinigų "kultūrai"/chaltūrai ant Neries kranto nemažai atsirado), tačiau argi nebūtų galima to šviesoforo nuo 22 iki 5.30 val visai išjungti? Pėsčiųjų praktiškai visai nėra, o automobilių eismas stabdomas...
                            Geriausia įrengtų reguliuojamą mygtuko paspaudimu šviesoforą, tada žmonės galėtų pereiti sugiai, ir automobiliai galėtų nestbadomi važiuoti, kai pėsčiųjų nėra. Šiaip ten nemažai žmonių vaikšto ir vėlai vakare, nes visai šalia studentų bendrabučiai. Beto viadukas anksčiau ar vėliau turėtų atsirasti, nes vieną jau pastatė neseniai Geležinio vilko gatvėje, o šioje vietoje jis tikrai reikalingesnis. Juolab pėsčiųjų viaduko visai kiti kaštai nei autotransporto.
                            Flickr

                            Comment


                              Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                              Geriausia įrengtų reguliuojamą mygtuko paspaudimu šviesoforą, tada žmonės galėtų pereiti sugiai, ir automobiliai galėtų nestbadomi važiuoti, kai pėsčiųjų nėra. Šiaip ten nemažai žmonių vaikšto ir vėlai vakare, nes visai šalia studentų bendrabučiai. Beto viadukas anksčiau ar vėliau turėtų atsirasti, nes vieną jau pastatė neseniai Geležinio vilko gatvėje, o šioje vietoje jis tikrai reikalingesnis. Juolab pėsčiųjų viaduko visai kiti kaštai nei autotransporto.
                              Tai kad va čia ir ta didžioji nesąmonė - mygtukas yra ir jis veikia, bet raudona šviesa autotransportui užsidega net tada, kai nėra jokių pėsčiųjų.
                              I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                              Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                              Comment


                                /\ Gal reikėtų suskurti naują temą ir perkelti pranešimus ten? Pats galių tokių neturiu, bet gal kažkas iš moderatorių galėtų. Nauja temą būtų galima pvadinti taip "Miesto gatvių kategorijos" ir ten diskutuoti kas dera ir kas ne kiekvienai kategorijai.

                                P.S. nebent tokia arba panši tema yra
                                Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                Comment


                                  Pridygo nesaugių perėjų

                                  http://www.15min.lt/naujiena/miestas/vilnius/41/33684/

                                  Savivaldybės Eismo valdymo poskyrio vedėjas Vidutis Cemnolonskis tikino, kad perėja ties Savanorių žiedu yra laikina.

                                  „Ji nėra saugi, tačiau numatyta, kad perėja po viaduku bus laikinai. Suplanuota įrengti požeminę perėją ir kai tik tai bus padaryta, laikinąją naikinsime“, – sakė V.Cemnolonskis.

                                  Anot jo, tai turėtų būti atlikta iki gegužės.
                                  Nelabai supratau, kaip iki gegužės spės įrengti požeminę perėją?
                                  Taip pat straipsnyje maišomas pietinis senamiesčio su vakariniu aplinkkeliu.

                                  Comment


                                    Parašė digital Rodyti pranešimą
                                    Nelabai supratau, kaip iki gegužės spės įrengti požeminę perėją?
                                    Taip pat straipsnyje maišomas pietinis senamiesčio su vakariniu aplinkkeliu.
                                    Bet ir nepasakyta iki kelintų metų gegužės
                                    Dėl painiavos su pietiniais aplinkkeliais, tai čia jau seniai. Vilnius turi tris pietinius aplinkkelius: senamiesčio, centro ir viso miesto. Dabar prie tos painiavos prisides dar ir vakarinis, gal dar ir nevienas.

                                    Comment


                                      Parašė digital Rodyti pranešimą
                                      http://www.15min.lt/naujiena/miestas/vilnius/41/33684/


                                      Nelabai supratau, kaip iki gegužės spės įrengti požeminę perėją?
                                      Taip pat straipsnyje maišomas pietinis senamiesčio su vakariniu aplinkkeliu.
                                      Nemanau, kad kalbama apie naujos perėjos įrengimą. Ko gero kalbama apie senųjų remontą. Maršrutas gaunasi gan ilgas

                                      Comment


                                        Parašė AnD Rodyti pranešimą
                                        Maršrutas gaunasi gan ilgas
                                        Atvaizdas
                                        Trumpesnis kelias tik į dangų arba į pragarą.
                                        You might surprise yourself.

                                        Miestai.net FB

                                        Comment


                                          Nesupratau ir aš. ten įrenginėti požeminę perėja jau pervėlu. Vėl teks trikdyti eismą. Kažko man atrodo, kad 15min. eilinį kartą painiojasi...
                                          Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X