Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus pietinis aplinkkelis (1000-mečio gatvė)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė SPX Rodyti pranešimą
    Iš kur tokia info? A1 kategorijos gatvėm išvis neturėtų važiuoti VT. Viskas jau apkalbėta šioje temoje
    Pietinis aplinkelis nėra A1 kategorijos gatvė.
    Flickr

    Comment


      Parašė Wycka Rodyti pranešimą
      Zinau. Taciau remiantis tokia logika, Ukmerges gatve taip pat neturetu vaziuoti VT, ypac uz sankryzos su Ateities gatve. Atvaizdas
      Nuo kada Ukmergės g. yra A1 kategorijos? Vilniuje vienintelė A1 kategorijos g. yra Geležinio Vilko.
      Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

      Comment


        Parašė SPX Rodyti pranešimą
        Nuo kada Ukmergės g. yra A1 kategorijos? Vilniuje vienintelė A1 kategorijos g. yra Geležinio Vilko.
        Praktiškai nėra ir ji, tik užuominos A1 kategorijos gatvės
        Flickr

        Comment


          Parašė Lettered Rodyti pranešimą
          Pietinis aplinkelis nėra A1 kategorijos gatvė.
          O tai aš net nežinau kaip ją pavadint. Realiai tai A1 kogero, nes nėra nei vieno šviesoforo, nei vienos vieno lygio sankryžos ar tuo labiau pėsčiųjų perėjos
          Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

          Comment


            Parašė SPX Rodyti pranešimą
            O tai aš net nežinau kaip ją pavadint. Realiai tai A1 kogero, nes nėra nei vieno šviesoforo, nei vienos vieno lygio sankryžos ar tuo labiau pėsčiųjų perėjos
            To nepakanka, taip pat neturi būti iš vis šaligatvių ir gyvenamųjų/visuomeninių pastatų 50-100 metrų atstumu (tiksliai nepamenu). Yra ir daugiau reikalavimų.
            Flickr

            Comment


              Parašė Lettered Rodyti pranešimą
              To nepakanka, taip pat neturi būti iš vis šaligatvių ir gyvenamųjų/visuomeninių pastatų 50-100 metrų atstumu (tiksliai nepamenu). Yra ir daugiau reikalavimų.
              Nepjaunam grybų, yra aiškūs pažymėjimai :http://www.vilnius.lt/bplanas/files/...20m50000_2.jpg
              Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

              Comment


                Parašė SPX Rodyti pranešimą
                Nepjaunam grybų, yra aiškūs pažymėjimai :http://www.vilnius.lt/bplanas/files/...20m50000_2.jpg
                Aš ir nepjaunu, sakau, kokie yra reikalavimai, ne viską išeina įgyvendinti teisingai. Kaip Wycka sakė, Ukmergės plentu, kuris yra A1 kategorijos gatvė irgi važiuoja autobusai, nors to neturėtų būti.
                Flickr

                Comment


                  Ukmergės g. yra išvis B2
                  Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                  Comment


                    Parašė SPX Rodyti pranešimą
                    Ukmergės g. yra išvis B2
                    Aš kalbu apie tą dalį už perkūnkiemio, kuri yra pagal planą irgi A1 kategorijos, bet VT ja važinėja.
                    Flickr

                    Comment


                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                      Aš kalbu apie tą dalį už perkūnkiemio, kuri yra pagal planą irgi A1 kategorijos, bet VT ja važinėja.
                      Tai ką? 29 į Grigiškes irgi važinėja. Ten 52 iki bukiškių.
                      Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                      Comment


                        Parašė SPX Rodyti pranešimą
                        Tai ką? 29 į Grigiškes irgi važinėja. Ten 52 iki bukiškių.
                        Ir nieko, tiesiog Ukmergės plentas, Savanorių pr. kaip ir pietinis aplinkelis neatitinka visų A1 kategorijos reikalavimų
                        Flickr

                        Comment


                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                          Ir nieko, tiesiog Ukmergės plentas, Savanorių pr. kaip ir pietinis aplinkelis neatitinka visų A1 kategorijos reikalavimų
                          Prie ko Pietinis neatitinka? Aiškiai įvardinta BP kategorijose - A1. Kol kas pasirodo čia vienintelė greito eismo gatvė Vilniuje. Jei jau A1, reiškia atitinka. Kriterijus išvardyjau kelis
                          Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                          Comment


                            Parašė SPX Rodyti pranešimą
                            Prie ko Pietinis neatitinka? Aiškiai įvardinta BP kategorijose - A1. Kol kas pasirodo čia vienintelė greito eismo gatvė Vilniuje. Jei jau A1, reiškia atitinka. Kriterijus išvardyjau kelis
                            Na gerai, atitinka, gal pasikeitė reikalavimai, bet šaligatvių A1 kategorijos gatvėse tikrai neturėtų būti pagal reikalavimus.
                            Flickr

                            Comment


                              Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                              Gal yra zinanciu: ar tiesa, kad Pietiniu aplinkkeliu vaziuos (ar jau vaziuoja) miesto VT?
                              Pats jau anksčiau šito klausiau ir susidūriau su tais pačiais atsakymais, kurie manęs visai neįtikina.

                              Parašė SPX Rodyti pranešimą
                              Vilniuje vienintelė A1 kategorijos g. yra Geležinio Vilko.
                              Parašė SPX Rodyti pranešimą
                              A1 kategorijos gatvėm išvis neturėtų važiuoti VT. Viskas jau apkalbėta šioje temoje
                              Parašė SPX Rodyti pranešimą
                              Prie ko Pietinis neatitinka? Aiškiai įvardinta BP kategorijose - A1. Kol kas pasirodo čia vienintelė greito eismo gatvė Vilniuje. Jei jau A1, reiškia atitinka. Kriterijus išvardyjau kelis
                              Pasitikslinu, ar teisingai supratau: vienintelės A1 kategorijos (greito eismo) gatvės Vilniuje yra Geležinio Vilko gatvė ir Pietinis aplinkkelis.

                              Jei taip, tada keliu klausimą. Kodėl Geležinio Vilko gatve važinėja 24-tas autobusas, o Pietiniu aplinkkeliu VT reiktų neleisti važinėti išvis?
                              Minėtas autobusas važiuoja atkarpoj tarp GV - Ukmergės sankryžos ir Savanorių žiedo. Ties jais yra vieninteliai šviesoforai, tarpas be jų ~3-4 km. Tai lyg ir greitas eismas toj dalyj, bet va, važinėja, ir (mano nuomone) gana naudingas jis ten.

                              Comment


                                Parašė furtivete Rodyti pranešimą
                                Pats jau anksčiau šito klausiau ir susidūriau su tais pačiais atsakymais, kurie manęs visai neįtikina.

                                Pasitikslinu, ar teisingai supratau: vienintelės A1 kategorijos (greito eismo) gatvės Vilniuje yra Geležinio Vilko gatvė ir Pietinis aplinkkelis.

                                Jei taip, tada keliu klausimą. Kodėl Geležinio Vilko gatve važinėja 24-tas autobusas, o Pietiniu aplinkkeliu VT reiktų neleisti važinėti išvis?
                                Minėtas autobusas važiuoja atkarpoj tarp GV - Ukmergės sankryžos ir Savanorių žiedo. Ties jais yra vieninteliai šviesoforai, tarpas be jų ~3-4 km. Tai lyg ir greitas eismas toj dalyj, bet va, važinėja, ir (mano nuomone) gana naudingas jis ten.
                                Nepainiokime savoku. Vazineti autobusams A1 kategorijos gatvemis nedraudziama. Tiesiog projektuojant tokia gatve, joje neturi buti visuomeninio transporto stoteliu beigi pesciuju pereju ir panasiu trukdziu. Isimtiniais atvejais tam tikrose atkarpose nustatomas greicio apribojimas (reiktu suprasti kaip kategorijos pakeitima, pvz. Gelezinio Vilko atkarpoje prie Didlaukio gatves) ir ten jau leidziama irengti stoteles.

                                Comment


                                  Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                                  Vazineti autobusams A1 kategorijos gatvemis nedraudziama. Isimtiniais atvejais tam tikrose atkarpose nustatomas greicio apribojimas (reiktu suprasti kaip kategorijos pakeitima, pvz. Gelezinio Vilko atkarpoje prie Didlaukio gatves) ir ten jau leidziama irengti stoteles.
                                  Vat apie tai jau senokai norėjau pasisakyti. Kasdien einu į darbą per perėją GV gatvėje Baltupiuose ties IKI parduotuve. Tai bene vienintelis tik pėstiesiems skirtas šviesoforas GV gatvėje. Ar nebūtų daugiau logikos šioje vietoje įrengti pėsčiųjų viaduką ir panaikinti šviesoforą, kuris stabdo automobilių eismą net naktį (veikia šviesoforas), o ryte einant per perėją ir "neužtaikius ant žalio" reikia skirti apie 1,5-2 min. gatvės perėjimui. Ar ne paprasčiau būtų viadukas?
                                  I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                  Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                  Comment


                                    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                                    Nepainiokime savoku. Vazineti autobusams A1 kategorijos gatvemis nedraudziama. Tiesiog projektuojant tokia gatve, joje neturi buti visuomeninio transporto stoteliu beigi pesciuju pereju ir panasiu trukdziu. Isimtiniais atvejais tam tikrose atkarpose nustatomas greicio apribojimas (reiktu suprasti kaip kategorijos pakeitima, pvz. Gelezinio Vilko atkarpoje prie Didlaukio gatves) ir ten jau leidziama irengti stoteles.
                                    Aš sąvokų nepainioju. Tiesiog mano cituotas forumo dalyvis pasisakė, kad visuomeninio transporto A1 gatvėse neturėtų būti. Visgi yra taip, kad Geležinio vilko gatve vienas autobusas važiuoja. Važiuoja jis ne ta atkarpa prie Didlaukio, kurią paminėjot, o kita atkarpa, kurią aprašiau pats. Būtų įdomu sužinoti, ar ta dalis, kuria važiuoja, nėra laikytina pakeistos kategorijos. Man panašu, kad ne: vieninteliai šviesoforai yra prie įvažiavimo į 3-4 km atkarpą ir išvažiavimo iš jos, kitokių sankryžų, trukdančių eismui "į priekį", nėra. Stotelių toje atkarpoje trys, išsidėsčiusios kas ~kilometrą. Jei ta atkarpa irgi laikoma greito eismo, tai ar tokio pat greito eismo Pietiniame aplinkkelyje būtų kažkokių bėdų dėl autobuso paleidimo?


                                    Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                    Vat apie tai jau senokai norėjau pasisakyti. Kasdien einu į darbą per perėją GV gatvėje Baltupiuose ties IKI parduotuve. Tai bene vienintelis tik pėstiesiems skirtas šviesoforas GV gatvėje. Ar nebūtų daugiau logikos šioje vietoje įrengti pėsčiųjų viaduką ir panaikinti šviesoforą, kuris stabdo automobilių eismą net naktį (veikia šviesoforas), o ryte einant per perėją ir "neužtaikius ant žalio" reikia skirti apie 1,5-2 min. gatvės perėjimui. Ar ne paprasčiau būtų viadukas?
                                    Žinau, tikrai pėstiesiem nepalankus šviesoforas. Aišku, viadukas paprasčiau, bet brangu. O dabar dar mažiau įkandama, nes krizė.

                                    Comment


                                      Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                      Vat apie tai jau senokai norėjau pasisakyti. Kasdien einu į darbą per perėją GV gatvėje Baltupiuose ties IKI parduotuve. Tai bene vienintelis tik pėstiesiems skirtas šviesoforas GV gatvėje. Ar nebūtų daugiau logikos šioje vietoje įrengti pėsčiųjų viaduką ir panaikinti šviesoforą, kuris stabdo automobilių eismą net naktį (veikia šviesoforas), o ryte einant per perėją ir "neužtaikius ant žalio" reikia skirti apie 1,5-2 min. gatvės perėjimui. Ar ne paprasčiau būtų viadukas?
                                      Ir taip ir ne. Paprasčiau. Bet supraskit- pinigų nėėėra ir nebus
                                      http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

                                      Comment


                                        Parašė music Rodyti pranešimą
                                        Ir taip ir ne. Paprasčiau. Bet supraskit- pinigų nėėėra ir nebus
                                        Suprantu, net labai suprantu (nors pinigų "kultūrai"/chaltūrai ant Neries kranto nemažai atsirado), tačiau argi nebūtų galima to šviesoforo nuo 22 iki 5.30 val visai išjungti? Pėsčiųjų praktiškai visai nėra, o automobilių eismas stabdomas...
                                        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                        Comment


                                          Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                          Suprantu, net labai suprantu (nors pinigų "kultūrai"/chaltūrai ant Neries kranto nemažai atsirado), tačiau argi nebūtų galima to šviesoforo nuo 22 iki 5.30 val visai išjungti? Pėsčiųjų praktiškai visai nėra, o automobilių eismas stabdomas...
                                          Geriausia įrengtų reguliuojamą mygtuko paspaudimu šviesoforą, tada žmonės galėtų pereiti sugiai, ir automobiliai galėtų nestbadomi važiuoti, kai pėsčiųjų nėra. Šiaip ten nemažai žmonių vaikšto ir vėlai vakare, nes visai šalia studentų bendrabučiai. Beto viadukas anksčiau ar vėliau turėtų atsirasti, nes vieną jau pastatė neseniai Geležinio vilko gatvėje, o šioje vietoje jis tikrai reikalingesnis. Juolab pėsčiųjų viaduko visai kiti kaštai nei autotransporto.
                                          Flickr

                                          Comment

                                          Working...
                                          X