Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[221] Vievis - Semeliškės - Aukštadvaris

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Romas
    replied
    Tęsiame kelionę link Semeliškių
    Foto 2025.01
    Už Pastrėvio - neįprastai tiesus ruožas


    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Anksčiau iš 4 - 5 šviesoforų (neskaitant ruožo Pastrėvys - Semeliškės) būtent šitas buvo su rodomu laiku.


    Turbūt išvežė į kitą objektą, ar nutarė, kad žiemoti bus saugiau kur nors kitur..

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Man teko laukti 5 minutes, o anam žmogui turėjo nusibosti.
    Ten bestovėdamas labai pasigedau lentelės, kurioje būtų nurodyta kiek dega raudonas signalas. Nepamenu Lenkijoje, Latvijoje ar dar kažkur kitur tokias kabina prie šviesoforų.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Ten absurdiškai ilgai reikia laukti.
    Nors praktiškai matosi ruožo pabaiga, bet aš irgi esu prastovėjęs 10+ minučių.
    Man teko laukti 5 minutes, o anam žmogui turėjo nusibosti.
    Vienintelis šviesoforinis ruožas (o spalį buvo 4-as)






    Tiesioji


    Prie kito šviesoforo kažkas laukia


    Vėl platus kelias, tik neilgam




    Pastrėvio kryžkelė


    Pirmą kartą rekonstrukcijos metu važiuosime tiesiai nuo Pastrėvio link Semliškių.
    Puiku, toje atkarpoje nebėra jokių šviesoforų

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Šiaip sutvarkytose atkarpose eilinį kartą persistengta su greičio ribojimo ženklais. Yra vingių, kur susmaigstyti 30 km/h ribojimai, nors faktiškai ant 50 tuos posūkius galima įveikti be jokio diskomforto su visiškai ne sportišku "parketniku". Analogiškai, ten kur ženklas rodo 50 km/h, galima visiškai lengvai važiuoti 70.
    O jei palis?
    O jei padangos made in China?
    O jei vairuoja licencijuota autovairuotoja pensininkė Angelė su žaliu lapu ant užpakalio?

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Galima važiuoti ir dabar - yra darbų pertrauka (panašu, kad taip yra), todėl yra mažiau šviesoforų (patikrintas faktas)
    Truputį šaltoka ir ne visi moto turi žiemines padangas nebent nuo kovo mėn.
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Anos mašino vairuotojas sakė, kad laukdamas žalios šviesos stovėjo 15 ar 20 minučių
    Ten absurdiškai ilgai reikia laukti. Nors praktiškai matosi ruožo pabaiga, bet aš irgi esu prastovėjęs 10+ minučių.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Nusileidimas link marių ir seniau būdavo labai smagus su dviračiu. Tik viduryje nusileidimo ant 70km/h sutikus iš priešais stambesnį transportą buvo galima ir pilnu pampersu nusileist...

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Trumputis autentiškas ruožas palei Elektrėnų marias


    Anos mašino vairuotojas sakė, kad laukdamas žalios šviesos stovėjo 15 ar 20 minučių


    Kažkas atvažiuoja iš priešingos pusės


    Yra laiko apsidairyti. Žvilgsnis atgal.
    Autentika iš arti

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Dabar gavosi labai smagus nusileidimas link Elektrėnų marių lygio - ir automobiliu, ir dviračiu
    Foto 2025.01
    ​​

    ​​

    ​​

    ​​

    Į ženklą "kelio susiaurėjimas" šioje vietoje reikia žiūrėtį rimtai ir pagarbiai
    ​​

    Ten išties yra kelio susiaurėjimas
    ​​

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Buvęs trečias šviesoforinis ruožas vasarą buvo gana ilgas.
    Rudenį arčiau Vievio liko trumputis šviesoforinis ruoželis.

    Sunku atpažinti, kaip viskas pasikeitė
    Foto 2024.08, vaizdas link Vievio


    Foto 2024.10, vaizdas į priešingą - Semeliškių pusę


    Foto 2025.01
    Paskutinis taisė Romas; 2025.01.29, 07:54.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Foto 2021.01
    Nusileidus į slėnį prasideda pats smagumas


    Pirmas zigzagas
    Šone įrengiamos akmenų sienelės


    Dar vienas zigzagas


    Staigus posūkis į dešinę


    Nedidelis pavingiavimas


    Ten kažkur ant kalniuko baigėsi buvęs antras šviesoforinis ruožas


    Šioje vietoje baigėsi buvęs antras šviesoforinis ruožas ir netrukus prasidėjo trečias (pats trumpiausias) šviesoforinsi rurožas

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Bus puikus kelias motociklu ratuką prasukti.
    Galima važiuoti ir dabar - yra darbų pertrauka (panašu, kad taip yra), todėl yra mažiau šviesoforų (patikrintas faktas).
    Tik reikia palaukti porą dienų (ar porą mėnesių), kol cepelininis dangus pragiedrės.

    Nedidelis palyginimas prie buvusio antrojo šviesoforo (važiuojant nuo Vievio).
    Pažanga vos per porą mėnesių akivaizdi
    Foto 2024.10


    Foto 2025.01

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Nuo šios vietos už Pakalniškių asfaltas buvo paklotas dar pernai spalį




    Ten kur yra kitokios spalvos asfaltas, rudenį stovėjo šviesoforas
    Paskutinis taisė Romas; 2025.01.29, 07:53. Priežastis: Ištrintas dublis

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Buvęs pirmasis šviesoforinis ruožas Pakalniškėse
    Foto 2025.01


    Čia asfaltas buvo jau ir 2024 m. spalio mėnesį


    Kelio vingiuotumas. Dešinėje pusėje galima įžiūrėti dar vieną posūkio apsauginę rodyklę


    Dar vienas posūkis


    Ties šiuo įsimintinu namu rudenį asfaltas ir baigėsi.


    Neilgas autentiškas ruoželis. Rudenį jis buvo užneštas žvyru ar statybinėmis atliekomis.
    Įdomus namas prie posūkio




    Pakalniškių kaimo ir buvusio šviesoforinio ruožo pabaiga.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Tiesiog greituoju būdu rastas atsakymas į tavo prasivardžiavimą.
    Gražus ritmas gavosi - "Mantas - autoMANTAS", ane?
    Lauksiu visos poemos forumiečių kūrybos temoje. Bet mano prasivardžiavimas bent pataikė į temą. Atitvaras tarp užmiesčio-priemiesčio kelio ir pėsčiųjų-dviračių tako įprasta praktika. Ir būdamas pėsčiojo ar dviratininko pusėje tuo atitvaru visai džiaugiuosi.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Ten radarams nėra ką veikti - tiesiame ruože (ten jų nedaug) yra saugu važiuoti 70-80 km/h, o kur vingiuota, tai ir greitis atitinkamas.
    Bet kokiu atveju geriau nei tas buvęs siauras asfaltas su nudulkėjusiais kelkraščiais ir aštriais kraštais, kur buvo galima pradurti iškart dvi padangas.
    Tuo gražiu keliu rekomenduoju visiems nuvažiuoti. Jau galima išbandyti.
    Bus puikus kelias motociklu ratuką prasukti.

    Šiaip sutvarkytose atkarpose eilinį kartą persistengta su greičio ribojimo ženklais. Yra vingių, kur susmaigstyti 30 km/h ribojimai, nors faktiškai ant 50 tuos posūkius galima įveikti be jokio diskomforto su visiškai ne sportišku "parketniku". Analogiškai, ten kur ženklas rodo 50 km/h, galima visiškai lengvai važiuoti 70.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Autentiiškas 197* metų ruožas tarp Lapiakalnio ir Pakalniškių
    Foto 2025.01


    XXI amžius kažkur Europos Sąjungoje


    Čia bus nukertamas vingis




    Šviesoforo nėra, nes yra kur prasilenkti - kaip ir iki rekonstrukcijos


    Linksmasis kalnelis su prastu matomumu ir Pakalniškių riboženklis
    Kalniukas turbūt bus nukastas






    Spalį čia stovėjo pirmasis šviesoforas

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Kokios bėdos su radaru? Ar labai apribotas greitis?
    Tiesiog greituoju būdu rastas atsakymas į tavo prasivardžiavimą.
    Gražus ritmas gavosi - "Mantas - autoMANTAS", ane?

    Ten radarams nėra ką veikti - tiesiame ruože (ten jų nedaug) yra saugu važiuoti 70-80 km/h, o kur vingiuota, tai ir greitis atitinkamas.
    Bet kokiu atveju geriau nei tas buvęs siauras asfaltas su nudulkėjusiais kelkraščiais ir aštriais kraštais, kur buvo galima pradurti iškart dvi padangas.
    Tuo gražiu keliu rekomenduoju visiems nuvažiuoti. Jau galima išbandyti.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Gerai dar, kad ten nestovi autoMANTAS autoradaras.

    Verčiame kitą puslapį
    Kokios bėdos su radaru? Ar labai apribotas greitis?

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Gerai dar, kad ten nestovi autoMANTAS autoradaras.
    Bachūrams nelygis važiuot leistinu greičiu.

    Komentuoti:

Working...
X