Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus gatvių būklė

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    Parašė R.D. Rodyti pranešimą
    Klausimas žiniuoniams, kodėl Vilniuje stotelių įvažos/sustojimai nėra, pvz., betonuojami, nes intensyviuose stotelėse visad provežos susidaro, aptaško žmones ir duobės gilėja. Galiausiai tenka po metų-dviejų kapitaliai taisyti:
    Dėl tos pačios priežasties, dėl ko nėra naudojami ir specialiai peronams skirti bordiūrai - maži kiekiai, daug darbo, aukšta momentinė savikaina

    Comment


      #22
      Parašė R.D. Rodyti pranešimą
      Klausimas žiniuoniams, kodėl Vilniuje stotelių įvažos/sustojimai nėra, pvz., betonuojami, nes intensyviuose stotelėse visad provežos susidaro, aptaško žmones ir duobės gilėja. Galiausiai tenka po metų-dviejų kapitaliai taisyti:

      MO/Trakų st.:
      Click image for larger version Name:	mo-traku.jpg Views:	0 Size:	1,78 MB ID:	2042488
      Žiauru. Ta proga pakartotinai įdedu nuorodą į savo mini-straipsnelį su nuotraukomis, kaip atrodo spec. borteliai ir stotelės...

      Kaip turi atrodyti stotelė?




      Papildomas pavyzdys iš Šveicarijos. Prabangesnis variantas šalia traukinių stoties. Betoninis paviršius, ištisinis vandens surinkimas.

      Click image for larger version

Name:	20220813_145810.jpg
Views:	719
Size:	1,72 MB
ID:	2042701

      Click image for larger version

Name:	20220813_150312.jpg
Views:	705
Size:	1,71 MB
ID:	2042702

      Click image for larger version

Name:	20220813_145946.jpg
Views:	706
Size:	1,34 MB
ID:	2042703

      Beje, Šveicarijoje priimtas įstatymas berods per porą metų visos šalies stoteles pritaikyti neįgaliesiems (t.y. spec. borteliai bus sudėti).

      Vilniaus centre ne tik kad nėra jokių minčių apie keleivių įlaipinimo patogumą. Bet dar ir dedami pigiausi trupantys betoniniai bortai. Netgi sovietmečiu sudėjo akmeninius bortus sankryžose (šalia esančioje Trakų-Basanavičiaus g. sankryžoje jie dar berods stovi?), o XXI amžiuje mes toliau dedame pigiausią šūdą.
      100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

      Comment


        #23
        Parašė taccido Rodyti pranešimą
        Žiauru. Ta proga pakartotinai įdedu nuorodą į savo mini-straipsnelį su nuotraukomis, kaip atrodo spec. borteliai ir stotelės...
        Rytu Europos sostinė.. Žiauruma. Kaune jau tokie borteliai kaip Šveicarijoj,keliose vietose sumontuoti.
        Paskutinis taisė digital; 2023.04.10, 11:34. Priežastis: ištrintos cituotos nuotraukos

        Comment


          #24
          Identiška situacija visur kitur infrastruktūros statyboje ir priežiūroje Vilniuje nuo Šimašiaus kadencijos pradžios: tik pats pigiausias ir nekokybiškiausas mėšlas, kokio net sovietmečiu kažin ar būdavo. Derinama su pačiais šūdarakniškiausiais rangovais, kur klaidos taisomos ir brokas tvarkomas kelis kartus visuose projektuose. Na arba tiesiog netvarkomas.
          Paskutinis taisė John; 2023.04.10, 12:15.

          Comment


            #25
            Parašė karolis1993 Rodyti pranešimą
            Rytu Europos sostinė.. Žiauruma. Kaune jau tokie borteliai kaip Šveicarijoj,keliose vietose sumontuoti.
            Neatsistebiu, kad Kaunas tą padarė. PoDV buvo forume įmetęs nuotrauką iš pramoninio rajono. Dar berods kažkur centre sudėjo, gal kas gali pasakyti, kurioj gatvėj? Įdomu pažiūrėt.

            Spėju, kad tose stotelėse Kaune autobusai neprivažiuoja prie pat krašto, kad padangos vos ne trinasi į bortelį, o tikriausiai sustoja „tradiciškai“ per 0,5-1 m nuo krašto. Na bet sunkioji dalis padaryta, bent jau Lietuvoje yra pavyzdys, o vairuotojų elgesį galima lengviau pakeisti.

            Kalbant apie bortelius, tai Lietuvoje granitiniai borteliai kažkodėl naudojami tik žieduose, o kitur, matyt, „nėra pinigų“. Aš sakyčiau, kad geriau jau daug kur nedaryti tų nesąmoningų „techninių šaligatvių“, o sudėti granitinius bortus visur. Net Kernavės gatvėje granitiniai borteliai tik skiriamojoje juostoje, o šonuose piguva.
            100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

            Comment


              #26
              Granitiniai bortai, deja, yra 4-5 kartus brangesni už betoninius. Net privatūs verslai, kaip pvz Lidl'as, granitą naudoja tik posūkiuose.

              Comment


                #27
                Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                Granitiniai bortai, deja, yra 4-5 kartus brangesni už betoninius. Net privatūs verslai, kaip pvz Lidl'as, granitą naudoja tik posūkiuose.
                Granitinis bortas stovės 200 metų, vilnietiškas-betoninis po 10 metų bus sutrupėjęs. P.S. Vokietijoje atvirkščiai, miestai dažniausiai naudoja tik granitą, o betoninę piguvą tenka matyti tik discounterių aikštelėse.
                100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                Comment


                  #28
                  Parašė taccido Rodyti pranešimą

                  Granitinis bortas stovės 200 metų, vilnietiškas-betoninis po 10 metų bus sutrupėjęs. P.S. Vokietijoje atvirkščiai, miestai dažniausiai naudoja tik granitą, o betoninę piguvą tenka matyti tik discounterių aikštelėse.
                  10 metų yra super optimistinis variantas. Sutrupėję jie dažnai būna net neužbaigus statybos darbų.

                  Comment


                    #29
                    Parašė taccido Rodyti pranešimą

                    Neatsistebiu, kad Kaunas tą padarė. PoDV buvo forume įmetęs nuotrauką iš pramoninio rajono. Dar berods kažkur centre sudėjo, gal kas gali pasakyti, kurioj gatvėj? Įdomu pažiūrėt.
                    Pilies žiedo (Šauklių g.) stotelės vienas iš pavyzdžių. Tik dar Street View neatnaujintas.

                    Spėju, kad tose stotelėse Kaune autobusai neprivažiuoja prie pat krašto, kad padangos vos ne trinasi į bortelį, o tikriausiai sustoja „tradiciškai“ per 0,5-1 m nuo krašto. <... >
                    Kiek teko važiuoti tai visiškai teisingas spėjimas.
                    Valstybinės reikšmės susisiekimo projektų brėžiniai žemėlapyje (arcgis.lt)
                    Kauno susisiekimo projektų brėžiniai žemėlapyje (arcgis.lt)

                    Comment


                      #30
                      Eilinis pasivaikščiojimas po Naujamiestį

                      Click image for larger version  Name:	20230508_182948.jpg Views:	1 Size:	2,29 MB ID:	2049630 Click image for larger version  Name:	20230508_182954.jpg Views:	1 Size:	2,61 MB ID:	2049628 Click image for larger version  Name:	20230508_200900.jpg Views:	1 Size:	2,35 MB ID:	2049629

                      I dabar dar toks pastebėjimas, kad kur vyksta kelio remonto darbai, nėra jokių įspėjimų. Automobiliams kertant Kauno gatvę ir daužant važiuokles, buvo galima filmuoti, labai emocingos ir iškalbingos vairuotojų reakcijos
                      Click image for larger version  Name:	20230508_181057.jpg Views:	1 Size:	1,94 MB ID:	2049627 Click image for larger version  Name:	20230508_185452.jpg Views:	1 Size:	1,76 MB ID:	2049626
                      Paskutinis taisė Robyla; 2023.05.09, 08:47.

                      Comment


                        #31
                        Parašė Robyla Rodyti pranešimą
                        I dabar dar toks pastebėjimas, kad kur vyksta kelio remonto darbai, nėra jokių įspėjimų. Automobiliams kertant Kauno gatvę ir daužant važiuokles, buvo galima filmuoti, labai emocingos ir iškalbingos vairuotojų reakcijos
                        Click image for larger version Name:	20230508_181057.jpg Views:	1 Size:	1,94 MB ID:	2049627 Click image for larger version Name:	20230508_185452.jpg Views:	1 Size:	1,76 MB ID:	2049626
                        Įdomiausia, kad išpjauna asfaltą ir palieka ištisoms dienoms, jei ne savaitėms, be jokio normalaus ženklinimo. Pirmą kartą išsukant iš Kauno gatvės, pasisekė, nes greitis nebuvo didelis, ir priešais važiuojanti mašina labai atsargiai manevrą darė. Antrąkart jau pats žinojau, atitinkamai ir važiavau.

                        Bet šiaip visi Vilniaus vairuotojai jau seniai turi būti išsiugdę labai gerą savisaugos jausmą. Jei ne vienoje, tai kitoje vietoje būtinai bus įdubę šuliniai, išluptas asfaltas, ar tiesiog didžiulės duobės. Taip neturėtų būti, bet dabar kiekvienas atsako už save.

                        Comment


                          #32
                          Va va. Vienintelis be proto plačių gatvių pliusas, kad apvažiuodamas duobes gali netrukdomai manevruoti savo juostoje.

                          Comment


                            #33
                            Parašė Kecal Rodyti pranešimą

                            Įdomiausia, kad išpjauna asfaltą ir palieka ištisoms dienoms, jei ne savaitėms, be jokio normalaus ženklinimo. Pirmą kartą išsukant iš Kauno gatvės, pasisekė, nes greitis nebuvo didelis, ir priešais važiuojanti mašina labai atsargiai manevrą darė. Antrąkart jau pats žinojau, atitinkamai ir važiavau.

                            Bet šiaip visi Vilniaus vairuotojai jau seniai turi būti išsiugdę labai gerą savisaugos jausmą. Jei ne vienoje, tai kitoje vietoje būtinai bus įdubę šuliniai, išluptas asfaltas, ar tiesiog didžiulės duobės. Taip neturėtų būti, bet dabar kiekvienas atsako už save.
                            Papildomas pretekstas gyvenant mieste važinėt su parketniku aukštom padangom.

                            Comment


                              #34
                              Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                              Papildomas pretekstas gyvenant mieste važinėt su parketniku aukštom padangom.
                              Beveik būtina išlikimo sąlyga. Kaip kitaip normAliai ant aukštų bordiūrų užvažiuosi, iš purvyno išsiverši, na, ir amžiną kliūčių ruožą gatvėse įveiksi. /s

                              Comment


                                #35
                                Ironiška, bet 2 iš 3 automobilių ir buvo parketnikai. Net ir jie nepadėjo išvengti emocijų. Parketnikas garantuoja provėžą, bet ne minkštumą. Tokiom gatvėm su limo klase reikia važinėt .

                                Comment


                                  #36
                                  Parašė Robyla Rodyti pranešimą
                                  Eilinis pasivaikščiojimas po Naujamiestį

                                  I dabar dar toks pastebėjimas, kad kur vyksta kelio remonto darbai, nėra jokių įspėjimų. Automobiliams kertant Kauno gatvę ir daužant važiuokles, buvo galima filmuoti, labai emocingos ir iškalbingos vairuotojų reakcijos
                                  Click image for larger version Name:	20230508_181057.jpg Views:	1 Size:	1,94 MB ID:	2049627
                                  Jau šitą užtaisė. Prasikeikiau pats, kai važiavau. Jokių ženklų, jokių plasmasinių kūgių, nieko. Ir visur tas pats Naujamiestyje.

                                  Comment

                                  Working...
                                  X