Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus transporto vizijos (2023 m. rinkimai)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Aš nebesuprantu - tai siaurins ar platins?
    Tai čia daugeliui neaišku - ar bus "darbų tęstinumas" (siaurinant gatves), ar meras "be cirkų" baigs cirkus su siaurinimais - net ir sankryžų.
    Paskutinis taisė Romas; 2023.03.06, 12:35.

    Comment


      Parašė Romas Rodyti pranešimą
      Tai čia daugeliui neaišku - ar bus "darbų tęstinumas" (siaurinant gatves), ar meras "be cirkų" baigs cirkus su siaurinimais - net ir sankryžų.
      Bus darbu testinumas nes sprendzia inzinieriai ir architektai isigije issilavinimas uzsienyje. Politikai paprastai klauso, nebent provincijoje yra kazkaip kitaip kai vietiniai cariukai yra paeme virsu.
      "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


      - George W. Bush President of the USA

      Comment


        Parašė DeSadas Rodyti pranešimą

        Bus darbu testinumas nes sprendzia inzinieriai ir architektai isigije issilavinimas uzsienyje. Politikai paprastai klauso, nebent provincijoje yra kazkaip kitaip kai vietiniai cariukai yra paeme virsu.
        Turim miesto inžinierių su ne į temą išsilavinimu ir Pakalnį iš VGTU.

        Comment


          Parašė mantasm Rodyti pranešimą

          Turim miesto inžinierių su ne į temą išsilavinimu ir Pakalnį iš VGTU.
          ...kurie abu Vilniuje įvedė tokias praktikas, apie kurias galėjome tik svajoti vos prieš keletą metų, o miestas šias praktikas pristatinėja ir jomis dalinasi su vakarų miestais.

          Jeigu į jų vietas galės pasiūlyti kažką dar geresnio - kodėl gi ne.

          Comment


            Parašė mantasm Rodyti pranešimą

            Turim miesto inžinierių su ne į temą išsilavinimu ir Pakalnį iš VGTU.
            tu nezinai (kaip ir as nezinau) kas visa sita suorganizavo ir pasiule itariu ne pakalnis ir ne vyr inzinierius... Itariu be politines valios nebuvo apseita. Svarbu igyvendinta .
            "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


            - George W. Bush President of the USA

            Comment


              Parašė Creatium Rodyti pranešimą

              ...kurie abu Vilniuje įvedė tokias praktikas, apie kurias galėjome tik svajoti vos prieš keletą metų, o miestas šias praktikas pristatinėja ir jomis dalinasi su vakarų miestais.

              Jeigu į jų vietas galės pasiūlyti kažką dar geresnio - kodėl gi ne.
              Dar šlifuot ir šlifuot tas praktikas Varšuvos temoj yra praktiniai pavyzdžiai.

              Comment


                Parašė DeSadas Rodyti pranešimą

                tu nezinai (kaip ir as nezinau) kas visa sita suorganizavo ir pasiule itariu ne pakalnis ir ne vyr inzinierius... Itariu be politines valios nebuvo apseita. Svarbu igyvendinta .
                Ką tik pats sakei, kad sprendžia inžinieriai ir architektai.

                Comment


                  Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                  Dar šlifuot ir šlifuot tas praktikas Varšuvos temoj yra praktiniai pavyzdžiai.
                  Olandai šlifuoja jau kiek, 50 metų? Paklausk bet kurio žmogaus, kuris užsiima nors kažkiek kūrybiniais darbais (įskaitant tokius kaip programuotojus) ir tau atsakys, kad nėra tokio dalyko, kurį padarei ir jis yra tobulas ir nekeistinas. Net jeigu 1:1 nukopijavai kitur gerai veikiantį sprendimą.

                  Comment


                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                    Olandai šlifuoja jau kiek, 50 metų? Paklausk bet kurio žmogaus, kuris užsiima nors kažkiek kūrybiniais darbais (įskaitant tokius kaip programuotojus) ir tau atsakys, kad nėra tokio dalyko, kurį padarei ir jis yra tobulas ir nekeistinas. Net jeigu 1:1 nukopijavai kitur gerai veikiantį sprendimą.
                    Kai prisikalbi, bet viskas po senovei (parkofkės priešais pastatus, „viešbučiai“ ir t.t.), tai čia jau vyksta šlifavimas ar dar ateityje?

                    Comment


                      Įdomumo dėlei užklausiau ChatGPT kiek kainuoja sukurti naują tramvajaus sistemą, tai davė tokį pavyzdį:
                      For example, the cost of building the new tram system in Sydney, Australia, which will include 19km of track and 19 stops, is estimated to be around AUD 2.9 billion (approximately USD 2.2 billion).
                      Dėl to kalbos, kad tramvajaus sistema Vilniuje kainuotų 500 mln. eurų, yra iš ties netikslios - jis kainuotų daug brangiau ir tai tik dar labiau įrodo, kad Zuokas smarkiai svaigsta jį žadėdamas, nes savivaldybė tokių pinigų neturi, tiek skolintis negali ir jokia centrinė valdžia tokių pinigų, kas būtų antras didžiausias projektas Lietuvoje per jos istoriją, korumpuotui Zuokui ir jo populistiniams pažadams neduos.

                      Comment


                        Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
                        Įdomumo dėlei užklausiau ChatGPT kiek kainuoja sukurti naują tramvajaus sistemą, tai davė tokį pavyzdį:


                        Dėl to kalbos, kad tramvajaus sistema Vilniuje kainuotų 500 mln. eurų, yra iš ties netikslios - jis kainuotų daug brangiau ir tai tik dar labiau įrodo, kad Zuokas smarkiai svaigsta jį žadėdamas, nes savivaldybė tokių pinigų neturi, tiek skolintis negali ir jokia centrinė valdžia tokių pinigų, kas būtų antras didžiausias projektas Lietuvoje per jos istoriją, korumpuotui Zuokui ir jo populistiniams pažadams neduos.
                        Siūlyčiau pasiskaityti apie Tampere pavyzdį (phase 1 kainavo mažiau nei 300m):

                        https://en.wikipedia.org/wiki/Tampere_light_rail

                        Vilniuje sąlygos tiesti tramvajaus bėgius (už senamiesčio ribų) yra idealios, o darbo jėgos kainos - mažesnės. Tad dvi rimtos linijos (po kokius 8-10km) už 350-500m yra būtent ta kaina, apie kurią eitų kalba.
                        Paskutinis taisė VLR; 2023.03.06, 18:36.

                        Comment


                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                          ...kurie abu Vilniuje įvedė tokias praktikas, apie kurias galėjome tik svajoti vos prieš keletą metų, o miestas šias praktikas pristatinėja ir jomis dalinasi su vakarų miestais.

                          Jeigu į jų vietas galės pasiūlyti kažką dar geresnio - kodėl gi ne.
                          Po pirmojo raudono ir tikro (su gerais kelio ženklais) Zuoko įrengto dviračių tako, dab. vyr. miest. inžinierius pradėjo tiesti antrą – pirmus pora metų konsultavosi FB internete su dviratininkais, nes pats nieko apie tai neišmanė, net neabejoju, jog dviračiu nevažinėjo, nes tik po dar poros metų nusipirkęs naują, nesugebėjo pilnai nusiimti įpakavimo nuo savo naujo dviračio... Matyt, seno net neturėjęs.

                          Po poros metų atsitvėrė tylos siena nuo nuolatinės kritikos. Nuo 2015 m. iki 2021 m. parašais po projektais tvirtino neatitinkančius STR sprendinius.

                          Ta prasme, su vakarų Afrika jis tokia praktika dalinasi?

                          P. S. Tą pirmą Zuoko tikrą taką sėkmingai panaikino Pilaitėje prieš porą metų dabartinė VMS, tiesiogiai prieštaraudama pačių pasirašytam Darnaus judumo planui, nors KET leido tomis sąlygomis juo naudotis ir pėstiesiems.
                          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                          Comment


                            Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                            Kai prisikalbi, bet viskas po senovei (parkofkės priešais pastatus, „viešbučiai“ ir t.t.), tai čia jau vyksta šlifavimas ar dar ateityje?
                            Jau čia forume milijoną kartų yra diskutuota apie priežastis.

                            Comment


                              Parašė VLR Rodyti pranešimą

                              Siūlyčiau pasiskaityti apie Tampere pavyzdį (phase 1 kainavo mažiau nei 300m):

                              https://en.wikipedia.org/wiki/Tampere_light_rail

                              Vilniuje sąlygos tiesti tramvajaus bėgius (už senamiesčio ribų) yra idealios, o darbo jėgos kainos - mažesnės. Tad dvi rimtos linijos (po kokius 8-10km) už 350-500m yra būtent ta kaina, apie kurią eitų kalba.
                              Tampere ne tiek tramvajus, kiek light rail, t.y. daugiau užmiesčio tipo bėginis transportas, kuris mažai miesto gatvėmis važinėja, tai ir jo kaina atitinkamai mažesnė turėtų būti, o priedo dar reikėtų pridėti pačių tramvajų pirkimą, tikriausiai nepridėta ir kita infrastruktūra, kaip kad depai ir pan. Bet man įdomu kodėl kai aš kalbu, kad Vilniuje tramvajus kainuotų 500 mln. eurų - tu tai vadini nesąmonėmis, o jau kitoje žinutėje pats kalbi apie iš esmės panašią kainą?

                              Comment


                                Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                Jau čia forume milijoną kartų yra diskutuota apie priežastis.
                                Tai kaip sakau… šlifuot ir šlifuot. Tokia jau Kūrėjų dalia. Svarbiausia niekas netrukdytų dirPt.

                                Comment


                                  Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                  Tai kaip sakau… šlifuot ir šlifuot. Tokia jau Kūrėjų dalia. Svarbiausia niekas netrukdytų dirPt.
                                  O kam kažką daryt. Visada galima pereit į kitą pusę ir nieko, apart nekonstruktyvios kritikos, nedarIt.

                                  Comment


                                    Parašė Eidvis Rodyti pranešimą

                                    Tampere ne tiek tramvajus, kiek light rail, t.y. daugiau užmiesčio tipo bėginis transportas, kuris mažai miesto gatvėmis važinėja, tai ir jo kaina atitinkamai mažesnė turėtų būti,
                                    Light rail paprastai yra vadinamas kietesnis, brangesnis tramvajus, turintis daugiau prioriteto gatvėse. Žr. kad ir pilnai autonominį Docklands Light Rail. Vilniaus tramvajus irgi buvo vadinamas Light Rail Systros studijoje ir taip, Vilniuje būtų statomas būtent Light Rail.

                                    Bet man įdomu kodėl kai aš kalbu, kad Vilniuje tramvajus kainuotų 500 mln. eurų - tu tai vadini nesąmonėmis, o jau kitoje žinutėje pats kalbi apie iš esmės panašią kainą?
                                    Todėl, kad aš kalbu apie kainą konkretaus skaičiaus linijų, o ne ‘tramvajaus’. Tie, kas kalba apie ‘tramvajaus’ kainą dažnai tiesiog bando pasakyti kuo didesnę sumą tam, kad paaiškintų dėl ko negalima nieko net pradėti daryti. Štai Benkunskas naudoja milijardą, tu - pusę milijardo. Realybė yra ta, kad Vilnius pradėtų nuo vienos linijos, kuri sutilptų į 200m. Per kokius keturis statymo metus, tai sudarytų labai mažą biudžeto dalį. Ypač turint omeny galimą paramą iš ES ar valstybės.

                                    Comment


                                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                      O kam kažką daryt. Visada galima pereit į kitą pusę ir nieko, apart nekonstruktyvios kritikos, nedarIt.
                                      Būtent, o kam kažką daryt. Galima kept lozungus į stalčių ir viskas gerai.

                                      Comment


                                        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                        Ką tik pats sakei, kad sprendžia inžinieriai ir architektai.
                                        Zmogau VISAS dangoraizis savivaldybes darbuotoju, plius simasiaus zmona i ausi snibzda su visa architektu bendruomene... nesigaudai kaip politika daroma.
                                        "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


                                        - George W. Bush President of the USA

                                        Comment


                                          Trumpas komentaras apie Tamperės tramvajų - ne kartą teko naudotis, specifiškai 3 (ilgąja) linija. Kontekstui, ši linija jungia miesto centrą su savotišku Pilaitės/Saulėtėkio hibridu (vadinasi Hervanta).

                                          Tramvajus yra pilnai integruotas su eismu ganėtinai trumpose atkarpose - miesto centre (tarp Pyynikintori ir Sammonaukio stotelių) ir Hervantoje (tarp Pohjois Hervanta ir Etela Hervanta stotelių), t.y. kažkur apie 25-30% visos linijos ilgio.

                                          Atkarpoje tarp Sammonaukio ir Hakametsa stotelių (ten toks labai savotiškas miegamasis rajonas), tramvajus eina gatvės viduriu pievele, pilnai atskirtas nuo eismo (apie 20% visos linijos).

                                          Likę 50-55% eina palei greitkelį, šone, pilnai atskyrus nuo eismo traukinio tipo bėgiais ir praktiškai niekur nestoja. Yra 2 viadukai, vienas virš greitkelio, kitas virš kažkokios daubos ir 2-3 pervažos automobiliams.

                                          Pats tramvajus važinėja kas 7.5 min dienos metu (7-21 val.), kiek rečiau tarp 4-7 ryto ir 22-1 vakaro, piko valandom būna vizualiai užpildytas, dažniausiai neužtenka sėdimų vietų, kitu metu apie 2/3 sėdimų vietų užimta. Pati linija įtartinai primena Pilaitės - K. Prospekto potencialios linijos topografiją ir ilgį, tai galimai maždaug tokios sąmatos būtų galima tikėtis jei kažkas tokio būtų galvojama.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X