Parašė Creatium
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Naujas Vilniaus gatvių standartas (nuo 2021.10)
Collapse
X
-
Taip, skiriasi. Jei standartas labai laisvas, tai konkurse siūlyti kainą paskaičiuotą pagal pigiausią gaminį kuris atitinka standartą, o paskui tokį ir gaminti yra sveika verslo logika. Kaip suprantu, standartą sugriežtino ir dabar tas bajeris nebepraeina. Tai visai kas kita, negu sąmoningas defektų darymas, kad turėtum ką taisyti.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Ar labai skiriasi sabotažas taupant medžiagas iki paklaidos ribos vien dėl didesnio pelno ir tas pats sabotažas tuo pačiu tikintis ir greitesnio užsakymo remonto darbams?
- 4 patinka
Comment
-
Skaičiau tą diskusiją, tai šiaip toli gražu ne vienbalsiai. Maždaug 50:50.Parašė rmss Rodyti pranešimą
Šimašius pasidalino savo fb, tai žinok, vilniečiai vienbalsiai nutarė, kad gatvė yra sugadinta ir nebeįmanoma prasilenkti nenudaužiant veidrodėlių, laužomi ratlankiai, sugadintas matomumas, nebesimato nei piestieji, nei kitos mašinos, gaisrinės ir greitosios nebegali atvažiuoti, visi masiškai miršta. Bent veidrodėlių pramonė patenkinta.
Comment
-
Kiek pamenu Masiulio asfalto tyrimą - taip pat optimizavo kone visos pagrindinės kontoros.Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Daroma keista prielaida, kad kelius Vilnius ir/ar Lietuvoje tiesia ir remontuoja viena ir ta pati įmonė.
- 1 patinka
Comment
-
Yra standartas ir yra paklaida. Per didelė paklaida leido sąnoningai daryti ne pagal standartą. Kažkas sąmoningai surašė tokias taisykles ir kiti pagal jas žaidė. Visi žinodami, kad stato standarto dvasios nestitinkantį š. Nors techniškai viskas teisinga.Parašė alga Rodyti pranešimą
Taip, skiriasi. Jei standartas labai laisvas, tai konkurse siūlyti kainą paskaičiuotą pagal pigiausią gaminį kuris atitinka standartą, o paskui tokį ir gaminti yra sveika verslo logika. Kaip suprantu, standartą sugriežtino ir dabar tas bajeris nebepraeina. Tai visai kas kita, negu sąmoningas defektų darymas, kad turėtum ką taisyti.
Comment
-
Nėra tokio dalyko kaip 20 metų nereikės remontuoti. Jokios gatvės, net akmeninės, tiek nelaiko. Taip gali žaisti jei per dieną pravažiuoja vienas automobilis ir kiti su karietom joja, bet esant moderniam transportui gatvę reikia prižiūrėti kasmet, o jeigu ne tai po 10 metų reikės kapitalinio ir bus dar brangiau.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąJeigu gatvių remontas buvo atliktas kokybiškai (t.y. 20 metų nereikės remontuoti), reiškia "švogerio" įmonė neturės darbo, o tai "yra labai blogai valdininko poilsiui šiltuose kraštuose".
Jei apsiribosime Vilniumi, argi ne viena - Grinda - viską reguliuoja?Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Daroma keista prielaida, kad kelius Vilnius ir/ar Lietuvoje tiesia ir remontuoja viena ir ta pati įmonė.
Comment
-
Optimizavo ≠ specialiai blogino, kad uždirbtų vėliau. Nereik suplakti kelių dalykų į vieną. Ar sakot, kad buvo kartelinis susitarimas tarp visų kelius tvarkančių įmonių, kad viena pagadina, o kita iš to uždirba vėliau?Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Kiek pamenu Masiulio asfalto tyrimą - taip pat optimizavo kone visos pagrindinės kontoros.
Kiek žinau - ne. Buvo konkursai gatvių tvarkymo darbams ir (kiek pavyko rasti straipsnių - galit toliau patys pasiieškot) pietinės Vilniaus dalies gatvių remonto ir priežiūros darbus 3 metus vykdys YIT Lietuva: https://www.statybunaujienos.lt/nauj...mln-euru/17947Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąJei apsiribosime Vilniumi, argi ne viena - Grinda - viską reguliuoja?
Kitas dalis - kitos įmonės. Tik sakau, nerandu greitai informacijos kurios.
- 3 patinka
Comment
-
Foto iškarpa iš Citify įkeltų statybų foto... Labai sunku prasilenkt, nėra vietos tiesiog.Parašė rmss Rodyti pranešimą
Šimašius pasidalino savo fb, tai žinok, vilniečiai vienbalsiai nutarė, kad gatvė yra sugadinta ir nebeįmanoma prasilenkti nenudaužiant veidrodėlių, laužomi ratlankiai, sugadintas matomumas, nebesimato nei piestieji, nei kitos mašinos, gaisrinės ir greitosios nebegali atvažiuoti, visi masiškai miršta. Bent veidrodėlių pramonė patenkinta.
- 7 patinka
Comment
-
Daromas specialiai kad šiukšliavežės nepravažiuotų. Juk jau buvo šiukšlių meras, nori pakartoti.Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąVisas tas gatvių atnaujinimas yra veidrodėlių pramonės lobistų sąmokslas.
- 3 patinka
Comment
-
Visos problemos kaip ant delno:
1. Užfiksuota kaip Volkswagen autobusiukas su veidrodėliu nulenkė pėsčiųjų perėjos ženklą.
2. Kad galėtų prasilenkti su priešpriešais atvažiuojančia mašina turėjo persirikiuoti į parkavimui skirtą zoną
3. Dviratininkas priverstas važiuoti palei pat dešinį šaligatvio kraštą (faktiškai gruntu), kad pravažiuojantys automobiliai jo nekliudytųPaskutinis taisė Perfect; 2022.09.15, 10:09.
- 10 patinka
Comment
-
Nežinau ar čia papildymas mano komentarui, ar nelabai pagauta esmė, bet jei ką, aš iš principo pritariu tokiam perdarymui ir biškiuką ironizuoju tuos, kuriems nebesiseka pravažiuot tokia gatve.Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Foto iškarpa iš Citify įkeltų statybų foto... Labai sunku prasilenkt, nėra vietos tiesiog.
John, jei atsižvelgsim ir į patiktukus prie atitinkamų komentarų, sakyčiau koks 85:15 labiau.
Comment
-
Ne optimizavo, o darė blogai sąmoningai nukrypdami nuo standarto. Bet dėka išpūstų ir technologiškai nepagrįstų paklaidų teisiškai likdami švarūs.Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Optimizavo ≠ specialiai blogino, kad uždirbtų vėliau. Nereik suplakti kelių dalykų į vieną. Ar sakot, kad buvo kartelinis susitarimas tarp visų kelius tvarkančių įmonių, kad viena pagadina, o kita iš to uždirba vėliau?
Matyt ta pati idėja netikėtai visiems rinkos dalyviams vienu metu atėjo. Protingi žmonės mąsto taip pat
- 1 patinka
Comment
-
Karštų diskusijų įplieskęs gatvių siaurinimas Vilniuje: savivaldybė mato pirmuosius pokyčius, bet didesnio efekto dar laukiama
https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...o-dar-laukiama
„Archimodulis“ vadovas architektas Vytas Lužys:
Šimašius:Ramaus eismo gatvių teorija buvo sugalvota danų architekto Jano Gehlo. Anot pašnekovo, įprastai ši teorija taikoma siauroms gatvėms be viešojo transporto, akligatviams, privažiavimams prie namų, t. y. D kategorijos gatvėse.
„Kitaip tariant, tai, kas daroma Vilniuje, yra klaidingai suprasta ir interpretuojama J. Gehlo teorija, visiškai neatsižvelgiant į tai, ką jis sakė. Jis siūlė visas tokias senamiesčio gatveles paversti mišriojo eismo gatvėmis, pavyzdžiui, kaip mūsų Pilies gatvė, kur ir pėstieji eina, ir lėtai važiuoja automobiliai.
(...) Kalbant apie visas kitas gatves (B, C kategorijų gatvės, kuriomis važiuoja viešasis transportas, sunkiasvoriai automobiliai, daug juostų, numatytas tam tikras greitis), visi šie siaurinimai tik blogina situaciją. Siaurinimas reiškia transporto srauto pralaidumo mažinimą“, – kalbėjo architektas.
Savivaldybės atstovas:„Kalbant apie važiuojamosios dalies juostų plotį – jis nesusijęs su spūstimis, tik su judėjimo greičiu tarp sankryžų ne piko metu. Nes piko metu siaura ir plati juosta užsikemša vienodai ir pralaidumą, kaip minėjau, lemia sankryžos, o ne juostų plotis.“
Kalvarijų g. naujos A juostos:„Didesnio efekto dar laukiame, bet dabar galima pasakyti, kad gatvės įgauna savo dizainą pagal įstatyme apibrėžtą gatvės funkciją, o tai jau yra didelis privalumas. Susiaurinus eismo juostas iki reglamentuoto pločio, automobiliai kur kas rečiau viršija greitį, todėl eismas tampa saugesnis.
Didesnio pločio eismo juostos paliekamos tose gatvėse, kur dėl mažo jų pločio kiltų sunkumų manevrus atlikti viešajam transportui. Be to, didesnio pločio eismo juostos reikalingos didesniam greičiui išvystyti ir klaidai ištaisyti, esant didesniam greičiui.“
Pats oficialiai esu siūlęs siaurinimus. Visgi, kalbant apie A juostas, tai kertasi logika visų pašnekovų. Architektas sako, kad siaurinimas lėtina – Šimašius pritaria, bet meras sako, kad piko metu nėr skirtumo kokio pločio juosta, nes visi stovi, plotis didina greitį tik ne piko metu – visgi tiesiamos A juostos, kad juosta būtų tuščia ir VVT važiuotų greitai, bet tiesia siauresnes nei STR numato 3,5 m (siauresnes nei net Olandijoje). Tai kam ta atskira juosta atlaisvinanti kelią VVT, kai negalima išnaudoti pilno jos greičio?Vakarinio piko metu viešojo transporto keleivių skaičius išaugo 18 procentų (dabar sudaro apie 1700 keleivių per valandą), viešojo transporto greitis padidėjo apie 60 procentų, gatvės įveikimo greitis viešajam transportui sumažėjo iki 25 minučių ir nebeliko vėlavimų.
VMS atstovas vėl meluoja (kaip ir dėl dviračių takų Vingio parke), kad A juostoms paliekamas didesnis plotis, bet tas plotis nėra default'inis STR 3,5 m. Justiniškių/Laisvės pr. susiaurino taip, kad neįmanoma posūkio padaryti savo juostoj. Beje, Kalvarijų g. įrengta A juosta buvo ne pagal „siaurinimo projektą“, o nupiešiant esamoje padėtyje, t. y. dabar važiuojama greitai, nėra vėlavimų, bet ateity susiaurinus, pasak Šimašiaus, greitis turėtų kristi.
♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
- 5 patinka
Comment
-
Man jau kyla klausimas kokiais kriterijais remdamiesi žurnalistai renkasi ekspertus? Kalbinamas Lužys, kurio „Archimodulis“ MB dirba tik jis pats, projektuoja pagrinde individualių namų dežutes (nieko susijusio su infrastruktūra), o metinė apyvarta mažesnė, nei pas vidutinį elektriką, kuris dirba "ant savęs". Beje visai neseniai LNK kalbino panašaus lygio želdinimo ekspertę apie Vilniaus medžius, kurios įmonė turi 2 darbuotojus ir apželdina privačius kiemus (pagal rekvizitų komentarus - prastai). Atrodo, kad žurnalistai teisiog nueina į paslaugos.lt ir ieško kas su jais pasikalbėtų. Nors, šiuo atveju galbūt čia nėra sutapimas, nes Lužys pasirodo yra Liberalų sąjudžio narys, kuris net baustas 2020 už politinės reklamos pažeidimus. Nežinau kaip jums, bet tokie straipsniai lyginantys C lygio politikėlio ir D lygio verslininko nuomonę su meru ir VMS vykdoma politika smirda priešrinkiminiu mėšlu. O nusiėmus foliją nuo galvos, tai plintusinio lygio žurnalistika, čia tas pats kaip kalbinti šaudyklos savininką apie Lietuvos krašto apsaugos strategiją.Paskutinis taisė Skeptikas; 2022.11.13, 20:41.
- 11 patinka
Comment
-
VT 30 m. vairuojantis teigia, žinoma, apie VT eismą:
„Mūsų darbas – kaip šachtininkų“: autobuso vairuotojas papasakojo apie darbo kasdienybę ir algų pakėlimą, po kurio dalis uždirba mažiau
https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/7/1848339/musu-darbas-kaip-sachtininku-autobuso-vairuotojas-papasakojo-apie-darbo-kasdienybe-ir-algu-pakelima-po-kurio-dalis-uzdirba-maziau
Dėl susiaurintų eismo juostų kyla problemų. Piko metu nesaugu važiuoti, nes eismo juostos plotis ribotas“, – akcentavo pašnekovas.♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
Comment
-
Dar reiktų paklausti tų vairuotojų, ką jie, pavyzdžiui, galvoja apie gėjų santuokas arba mirties bausmės grąžinimą. Manau išgirstume ir daugiau kompetentingų nuomonių.Parašė dondc Rodyti pranešimąVT 30 m. vairuojantis teigia, žinoma, apie VT eismą:
„Mūsų darbas – kaip šachtininkų“: autobuso vairuotojas papasakojo apie darbo kasdienybę ir algų pakėlimą, po kurio dalis uždirba mažiau
https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/7/1848339/musu-darbas-kaip-sachtininku-autobuso-vairuotojas-papasakojo-apie-darbo-kasdienybe-ir-algu-pakelima-po-kurio-dalis-uzdirba-maziau
- 8 patinka
Comment
-
Esmė, kad to botaniko teorijos nei pagrįstos galiojančiu LR statybos įstatymu, kuris nuolat yra koreguojamas ir tobulinamas, nei olandijos praktika, pvz. kalbant konkrečiai apie A juostas arba dviračių takus, nors deklaruojama, jog VMS ima pavyzdį iš Olandijos.♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
- 2 patinka
Comment
-
Nu panašiai tiek, kiek alų geriančio diedo su dideliu pilvu nuomonė apie alaus gamybos procesą yra svaresnė už to alaus gamybos technologo nuomonę. T.y. jos svoris yra daugmaž lygus 0, kaip ir autobuso vadytelio nuomonė apie gatvių plotį. Nereiktų painioti barankos, tegul ir didesnio diametro, sukiojimo su urbanistika ir gatvių tiesimu. Skirtingi dalykai, reikalaujantys visiškai skirtingų žinių ir kompetencijų.Parašė gerietis Rodyti pranešimąmanau autobuso vairuotojo nuomonė yra svaresnė už teorijų prisiskaičiusio botaniko, važinėjančio paspirtuku.
- 10 patinka
Comment
Comment