Kolega, kadangi aktuoji darbus tai be abejo žinai kokie darbai dar liko atlikti. Pasakyk mumiem ką ten dar veikti iki liepos mėnesio?
Pagal grafika numatyta baigti 2007.07.01. Bet uzsitese silti orai ir matyt galima anksciau pabaigt. Reikes dar perpaisyti juostas, perdaryt saugumo saleles, kelio zenklus, sviesoforus, apsvietima, atsvaitus "kates akys", uzset zole... daug smulkmenu visokiu.
Pavasaris matyt bus saltas, tai darbus atnaujinsim nebent geguzes men., o cia jau ziurek ir birzelis baigiasi...
Pagal grafika numatyta baigti 2007.07.01. Bet uzsitese silti orai ir matyt galima anksciau pabaigt. Reikes dar perpaisyti juostas, perdaryt saugumo saleles, kelio zenklus, sviesoforus, apsvietima, atsvaitus "kates akys", uzset zole... daug smulkmenu visokiu.
Pavasaris matyt bus saltas, tai darbus atnaujinsim nebent geguzes men., o cia jau ziurek ir birzelis baigiasi...
Mano supratimu visa tai galima atlikt per mėnesį ir atidaryti estakadą. O pavasarį tik žolę užsėti, bei estakados apdailą padaryti (manau taip nepaliks ir apdaila vistiek kažkokia bus). Kokių darbų negalima atlikti žiemą? Kelio ženklų, šviesoforų, atšvaitų statyt? Pabaigt tiesti dangą bei juostas nupaišyt manau užtektų savaitės. Iki tol šalčiai tikriausiai neprasidės. O per likusias kelias savaites sudėti ženklus atšvaitus, padaryti saleles.
Tikriausiai turit daug darbų, įsipareigojimų ir pajėgumus permetat ten kur labiau spaudžia terminai.
Pagal grafika numatyta baigti 2007.07.01. Bet uzsitese silti orai ir matyt galima anksciau pabaigt. Reikes dar perpaisyti juostas, perdaryt saugumo saleles, kelio zenklus, sviesoforus, apsvietima, atsvaitus "kates akys", uzset zole... daug smulkmenu visokiu.
Pavasaris matyt bus saltas, tai darbus atnaujinsim nebent geguzes men., o cia jau ziurek ir birzelis baigiasi...
Na, būtų įdomu sužinot, kokie konkrečiai darbai per šį neplanuotai šiltą mėnesį buvo padaryti "greičiau"? Ir kodėl taip lėtai viskas judėjo kai buvo standartiškai šiltas rudens laikotarpis?
Ir dar smalsu kur ten bus tie šviesoforai? Ar tik ne pagal Spaudos rūmų viaduko principą - begalės šviesoforų po viaduku?
Na, būtų įdomu sužinot, kokie konkrečiai darbai per šį neplanuotai šiltą mėnesį buvo padaryti "greičiau"? Ir kodėl taip lėtai viskas judėjo kai buvo standartiškai šiltas rudens laikotarpis?
Ir dar smalsu kur ten bus tie šviesoforai? Ar tik ne pagal Spaudos rūmų viaduko principą - begalės šviesoforų po viaduku?
Apie greiti nesivelsiu i bereikalingas diskusijas. Dziaugtumetes, kad tie darbai taip greitai vyksta, blin. Kas zino, gal estakada bus atidaryta ir anksciau laiko, nes reiūkia dar ir po apacia padirbeti, vel eisma trukdyti.
Leidziantis nuo kalno padauges eismo juostu, i kalna - sumazes. Atitinkamai reik perkelti saugumo saleles su sviesoforais ir zenklais. Ateityje numatoma sviesoforus visiskai panaikinti.
Mano supratimu visa tai galima atlikt per mėnesį ir atidaryti estakadą. O pavasarį tik žolę užsėti, bei estakados apdailą padaryti (manau taip nepaliks ir apdaila vistiek kažkokia bus). Kokių darbų negalima atlikti žiemą? Kelio ženklų, šviesoforų, atšvaitų statyt? Pabaigt tiesti dangą bei juostas nupaišyt manau užtektų savaitės. Iki tol šalčiai tikriausiai neprasidės. O per likusias kelias savaites sudėti ženklus atšvaitus, padaryti saleles.
Tikriausiai turit daug darbų, įsipareigojimų ir pajėgumus permetat ten kur labiau spaudžia terminai.
Is dalies Tu teisus. Taciau, del kai kuriu darbu specifikos, teks palaukt vasaros. Darbai neuzsites ilgiau temino, tad nera ko cia burnoti.
Dabar jau "spaudzia" Ukmerges-Laisves-Ateities 2 lygiu sankryza.
Iš Vilniaus miesto savivaldybės tarybos ataskaitos vilniečiams 2006:
"rekonstravus sankryžą šviesoforų joje neliks."
"Šiuo metu sankryža yra reguliuojama šviesoforais. Tai pati opiausia vieta Vilniaus mieste. Čia kertasi greitojo eismo A2 kategorijos Geležinio Vilko g. su pagrindine B2 kategorijos Ukmergės g. Sankryžos projektiniai sprendiniai derinami su T. Narbuto g. ir Konstitucijos pr. žiedu. Transporto srauto tyrimai rodo, kad per rytinį piką Geležinio Vilko g. važiuoja beveik 8000 automobilių per val. Tai rodo, kad reguliavimo šviesoforais galimybės yra visiškai išsemtos. Pagal Vilniaus miesto bendrąjį planą sankryža turėjo būti rekonstruota į dviejų lygių sankryžą.
Transporto jungtis nuo Konstitucijos pr. iki Ukmergės g. yra pirmas etapas. Projektuojama estakada per Geležinio Vilko g. sujungs Konstitucijos pr. iki Ukmergės g. Ši gatvė bus skirta eismui Šeškinės link. Ukmergės gatvė- centro link (4 eismo juostos, prieš sankryžą išplatinama iki 6 eismo juostų: viena- sukti į Saltoniškių g., kita- važiuoti viešajam transportui ir 4 paprastos eismo juostos). Projektuojama estakada yra 3 eismo juostų pločio, taip pat rengiamos techninės prieigos. Estakados ilgis 247 m, plotis 14,25 m. Naujos jungties ilgis- 731 m. Be pagrindinės trasos, projekte numatyta jungtis nuo Konstitucijos pr. iki Lvovo g. ir nuo Lvovo g. iki Geležinio Vilko g."
Beveik viskas žinoma jau, vistik keli nauji faktai.
/\ Parašai "Google" "Vilniaus miesto savivaldybės tarybos ataskaita vilniečiams 2006" ir vualia (ar kaip tai rašoma originalo kalba) Tik man kažkodėl keistai veikia funkcija "Open", bet išsaugojęs dokumentą kompiuteryje jį galėjau pažiūrėti
Comment