Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Geležinio Vilko ir Ukmergės gatvių sankryža

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Hmm... Bet pagal visus logikos dėsnius, ryte esantys kamščiai yra tokio pat dydžio, kaip ir vakariniai. Kiek tenka matyti, tai ryte kamštis irgi nusidriekia Ukmergės gatve kiek akys užmato... Galėjo kažką ir protingiau sugalvoti.

    Comment


      Parašė Domas
      Hmm... Bet pagal visus logikos dėsnius, ryte esantys kamščiai yra tokio pat dydžio, kaip ir vakariniai. Kiek tenka matyti, tai ryte kamštis irgi nusidriekia Ukmergės gatve kiek akys užmato... Galėjo kažką ir protingiau sugalvoti.
      Ateityje mazgas bus dar rekonstruojamas, bus imtasi ir rytinių kamščių.
      Mano galerija Flickr'yje

      Comment


        Tai gerai
        Vat iškėliau filosofinį pamąstymą - kurie kamščiai svarbesni ir daro daugiau žalos - rytiniai ar vakariniai? Kas svarbiau - darbas ar laisvalaikis?

        Comment


          Parašė Domas
          Tai gerai
          Vat iškėliau filosofinį pamąstymą - kurie kamščiai svarbesni ir daro daugiau žalos - rytiniai ar vakariniai? Kas svarbiau - darbas ar laisvalaikis?
          Žymiai labiau erzina rytiniai kamščiai. nes į darbą visi važiuoja daugmaž vienodu metu, o grįžta kas sau- tai darbe užsisėdi, tai dar į parduotuvę užsuka, tai pavakarieniauti su draugais.
          Kaip po dykumą blaškiausi

          Comment


            Kiek as suprantu is sitos vizualizacijos, tai pastacius estakada nebeliks sviesoforu, kas reiksh jog vyks nenutrukstamas judejimas visomis kryptimis (?) o tai vadinas, kad sumazins ir rytinius kamscius. Tik nebent pastatytu sviesofora, kuris leistu laisviau patekti y zieda is G. Vilko gatves, nes ta vieta komplikuota atrodo. O toliau viskas O.K.

            Comment


              Taip, išties, estakada analogiškai turėtų mažinti ir rytinius kamščius, kadangi padidės sankryžos pralaidumas į abi puses. Man tik klausimas kyla, ar jie nepaliks šviesoforo idant viešasis transportas važiuotų kaip seniau (kaip Laisvės prospekto/Narbuto sankryžoje paliko). Tai būtų labai blogas žingsnis, jau geriau stotelę ant estakados įrengti.

              Comment


                Parašė Eidvis
                Tik nebent pastatytu sviesofora, kuris leistu laisviau patekti y zieda is G. Vilko gatves, nes ta vieta komplikuota atrodo. O toliau viskas O.K.
                Dar ne viskas OK. Žalgirio g.-Geležinio Vilko mazgo sprendimo dar reiks palaukti. Taigi - šviesoforas liks

                Comment


                  nu tai ka, metus dabar kamsciais gyvensim i miegamuosius rajonus (Virsuliskes, Justiniskes, Pasilaiciai, Fanijobiskes)

                  Comment


                    Parašė Sula
                    Dar ne viskas OK. Žalgirio g.-Geležinio Vilko mazgo sprendimo dar reiks palaukti. Taigi - šviesoforas liks
                    Kuo čia dėta Žalgirio g.-Geležinio Vilko g. sankryža ir šviesaforas Ukmergės g.-Geležinio Vilko g. sankryžoje.
                    Šios sankryžos pakankamai nutolusios ir aišku Žalgirio g.-Geležinio Vilko sankryžoje jis dar išliks ilgai.
                    Parašas :)

                    Comment


                      Parašė Svecias
                      Kuo čia dėta Žalgirio g.-Geležinio Vilko g. sankryža ir šviesaforas Ukmergės g.-Geležinio Vilko g. sankryžoje.
                      Šios sankryžos pakankamai nutolusios ir aišku Žalgirio g.-Geležinio Vilko sankryžoje jis dar išliks ilgai.
                      Patariu žr. vizualizaciją
                      Be to juk aiškiai pažymėta - padės išspręsti vakarinių (bet ne rytinių) kamščių problemą. Šviesoforas U-GV sankryžoje išliks, arba reikia dar vieno viaduko.
                      Nors teoriškai šviesoforus nuimti galima nors dabar.

                      Comment


                        www.delfi.llt

                        Vilniaus gatvėse – eismo staigmenos
                        Dėl didelių remonto ir statybos darbų vienur automobilių srautai sustoja, kitur nėra kam važiuoti. Vilniečiai miesto gatvėse šiomis dienomis pratinasi prie staigmenų. Vienur spūstys tokios, kokių dar nebuvo, kitur tuo metu laisva, tarsi kokį laisvadienį.

                        Stato estakadą

                        Visų staigmenų priežastis – per vieną judriausių mieste Ukmergės ir Geležinio Vilko gatvių sankryžą statoma estakada. Dėl šių darbų metams uždarytas į šią sankryžą vedantis nuvažiavimas iš transporto žiedo prie Vilniaus pedagoginio universiteto (VPU).

                        Pastačius estakadą, keli didžiuliai automobilių srautai galės įsilieti į Šeškinės kalną, išvengdami šviesoforų šio kalno papėdė-je.

                        Pirmadienio rytą važiuoti Ukmergės gatve į centrą buvo sunku jau nuo 7 valandos ryto, nors paprastai taip anksti važiuojantys vairuotojai spūsčių išvengia.

                        Rytinės transporto grūstys laikėsi rekordiškai ilgai – net iki 10 valandos.

                        Žaibiškai susiorientavo

                        Kas bus vakare, kai srautai judės miegamųjų rajonų link ir automobilininkams teks ieškoti aplinkkelių vietoj uždaryto nuva-žiavimo nuo VPU žiedo?

                        Nenorėdami spėlioti, L.T. žurnalistai atliko eksperimentą – per vakarinį piką pabandė nuo Katedros aikštės negudraudami nuvažiuoti per VPU žiedą iki prekybos ir pramogų centro „Akropolis”. Startavę iš šventovės pašonės 17.15 val., po 5 minučių pasiekėme „Žalgirio” stadioną, 17.26 val. jau sukomės VPU žiedu, T.Narbuto gatve per 7 minutes atslinkome iki Spaudos rū-mų ir netrukus pro prekybos centrą „Pasidaryk pats” ir Utenos pramogų areną 17.39 val. privažiavome „Akropolį”. Vingiuota kelionė truko vos 24 minutes.

                        Tokiu smagiu tempu grūstis įveiksi ne kasdien. Susidarė įspūdis, kad vilniečiai žaibiškai susiorientavo ir pasirinko kitokius maršrutus, kad išvengtų VPU žiedo.

                        Apytuštė gatvė

                        17.45 val. leidžiantis nuo Šeškinės kalno pribloškė Ukmergės gatvės vaizdas miegamųjų rajonų link.

                        Mašinų srautas buvo gerokai išretėjęs, o retsykiais apskritai nutrūkdavo. Mat prie Ukmergės ir Geležinio Vilko sankryžos įrengti papildomi šviesoforai sukti į kalną iš Saltoniškių gatvės, o šiuo posūkiu leidžiama naudotis tik visuomeniniam trans-portui. Kol vienas autobusas važiuoja, tūkstantis automobilių, išsirikiavusių kone nuo Vingio parko, stovi.

                        Šiomis dienomis ne iš vieno vilniečio vairuotojo bei sostinės svečio teko girdėti, kad eismo ir statybų organizatoriai perlenkė lazdą, nesuderino projektų.

                        Jie vienu metu komplikavo eismą iškart keliose vietose: prie Rotušės, Aušros vartų, tunelyje prie Seimo. Be to, pastebėta, kad estakados statybininkai nelinkę dirbti pamainomis, – pavakarę objektas apmiršta.
                        .

                        Comment


                          2006 05 23

                          Estakados pradžia


                          Tolesnė dalis




                          Iš šono


                          "Kaimas pavojuje 2"
                          Mano galerija Flickr'yje

                          Comment


                            Vakar kaip tik teko vakarinio piko metu spręsti dilemą kaip nusigauti iš Žvėryno į Fabus. Narbuto g. buvo užkimšta, tai per Laisvės pr. nusprendžiau nevažiuoti. Tai variau iki Konst. pr., per Saltoniškių g. iki Žalgiorio g., o iš ten į GV ir ja iki pat Ateities g.

                            Žodžiu menkas malonumas.
                            Kaip po dykumą blaškiausi

                            Comment


                              Kazkaip neatrodo kad dar ilgai tuos medinukus matysim, nezinau kodel as cia taip galvoju ! O siaip darbai neblogai stumesi i prieki.

                              Comment


                                Parašė Meier
                                Taip, išties, estakada analogiškai turėtų mažinti ir rytinius kamščius, kadangi padidės sankryžos pralaidumas į abi puses.
                                O kodėl? Viena juosta kaip ir buvo, taip ir bus tuščia, tik buvo tuščias paprastas kelias, dabar bus tuščia estakada. Ar ne taip?

                                Comment


                                  Parašė Domas
                                  O kodėl? Viena juosta kaip ir buvo, taip ir bus tuščia, tik buvo tuščias paprastas kelias, dabar bus tuščia estakada. Ar ne taip?
                                  Prieš estakadą stabdydavo tai, jog būdavo šviesoforas nusileidus Ukmergės gatve įvažiuojant į GV. Pastačius estakadą šviesoforas nebeturės prasmės, tikiuosi taip mąsto ir projektuotojai :-)

                                  Comment


                                    nu ką vilniečiai, laukia jūsų linksmybės kaip matau

                                    Comment


                                      Parašė Meier
                                      Prieš estakadą stabdydavo tai, jog būdavo šviesoforas nusileidus Ukmergės gatve įvažiuojant į GV. Pastačius estakadą šviesoforas nebeturės prasmės, tikiuosi taip mąsto ir projektuotojai :-)
                                      Kaip tai? O kaip tie, kurie suka į Žalgirio gatvę iš Ukmergės, ir iš Žalgirio į Geležinio Vilko, link tunelio? Ar aš kažko nežinau?

                                      Comment


                                        Parašė Domas
                                        Kaip tai? O kaip tie, kurie suka į Žalgirio gatvę iš Ukmergės, ir iš Žalgirio į Geležinio Vilko, link tunelio? Ar aš kažko nežinau?
                                        Nuo Ukmergės į Žalgirio sukti galima berods tik nuo 19 val Taigi šį posukį galima panaikinti. Iš Žalgirio link tunelio važiuoti irgi šviesoforo neprireiks, tačiau kaip patekti iš GV ar iš Žalgirio gatvės į Narbuto? Manau šviesoforas nebus panaikintas.

                                        Comment



                                          Raudonai pažymėjau pagrindinę problemą, nes iš Ukmerės gatvės į GV (Mėlyna) važiuoja didelis srautas automobilių ir persirikiuoti į kraštines juostas praktiškai neįmanoma nesudarant didžiulių kamščių. Na o žalia pažymėjau, kad Iš Žalgirio ir toliau važiuojant GV gatve link tunelio nebūtinas šviesoforas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X