Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Autostradų ir greitkelių techninės charakteristikos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Autostradų ir greitkelių techninės charakteristikos

    Parašė paprastas_zmogus Rodyti pranešimą
    Įgyvendinimas iki 2021 vasaros maždaug.

    Ura tovarišči.
    Mes iki 2019-tų turėsim visą veikiančią automagistralę tarp Kauno ir Marijampolės.
    Lenkai S61 tiesia ne automagistralę, bet greitkelį.

    Ura, tovariščiau. Kitaip tariant va tau, boba, ir devintinės.

    #2
    Parašė Jemelia Rodyti pranešimą
    Mes iki 2019-tų turėsim visą veikiančią automagistralę tarp Kauno ir Marijampolės.
    Lenkai S61 tiesia ne automagistralę, bet greitkelį.

    Ura, tovariščiau. Kitaip tariant va tau, boba, ir devintinės.
    Mūsų magistralė bus manau labai panaši į lenkų greitkelį + dar su žiedine sankryža.

    Comment


      #3
      Parašė Mexas Rodyti pranešimą
      Mūsų magistralė bus manau labai panaši į lenkų greitkelį + dar su žiedine sankryža.
      O kur ta žiedinė bus? neužfiksavau, nuo Marijampolės?
      Atėjo, pamatė, pastatė...

      Comment


        #4
        Lenkijoje greitkelis jei keturių juostų, tai yra 120 kmh (autostrada 140). Lietuvoje automagistralė pusę metų yra 110 kmh.

        PS
        Žiedas Panevėžio aplikkelyje?

        Comment


          #5
          Parašė Mexas Rodyti pranešimą
          Mūsų magistralė bus manau labai panaši į lenkų greitkelį + dar su žiedine sankryža.
          Lietuvos Respublikos Konstitucija suteikia tamstai teisę manyti viską, ko tik širdis įsigeidžia.

          Comment


            #6
            Parašė sauls Rodyti pranešimą
            Tai kad mūsų "greitkelis" Stanaičiuose net su apsisukimu ir 70 ženklu, ar jo po 2 metų irgi nebus?
            Lenkijoje irgi ne visur stebuklai - tas pats "Šviesoforinis greitkelis":

            https://goo.gl/maps/B5AEHpej2CG2

            Comment


              #7
              Parašė Sula Rodyti pranešimą
              Lenkijoje irgi ne visur stebuklai - tas pats "Šviesoforinis greitkelis":

              https://goo.gl/maps/B5AEHpej2CG2
              Tu gal juokauji?? Čia gi Gierkowka, pastatyta prieš 40 metų kai Lietuvoj tik apskritai vienas 4 juostų kelias buvo.

              Lygink su S8, kuri statoma dabar. Visur 120, nėra jokių apsisukimų. Aš Lenkijoje įvairiomis kryptimis 5000 km esu apvažiavęs, kelius lyginti galiu, ypač naujos statybos.

              Comment


                #8
                /\ Atkelti du pranešimai iš lietuviškos "Via Balticos" temos.
                Net nesinori tos palyginimų gijos tęsti, jei lyginam statomą kelią su 1970 m. nutiestu dvipusiu keliu. Beje, pernai ta "gierkuvka" nustebino per kelerius metus sutvarkyta nauja danga.

                Comment


                  #9
                  Parašė sauls Rodyti pranešimą
                  Tai kad mūsų "greitkelis" Stanaičiuose net su apsisukimu ir 70 ženklu, ar jo po 2 metų irgi nebus?
                  Teisingas pastebėjimas: būsimosios automagistralės Kaunas - Marijampolė šiandieninė atkarpa ties Stanaičiais kol kas neturi nei automagistralės, nei greitkelio statuso. Todėl kabutės prie tokio eilinio magistralinio kelio ruožo įvardinimo - visai vietoje.

                  Comment


                    #10
                    AM (automagistralėje) A1 Kaunas - Klaipėdoje yra apsisukimas. Ten nėra AM statuso, jis gal kilometro ruože panaikinamas ir po to vėl atkuriamas.
                    Tačiau šitame kelyje, kuris teisiškai yra "respublikinis kelias su teise traktoriams važiuoti (AM traktoriams draudžiama)" greitis yra ne 70, o 110.
                    Čia dar sena google foto (dabar šalia skritulio 110 yra 502 ženklas

                    Dabar klausimas - kodėl negali padidinti greičio 4 juostų kelyje, kur jis pastatytas, nuo 70 iki 90 ar 100? Jei dėl jungiamųjų kelių trūkumo "Greitkelis" ar "AM" statuso suteikti negalima (traktoriai neturės kur važiuoti).

                    Comment


                      #11
                      Autostradų ir greitkelių techninės charakteristikos

                      Parašė sauls Rodyti pranešimą
                      Tu gal juokauji?? Čia gi Gierkowka, pastatyta prieš 40 metų kai Lietuvoj tik apskritai vienas 4 juostų kelias buvo.

                      Lygink su S8, kuri statoma dabar. Visur 120, nėra jokių apsisukimų. Aš Lenkijoje įvairiomis kryptimis 5000 km esu apvažiavęs, kelius lyginti galiu, ypač naujos statybos.
                      Kas čia juokingo? Tas kelio ruožas Lenkijoj tikriausiai turi greitkelio statusą (šiandien, o ne prieš 40 metų!), jame, kaip ir visuose kituose Lenkijos greitkelio statusą turinčiuose keliuose, - visiškai nepriklausomai nuo to, kada jie nutiesti(!), yra galimi (nesvarbu, kad išimties tvarka, esmė tame, kad galimi) apsisukimai ir kairieji posūkiai. Jie galimi ir jie yra! Ir to akivaizdų įrodymą Sula pateikė google nuotraukoje. Tai kas nepatinka? Jums gi tai, kad Kauno-Klaipėdos dvipusiame kelyje, nutiestame sunkiai atmenamais Brėžnevovkos laikais, yra vienas ar du apsisukimai nesudaro jokių kliūčių badyti į tai pirštu ir aiškinti, kaip čia toj Lietuvoj viskas yra ne taip, kaip turėtų, jūsų supratimu, būti, ir lyginti situaciją su Lenkija. Ateis laikas, tų apsisukimų neliks - bus pastatyti viadukai, kaip kad statomi kelyje tarp Vilniaus ir Kauno. Esu visiškai tikras, kad Lenkijoj tokie apsisukimai vis dar yra ne bet kur greitkeliuose, bet tuose ruožuose, kur eismo intensyvumas kur kas didesnis, nei Kauno - Klaipėdos kelyje, vadinasi ir jų egzistavimo keliamas pavojus yra kur kas didesnis. Kodėl tada taip skaudžiai kai kuriuos "juokina" atgaliniai situacijos palyginimai? Ar jums kas nors (viskas?) blogai gali būti tik Lietuvoje ir šiukštu ne Lenkijoje?
                      Paskutinis taisė Jemelia; 2017.02.16, 14:55.

                      Comment


                        #12
                        Visas šitas rašinukas skamba taip: "man kažkaip atrodo, kad galbūt-turbūt yra taip ir taip". Tad skubu informuoti.

                        Ne, šitas kelias tikrai neturi greitkelio statuso ir niekas neplanuoja to keisti. Lenkijoje nėra nė vieno greitkelio, kuriame galima būtų apsisukti sukant į kairę, ypač, kad to tiesiog neleidžia techniniai reikalavimai.

                        Be to, toji "Gierkówka" per artimiausius 5 metus bus pakeista automagistrale (po 3 eismo juostas kiekviena kryptimi, jokių apsisukimų, leistinas greitis 140 km/val.).

                        Ir kam taip nervintis

                        Comment


                          #13
                          Parašė Jemelia Rodyti pranešimą
                          Kas čia juokingo? Tas kelio ruožas Lenkijoj tikriausiai turi greitkelio statusą (šiandien, o ne prieš 40 metų!), jame, kaip ir visuose kituose Lenkijos greitkelio statusą turinčiuose keliuose, - visiškai nepriklausomai nuo to, kada jie nutiesti(!), yra galimi (nesvarbu, kad išimties tvarka, esmė tame, kad galimi) apsisukimai ir kairieji posūkiai. Jie galimi ir jie yra! Ir to akivaizdų įrodymą Sula pateikė google nuotraukoje. Tai kas nepatinka? Jums gi tai, kad Kauno-Klaipėdos dvipusiame kelyje, nutiestame sunkiai atmenamais Brėžnevovkos laikais, yra vienas ar du apsisukimai nesudaro jokių kliūčių badyti į tai pirštu ir aiškinti, kaip čia toj Lietuvoj viskas yra ne taip, kaip turėtų, jūsų supratimu, būti, ir lyginti situaciją su Lenkija. Ateis laikas, tų apsisukimų neliks - bus pastatyti viadukai, kaip kad statomi kelyje tarp Vilniaus ir Kauno. Esu visiškai tikras, kad Lenkijoj tokie apsisukimai vis dar yra ne bet kur greitkeliuose, bet tuose ruožuose, kur eismo intensyvumas kur kas didesnis, nei Kauno - Klaipėdos kelyje, vadinasi ir jų egzistavimo keliamas pavojus yra kur kas didesnis. Kodėl tada taip skaudžiai kai kuriuos "juokina" atgaliniai situacijos palyginimai? Ar jums kas nors (viskas?) blogai gali būti tik Lietuvoje ir šiukštu ne Lenkijoje?
                          Jeigu darom, tai gal reikėtu iš karto daryti tvarkingai, o ne su mintimi, kad dar nepabaigus darbų, jau planuojam ką ateityje reikės perdarinėti? Pinigų sutaupytumėm...

                          Comment


                            #14
                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            O ką duos platinimas? Nieko gero. Iš teisų reikia palikti esamą kelią miesto poreikiams ir nuvažiavimui į miestą, o tranzitiniam transportui varyti estakadą be jokių nuvažiavimų nuo pat Kleboniškio (pradedant kažkur nuo pėsčiųjų tilto ir baigiant tarp IX forto ir Giraitės). Čia turėtų būti nuvažiavimas (užvažiavimas) į A5. O toliau ties Giraite reikia privažiuojamųjų lygiagrečių gatvių ir viaduko už degalinių (Lukoil).
                            Ten reikia tiesti jungiamuosius kelius aplinkui ir labai smarkiai (keliskart) mažinti išvažiavimų/įvažiavimų skaičių į visokius vienkiemius ir degalines.

                            Comment


                              #15
                              Parašė John Rodyti pranešimą
                              Ten reikia tiesti jungiamuosius kelius aplinkui ir labai smarkiai (keliskart) mažinti išvažiavimų/įvažiavimų skaičių į visokius vienkiemius ir degalines.
                              Įvažiavimai į vienkiemius tai iš vis kosmosas tokiam kelyje.
                              AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                              Comment


                                #16
                                Autostradų ir greitkelių techninės charakteristikos

                                Parašė booraz Rodyti pranešimą
                                Įvažiavimai į vienkiemius tai iš vis kosmosas tokiam kelyje.
                                Visas A1 tarp Vilniaus ir Kauno nusėtas išvažiavimais/įvažiavimais, kurių neturėtų būti.

                                Comment


                                  #17
                                  Jie ten nemaišo. Kol kas kritiškiausia padėtis ties Kaunu ir kol kas neaišku, kada kas nors bus daroma.

                                  Comment


                                    #18
                                    Realiai, pačios įvažos nedaro didelių saugumo problemų, gal aiškumo dėlei įrengti siauras greitėjimo/lėtėjimo juostas, nes avarinė juosta yra pakankama plati, kad ja būtų galima važiuoti.

                                    Dabartinė situacija yra ta, kad automagistralės ir greitkelio ženklas šiuo metu de facto atlieka tik greičio ribojimo ženklo funkciją, t.y. nustato greitį tarp skirtingų rūšių transporto priemonių.

                                    Turi būti prioritetas įvažas naikint, tačiau tose atkarpose kur tokių įvažų yra, panaikinti automagistralės/greitkelio ženklus, įkalti tiesiog ženklus 120 ar 130 bei ženklais uždraust lėtaeigio transporto eismą, būtų kelkraščiu leidžiamas pėsčiųjų ir dviratininkų eismas (t.y. neuždraustas). Tas pats galiotų ir tose atkarpose, kur yra nuo važiuojamos dalies fiziškai neatskirtos stotelės, vis atsiranda kelio ženklai - "Dėmesio - pėstieji".

                                    Vieno lygio nuovažos, jeigu tokia yra (kaip pvz. planuojamos dabar ties Giraite, prie Kauno), turi turėt normalias greitėjimo/lėtėjimo juostas, ir vesti ne į pvz. privačios sodybos kiemą, o į paslaugas teikiančius centrus: degalines, pramoninę zoną, viešbučius ir t.t.
                                    Paskutinis taisė PoDV; 2017.04.29, 17:32.

                                    Comment


                                      #19
                                      Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                                      Realiai, pačios įvažos nedaro didelių saugumo problemų, gal aiškumo dėlei įrengti siauras greitėjimo/lėtėjimo juostas, nes avarinė juosta yra pakankama plati, kad ja būtų galima važiuoti.

                                      Dabartinė situacija yra ta, kad automagistralės ir greitkelio ženklas šiuo metu de facto atlieka tik greičio ribojimo ženklo funkciją, t.y. nustato greitį tarp skirtingų rūšių transporto priemonių.

                                      Turi būti prioritetas įvažas naikint, tačiau tose atkarpose kur tokių įvažų yra, panaikinti automagistralės/greitkelio ženklus, įkalti tiesiog ženklus 120 ar 130 bei ženklais uždraust lėtaeigio transporto eismą, būtų kelkraščiu leidžiamas pėsčiųjų ir dviratininkų eismas (t.y. neuždraustas). Tas pats galiotų ir tose atkarpose, kur yra nuo važiuojamos dalies fiziškai neatskirtos stotelės, vis atsiranda kelio ženklai - "Dėmesio - pėstieji".

                                      Vieno lygio nuovažos, jeigu tokia yra (kaip pvz. planuojamos dabar ties Giraite, prie Kauno), turi turėt normalias greitėjimo/lėtėjimo juostas, ir vesti ne į pvz. privačios sodybos kiemą, o į paslaugas teikiančius centrus: degalines, pramoninę zoną, viešbučius ir t.t.
                                      Problemas daro bet kuris įvažiavimas, išvažiavimas. Dėl tos priežasties autostradose jų ir vengiama. Tam tikslui yra gretimai nutiesti jungiamieji keliai su įvažiavimais/išvažiavimais kas keliolika km. Lietuva yra viena rečiausiai apgyvendintų šalių ES, bet autostradų išvažiavimų/įvažiavimų kiekis be konkurencijos didžiausias.
                                      Paskutinis taisė John; 2017.04.29, 17:35.

                                      Comment


                                        #20
                                        Parašė John Rodyti pranešimą
                                        Problemas daro bet kuris įvažiavimas, išvažiavimas. Dėl tos priežasties autostradose jų ir vengiama. Tam tikslui yra gretimai nutiesti jungiamieji keliai su įvažiavimais/išvažiavimais kas keliolika km. Lietuva yra viena rečiausiai apgyvendintų šalių ES, bet autostradų išvažiavimų/įvažiavimų kiekis be konkurencijos didžiausias.
                                        Pastebiu, kad LAKD ši problema yra suprantama, naujuose projektuojamose ar pastatytuose ruožuose jau visi keliai turi jungiamuosius kelius, bet senuose keliuose tiems jungiamiesiems keliams tiest reik didelių kaštų, reik išpirkt žemes, o kiek dar šiuo metu numatyta eismo saugumo gerinimo projektų, prieš kuriuos tokių įvažų naikinimas nublanksta, todėl, manau, tikslinga kol kas tuos autostradų/greitkelių ruožus naikint, o grąžint tada, kai trūkstami jungiamieji keliai bus nutiesti, o įvažos panaikintos. Nustatyt, kad toks kelias turi būt bent 10 km ilgio, kad nebūtų stiprios fragmentacijos.

                                        Naudojant šį modelį. autostrados statusą iš sovietinių automagistralių būtų tik ~10 km ruožas ties Šilale, ~26 km ruožas Raseiniais ir ~11 km ruožas Rumšiškėmis, A2 kely tokių ruožų nebūtų, ten pavienėmis pakelės sodybom ir šiaip nenormaliom įvažom nusėtas visas kelias. Dar atkreipiau dėmesį į stoteles, turi būti nutiesti pėsčiųjų takai į stotelių laukimo paviljonus, bei požeminės perėjos/viadukai, netrumpas ruožas už Kauno link Klaipėdos, kuris šiaip galėtų atitikt autostrados statusą, negali tokiu skaitytis dėl stotelių.
                                        Paskutinis taisė PoDV; 2017.04.29, 18:11.

                                        Comment

                                        Working...
                                        X