Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Alberto tiltas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • lanxtot
    replied
    Uždeda du ženklus "dviračių gatvė" abiejose Žvėryno tilto pusėse, ir problemos nėr. Verčiau būtų buvę statyti tiltą kitoje vietoje, kur jis ne tik dar reikalingesnis dviratininkams, bet ir turi bent kokios naudos pėstiesiems. Gal kokiam Antakalnyje, gal prie Litexpo, kur bus kažkas tik "planuojama", arba net mažesnį tiltelį Verkiuose, o ne tankiausiai tiltais apstatytoje Neries atkarpoje.

    Komentuoti:


  • Skeptikas
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Sutinku. Bet čia išsakomas argumentas, kad Žvėryno senasis tiltas nepatogus dviratininkam. Nevisai sutikčiau, trukdo nebent visokiem Woltininkam su savo elektrickom ir dideliais kupriakais, kurie nori lipt pestiesiems ant galvų. Jei važiuotų važiuojama dalimi su auto, problemos nebūtų: atkarpa trumpa, o ir nelabai ten lakstančių yra. Gal net ribočiau ant jo auto eismą- padaryčiau dviračių gatvę.
    Pamėgink ten pravažiuoti važiuojamaja dalimi ir iškart pamatysi kaip nelaksto. Tas tiltas svarbus ir ministerijų miestelio zonai, Lukiškių kaleime pilna renginių, tad atsiranda dar viena kryptis išsiskirstyti po renginio, tie patys mitingai, verslo trikampį pasiekti dviračiu bus n kartų patogiau. Prie senojo Žvėryno tilto blogai yra visomis prasmėmis. Susikerta keli pesčiųjų, dviratininkų, paspirtukų ir automobilių srautai, kadangi dažnai pro ten einu ir važiuoju, konfliktines situacijas matau praktiškai kaskart. Kažkas nepraleidžia, lenda ir t.t. Vienintelė alternatyva būtų uždaryti vieną ar abi automobilių juostas. Už 130 metrų yra Liubarto tiltas. Žvelgiant į ateitį, plėtojant teritoriją prie Seimo, visvien tiltas bus reikalingas. Jau turime tokią blogą situaciją, bet sakyčiau velniop, reikia džiaugtis, kad bent išvis kažką stato, nors ir kelis metus per anksti.
    Paskutinis taisė Skeptikas; 2025.08.24, 19:32.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Sutinku. Bet čia išsakomas argumentas, kad Žvėryno senasis tiltas nepatogus dviratininkam. Nevisai sutikčiau, trukdo nebent visokiem Woltininkam su savo elektrickom ir dideliais kupriakais, kurie nori lipt pestiesiems ant galvų. Jei važiuotų važiuojama dalimi su auto, problemos nebūtų: atkarpa trumpa, o ir nelabai ten lakstančių yra. Gal net ribočiau ant jo auto eismą- padaryčiau dviračių gatvę.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Tas tiltas labai naudingas važiuojantiems į darbą iš visokių Koralų / Viršūlų: Seimo kanceliarijoj daug žmonių dirba, "Vilniaus vartai" ir tolimesni biurai Goštauto g. Važiuojant toliau link Katedros ar pan., tai vos kelis metrus sutaupys, bet važiuojant į tą Seimo parkingo zoną, tai labai stipriai gali paskatinti rinktis dviratį, nes be tilto labai absurdiški garbės ratai gaunas, kai turi važiuot palei upę, tam, kad apsisukti 180°, kad grįžti po Geležinio Vilko tiltu.

    Komentuoti:


  • Red Neck
    replied
    Kokie integravimai su kuo? Į ką? Tiltas į niekur. Jūs man paaiškinkit, kokie yra pėsčiųjų traukos taškai abipus tilto? Vienoje pusėje Seimo automobilių parkavimo aikštelė, kitoje Žvėryno medinukų rezidencinis kvartalas. Didesnio idiotizmo dar reikia paieškot.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Kaip šio tilto susisiekimo ryšių integravimas jeigu nori keliauti maždaug šia kryptymi?:

    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	414
Size:	176,8 kB
ID:	2216875

    Atsiverčiau projektą. Deja tolimesnių susisiekimo ryšių nematau, kad planuojama spręsti. Tikiuosi ateityje bus sprendžiama, nes apjungus susisiekimo ryšius platesniu mastu gali būti net labai naudinga.

    Click image for larger version

Name:	Capture2.JPG
Views:	408
Size:	98,3 kB
ID:	2216876

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Žiauriai laukiu to tilto prie pedagoginio žiedo.

    Geležinio Vilko g. iš vis svajoju kad praeitų tuneliu po Nerimi, išliktų tik išvažiavimai iš tunelio kaip kokioj Švedijoj Būtų tikra parko atmosfera prie Seimo.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Elementariai per siauri šaligatviai, o pėsčiųjų ir dviračių eismas gana didelis.
    Būtent, o alternatyva tai pėdinti iki Baltojo tilto, kas yra žiauriai didelis lankas. Galima būtų pasinaudoti Žvėryno tiltu, bet ten 2 dviratininkai ne visada gali pravažiuoti, o kaip dviratininkų, taip ir pėsčiųjų srautas didelis.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Red Neck Rodyti pranešimą
    Dėl GV sutinku, bet kuo jums neįtiko Žvėryno tiltas? Jei jau kalbėt apie pritaikymą, tai pabandykit su dviračiu pravažiuot Lazdynų tiltą. Va, kur reikia sprendimo. Bet nebus, nes ten juk nei Seimo, nei prestižinio rajono kitame krante.
    Elementariai per siauri šaligatviai, o pėsčiųjų ir dviračių eismas gana didelis.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Red Neck Rodyti pranešimą
    Dėl GV sutinku, bet kuo jums neįtiko Žvėryno tiltas? Jei jau kalbėt apie pritaikymą, tai pabandykit su dviračiu pravažiuot Lazdynų tiltą. Va, kur reikia sprendimo. Bet nebus, nes ten juk nei Seimo, nei prestižinio rajono kitame krante.
    Irgi mažai erdvės.

    Komentuoti:


  • felar
    replied
    Tiltas turi daug prasmės jeigu bus vystoma teritorija prie seimo. Tikiuosi taip ir įvyks.

    Komentuoti:


  • Red Neck
    replied
    Dėl GV sutinku, bet kuo jums neįtiko Žvėryno tiltas? Jei jau kalbėt apie pritaikymą, tai pabandykit su dviračiu pravažiuot Lazdynų tiltą. Va, kur reikia sprendimo. Bet nebus, nes ten juk nei Seimo, nei prestižinio rajono kitame krante.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Red Neck Rodyti pranešimą
    Niekaip nesuprantu, kodėl ten reikia tilto. Tai dar kartą įrodo, kaip pavojinga vaikams duoti pinigų.
    Nes artimiausi tiltai nėra pritaikyti komfortabiliam pėsčiųjų ir dviratininkų eismui. Nei Žvėryno, nei Geležinio Vilko (tai išvis kaip magistralė). Pačiam teko kirsti upę per Geležinio Vilko tiltą ir per Žvėryno tiltą ir ne po vieną kartą ir tikrai jausmas ne iš geriausių.

    Komentuoti:


  • Red Neck
    replied
    Niekaip nesuprantu, kodėl ten reikia tilto. Tai dar kartą įrodo, kaip pavojinga vaikams duoti pinigų.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Aišku, kad pėstiesiems ir dviračiams uždaro eismą ir siūlo eiti ratais kvadratais, bet automobiliams niekad neždaro, gali slalomu važiuoti tarp technikos ir darbininkų

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Informaciniai stendai su Tilsta logotipais. Panašu, kad paruošiamieji prasideda. Kol kas, nepaisant ženklų, tiek dviračiu, tiek pėsčiomis, praeiti galima





    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Šiandien mačiau, kad dirbo medžių perkėlimo technika. Tai na matyt ruošiasi, bet statybomis dar nekvepia manau. Bent kokį mėnesį, spėčiau, nes turi pasirengti darbo projektą.

    Komentuoti:


  • Magician
    replied
    Vaizdas nuo Vilniaus Vartų. Jau judesys prie tilto?

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Galima tilto ir nestatyti. Susiaurinkim Geležinio Vilko tiltą dviem juostomis ir bus gerai

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Aš dažnai eigu geležinio vilko tiltu iš toliau į toliau nei čia svarstote. Jeigu bus šitas naujas tiltas bus maloniau nei šalia autostrados eiti.

    Komentuoti:

Working...
X