Greitai bus viešinami naujo pėsčiųjų ir dviračių tilto per Nerį ties Green Hall projektiniai pasiūlymai. Pagrindiniai sprendimai matosi čia. Bus gana gerai aptvarkyta aplinkinė infra, bus du nauji pandusai nuo apatinių krantinių.
Greitai bus viešinami naujo pėsčiųjų ir dviračių tilto per Nerį ties Green Hall projektiniai pasiūlymai. Pagrindiniai sprendimai matosi čia. Bus gana gerai aptvarkyta aplinkinė infra, bus du nauji pandusai nuo apatinių krantinių.
Link Green Hall aukštyn einantis dviračių takas dabar gana status, užkilimas per neseniai sutvarkytą infrastuktūrą šiek tiek piečiau būtų daug patogesnis, tiktais ten sudėjo blokus su skylėm per kuriuos labai nepatogu važiuoti dviračiu gal kas žino kodėl ir kas ten apskritai bus? Kažkokia žaidimų aikštelė ar parkingas?
Ten buvo pieva, po kuria įrengti šito projekto nuotekų nusodintuvai. Takas tarnaus pirmiausiai kaip privažiuojamasis kelias valyklą prižiūrinčioms mašinoms. Nemanau, kad jo negalima asfaltuoti, greičiausiai norėta sumažinti nelaidžių dangų plotą / labiau integruoti į veją. Man regis pradiniame projekte buvo numatytas ir raudono asfalto žiedinis (bėgimo?) takas, bet nežinau, ar įrengė.
Ten buvo pieva, po kuria įrengti šito projekto nuotekų nusodintuvai. Takas tarnaus pirmiausiai kaip privažiuojamasis kelias valyklą prižiūrinčioms mašinoms. Nemanau, kad jo negalima asfaltuoti, greičiausiai norėta sumažinti nelaidžių dangų plotą / labiau integruoti į veją. Man regis pradiniame projekte buvo numatytas ir raudono asfalto žiedinis (bėgimo?) takas, bet nežinau, ar įrengė.
Greitai bus viešinami naujo pėsčiųjų ir dviračių tilto per Nerį ties Green Hall projektiniai pasiūlymai. Pagrindiniai sprendimai matosi čia. Bus gana gerai aptvarkyta aplinkinė infra, bus du nauji pandusai nuo apatinių krantinių.
Šiaip gerai, kad tiltas projektuojamas ne tiesiai priešais sankryžą. Išlieka galimybė ateityje statyti automobilių tiltą į Upės g., kitaip nei su Narbuto g. pėsčiųjų viaduku, kuris visam laikui panaikino galimybę sujungti Šimulionio ir Sugiharos gatves.
Buvo anksčiau toks mano sugalvotas terminas Šimaš speed. Turbūt reikia pervadinti į VMS speed. Dar koks 20 kadencijų, ir gal jau ims daryti paruošiamuosius statybos darbus
Čia, kaip mašinose būna visokie kompresoriai / turbinos, tai tik pas VMS visokie ribotuvai.
---
Jei rimčiau, tai gerai, kad dviračių sankryža ne keturšalė, kaip prie Balto tilto, o prasislinkus. Užmes trikampiukus vienoj krypty, tai visai saugiai ir patogiai turėtų būt.
Gaila, kad Goštauto g. sankryžos pertvarkymas neįtrauktas kartu. Buvo ten planas padaryti žiedą, kad būtų saugiau visiems ir nebūtų tiek nenaudojamo asfalto ploto. Bet, matyt, prioritetai pasikeitę.
Galima palyginti su projektiniais pasiūlymais. Yra kažkodėl dingęs dviračių takas iki naujos perėjos per Goštauto g. Kitas pokytis, kad posūkis iš Goštauto g. link GV turės užvažiuojamąją dalį ir skiriamąją salelę, o pati Goštauto g. nebus susiaurinta iki minimalių pločių. Ir jo, jau anksčiau paminėta keturšalė sankryža Žvėryno pusėje nebebus keturšalė tiesiogiai. Nelabai suprantu kuo tai geriau (man panašu, kad tiesiog norėjo kuo mažiau ardyt esamą taką).
<...>
Alberto tilto, jungsiančio A. Goštauto ir Upės g., statybos turėtų prasidėti dar 2025-aisiais, Užvingio tilto, jungsiančio Vingio parką su „Litexpo“ teritorija, statybos leidimą tikimasi gauti taip pat šiemet. Šių metų pabaigoje ar kitų metų pradžioje turėtų prasidėti ir viaduko bei požeminės perėjos statybos Ukmergės g., ties būsimu Daugiafunkciu kompleksu.
<...>
Comment