Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šnipiškių ir NMC gatvių infrastruktūra (Konstitucijos pr., Kernavės g. ...)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • MedinisStrazdas
    replied
    Dalis be skiriamosios juostos - automobilių pristatyta, dalis su skiriamąja juosta - nestovi nei vieno su pasibaigusiu benzinu.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    4 dalis. Kernavės g. tarp Daugėliškio ir Žalgirio gatvių
    Foto 2021.10

    Kernavės g. parkavimo įvaža iš arčiau








    Sustoti draudžiančių žemlų prismaigstyat ir kitoje pusėje










    Žalgirio - Kernavės g. "gembinė" sankryža




    Kernavės g. perspektyva iš šiaurės pusės


    Beje, savaitgalį buvo leidžiamas eismas nuo Lvovo g. iki Žalgirio g.; važiuoti nebuvo jokių kliūčių. Išbandžiau.
    Nuo Žalgirio gatvės pusės galima buvo važiuoti tik iki žieduko, o toliau link Lvovo gatvės buvo draudimo ženklas ir fizinės kliūtys.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    3 dalis. Kernavės - Daugėliškio - Laumėnų g. žiedinė sankryža ir gretimybės
    Foto 2021.10




    Daugėliškio g. nauja trasa į rytus


    Daugėliškio gatve ne kieviena mašina gali praplaukti


    Vaizdas nuo Daugėliškio gatvės į žiedinę sankryžą


    Neišpasakytas šaligatvių platumas ir kreivumas


    Parašė Azure Rodyti pranešimą
    Mažas atnaujinimas iš Kernavės gatvės.
    VT stotelė jau naudojama parkavimui:
    Kernavės g. perspektyva nuo žieduko.
    Prismaigsyta susotjimą draudžiančių ženklų. "Kišenėje" pristatyta mašinų

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    2. dalis. Tarp Krokuvos ir Daugėliškio gatvių
    Foto 2021.10
    Platus šaligatvis


    Vizualiai labai siaura Kernavės gatvė


    Žvilgsnis atgal


    Nugriautas sandėlio Veprių gatvėje galas


    Įdomu kaip "želdiniai" atrodys po žiemos




    Daugėliškio gatvė į kairę


    Buvusi Daugėliškio g. trasa į dešinę


    Buvusi Daugėliškio gatvė pritraukus


    Žvilgsnis atgal nuo žiedinės sankryžos
    Paskutinis taisė Romas; 2021.10.06, 12:27.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Dar vienas savaitgalio pasivaikščiojimas po Kernavės gatvę
    Foto 2021.10

    1. dalis
    Lvovo - Kernavės g. sankryža
    Dubliuojantys šviesoforai yra ne tik labiau patogūs ir funkcionalūs bet kur kas ir gražesni nei ant kartuvių formos pakabinti šviesoforai






    Sankryža su Krokuvos gatve


    Žvilgsnis į Krokuvos g. vakarus


    Žvilgsnis į Krokuvos g. rytus


    Žvilgsnis atgal

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Linkmenų g., panašu, nebus platinama?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Azure Rodyti pranešimą
    Mažas atnaujinimas iš Kernavės gatvės.
    (...)

    Kernavės ir Lvovo sankryžoje prismaigstyta šviesoforų.
    Ganėtinai juokingai atrodo viskas iš trūkstamos jungties su Konstitucijos pr. pusės:
    Click image for larger version Name:	IMG_4635.jpeg Views:	1 Size:	1,66 MB ID:	1916951
    Tos šviesoforų gembės pačiame miesto centre atrodo šiek tiek pasibaisėtinai.
    Čia vis dėlto ne pramoninis priemiestis.
    Paskutinis taisė Romas; 2021.10.04, 08:47.

    Komentuoti:


  • Azure
    replied
    Mažas atnaujinimas iš Kernavės gatvės. Ties K17 šlykštyne prisodinta medžių. Atsiradusi aikštelė su pensininkų treniruokliais. Ne tik, kad mažai kas jais naudojasi, bet ir vieta parinkta keista.

    Click image for larger version  Name:	IMG_4622.jpeg Views:	1 Size:	1,56 MB ID:	1916945

    Click image for larger version

Name:	IMG_4621.jpeg
Views:	1359
Size:	1,72 MB
ID:	1916953

    Click image for larger version  Name:	IMG_4623.jpeg Views:	1 Size:	1,93 MB ID:	1916947

    VT stotelė jau naudojama parkavimui:

    Click image for larger version  Name:	IMG_4625.jpeg Views:	1 Size:	1,75 MB ID:	1916948

    Dar krūmelių skiriamojoj juostoj:

    Click image for larger version  Name:	IMG_4628.jpeg Views:	1 Size:	2,33 MB ID:	1916949

    Click image for larger version  Name:	IMG_4629.jpeg Views:	1 Size:	2,13 MB ID:	1916950

    Kernavės ir Lvovo sankryžoje prismaigstyta šviesoforų. Ganėtinai juokingai atrodo viskas iš trūkstamos jungties su Konstitucijos pr. pusės:

    Click image for larger version  Name:	IMG_4635.jpeg Views:	1 Size:	1,66 MB ID:	1916951

    Reguliuojama pėsčiųjų perėja

    Click image for larger version  Name:	IMG_4632.jpeg Views:	1 Size:	1,90 MB ID:	1916952

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Laumėnų gatvė einant atgal
    Foto 2021.10




    Kažkas pažymėta ryškiais dažais












    Antras asfalto sluoksnis




    Laumėnų - Linkmenų g. sankryža


    Linkmenų g. vaizdas link Žalgirio gatvės


    Iš kairės yra gana intensyvus eismas į stadioną


    Vaizdas pritraukus. Dabar atkreipiau dėnesį, kad pristatyta stovėti draudžiančių ženklų, bet mašinos parkuojamos jau dabar.
    Įdomu, kaip ten bus su parkavimu, kai apsigyvens visi gyventojai.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Laumėnų - Šatrijos gatvelių sankryža prieš pusmetį atrodė visiškai kitaip
    Gatvelė turėjo (gal ir turi) Šatrijos vardą ir nuo Daugėliškio g. pusės, ir pasisukusi į rytus link Kernavės gatvės .

    Foto 2021.04
    Šatrijos g. einant iš pietų nuo Daugėliškio gatvės


    Šatrijos g. pasisuka į rytus


    Šatrijos (Laumėnų) gatvelės vaizdas link Kernavės gatvės


    Vaizdas link YIT Kaustos kvartalo buvo uždengtas reklamomis


    Komunikacijos būsimojoje Laumėnų gatvėje



    Kitas Laumėnų galas bus Kernavės - Daugėliškio gatvių žiedinėje sankryžoje
    Foto 2021.10


    Kol kas nuo Kernavės gatvės kažkokių pokyčių nesimato


    Pritarauktas vaizdas link YIT Kaustos kvartalo

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Linkmenų gatvė
    Foto 2021.09


    Linkmenų ir Laumėnų gatvių sankryža








    Pritraukus


    Dešinėje - sandėliai


    Kairėje - YIT Kaustos kvartalo statybos




    Laumėnų - Šatrijos gatvelių sankryža


    Šatrijos gatvė į šiaurę (link Videniškių gatvės ir Žalgirio gatvių)




    Šatrijos- Laumėnų gatvė į rytus (link Kernavės gatvės).


    Šatrijos gatvė į pietus (link Daugėliškio gatvės)
    Paskutinis taisė Romas; 2021.10.04, 06:12. Priežastis: Patikslinta - link Daugėliškio

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Linkmenų gatvė
    Tiesiamų gatvelių tinklas tarp Linkmenų, Žalgirio ir Kernavės gatvvų

    https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...-projektavima/

    Foto 2021.10




    Linkmenų ir Videniškių g. sankryža












    Videniškių gatvė tąsa yra tarp Žalgirio g.106 "Moritos" ir Žalgirio g.112, toliau iki buv. Rudnios gatvės (statmena Žalgirio gatveibevardė gatvelė, kur meteorologai ir daugiabučiai ir meteorloogai) ir tolyn pro Žalgirio g. 94 kitą pusę - iki Kernavės gatvės

    Pora senesnių nuotraukų iš kitos pusės dėl orientacijos, kur eis Videniškių gatvelė

    Vaizdas į būsimą Videniškių gatvę nuo Kernavės gatvės


    Vaizdas į būsimą Videniškių gatvę nuo Rudnios gatvės, tarp Žalgirio g. 106 ir Žalgirio g. 112


    Žvilgsnis nuo Videniškių g. tvoros atgal į Linkmenų gatvę

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė luknas Rodyti pranešimą
    Konstitucijos pr. danga yra labai geros kokybės ir neperseniausiai sutvarkyta. Kai reikės gatvę remontuoti, tai gal būtų tikslingiau ją rekonstruoti. Gal kas numano kokią sumą namotoma skirti šiuo metu nelabai reikalingam šiam projektui?
    Tai kad nelabai gera jau ta danga, ypač "A" juostose ir ten, kur buvo vykdomi kasinėjimo darbai. Taip pat nemažai jau gerokai įsmukusių šulinių. Tikiuosi, kad tai bus tvarkoma.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Šimašius pasidalino Konstitucijos pr. vizija. Mano žiniomis darbai pavasarį.

    EDIT: Nors prezentacijoje sako, kad jau spalio mėn.... https://view.publitas.com/vilniaus-m...ga_2021/page/1
    Vizualizacijoje - atsiranda parkavimo vietos prie gatvės (platins?), o autobuso juostoje nupiešta važiuojančios lengvosios.

    Medžiais užsodinta skiriamoji juosta - tramvajaus planai palaidoti 50 metų?

    Dėl darbų pradžios gi glaima pastatyti kokius informacinius stendus ir kuoliukus Spalį, tada nieko nedaryti iki pavasario nes "šalnos" ir pradėti darbus pavasarį, bet apsimesti kad jau pusemetį dirbi.

    P.S. nuorodoje giriasi lyg jų nuopelnas būtų tai, kad kavinės užgrobė šaligatvius ir dabar neįmanoma praeiti

    Parašė Robyla Rodyti pranešimą
    Ar tai reiškia, kad Ukmergės g. analogiškas projektas buvo tik pokštas?
    Nebuvo jokio ukmergės g projekto. Ten nuo pat pradžių buvo tiesiai pasakyta, kad tai tiesiog papaišytos vizualizacijos rinkimams. Jokio realaus projekto net nebuvo daryta.

    Parašė Robyla Rodyti pranešimą

    Šie medžiai specialiai išvesti miestui, reikalaujantys mažai priežiūros ir ypatingai lėtai auga. Pvz. Gedo prospektas..., kiek jie paaugo nuo pasodinimo.
    Nežinau kiek paaugo, per tikrai per daug, nes dabar visą vasarą ten negalima praeiti negadinant batų.

    Parašė Edd Rodyti pranešimą

    Ar tikrai ten bus įprastas parkingas? Jis yra įvardintas kaip "keleivių išleidimo zona", įtariu kad gali būti ne įprastas parkingas, o su tarkim ribojamu stovėjimo laiku.
    O, tai tada dar ir nemokamas parkavimas gausis. Ženklus visi aišku ignoruos.

    Komentuoti:


  • Edd
    replied
    Jei liks gatvė, tarkim 2+2, tai reiktų tada pagalvoti kaip išnaudoti tą erdvę, jau ir dabar esant tokiai plačiai gatvei šaligatviai labai platūs, kam ten tiek bereikalingos erdvės, kaip ją būtų galima išnaudoti esant 2+2 siauresnėm juostom? Dar 7-ą ar 8-ą eilę medžių prisodinti? Nežinau. Manau idealus variantas būtų jei gatvė būtų sukišta į tunelį, o viršuj statomi pastatai, normaliai išnaudojama ta visa erdvė. Suprantu kad šiuo metu kažką reikia daryti, dar pilna laisvų vietų plėtrai, iki tunelio nepriaugom, bet būtų gaila jei taip ir liktų toks didžiulis plotas su gatve ir tiesiog n medžių eilių.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Edd Rodyti pranešimą

    Bus magistralė ar ne magistralė čia kitas klausimas, kalbu apskritai apie gatvės sukišimą į tunelį ateityje, kuris jei užstatytų tą plotą viršuje ir vietoj gatvės atsirastų pėsčiųjų/dviračių zona būtų daug geresnis variantas nei variantas su gatve kad ir kiek ten bus medžių juostų.
    Jaučiu bus manual apsvarstytas variantas, gatvė liks antžeminė, siaurės iki 2+2, kraštinės juostos bus VT.

    Tiesa, turiu vilčių, kad po Konstitucijos pr. bus požeminė geležinkelio linija, o ne gatvė požemyje.

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Parašė Edd Rodyti pranešimą
    Ar nebus taip kad po n metų niekas net nebekels tunelio klausimo nes ten bus susodintos 6 eilės medžių, kuriuos reiks saugoti?
    Aš Konstitucijos pr įtunelinimo šalininkas, bet realistiškai žiūrint jam prisiruošta bus po kokių keliolikos metų anksčiausiai, o iki tol gali dar daug kas nutikti ir gal tiesiog prospektas bus susiaurintas iki keturių juostų ir humanizuotas iki eilinės miesto gatvės. Nors tikrai labai norėtųsi Europos aikštę pratęsti iki to paties Artery ir turėti nenutrūkstamą pėsčiųjų erdvę su jungtimi iki pat kito Neries kranto.

    Manau jog jeigu reikės tai sugalvos kaip tuos medžius išsaugoti (tuneliai gali būti du po dvi juostas ir tilpti esamos gatvės perimetre) ar perkelti (subrendusių medžių iškasimas ir persodinimas turėtų tobulėti ir populiarėti) ateityje, tai tegu tik sodina, nes dabartiniam vaizde užkonservuoti prospektą vien dėl to jog kažkas kažkada gal bus, tai būtų labai liūdna
    Paskutinis taisė themanual; 2021.09.30, 21:41.

    Komentuoti:


  • Edd
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Vilniui reikalingas nebent žvaigždinis greitkelių tinklas - Ukmergės g., Savanorių pr., Minsko pl., bet ne skersai einančios magistralės keli šimtai metrų nuo Katedros, kad ir tunelyje.
    Bus magistralė ar ne magistralė čia kitas klausimas, kalbu apskritai apie gatvės sukišimą į tunelį ateityje, kuris jei užstatytų tą plotą viršuje ir vietoj gatvės atsirastų pėsčiųjų/dviračių zona būtų daug geresnis variantas nei variantas su gatve kad ir kiek ten bus medžių juostų.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Edd Rodyti pranešimą
    Ar nebus taip kad po n metų niekas net nebekels tunelio klausimo nes ten bus susodintos 6 eilės medžių, kuriuos reiks saugoti?
    Vilniui reikalingas nebent žvaigždinis greitkelių tinklas - Ukmergės g., Savanorių pr., Minsko pl., bet ne skersai einančios magistralės keli šimtai metrų nuo Katedros, kad ir tunelyje.

    Tiesa, gal dėl Ukmergės g. susilaikysiu, jau ruošiamasi gatvę paversti tokia kaip po paprasta. Greitkelis liks tik Vakarinis aplinkkelis, bet varge kaip ten dobilai man nepatinka (ir krypčių ženklinimas).

    Komentuoti:


  • Edd
    replied
    Ar nebus taip kad po n metų niekas net nebekels tunelio klausimo nes ten bus susodintos 6 eilės medžių, kuriuos reiks saugoti?

    Komentuoti:

Working...
X