Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šnipiškių ir NMC gatvių infrastruktūra (Konstitucijos pr., Kernavės g. ...)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • rPn
    replied
    Aš turiu geresnį klausimą:
    Ar netrukdys lygiagrečios stovėjimo vietos šalia A juostų greitiesiems autobusams ir troleibusams?

    Komentuoti:


  • Robyla
    replied
    Ar tai reiškia, kad Ukmergės g. analogiškas projektas buvo tik pokštas?

    Komentuoti:


  • Edd
    replied
    Galvojau kad Konstitucijos pr. rekonstrukcija vyks kažkada tolimoj ateity, liuks, atrodo tikrai gerai. Tolimesnėj ateity tikiuosi kad ir išvis sukiš gatvę į tunelį.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Šimašius pasidalino Konstitucijos pr. vizija. Mano žiniomis darbai pavasarį.

    EDIT: Nors prezentacijoje sako, kad jau spalio mėn.... https://view.publitas.com/vilniaus-m...ga_2021/page/1

    Paskutinis taisė Creatium; 2021.09.30, 11:48.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Gal palaukime, kol bus atidarytas eismas Kernavės gatvėje.
    Tada ir matysis, ar bus kamščiai.

    Komentuoti:


  • Kristisz
    replied
    Parašė Tomizmas Rodyti pranešimą

    Na, tas dabartinis eismas - 1 mašina per 3 minutes. Kai vadybininkai pilnai sutvarkius gatvę pasipils ten 17:30 važiuoti namo, tada aišku kad pasitaikys ir tokių bajerių.
    Labai gerai, kad bus sugedusių. Kuo daugiau, tuo geriau. Atbaidys bijančius sugedusių važiuoti šita gatve ir bus mažesnis eismas

    Komentuoti:


  • Tomizmas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Ar daug sugedusių mašinų, dėl kurių kilo kamščiai?
    Na, tas dabartinis eismas - 1 mašina per 3 minutes. Kai vadybininkai pilnai sutvarkius gatvę pasipils ten 17:30 važiuoti namo, tada aišku kad pasitaikys ir tokių bajerių.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Tomizmas Rodyti pranešimą
    O Kernavės g. oficialiai atidaryta? Nes šiandien praėjau, eismas vyksta. Ir žmonės važiuojama dalimi vaikšto. Kaip dėl saugumo?
    Ar daug sugedusių mašinų, dėl kurių kilo kamščiai?

    Komentuoti:


  • Tomizmas
    replied
    O Kernavės g. oficialiai atidaryta? Nes šiandien praėjau, eismas vyksta. Ir žmonės važiuojama dalimi vaikšto. Kaip dėl saugumo?

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė paprastas_zmogus Rodyti pranešimą

    Sorry už offtopic, bet girdėjau, kad Konstitucijos jau visai netrukus bus siaurinama, palmes per vidury sodins ar kažką pan
    Yra tokie planai. Ne palmes, o kažką tinkamesnio mūsų klimatui. Ir nesu tikras dėl "netrukus". Bet pokyčiai akivaizdžiai pribrendo, nes ta gatvė, kokia yra dabar, likti tokia negalės. Nekalbant apie iššvaistytus pinigus poženminių "perėjų" statybai, kurių jau nesusigražinsim ir tų perėjų niekam nebepritaikysim.

    Komentuoti:


  • paprastas_zmogus
    replied
    Parašė KEdas Rodyti pranešimą
    Deja, Romai, bet gatvė bus, nes teritorijos aplink ją labai reikalingos sklypus supirkusiems rykliams. Už vilniečių pinigus iškels aukštos įtampos liniją ir vietoj ten taip reikalingų želdynų įpirdolins plentgatvę, Ir bus kažkas panašaus į 6 juostų D kategorijos gatvelę, kokia tapo Konstitucijos pr.
    Jei abejojate – pasiskaitykite Kareivių gatvės rekonstrukcijos projektą. Ten juodu ant balto parašyta, kad kairiojo posūkio šviesoforinė sankryža link RIMI miestiečiams per metus kainuos papildomas 14000 valandų kamščiuose. Ir, nors A kategorijos gatvėse gali būti tik dviejų lygių sankryžos, ten įpirdolino papildomą šviesoforą, kuris yra arčiau kitų sankryžų net nei leidžia C kategorijos gatvės STR.
    Taigi, tikėtis racionalių sprendimų šiame mieste nelabai verta. Deja.
    Čia galite pasigrožėti ir Eismo saugumo auditu, į kurį nekreiptas dėmesys, ir srautų modeliavimu, kuris buvo nuslėptas PP „svarstymo“ metu. https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...&DVID=12108525
    Sorry už offtopic, bet girdėjau, kad Konstitucijos jau visai netrukus bus siaurinama, palmes per vidury sodins ar kažką pan

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Įdomu, spės baigti iki pirmųjų šalnų?

    Komentuoti:


  • urbanis
    replied
    2021-09-17





    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Horn Rodyti pranešimą
    Aš tai nustebęs kiek daug net šitam forume tokioje gatvėje mato "problemų". Tai eilinių vilniečių čia bus gerokai kritikuojamas projektas. Tranzitui yra GV ir per Kernavės g. neturi nei vienas automobilis pravažiuoti tranzitu.
    Jei veda apps kaip waze, kur paskaičiuoja realiu laiku kiek truksi GV kamštyje, o kiek čia - tai ir važiuojama.

    Komentuoti:


  • Horn
    replied
    Aš tai nustebęs kiek daug net šitam forume tokioje gatvėje mato "problemų". Tai eilinių vilniečių čia bus gerokai kritikuojamas projektas. Tranzitui yra GV ir per Kernavės g. neturi nei vienas automobilis pravažiuoti tranzitu.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    O kokia tikimybė, kad bus pastatytas auto tiltas per Nerį? Tada VT ten taptų tranzitine gatve.
    Su dabartine politika mažinti automobilių eismą mieste manau nėra šansų kad auto tiltas per nerį bus čia ar kur nors kitur.
    Paskutinis taisė Romas; 2021.09.13, 18:04. Priežastis: Dalis pranešimo - temoje "Tvarkau miestą. Parkavimas"

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Suprantu argumentą dėl VT. Bet koks skirtumas ar VT tą kilometrą pravažiuos greitai ar lėtai, jeigu Žalgirio g. vis tiek stovės bendrame kamštyje? Būsimi kamščiai Kernavės g. turi būti sprendžiami ne jos platumu, o ten, kur tie kamščiai susidaro - tai yra sankryžose prie Pedagoginio žiedo ir ties Geležinio vilko bei Ukmergės g. Kitu atveju nutiesus 4 juostų Kernavės g. vienintelis skirtumas bus tame, kad mašinos stovės 2 eilėm, o ne viena. Bet kamštis nedings.
    Pvz. šiandien ryte Linkmenų g. buvo nemažas kamštis, nors Žalgirio g. tuščia. Beto ateityje turbūt ir pačioje Žalgirio g. bus A juostos?

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Tai kalba eina apie VT, Linkmenų g. eina 3 maršrutai, čia turbūt bus ne mažiau, o NMC jungiantis VT manau visur turėtų važiuoti A juostomis. Ateityje ta Kernavės g. galbūt turės jungtį ir su Ozo bei Šiaurine g.
    Suprantu argumentą dėl VT. Bet koks skirtumas ar VT tą kilometrą pravažiuos greitai ar lėtai, jeigu Žalgirio g. vis tiek stovės bendrame kamštyje? Būsimi kamščiai Kernavės g. turi būti sprendžiami ne jos platumu, o ten, kur tie kamščiai susidaro - tai yra sankryžose prie Pedagoginio žiedo ir ties Geležinio vilko bei Ukmergės g. Kitu atveju nutiesus 4 juostų Kernavės g. vienintelis skirtumas bus tame, kad mašinos stovės 2 eilėm, o ne viena. Bet kamštis nedings.

    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    O kokia tikimybė, kad bus pastatytas auto tiltas per Nerį? Tada VT ten taptų tranzitine gatve.
    Sakyčiau nulinė. Šios jungties nebėra planuose.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Turint omeny esamą Kernavės g. trasą Šiaurinėje Šnipiškių dalyje - tiesiai per belenkiek kainuojančių privačių namų rajoną su nuliu erdvės platinimui ar kitokiems pakeitimams - tikimybė, kad tai kada nors bus tranzitinė gatvė su "jungtimis" į arterines gatves, yra artima nuliui.
    O kokia tikimybė, kad bus pastatytas auto tiltas per Nerį? Tada VT ten taptų tranzitine gatve.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Tai kalba eina apie VT, Linkmenų g. eina 3 maršrutai, čia turbūt bus ne mažiau, o NMC jungiantis VT manau visur turėtų važiuoti A juostomis. Ateityje ta Kernavės g. galbūt turės jungtį ir su Ozo bei Šiaurine g.
    Turint omeny esamą Kernavės g. trasą Šiaurinėje Šnipiškių dalyje - tiesiai per belenkiek kainuojančių privačių namų rajoną su nuliu erdvės platinimui ar kitokiems pakeitimams - tikimybė, kad tai kada nors bus tranzitinė gatvė su "jungtimis" į arterines gatves, yra artima nuliui.

    Komentuoti:

Working...
X