Aš turiu geresnį klausimą:
Ar netrukdys lygiagrečios stovėjimo vietos šalia A juostų greitiesiems autobusams ir troleibusams?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Šnipiškių ir NMC gatvių infrastruktūra (Konstitucijos pr., Kernavės g. ...)
Collapse
X
-
Galvojau kad Konstitucijos pr. rekonstrukcija vyks kažkada tolimoj ateity, liuks, atrodo tikrai gerai. Tolimesnėj ateity tikiuosi kad ir išvis sukiš gatvę į tunelį.
Komentuoti:
-
Šimašius pasidalino Konstitucijos pr. vizija. Mano žiniomis darbai pavasarį.
EDIT: Nors prezentacijoje sako, kad jau spalio mėn.... https://view.publitas.com/vilniaus-m...ga_2021/page/1
Paskutinis taisė Creatium; 2021.09.30, 11:48.
- 14 patinka
Komentuoti:
-
Gal palaukime, kol bus atidarytas eismas Kernavės gatvėje.
Tada ir matysis, ar bus kamščiai.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Tomizmas Rodyti pranešimą
Na, tas dabartinis eismas - 1 mašina per 3 minutes. Kai vadybininkai pilnai sutvarkius gatvę pasipils ten 17:30 važiuoti namo, tada aišku kad pasitaikys ir tokių bajerių.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Ar daug sugedusių mašinų, dėl kurių kilo kamščiai?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Tomizmas Rodyti pranešimąO Kernavės g. oficialiai atidaryta? Nes šiandien praėjau, eismas vyksta. Ir žmonės važiuojama dalimi vaikšto. Kaip dėl saugumo?
- 8 patinka
Komentuoti:
-
O Kernavės g. oficialiai atidaryta? Nes šiandien praėjau, eismas vyksta. Ir žmonės važiuojama dalimi vaikšto. Kaip dėl saugumo?
Komentuoti:
-
Parašė paprastas_zmogus Rodyti pranešimą
Sorry už offtopic, bet girdėjau, kad Konstitucijos jau visai netrukus bus siaurinama, palmes per vidury sodins ar kažką pan
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė KEdas Rodyti pranešimąDeja, Romai, bet gatvė bus, nes teritorijos aplink ją labai reikalingos sklypus supirkusiems rykliams. Už vilniečių pinigus iškels aukštos įtampos liniją ir vietoj ten taip reikalingų želdynų įpirdolins plentgatvę, Ir bus kažkas panašaus į 6 juostų D kategorijos gatvelę, kokia tapo Konstitucijos pr.
Jei abejojate – pasiskaitykite Kareivių gatvės rekonstrukcijos projektą. Ten juodu ant balto parašyta, kad kairiojo posūkio šviesoforinė sankryža link RIMI miestiečiams per metus kainuos papildomas 14000 valandų kamščiuose. Ir, nors A kategorijos gatvėse gali būti tik dviejų lygių sankryžos, ten įpirdolino papildomą šviesoforą, kuris yra arčiau kitų sankryžų net nei leidžia C kategorijos gatvės STR.
Taigi, tikėtis racionalių sprendimų šiame mieste nelabai verta. Deja.
Čia galite pasigrožėti ir Eismo saugumo auditu, į kurį nekreiptas dėmesys, ir srautų modeliavimu, kuris buvo nuslėptas PP „svarstymo“ metu. https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...&DVID=12108525
Komentuoti:
-
Parašė Horn Rodyti pranešimąAš tai nustebęs kiek daug net šitam forume tokioje gatvėje mato "problemų". Tai eilinių vilniečių čia bus gerokai kritikuojamas projektas. Tranzitui yra GV ir per Kernavės g. neturi nei vienas automobilis pravažiuoti tranzitu.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Aš tai nustebęs kiek daug net šitam forume tokioje gatvėje mato "problemų". Tai eilinių vilniečių čia bus gerokai kritikuojamas projektas. Tranzitui yra GV ir per Kernavės g. neturi nei vienas automobilis pravažiuoti tranzitu.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
O kokia tikimybė, kad bus pastatytas auto tiltas per Nerį? Tada VT ten taptų tranzitine gatve.
Paskutinis taisė Romas; 2021.09.13, 18:04. Priežastis: Dalis pranešimo - temoje "Tvarkau miestą. Parkavimas"
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąSuprantu argumentą dėl VT. Bet koks skirtumas ar VT tą kilometrą pravažiuos greitai ar lėtai, jeigu Žalgirio g. vis tiek stovės bendrame kamštyje? Būsimi kamščiai Kernavės g. turi būti sprendžiami ne jos platumu, o ten, kur tie kamščiai susidaro - tai yra sankryžose prie Pedagoginio žiedo ir ties Geležinio vilko bei Ukmergės g. Kitu atveju nutiesus 4 juostų Kernavės g. vienintelis skirtumas bus tame, kad mašinos stovės 2 eilėm, o ne viena. Bet kamštis nedings.
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Tai kalba eina apie VT, Linkmenų g. eina 3 maršrutai, čia turbūt bus ne mažiau, o NMC jungiantis VT manau visur turėtų važiuoti A juostomis. Ateityje ta Kernavės g. galbūt turės jungtį ir su Ozo bei Šiaurine g.
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
O kokia tikimybė, kad bus pastatytas auto tiltas per Nerį? Tada VT ten taptų tranzitine gatve.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Turint omeny esamą Kernavės g. trasą Šiaurinėje Šnipiškių dalyje - tiesiai per belenkiek kainuojančių privačių namų rajoną su nuliu erdvės platinimui ar kitokiems pakeitimams - tikimybė, kad tai kada nors bus tranzitinė gatvė su "jungtimis" į arterines gatves, yra artima nuliui.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Tai kalba eina apie VT, Linkmenų g. eina 3 maršrutai, čia turbūt bus ne mažiau, o NMC jungiantis VT manau visur turėtų važiuoti A juostomis. Ateityje ta Kernavės g. galbūt turės jungtį ir su Ozo bei Šiaurine g.
- 5 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: