4 dalis. Kernavės g. tarp Daugėliškio ir Žalgirio gatvių
Foto 2021.10
Kernavės g. parkavimo įvaža iš arčiau
Sustoti draudžiančių žemlų prismaigstyat ir kitoje pusėje
Žalgirio - Kernavės g. "gembinė" sankryža
Kernavės g. perspektyva iš šiaurės pusės
Beje, savaitgalį buvo leidžiamas eismas nuo Lvovo g. iki Žalgirio g.; važiuoti nebuvo jokių kliūčių. Išbandžiau.
Nuo Žalgirio gatvės pusės galima buvo važiuoti tik iki žieduko, o toliau link Lvovo gatvės buvo draudimo ženklas ir fizinės kliūtys.
Dar vienas savaitgalio pasivaikščiojimas po Kernavės gatvę
Foto 2021.10
1. dalis
Lvovo - Kernavės g. sankryža
Dubliuojantys šviesoforai yra ne tik labiau patogūs ir funkcionalūs bet kur kas ir gražesni nei ant kartuvių formos pakabinti šviesoforai
Mažas atnaujinimas iš Kernavės gatvės. Ties K17 šlykštyne prisodinta medžių. Atsiradusi aikštelė su pensininkų treniruokliais. Ne tik, kad mažai kas jais naudojasi, bet ir vieta parinkta keista.
VT stotelė jau naudojama parkavimui:
Dar krūmelių skiriamojoj juostoj:
Kernavės ir Lvovo sankryžoje prismaigstyta šviesoforų. Ganėtinai juokingai atrodo viskas iš trūkstamos jungties su Konstitucijos pr. pusės:
Vaizdas pritraukus. Dabar atkreipiau dėnesį, kad pristatyta stovėti draudžiančių ženklų, bet mašinos parkuojamos jau dabar.
Įdomu, kaip ten bus su parkavimu, kai apsigyvens visi gyventojai.
Laumėnų - Šatrijos gatvelių sankryža prieš pusmetį atrodė visiškai kitaip
Gatvelė turėjo (gal ir turi) Šatrijos vardą ir nuo Daugėliškio g. pusės, ir pasisukusi į rytus link Kernavės gatvės .
Foto 2021.04
Šatrijos g. einant iš pietų nuo Daugėliškio gatvės
Šatrijos g. pasisuka į rytus
Šatrijos (Laumėnų) gatvelės vaizdas link Kernavės gatvės
Vaizdas link YIT Kaustos kvartalo buvo uždengtas reklamomis
Komunikacijos būsimojoje Laumėnų gatvėje
Kitas Laumėnų galas bus Kernavės - Daugėliškio gatvių žiedinėje sankryžoje
Foto 2021.10
Kol kas nuo Kernavės gatvės kažkokių pokyčių nesimato
Videniškių gatvė tąsa yra tarp Žalgirio g.106 "Moritos" ir Žalgirio g.112, toliau iki buv. Rudnios gatvės (statmena Žalgirio gatveibevardė gatvelė, kur meteorologai ir daugiabučiai ir meteorloogai) ir tolyn pro Žalgirio g. 94 kitą pusę - iki Kernavės gatvės
Pora senesnių nuotraukų iš kitos pusės dėl orientacijos, kur eis Videniškių gatvelė
Vaizdas į būsimą Videniškių gatvę nuo Kernavės gatvės
Vaizdas į būsimą Videniškių gatvę nuo Rudnios gatvės, tarp Žalgirio g. 106 ir Žalgirio g. 112
Žvilgsnis nuo Videniškių g. tvoros atgal į Linkmenų gatvę
Konstitucijos pr. danga yra labai geros kokybės ir neperseniausiai sutvarkyta. Kai reikės gatvę remontuoti, tai gal būtų tikslingiau ją rekonstruoti. Gal kas numano kokią sumą namotoma skirti šiuo metu nelabai reikalingam šiam projektui?
Tai kad nelabai gera jau ta danga, ypač "A" juostose ir ten, kur buvo vykdomi kasinėjimo darbai. Taip pat nemažai jau gerokai įsmukusių šulinių. Tikiuosi, kad tai bus tvarkoma.
Vizualizacijoje - atsiranda parkavimo vietos prie gatvės (platins?), o autobuso juostoje nupiešta važiuojančios lengvosios.
Medžiais užsodinta skiriamoji juosta - tramvajaus planai palaidoti 50 metų?
Dėl darbų pradžios gi glaima pastatyti kokius informacinius stendus ir kuoliukus Spalį, tada nieko nedaryti iki pavasario nes "šalnos" ir pradėti darbus pavasarį, bet apsimesti kad jau pusemetį dirbi.
P.S. nuorodoje giriasi lyg jų nuopelnas būtų tai, kad kavinės užgrobė šaligatvius ir dabar neįmanoma praeiti
Ar tai reiškia, kad Ukmergės g. analogiškas projektas buvo tik pokštas?
Nebuvo jokio ukmergės g projekto. Ten nuo pat pradžių buvo tiesiai pasakyta, kad tai tiesiog papaišytos vizualizacijos rinkimams. Jokio realaus projekto net nebuvo daryta.
Šie medžiai specialiai išvesti miestui, reikalaujantys mažai priežiūros ir ypatingai lėtai auga. Pvz. Gedo prospektas..., kiek jie paaugo nuo pasodinimo.
Nežinau kiek paaugo, per tikrai per daug, nes dabar visą vasarą ten negalima praeiti negadinant batų.
Ar tikrai ten bus įprastas parkingas? Jis yra įvardintas kaip "keleivių išleidimo zona", įtariu kad gali būti ne įprastas parkingas, o su tarkim ribojamu stovėjimo laiku.
O, tai tada dar ir nemokamas parkavimas gausis. Ženklus visi aišku ignoruos.
Jei liks gatvė, tarkim 2+2, tai reiktų tada pagalvoti kaip išnaudoti tą erdvę, jau ir dabar esant tokiai plačiai gatvei šaligatviai labai platūs, kam ten tiek bereikalingos erdvės, kaip ją būtų galima išnaudoti esant 2+2 siauresnėm juostom? Dar 7-ą ar 8-ą eilę medžių prisodinti? Nežinau. Manau idealus variantas būtų jei gatvė būtų sukišta į tunelį, o viršuj statomi pastatai, normaliai išnaudojama ta visa erdvė. Suprantu kad šiuo metu kažką reikia daryti, dar pilna laisvų vietų plėtrai, iki tunelio nepriaugom, bet būtų gaila jei taip ir liktų toks didžiulis plotas su gatve ir tiesiog n medžių eilių.
Bus magistralė ar ne magistralė čia kitas klausimas, kalbu apskritai apie gatvės sukišimą į tunelį ateityje, kuris jei užstatytų tą plotą viršuje ir vietoj gatvės atsirastų pėsčiųjų/dviračių zona būtų daug geresnis variantas nei variantas su gatve kad ir kiek ten bus medžių juostų.
Jaučiu bus manual apsvarstytas variantas, gatvė liks antžeminė, siaurės iki 2+2, kraštinės juostos bus VT.
Tiesa, turiu vilčių, kad po Konstitucijos pr. bus požeminė geležinkelio linija, o ne gatvė požemyje.
Ar nebus taip kad po n metų niekas net nebekels tunelio klausimo nes ten bus susodintos 6 eilės medžių, kuriuos reiks saugoti?
Aš Konstitucijos pr įtunelinimo šalininkas, bet realistiškai žiūrint jam prisiruošta bus po kokių keliolikos metų anksčiausiai, o iki tol gali dar daug kas nutikti ir gal tiesiog prospektas bus susiaurintas iki keturių juostų ir humanizuotas iki eilinės miesto gatvės. Nors tikrai labai norėtųsi Europos aikštę pratęsti iki to paties Artery ir turėti nenutrūkstamą pėsčiųjų erdvę su jungtimi iki pat kito Neries kranto.
Manau jog jeigu reikės tai sugalvos kaip tuos medžius išsaugoti (tuneliai gali būti du po dvi juostas ir tilpti esamos gatvės perimetre) ar perkelti (subrendusių medžių iškasimas ir persodinimas turėtų tobulėti ir populiarėti) ateityje, tai tegu tik sodina, nes dabartiniam vaizde užkonservuoti prospektą vien dėl to jog kažkas kažkada gal bus, tai būtų labai liūdna
Komentuoti: