Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šnipiškių ir NMC gatvių infrastruktūra (Konstitucijos pr., Kernavės g. ...)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    ? Taigi gyrei kaip pagerėjo sąlygos po KT rekonstrukcijos. Nors eismo juostų privačiam transportui nepadaugėjo... Kaip buvo 4 juostos į abi puses, taip ir liko.(...)
    IŠVADA:
    NMC plėtra vyko, nes buvo pagerintos sąlygos viešajam transportui, pėstiesiems ir dviratininkams. Reikia investuoti į dviračių takus, želdynus ir VT
    Atsirado "A" juostos (kai jos atsiranda dėl platinimo, dauguma atveju tai yra gerai).
    Taip pat atsirado posūkių juostos į šonines gatves.
    2003 metų rekonstrukcija nebuvo nei pagirta, nei papeikta. Tiesiog buvo išreikštos nedrąsios abejonės dėl Konstitucijos prospekto vadinimo "kosmodromu" ir dėl siūlomo KT siaurinimo, todėl buvo įdėtos palyginamosios nuotraukos.

    Comment


      Parašė Romas Rodyti pranešimą

      Atsirado "A" juostos (kai jos atsiranda dėl platinimo, dauguma atveju tai yra gerai).
      Taip pat atsirado posūkių juostos į šonines gatves.
      2003 metų rekonstrukcija nebuvo nei pagirta, nei papeikta. Tiesiog buvo išreikštos nedrąsios abejonės dėl siūlomo Konstitucijos prospekto siaurinimo, todėl buvo įdėtos palyginamosios nuotraukos.
      Bet tai tu atsidaryt siūlymus dėl KT siaurinimo ir palygink su tuo, kas yra dabar. Paskaičiuok juostas ir pan. Ir pasakyk ką matai, labai įdomu.

      Comment


        Kokia prasmė tuščiai diskutuoti apie tai, ko prie šios kadencijos nebus,

        Comment


          Kaip ten kažkas sakė... "užsiminus apie X jau neliko ką sakyt"

          Comment


            Turbūt neprisimenat tų laikų, kai nuo kokių Pašilų iki centro standartas piko metu buvo valanda važiuoti, dar prieš Ukmergės g.platinimą Šeškinės kalne ir papėdėj. Ir tada buvo žymiai mažiau mašinų. Dabar tik avarijų metų yra kažkokie rimtesni kamščiai, kaip bebūtų. Kas nevažinėjo senąja versija Ukmergės g. ar to paties Konstitucijos pr, nelabai turbūt vien iš teorinių apmąstymų supras, kuo pagerėjo eismas visiems. Po ta "draugiškumo pėstiesiems ir dviratininkams" vėliava žiūriu einama į kraštutinumus. Kol nėra realu sulaukt kokio nors metro, tai ir VT, ir privatūs automobiliai turės kažkaip koegzistuoti. Daug kam gyvenimas nėra maršrutas namai-darbas-namai, arba pasiekiamumas prastas, tai ir asmeninis transportas gyvuos. Prieš pradedant religinius karus, gal geriau alternatyvų žiūrėti ? Gal reikia spręsti kompleksinę problemą, kad piko metu tėvai nevežiotų belenkokiais susikertančiais maršrutais vaikų į mokyklas, pasidžiaugti, kad turim tokius CityBee ir kaip tai galima būtų dar efektyviau panaudoti, kad, jei įmanoma, neturėti lengvųjų automobilių asmenine nuosavybe, o lengviau gauti "tik kai reikia". Gal kitų priemonių tam irgi pasaulis yra sugalvojęs ? Va, COVID-19 gerai sprendžia problemas

            Comment


              Papildant ankstesnį postą pirmiausia reikia išspręsti ir darželių klausimą, nes į mokyklas vyresni ir patys gali nuvažiuoti kitaip nei darželinukai. Ir kai trūksta kelių šimtų vietų mikrorajone (spėju pvz Pilaitė), kai nėra visai darželių pvz Jeruzalė, gal Santariškės, tai ir gaunasi nori nenori automobilis vienintelis sprendimo būdas iš taško A - B - C - D.
              Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
              Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
              [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

              Comment


                Kintų - Krokuvos g.
                Foto 2020.11

                Kintų g. link Krokuvos g.


                Žvilgsnis atgal


                Žvilgsnis į Krokuvos gatvės vakarų link

                Comment


                  Krokuvos gatvė
                  Foto 2020.11

                  Vaizdas rytų kryptimi




                  Žvilgsnis atgal




                  Į priekį nebuvo galima fotografuoti, nes nuo biurų pastato stiklų atsispindėjo saulė.
                  Teko nudelbti objektyvą į šaligatvį


                  Krokuvos - Giedraičių g. sankryža






                  Comment


                    Parašė Romas Rodyti pranešimą
                    Kintų - Krokuvos g.
                    Foto 2020.11

                    Kintų g. link Krokuvos g.


                    Žvilgsnis atgal


                    Žvilgsnis į Krokuvos gatvės vakarų link
                    Graudu žiūrėti. Reikia tikėtis, kad greit ir čia atsiras kelio danga su šaligatviais. Kodėl tiek metų tai niekam nebadė akis, nesuprantu.
                    Paskutinis taisė AudriusV; 2020.11.22, 10:30.
                    Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.

                    Comment


                      Šioje temoje buvo Krokuvos gatvės rekonstrukcijos brėžiniai.
                      Bet ši gatvė bus rekonstruojama vėliau.
                      Pirmiau turi būti sutvarkyta Kernavės gatvė - jos rekonstrukcijos pradžia buvo žadėta nuo š.m. rugpjūčio ar rugsėjo.

                      Comment


                        Atnaujinimas. S.Fino g. rekonstrukcija
                        Foto 2020.11













                        Comment


                          S.Fino g.
                          Į kitą pusę


                          Sankryža su Šilutės gatve






                          Legendinės dviračių remonto dirbtuvės su neegzistuojančio parkingo vietų rezervacija




                          Brukas

                          Comment


                            Paskutinėje foto labai gerai matosi, kad akmenys neįcementuoti, reiškia mašinos juos išmušinės ir reiks nuolat remontuoti, kaip kad yra Bokšto gatvėje.

                            Pėstiesiems paliktas metro pločio šaligatvis. Ar bus patogu eiti trise? Prasilenkti su kitais? Buvo galima padaryti patogiai, juk vietos Fino gatvėje yra daug daugiau nei Giedraičių. Matyt, senas projektas.

                            Comment


                              Parašė Romas Rodyti pranešimą
                              Tikrai nebuvo galima sukabinti kelio ženklų ant apšvietimo stulpo.

                              Parašė Blaze Rodyti pranešimą
                              Paskutinėje foto labai gerai matosi, kad akmenys neįcementuoti, reiškia mašinos juos išmušinės ir reiks nuolat remontuoti, kaip kad yra Bokšto gatvėje.

                              Pėstiesiems paliktas metro pločio šaligatvis. Ar bus patogu eiti trise? Prasilenkti su kitais? Buvo galima padaryti patogiai, juk vietos Fino gatvėje yra daug daugiau nei Giedraičių. Matyt, senas projektas.
                              Nuotruokuje sunkiau įžiūrėti, bet gyvai matant (ir nieko nesuprantant), man pasirodė, jog ten kažkoks su cementu praturtintas mišinys. Gali taip būti? Tada iš apačios prilaikytų tvirčiau.

                              Parašė dondc Rodyti pranešimą
                              Click image for larger version  Name:	IMG_20201001_161230.jpg Views:	532 Size:	466,0 kB ID:	1829175
                              Kur yra bruko pavyzdžių su pilnu pricementavimu? Žinau tik tokį atvejį su smulkiais akmenukais ties Valais: https://www.google.com/maps/@54.6799...7i13312!8i6656
                              ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                              Comment


                                Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                Kur yra bruko pavyzdžių su pilnu pricementavimu? Žinau tik tokį atvejį su smulkiais akmenukais ties Valais: https://www.google.com/maps/@54.6799...7i13312!8i6656
                                Tai yra betoniniai blokeliai su akmenuotu paviršiumi, o ne brukas.

                                Comment


                                  Pilnai suprantu: „Žinau tik tokį atvejį su smulkiais akmenukais [o ne bruku]”. Tiesiog, jeigu Blaze žino atvejų bruko su cementu – prašom apšviest liaudį, nes aš tokio nesu matęs kelyje.

                                  Va Belmonte virš užtvankos pastebėjau bruką pilnai cemente, bet gatvių nesu regėjęs. Vaizdas irgi būtų gana keistas, manau.

                                  Click image for larger version

Name:	IMG_20201117_152937.jpg
Views:	1248
Size:	2,26 MB
ID:	1841108
                                  ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                  Comment


                                    Parašė AudriusV Rodyti pranešimą

                                    Graudu žiūrėti. Reikia tikėtis, kad greit ir čia atsiras kelio danga su šaligatviais. Kodėl tiek metų tai niekam nebadė akis, nesuprantu.
                                    Taigi labai paprasta priežastis - iki NMC išsiplėtimo iki Krokuvos g., naujų statybų Kernavės ir Daugėliškio gatvėse, Giedraičių g. sutvarkymo - niekas ten labai nesilankydavo išskyrus vietinius ar kokius entuziastus iš šio forumo. Net japonų turistai ten nėjo. O dabar taip, visi mato, ir kuo toliau, tuo labiau.
                                    Snowflakes will attack U <3

                                    Comment


                                      Parašė Tomizmas Rodyti pranešimą
                                      Iki NMC išsiplėtimo iki Krokuvos g., (...) net japonų turistai ten nėjo.
                                      Japonų turistai iki Krokuvos gatvės ėjo net anais laikais.
                                      Nepakankamai įvertinta jų drąsa.

                                      Comment


                                        Giedraičių gatvė besileidžiant saulei
                                        Foto 2020.11

                                        Tarp Lvovo ir Fino gatvių


                                        Krokuvos g.


                                        Parašė Blaze Rodyti pranešimą
                                        Pėstiesiems (Fino gatvėje) paliktas metro pločio šaligatvis. Ar bus patogu eiti trise? Prasilenkti su kitais? Buvo galima padaryti patogiai, juk vietos Fino gatvėje yra daug daugiau nei Giedraičių. Matyt, senas projektas.
                                        Kažkaip įrengus ir išpopuliarinus pėsčiųjų taką labai greit išaiškėja, kad jie per siauri, o dviračių takai dažnai būna tušti.
                                        Taip yra ir Paupyje prie Vilnelės, ir Giedraičių gatvėje






                                        Žvilgsnis atgal








                                        Žvilgsnis atgal


                                        Sankryža su S.Fino gatve

                                        Comment


                                          Giedraičių gatvė tarp Fino ir Žalgirio gatvių








                                          Žvilgsnis atgal


                                          Sankryža su Daugėliškio gatve


                                          Sankryža su Žalgirio gatve
                                          Paskutinis taisė Romas; 2020.11.22, 22:03.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X