Parašė Riedutis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT] Kelių ir gatvių eismo saugumo priemonės - greičio matuokliai, kalneliai, ...
Collapse
X
-
Pagrįsti tokią nesąmone gali? Retorinis klausimas, žinau, kad negali.Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
Visas LAKD radarais užsiimti gali, o visas LAKD kelių priežiūra užsiimti negali?
Aiškiai (perdėtai) hiperbolizuoji - LAKD dabar ir neužsiima vien tik radarais. Kad aiškiai tingi pasigūglinti ir tipinę avtamabilistų demagogiją skleidi, tai padariau už tave, štai LAKD "asfaltavimo" projektai, kurie vykdomi šiuo metu:
Vykdomi darbai valstybinės reikšmės keliuose (ktvis.lt)Paskutinis taisė Riedutis; 2023.08.31, 15:05.
- 3 patinka
Comment
-
Wow nu tikrai turim patologinių nukrypimų teksto suvokimeParašė Riedutis Rodyti pranešimą
Eilinis atsikalbinėjimas žmogaus, kuris įsivaizduoja esąs aukščiau įstatymų. Ačiū už patarimą, pasistengsiu nepagauti geltonų lašų
/s
Kuriuo savo teiginiu aš įsivaizduoju esantis aukščiau įstatymų?
Comment
-
Pats LAKD sako, kad 40 proc. asfaltuotų kelių Lietuvos kelių 2022m. neatitinka jų pačių sugalvoto "kelių valdymo efektyvumo rodiklio". Tuo pačiu LAKD pasigyrė, kad lygininant su 2021m. situacija pagerejo 1%. (kas realiai yra paklaidos ribose, ir neišku kaip ten yra iš tikro).Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
Pagrįsti tokią nesąmone gali? Retorinis klausimas, žinau, kad negali.
Aiškiai (perdėtai) hiperbolizuoji - LAKD dabar ir neužsiima vien tik radarais. Kad aiškiai tingi pasigūglinti ir tipinę avtamabilistų demagogiją skleidi, tai padariau už tave, štai LAKD "asfaltavimo" projektai, kurie vykdomi šiuo metu:
Vykdomi darbai valstybinės reikšmės keliuose (ktvis.lt)
Paprastas klausimas: kiek laiko realiai turėtų trukti ne koks nors mega projektas (A14 rekonstrukcija), bet paprastos greitėjimo/lėtėjimo justos nutiesimas (A5 ir Kalvarijos g. sankryža prie Kauno)?Lietuvos automobilių kelių direkcijos duomenimis, pagal kelių valdymo efektyvumo rodiklį, 39 proc. valstybinės reikšmės asfaltuotų kelių 2022 m. neatitiko kelių valdymo efektyvumo rodiklio. 2021 m. šį rodiklį atitinkančių kelių buvo 40 proc. viso asfaltuoto valstybinės reikšmės kelių tinklo.
Per tą laiką šiame ruože atsirado ne tik sektorinis greičio matuoklis, bet vidutinio greičio ruože momentinis (LAKD: "greičio matuokliai nedubliuojami"), bet ir kas pusę km pristatė neveikiančių televizorių, kurie niekados nieko nerodo, ir važiuodamas net nežinai, veikie jie, ar ne? Nerodo nes nereikia, ar nerodo, nes neveikia?
edit: tiesiog įspūdinga darbų apimtis, žinant, kad 40% Lietuvos kelių neatitinka reikalavimų...
- 3 patinka
Comment
-
Tai ar mes dabar ginčijamės, kad:Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
Pats LAKD sako, kad 40 proc. asfaltuotų kelių Lietuvos kelių 2022m. neatitinka jų pačių sugalvoto "kelių valdymo efektyvumo rodiklio". Tuo pačiu LAKD pasigyrė, kad lygininant su 2021m. situacija pagerejo 1%. (kas realiai yra paklaidos ribose, ir neišku kaip ten yra iš tikro).
Paprastas klausimas: kiek laiko realiai turėtų trukti ne koks nors mega projektas (A14 rekonstrukcija), bet paprastos greitėjimo/lėtėjimo justos nutiesimas (A5 ir Kalvarijos g. sankryža prie Kauno)?
Per tą laiką šiame ruože atsirado ne tik sektorinis greičio matuoklis, bet vidutinio greičio ruože momentinis (LAKD: "greičio matuokliai nedubliuojami"), bet ir kas pusę km pristatė neveikiančių televizorių, kurie niekados nieko nerodo, ir važiuodamas net nežinai, veikie jie, ar ne? Nerodo nes nereikia, ar nerodo, nes neveikia?
edit: tiesiog įspūdinga darbų apimtis, žinant, kad 40% Lietuvos kelių neatitinka reikalavimų...Ar kad visgi gali keliais projektais užsiimti, ne tik radarų diegimu? Apie jų našumą / kokybę aš net nekalbu. Nes kelių priežiūra ir asfaltavimu jie užsiima, o vienų ar kitų rodiklių sekimas yra visai kitas klausimas. Ar nori pasiūlyti, kad jei jie neužsiimtų radarais, tie likę rodikliai būtų reikšmingai geresni?Visas LAKD radarais užsiimti gali, o visas LAKD kelių priežiūra užsiimti negali?
WowawyyywaParašė PredatorGTR Rodyti pranešimąWow nu tikrai turim patologinių nukrypimų teksto suvokime
Kuriuo savo teiginiu aš įsivaizduoju esantis aukščiau įstatymų?
Na tai kam atrašinėji čia geltonais lašeliais aptaškytam pataloginiam disleksikui?
Pačiam gal su teksto suvokimu sunku, jei tik tokias išvadas pasidarai?
Su kokia tolerancija? Yra paviešinta, kokia yra oficiali tolerancija? Nemačiau. Bet nustebčiau, jei būtų daugiau nei kokie 10 km/h.Parašė Garbanius Rodyti pranešimąRealiai ir skraidytojam niekas tam A2 ir dalinai A1 nepasikeis, su tokią greičio tolerancija, 150km/h ramiai be baudų galės cruisint.Paskutinis taisė Riedutis; 2023.08.31, 15:48.
- 1 patinka
Comment
-
"dėl greičio matuoklių myža tik etatiniai skraidytojai"... jei priskyrei visus oponuojančius šiai kategorijai, tai ir gavai geltonų lašeliųParašė Riedutis Rodyti pranešimą
Wowawyyywa
Na tai kam atrašinėji čia geltonais lašeliais aptaškytam pataloginiam disleksikui?
Pačiam gal su teksto suvokimu sunku, jei tik tokias išvadas pasidarai?
"Eilinis atsikalbinėjimas žmogaus, kuris įsivaizduoja esąs aukščiau įstatymų." Kurios teiginio dalies aš nesuvokiau? Turėjai drąsos leptelėti, tai turėk drąsos ir pagrįsti savo teiginį nesivyniojęs.
P.s. jei nepatogu, gali atsakyti asmeniškai
Peržiūrėjau keletą LAKD "atliekamų" darbų... Kelias 3003. Sugalvojo tiesiame kelyje ties tilteliu per upeliūkštį kelio atitvarų prismaigstyti, o kad tame pačia kelyje yra už 6 km yra posūkis vos ne 360 laipsnių, kuriame per kiekvieną plikledį nusivarto po mašiną. Ten jų nereik, nes kas po to juos remontuos po sulankstymų, papildomi rūpesčiai.
Comment
-
O tai LAKD pati sau skiria finansavimą?Parašė goolfietis Rodyti pranešimąedit: tiesiog įspūdinga darbų apimtis, žinant, kad 40% Lietuvos kelių neatitinka reikalavimų...
- 1 patinka
Comment
-
Kai nėra argumentų, tai arsenale lieka tik įžeidinėjimai.Parašė Riedutis Rodyti pranešimąWowawyyywa
Na tai kam atrašinėji čia geltonais lašeliais aptaškytam pataloginiam disleksikui?

Apgailėtina.
- 1 patinka
Comment
-
Jei žmogus apie save rašo "kam atrašinėji čia geltonais lašeliais aptaškytam pataloginiam disleksikui?" tai kokiu būdu jis įžeidžia oponentą?Parašė Romas Rodyti pranešimąKai nėra argumentų, tai arsenale lieka tik įžeidinėjimai.
Apgailėtina.
- 1 patinka
Comment
-
Kas pigiau? Savalaikė priežiūra, ar kapitalinis remontas?Parašė digital Rodyti pranešimąO tai LAKD pati sau skiria finansavimą?
Comment
-
Romas Tai dabar negalima net savęs įžeisti? Nu "plyyyz", dėde, leiskite prašau.
PredatorGTR Aš nematau reikalo giliau čia lįsti, cituoti vienas kito pasakymus ir teksto suvokimu užsiiminėti (nors akivaizdžiai labai nori) - šiek tiek jau asmeniškumai ir off-topicas prasideda.
Pabandysiu išgryninti iš naujo, ką norėjau pasakyti:
1. Įstatymų kontrolė yra gerai. Neįtikinsi manęs priešingai. Įstatymai be kontrolės sukuria aplinką visokeriopai (stambiai ir smulkiai) korupcijai reikštis.
2. Greičio matuokliai 'tik pavojinguose ruožuose' yra fiktyvus kriterijus, kuriuos kelia asmenys, kuriems aiškiai padai svyla dėl noro viršyti greitį - įstatymų reikia laikytis visuose ruožuose.
3. Jei manai, kad įstatymai yra netinkami arba taikomi netinkamai - tai jau kitas klausimas. Tada reikia arba agituot, kad jie būtų pakeisti, arba jų taikymas būtų pakeistas. Bet kol A1/A2 nebus įstatymu numatytas leidžiamas greitis 150 km/h, tol aš tikėsiuosi, kad kiti vairuotojai laikysis 130 km/h (ar kitų vietinių) apribojimų, o tie, kurie to nesilaikys, turės atitinkamai susimokėti.
T'sakant, Edit: perskaičiau ir supratau, kad "įstatymai" naudoju kaip bendrinį terminą turėdamas omeny "teisės aktus". Tai va tiek.
Ai, na dar pridėsiu punktą, kad nespaminti atskirais post'ais:
4. Ne, įmonės ir įstaigos tikrai nėra apribotos atlikti tik po vieną nišinę funkciją. LAKD ne tik kad toliau atlieka jai pavestas su kelių remontu, rekonstravimu ir tiesimu susijusias funkcijas, bet taip pat plečia ir radarų tinklą. Vienos funkcijos vykdymas nėra priklausomas nuo kitos funkcijos vykdymo ar nevykdymo.Paskutinis taisė Riedutis; 2023.08.31, 18:11.
- 1 patinka
Comment
-
Kaip jie tas funkcijas atlieka, tai akivaizdu, žmonės turi skirtingas nuomones. Jei ęsant ribotam biudžetui sėkmingai plečiamas radarų tinklas, kai tuo pat metu kelių remontas praktiškai sustojęs, tai teoriškai jie aišku prižiūri kelius (jiems vis dar deleguota ta funkcija, bet praktiškai....Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
Ai, na dar pridėsiu punktą, kad nespaminti atskirais post'ais:
4. Ne, įmonės ir įstaigos tikrai nėra apribotos atlikti tik po vieną nišinę funkciją. LAKD ne tik kad toliau atlieka jai pavestas su kelių remontu, rekonstravimu ir tiesimu susijusias funkcijas, bet taip pat plečia ir radarų tinklą. Vienos funkcijos vykdymas nėra priklausomas nuo kitos funkcijos vykdymo ar nevykdymo.
Ir ne, tie kurie pykstam dėl radarų statymo, kai kelių būklė degraduoja kosminiu greičiu, nęsam greičio viršytojai. Negaunu aš už tai baudų, išvis negaunu baudų.
- 1 patinka
Comment
-
Kažkada lyg ir žiūrėjau, tai radarų biudžetas buvo toks, kurio neužtektų vienam tiltui suremontuoti (čia, žinoma, pagražinu palyginimu). Man atrodo, žmonės per daug išpūčia radarų tinklo plėtimo kainas prarasdami suvokimą, kiek dešimčių kartų brangiau yra suremontuoti/rekonstruoti/asfaltuoti kelius. Diskusijos eina apie lašą gal ne jūroje, bet kibire tai tikrai.Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
Kaip jie tas funkcijas atlieka, tai akivaizdu, žmonės turi skirtingas nuomones. Jei ęsant ribotam biudžetui sėkmingai plečiamas radarų tinklas, kai tuo pat metu kelių remontas praktiškai sustojęs, tai teoriškai jie aišku prižiūri kelius (jiems vis dar deleguota ta funkcija, bet praktiškai....
Ir ne, tie kurie pykstam dėl radarų statymo, kai kelių būklė degraduoja kosminiu greičiu, nęsam greičio viršytojai. Negaunu aš už tai baudų, išvis negaunu baudų.
- 3 patinka
Comment
-
Dėl radarų gali pykti tik tie, kurie mėgsta viršyt greitį. Laikantis taisyklių nei šilta nei šalta dėl radarų. Baudų gal ir negaunat, bet nervinatės, kai reikia kas kart numesti greitį nuo įprasto 150 magistralėje iki prasčiokiško 130.
Iš kitos pusės, radarai surinks baudų, atsiras biudžete daugiau pinigų, kuriuos bus galima panaudoti kelių tvarkymui. Laimi visi, tik ne tie, kurių koja sunki.
- 1 patinka
Comment
-
Na atleisk jiems.. jie tik dvi spalvas skiria, arba už arba prieš. Ar prieš radarą, ar prieš jo vietą ir paskirtį, juk skirtumo jokioParašė goolfietis Rodyti pranešimą
Kaip jie tas funkcijas atlieka, tai akivaizdu, žmonės turi skirtingas nuomones. Jei ęsant ribotam biudžetui sėkmingai plečiamas radarų tinklas, kai tuo pat metu kelių remontas praktiškai sustojęs, tai teoriškai jie aišku prižiūri kelius (jiems vis dar deleguota ta funkcija, bet praktiškai....
Ir ne, tie kurie pykstam dėl radarų statymo, kai kelių būklė degraduoja kosminiu greičiu, nęsam greičio viršytojai. Negaunu aš už tai baudų, išvis negaunu baudų.
O gal LAKD spaudos atstovais dirba? Kaip sakoma, "O kas galėtų paneigti?"
- 2 patinka
Comment
-
Važiuoju tik leistinu greičiu. Dažnai maksimaliu leistinu (jei sąlygos leidžia). Baudų negaunu. Pykstu dėl radarų, , neveikiančių televizorių keliuose, ir nepravažiuojamų kelių. Tampau prikabinamą namelį. Važiuoti Lietuvoj su juo kančių kančia. Aš dėl to budulis?Parašė Ignalina Rodyti pranešimąDėl radarų gali pykti tik tie, kurie mėgsta viršyt greitį. Laikantis taisyklių nei šilta nei šalta dėl radarų. Baudų gal ir negaunat, bet nervinatės, kai reikia kas kart numesti greitį nuo įprasto 150 magistralėje iki prasčiokiško 130.
Iš kitos pusės, radarai surinks baudų, atsiras biudžete daugiau pinigų, kuriuos bus galima panaudoti kelių tvarkymui. Laimi visi, tik ne tie, kurių koja sunki.
Ar lėšos surinktos iš baudų naudojamos tikslingai kelių remontui? Ar nurina bendrai į biudžetą? Ar kuri akcizai naudojami tikslingai kelių priežiūrai ir remontui, ar pravalgomi?
- 2 patinka
Comment
-
Neaiškink ką man veikti, aš nesakysiu kur tau eiti. Sutariam?Parašė digital Rodyti pranešimąTai ir eik protestuot dėl prastų kelių, bet nebūtina supriešinti kelių remontą su radarų statymu.
- 3 patinka
Comment
Comment