Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Kelių ir gatvių eismo saugumo priemonės - greičio matuokliai, kalneliai, ...

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Reikėtų paanalizuoti kur ir kokios konkrečiai saugumo priemonės padeda. Nes nemažą dalį šių nuopelnų reik skirt ir didėjančiam sąmoningumui ir kitiems faktoriams.
    Nėra tokio dalyko kaip sąmoningumas. Yra tik išugdytas įstatymų laikymasis nesudarant galimybės elgtis kitaip. Visas sąmoningumas ateina baudų neišvengiamumu.

    Comment


      Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą

      Siaip mirtis kelyje reiketu skaiciuoti pagal nuvaziuota KM kieki o ne pagal zmoniu kieki. Pvz 10 mirciu/1mil Km
      'tsakant, "mano du centai": lengviau pamatuoti šalies populiaciją, nei tos populiacijos per metus nuvažiuojamus kilometrus.

      Comment


        Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

        'tsakant, "mano du centai": lengviau pamatuoti šalies populiaciją, nei tos populiacijos per metus nuvažiuojamus kilometrus.
        Bet toks rodiklis nelabai ką pasako. Žūtims turi reikšmės tokie dalykai kaip ekonominė krizė, pandemija, kas net nesusiję su eismu.
        Regitra (per techninės apžiūros centrus) turi tokią informaciją. Kitos šalys taip pat. JAV net oficialiai skelbia:

        Click image for larger version  Name:	1280px-US_traffic_deaths_per_VMT,_VMT,_per_capita,_and_total_annual_deaths.png Views:	0 Size:	265,8 kB ID:	2033379
        Paskutinis taisė Lettered; 2023.02.27, 17:00.
        Flickr

        Comment


          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

          Nėra tokio dalyko kaip sąmoningumas. Yra tik išugdytas įstatymų laikymasis nesudarant galimybės elgtis kitaip. Visas sąmoningumas ateina baudų neišvengiamumu.
          Taip taip... dar ir patikėsiu, kad alkoholio pardavimo draudimo valandos sumažino alkoholio vartojimo įpročius

          Comment


            Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

            Taip taip... dar ir patikėsiu, kad alkoholio pardavimo draudimo valandos sumažino alkoholio vartojimo įpročius
            Berods buvo statistika, kad po to statistiškai reikšmingai sumažėjo patenkančių į ligonines dėl alkoholio pasekmių. Aišku kol kokios kepenų cirozės atvejų pradės mažėt tai turi praeit nemažai metų.

            Comment


              Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

              Taip taip... dar ir patikėsiu, kad alkoholio pardavimo draudimo valandos sumažino alkoholio vartojimo įpročius
              Gerai kad patikėsi, nes tai yra tiesa.

              Comment


                Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                Gerai kad patikėsi, nes tai yra tiesa.
                Patikėsiu, kai bus pateikta statistika kiek sumažėjo pagautų neblaivių vairuotojų ar neblaivių sukėlusių autoįvykius po 20 val. arba sekmadieniais po 15 val. Sumažėjęs patenkančių į ligoninę skaičius nelabai siejasi su atvejais gatvėse.

                Comment


                  Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                  Patikėsiu, kai bus pateikta statistika kiek sumažėjo pagautų neblaivių vairuotojų ar neblaivių sukėlusių autoįvykius po 20 val. arba sekmadieniais po 15 val. Sumažėjęs patenkančių į ligoninę skaičius nelabai siejasi su atvejais gatvėse.
                  Jei užsipirko 19:59, kol suvartojo, pamiegojo, tai avaringumas bus mažesnis nebent kitą rytą. Nes negalėjo dasipirkt 21:59. 21:30 avaringumas bus tas pats ar važiavos dasipirkt, ar šiaip pasivažinėt, nes nėr ką veikt pasibaigus.

                  Comment


                    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                    Jei užsipirko 19:59, kol suvartojo, pamiegojo, tai avaringumas bus mažesnis nebent kitą rytą. Nes negalėjo dasipirkt 21:59. 21:30 avaringumas bus tas pats ar važiavos dasipirkt, ar šiaip pasivažinėt, nes nėr ką veikt pasibaigus.
                    Tai būtent tuo ir pagrindi, kad ne visos konkrečios priemonės veikia. Kaip realiai nusižengimų beveik neįtakoja pardavimo laikas, taip ir kai kurios saugumo priemonės ar ale baudos neįtakoja saugumo.
                    Paimkim pvz. nuvalkiota Via Baltica, Panevėžys-Kaunas. Kiek buvo sankryžų su ribojimu 70km? Sumontavo saugumo saleles, kairio posūkio juostas, apribojimus paliko. Po kiek laiko dalis apribojimo limitų tyliai dingo. Saugumo situacija nepanašu, kad blogėtų. Tai kuri priemonė efektyvesnė, naudingesnė?

                    Comment


                      Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
                      Tai būtent tuo ir pagrindi, kad ne visos konkrečios priemonės veikia. Kaip realiai nusižengimų beveik neįtakoja pardavimo laikas, taip ir kai kurios saugumo priemonės ar ale baudos neįtakoja saugumo.
                      Alkoholio ribojimai yra dėl daug platesnių priežasčių nei kiek girtų sukėlė avarijas. Ir kaip sakiau - veikia kito ryto avaringumą.

                      Dėl „ale baudų“ tai pritariu. Už vairavimą apsvaigus turėtų būti ne „ale bauda“, o sušaudyt vietoj

                      Comment


                        Kai kurios priemonės tikrai neveikia. Pvz "ale baudos" gauti įspėjimą už greičio viršijimą.

                        Kad Via Baltica pristatė vidutinio greičio matuoklių, tai greitai lakstyti nebesigauna tai ir avaringumas nepadidėjo.

                        Comment


                          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                          Kai kurios priemonės tikrai neveikia. Pvz "ale baudos" gauti įspėjimą už greičio viršijimą.

                          Kad Via Baltica pristatė vidutinio greičio matuoklių, tai greitai lakstyti nebesigauna tai ir avaringumas nepadidėjo.
                          Deja man žinomos sankryžos su nuimtais apribojimais, ne sektorinių atkarpose. Tad radarai neįtakoja. Kiek "ale lakstymas" didina avaringumą klausimas irgi retorinis. Gal labiau avarijos pasekmes. Pagrindiniai įvykiai nesaugus lenkimas arba žioplas išvažiavimas iš šalutinio.

                          Comment


                            Vilniuje nubaustas vairuotojas, praeitą vasarą, 2022 m. liepos 19 d. nuskynes visų Vilniaus radarų "čempioną" Geležinio Vilko gatvėje prie Vingio parko.
                            Ta proga įdėta daug radaro nuotraukų



                            https://www.delfi.lt/news/daily/lith....d?id=92937651

                            Buvo kalbėta, kad to radaro atstatymas kainuos 40.000 EUR ir bus statomas naujas radaras.
                            https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...nesnis-radaras

                            Bet kol kas viskas liko tai pat kaip ir įvykio metu, ir jau tik dalis pristabdo prie stulpo be radaro.

                            Comment



                              Vilniaus gatvėse nuo balandžio veiks 16 naujų greičio matavimo radarų
                              Lrytas.lt 2023.03.28
                              16 naujų greičio matuoklių Vilniuje pradės veikti jau balandį. Šiuo metu šalia naujų įrenginių pakabintos lentelės, informuojančios, kad įranga yra testuojama.

                              Savanorių pr. – Vaduvos g.
                              Antakalnio g. – Tverečiaus g.
                              Olandų g. – Filaretų g.
                              T. Narbuto g. – Sėlių g.
                              Ukmergės g. – Paribio g.
                              Molėtų pl. – Skersinės g.
                              Nemenčinės pl. – Svajonių g.
                              Ozo g. – Kernavės g.
                              Švitrigailos g. – Kauno g.
                              Gariūnų g. – Paneriškių g.
                              Galvės g. – J. Tiškevičiaus g.
                              Kalvarijų g. – V. Gerulaičio g.
                              S. Batoro g. – Rudens g.
                              Laisvės pr. – Viršuliškių g.
                              Oslo g. – Laisvės pr.
                              Minsko pl. – Gurių g.

                              https://www.lrytas.lt/auto/radaras/2...kliai-26583090
                              Tame sąraše nėra užsimenama apie radarą Geležinio Vilko gatvėje (ties J.Kazlausko g. sankryža link miesto
                              Sąraše paminėtas naują radarą Kalvarijų - Gerulaičio kryžoje, nors naujas radaras jis išties yra Kalvarijų - Kareivių - Ozo g. sankryžoje

                              Neaišku, ar yra patrauktas stulpas nuo radaro, kuris įrengtas Narbuto - Sėlių g. sankryžoje

                              https://www.lrytas.lt/auto/radaras/2...suoja-25705276

                              Iki šiol Vilniuje buvo 21 radaras, dabar jų beveik padvigubės
                              https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...-irengs-sarasa

                              Vilniaus radarų žemėlapis

                              https://portal.sisp.lt/portal/apps/w...346bb543d8bb10

                              Comment


                                Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                Iki šiol Vilniuje buvo 21 radaras, dabar jų beveik padvigubės
                                Čia gerai ar blogai?

                                Comment


                                  Parašė digital Rodyti pranešimą
                                  Čia gerai ar blogai?
                                  ​​​Kai dėl duobių, siaurinimo, išsiderinusių šviesoforų ar tiesiog dešimtmetį nevykdomų infrastruktūros projektų Vilniuje daug kur sumažėjo greičiai ir atsirado nauji kamščiai, tai iš esmės jokio skirtumo ar bus koks nors radaras. Tiems, kas dirba kokioje nors Fi(r)moje, ar savivaldybės kokiame nors skyriuje, tai turbūt geriau, kai radarų daugėja.

                                  Comment


                                    Kur čia tie greičiai sumažėjo? Man atrodo paraleliniam Vilniuje gyvenat.

                                    Comment


                                      Aš gan nenuliūsčiau, jei padaugėtų A-juostos ir raudonos šviesos kontrolės kamerų.

                                      Comment


                                        Neįvyko pirkimas dėl greičio valdymo ir įspėjjimo sistemų apdraudimo keliuose A1 ir A5 .
                                        Anksteni pasiūlymai buvo atmesit, o dabar negauta tiekėjų pasiūlymų

                                        CVPP 2023.06.15
                                        Skelbimas apie sutarties (ne)skyrimą
                                        Greičio valdymo ir įspėjimo sistemų (KIŽ) draudimas
                                        https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2023-699479

                                        Comment


                                          Transporto kompetencijų agentūra 2023.06.16
                                          Juodosios dėmes keluose į ką atkreipti dėmesį
                                          Kiekvienais metais Lietuvos keliuose susiformuoja juodosios dėmės – koncentruotos eismo įvykių vietos. Transporto kompetencijų agentūros (TKA) specialistai nustatė, kad 2023 m. valstybinės reikšmės keliuose susiformavo 38 juodos dėmės, t. y. 4 mažiau nei praėjusiais metais.
                                          „Mažėjantis juodųjų dėmių skaičius valstybinės reikšmės byloja apie gerėjančią eismo saugumo situaciją šalyje. Pastebima tendencija, kad didžioji dalis juodųjų dėmių susiformuoja tose pačiose vietose kiekvienais metais (išlikusios 24 juodos dėmės nuo pernai metų). Todėl ypatingai svarbu, kad kelio savininkai atsižvelgtų į specialistų siūlymus ir diegtų priemones, kurios pagerintų eismo saugumą avaringose vietose“ – teigia TKA transporto paslaugų skyriaus vadovas (..>)

                                          Susiformavusiose juodosiose dėmėse pastebimos pasikartojančios eismo įvykių tendencijos ir infrastruktūros trūkumai. Dažniausia (39 %) eismo įvykių schema juodosiose dėmėse, esančiose sankryžose, – susidūrimai sukant į kairę (apsisukant), o ruožuose – trečdalį eismo įvykių sudarė užvažiavimai ant pėsčiojo ar dviratininko. Nagrinėjant juodąsias dėmes pastebėti trūkumai pėsčiųjų perėjose, nesaugūs kairieji posūkiai, visų eismo dalyvių saugumo neužtikrinimas šviesoforu reguliuojamose sankryžose ir kiti trūkumai. Tačiau ne tik dėl prastos infrastruktūros įvyksta eismo įvykiai.

                                          10 iš 38 juodųjų dėmių 2023 m. susidarė dėl eismo įvykių, kuriuos sukėlė neblaivūs, neturintys teisės vairuoti ar pasišalinę iš eismo įvykio vietos asmenys.


                                          2023 m. juodųjų dėmių žemėlapis
                                          https://tka.lt/2023/06/15/juodosios-...reipti-demesi/
                                          https://www.delfi.lt/auto/patarimai/...elyje-93673933
                                          Nepateikiami detalųs duomenys pagal kievieną juodą dėmę,
                                          Bet bent 2/3 "juodųjų dėmių" mažai ką bendro neturi su greičio viršijuu - nesutvarkyti posūkiai į kairę, neatkirtas pėsčiųjų ar dviratininkų eismas ar koki nors girti ar piktybinai vairuotojai, kurie dažniau siautėja kažkodėl tose "juodse demėse".
                                          Paskutinis taisė digital; 2023.06.17, 18:48. Priežastis: [quote]

                                          Comment

                                          Working...
                                          X