Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Kelių ir gatvių eismo saugumo priemonės - greičio matuokliai, kalneliai, ...

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Važiuojančio 85km/h juk nelenksi lygiai 90km/h. Turbūt bus ir 100, ir 110. Reiks įsibėgėt ir po to kirst ant stabdžių irgi nesinori. O dar jei nori aplenkti kelias auto per tą patį ruoža. Matuojama vos kelių kilometrų ruože, tad prie vidutinio greičio prisidės ne tiek ir mažai. Kažkuriam straipsnyje buvo minėta, kad atseit tolerancija bus mažesnė nei įprasti 20km/h.

    Bet labiau turėjau omenyje tuos, kurie važiuoja ryškiai greičiau. Seniau skraidantys važiuojančius 90-100 ramiai aplenkdavo tokiose vietose ir nuskubėdavo savais keliais. Dabar lenks kitose vietose.
    Bet juk tikslas ir turėtų būti, kad skraidytojai lenktų kitose, potencialiai saugesnėse atkarpose, kuriose mažiau sankryžų, vingių ir kalnelių.

    Comment


      Parašė mantasm Rodyti pranešimą

      Važiuojančio 85km/h juk nelenksi lygiai 90km/h. Turbūt bus ir 100, ir 110. Reiks įsibėgėt ir po to kirst ant stabdžių irgi nesinori. O dar jei nori aplenkti kelias auto per tą patį ruoža. Matuojama vos kelių kilometrų ruože, tad prie vidutinio greičio prisidės ne tiek ir mažai. Kažkuriam straipsnyje buvo minėta, kad atseit tolerancija bus mažesnė nei įprasti 20km/h.

      Bet labiau turėjau omenyje tuos, kurie važiuoja ryškiai greičiau. Seniau skraidantys važiuojančius 90-100 ramiai aplenkdavo tokiose vietose ir nuskubėdavo savais keliais. Dabar lenks kitose vietose.
      Vidutinis atkarpos ilgis yra maždaug 4km, jeigu važiuoji ja 90km/h, tai gaunasi 2 min 40 sek.
      Jeigu aplenksi penkis automobilius ir važiuosi priešais juos, 10 sek. priekyje. tai nuvažiuosi atkarpą per 2 min 30 sek. ir tai bus 96km/h.
      10 sekundžių yra 250 metrų važiuojant 90km/h, o tai yra 5 automobiliai kas 50 metrų.

      Tai tik matematiniai skaičiavimai ir dėl jūsų ir mūsų saugumo, prašome nelakstyti tose atkarpose bet kuriuo atveju .

      https://www.countcalculate.com/cars-...e-speed/result
      AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

      Comment


        Parašė kutas Rodyti pranešimą

        Bet juk tikslas ir turėtų būti, kad skraidytojai lenktų kitose, potencialiai saugesnėse atkarpose, kuriose mažiau sankryžų, vingių ir kalnelių.
        Ne visas matuoklių vietas pažįstu, bet ten kur tenka dažnai važiuot - matuokliai stovės būtent saugesnėse atkarpose.

        Comment


          Parašė mantasm Rodyti pranešimą

          Ne visas matuoklių vietas pažįstu, bet ten kur tenka dažnai važiuot - matuokliai stovės būtent saugesnėse atkarpose.
          Taip ir yra, ir dar su gera kelio danga.

          Comment


            Parašė Smalsuolis Rodyti pranešimą
            Taip ir yra, ir dar su gera kelio danga.
            Koks skirtumas - kokia yra kelio danga ir eismo srauto intesyvumas? Jeigu maksimalus leidžiamas greitis yra 90km/h, tai ir važiuok ne daugiau kaip 90km/h.

            Comment


              Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
              Koks skirtumas - kokia yra kelio danga ir eismo srauto intesyvumas? Jeigu maksimalus leidžiamas greitis yra 90km/h, tai ir važiuok ne daugiau kaip 90km/h.
              Pačio važiavimas 90km/h nekažką padeda jei debilai lenkia pavojingose vietose ir stumia kitus nuo kelio. Jei norėjo iš tiesų pagerint situaciją - reikėjo matuot pavojingiausias atkarpas, kad jose nesinorėtų lenkti.

              Comment


                Kartais tos pavojingos atkarpos turi nuvažiavimus ar įvažiavimus, t.y. kur nors ties sankryža, ir tada ne visų važiuojančių greitis bus išmatuotas.

                Comment


                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  Kartais tos pavojingos atkarpos turi nuvažiavimus ar įvažiavimus, t.y. kur nors ties sankryža, ir tada ne visų važiuojančių greitis bus išmatuotas.
                  Dabartiniai sektoriai irgi nėra be ganėtinai naudojamų nusukimų.

                  Comment


                    Dabar tik 25 atkarpos. Netolimas tikslas 100 atkarpų. Nebeapsimokės strateguoti kur spausti, kur saugotis radarų. Reikia keisti mąstymą. Aš jau pakeičiau, ypač grįžęs iš AT/DE. Jei yra 90km/h, statau 92-93km/h ir visur saugiai laiku nuvažiuoju, turiu sekundę daugiau sureaguoti į pvz. išbėgusį briedį. stirną ar pan. Tolygus važiavimas lemia dar geresnes kuro sąnaudas, ramų vairavimą, kai gali labiau pailsėti, o ne pavargti lenkdamas, lėkdamas ir strateguodamas kur čia radaras, kad neužšoktum, spėsi aplenkti, nespėsi, nardyti ir tt... Pabandykit kelis kartus, priprasit, verta.

                    Comment


                      O kiniečiai ar tai korėjiečiai naudoja spec.programėles ir turi daug poilsio aikštelių. Spaudžia kiek nori, o programėlė paskaičiuoja, kiek poilsio aikštelėj reikia pastovėt, kad vidurkis išliktų geras tuo metų saugiau pafacebookina ar ką nors kitko nuveikia. Aišku tai priklauso nuo matavimo tinklo ir daugiau faktorių. Ir vėlgi, keliuose be priešpriešinio eismo yra viena viršyti, o su - kita...

                      Comment


                        Parašė Arni5 Rodyti pranešimą
                        Dabar tik 25 atkarpos. Netolimas tikslas 100 atkarpų. Nebeapsimokės strateguoti kur spausti, kur saugotis radarų. Reikia keisti mąstymą. Aš jau pakeičiau, ypač grįžęs iš AT/DE. Jei yra 90km/h, statau 92-93km/h ir visur saugiai laiku nuvažiuoju, turiu sekundę daugiau sureaguoti į pvz. išbėgusį briedį. stirną ar pan. Tolygus važiavimas lemia dar geresnes kuro sąnaudas, ramų vairavimą, kai gali labiau pailsėti, o ne pavargti lenkdamas, lėkdamas ir strateguodamas kur čia radaras, kad neužšoktum, spėsi aplenkti, nespėsi, nardyti ir tt... Pabandykit kelis kartus, priprasit, verta.
                        Geriau tegu mane aplenkia saugesnėj atkarpoj, o ne aklam posūky. Nuo savo greičio ir vairavimo stiliaus nepriklauso, kokia dovanėlė iš priešais atvažiuos. Nebent greičiau pravažiuosi - su mažiau psichų teks prasilenkt...

                        Comment


                          Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                          Geriau tegu mane aplenkia saugesnėj atkarpoj, o ne aklam posūky. Nuo savo greičio ir vairavimo stiliaus nepriklauso, kokia dovanėlė iš priešais atvažiuos. Nebent greičiau pravažiuosi - su mažiau psichų teks prasilenkt...
                          Lėčiau važiuosi - turėsi daugiau laiko reakcijai, sprendimui priimti ir veikti. Kuo daugiau ramiai važiuojančių atsiras, tuo keisčiau pradės jaustis tie, kurie laksto. Dabar dar suveikia vis bandos jausmas, kad jei vienam prisireikė lenkti belekaip, tai ir kiti iš paskos lenkia, nardo, rizikuoja. O po to visi susitinkam artimiausiam kaime ar mieste prie šviesoforo.

                          Comment


                            Parašė RamasN Rodyti pranešimą
                            O kiniečiai ar tai korėjiečiai naudoja spec.programėles ir turi daug poilsio aikštelių. Spaudžia kiek nori, o programėlė paskaičiuoja, kiek poilsio aikštelėj reikia pastovėt, kad vidurkis išliktų geras tuo metų saugiau pafacebookina ar ką nors kitko nuveikia. Aišku tai priklauso nuo matavimo tinklo ir daugiau faktorių. Ir vėlgi, keliuose be priešpriešinio eismo yra viena viršyti, o su - kita...
                            Taip elgtis yra logika, jeigu vienas ruožas yra kokių keliasdešimt kilometrų ilgio. Jeigu ruožas yra 7-10 km tai visiškai nėra logikos spausti rizikuojant ir naudojant daugiau kuro, o po to stovėti 1 ar 2 min, kad neviršyti vidutinio greičio.

                            Comment


                              Problemėlė šiuose ruožuose dar tokia, kad lietuviams nepakanka žinių, švietimo ar dar ko, nes tik pamatę ženklą matuojamo ruožo ir šnai per stabdžius ir birbina 70km/h. Konkrečiai jei, nuolat važinėju Marijampolė - Vilkaviškis, ten ruožas 90 - 70 - 90. Gerai jei toks pakliūva vienas ar du - aplenki, bet kartais tokių "žioptelėjusių" pakliūva kolona, nei aplenksi nei ką, nors kelias ten tiesus, lygus, tiesa srautas ten nemažas.

                              Comment


                                Labai gerai kad žmonės važiuoja pagal taisykles. Kad kuo daugiau tokių būtų.

                                Comment


                                  Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                  Labai gerai kad žmonės važiuoja pagal taisykles. Kad kuo daugiau tokių būtų.
                                  visa bėda, kad ruožas 2700m. 70km/h tarpas tame ruože - apie 400m. Važiuoti visą laiką 70km/h............

                                  Daugiau kaip ir neturiu ką pasakyti. Na nebent būtų galima pasiūlyti, kad automobiliai būtų stumiami - avarijų turbūt sumažintume iki 0 (nulio)...

                                  Įdomu tai, kad matavimo ruože įtraukta Gižų sankryža (A7 - 5110 - 5123) avaringumas ten iš esmės nulinis, bet štai A7 - 187, kur žuvusių gal jau dešimtys - į matavimo ruožą neįtraukta...

                                  Comment


                                    Ženklas 90 neverčia vairuotojo važiuoti būtinai 90km/h, jis nurodo maksimalų leistina greitį -- IKI 90kmh.

                                    Šiaip įdomiai tie matuojami ruožai padaryti. Aš asmeniškai būčiau pradėjęs nuo Vilnius - Klaipėda ir matuoklius sustatyti visam ruože tarkime kas 30km ir taip matuoti visiškai visą ruožą. O su laiku matuoklius plėsti ir kituose magistraliniuose keliuose.

                                    Comment


                                      Parašė _Valdas_ Rodyti pranešimą
                                      visa bėda, kad ruožas 2700m. 70km/h tarpas tame ruože - apie 400m. Važiuoti visą laiką 70km/h............
                                      Nereikia važiuoti visą laiką 70km/h - pakanka tokiu greičiu važiuoti tuos 400m (likusią atkarpą - 90). Net galima ribojamame ruože "laikyti" kokius 72km/h, nes reikia įvertinti stabdymą-įsibegėjimą.

                                      Comment


                                        Parašė dinux Rodyti pranešimą
                                        Ženklas 90 neverčia vairuotojo važiuoti būtinai 90km/h, jis nurodo maksimalų leistina greitį -- IKI 90kmh.

                                        Šiaip įdomiai tie matuojami ruožai padaryti. Aš asmeniškai būčiau pradėjęs nuo Vilnius - Klaipėda ir matuoklius sustatyti visam ruože tarkime kas 30km ir taip matuoti visiškai visą ruožą. O su laiku matuoklius plėsti ir kituose magistraliniuose keliuose.
                                        Aš irgi nesupratau tų matuoklių logikos. Kodėl tokios santykinai trumpos atkarpos? Aš maniau, kad bus pilna kontrolė visų srautų ties didžiausiais punktais: Grigiškės-Vievis-Elektrėnai-Žiežmariai-Rumšiškės-Palemonas-ir t.t.

                                        Comment


                                          Parašė dinux Rodyti pranešimą
                                          Šiaip įdomiai tie matuojami ruožai padaryti. Aš asmeniškai būčiau pradėjęs nuo Vilnius - Klaipėda ir matuoklius sustatyti visam ruože tarkime kas 30km ir taip matuoti visiškai visą ruožą. O su laiku matuoklius plėsti ir kituose magistraliniuose keliuose.
                                          O kam? A1 ar A2 avarijų ir taip minimaliai. Jei žiūrėt į rimčiau nukentėjusius ar žuvusius ir perskaičiuoti pagal kelio ilgį bei pravažiuojantį srautą - praktiškai nėra kur tobulėti. Nebent statyt žaliuosius tiltus, bet čia jau kita tema. Ir briedis ar 130km/h ar 170km/h - mažas skirtumas.

                                          Keliai kuriuose statyt matuoklius gerai atrinkti ir tikrai su daugiausia problemų. Nebent Molėtų plente trūksta, bet matyt nenori įrenginėt su rekonstrukcija ant nosies. Bet konkretūs ruožai ir jų ilgiai parinkti tikrai "įdomiai" :/

                                          Comment

                                          Working...
                                          X