Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[206] Šilutė - Rusnė

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #81
    Lrt.lt 218.08.24
    „MG Baltic“ ir „Kauno tiltų“ šešėlis toliau persekioja Kelių direkciją

    LRT Tyrimų skyriaus duomenimis, „Kauno tiltams“ pergalę galėjo nutiesti pati LAKD. Kai prieš 2 mėnesius premjeras Saulius Skvernelis potvynių iškankintų rusniškių akivaizdoje įkasė statybų darbų pradžią žyminčią kapsulę, garsiai skelbta, kad visas projektas kainuos 10 mln. eurų. Statybas Rusnėje atliekanti bendrovė „Kauno tiltai“ kartu su LAKD akivaizdžiai žinojo, kad tų 10 mln. eurų neužteks dar iki S. Skverneliui įkasant kapsulę.

    „Kauno tiltai“ turėjo išskirtinės informacijos
    LAKD, 2017 m. pavasarį rengdama pirmąjį konkursą Rusnės estakadai statyti ir keliui rekonstruoti, esą nežinojo, kad po keliu tvyro durpynai. Direkcijai 2014 m. geologinius tyrimus estakados vietoje atliko UAB „Kelprojektas“ (sutarties vertė 76 351,35 eurai), tačiau rekonstruotino kelio vietoje jokių tyrimų neatlikta. Tai, kad šis kelias turės būti rekonstruojamas, LAKD žinojo bent nuo 2014 m., kai pasirodė 2015–2020 m. valstybinės reikšmės kelių plėtros programa, kurioje nurodoma ir kelio rekonstrukcija, ir estakados statyba. Tai, kad LAKD turėjo pasirūpinti rekonstruojamo kelio geologiniais tyrimais, pripažįsta ir įstaigos direktorius Vitalijus Andrejevas.
    Tačiau skubant įgyvendinti politiškai reikšmingą projektą, valios tyrimams taip ir neatsirado. Durpių problema po rekonstruotinu keliu nukrito lyg iš dangaus, kai panorusios dalyvauti pirmajame konkurse dėl estakados statybų ir kelio rekonstrukcijos įmonės ėmė klausti – reikės dėl durpyno stiprinti rekonstruojamą kelią ar ne.

    Štai čia prasideda detektyvas.
    Neaišku, kodėl LAKD, supratusi, kad durpės tapo papildoma problema, neatliko nepriklausomų tyrimų ir neskelbė naujo konkurso. Direkcija tęsė tą patį, brangesnį, variantą, estakados ateitį atiduodama į verslo rankas, užsukdama nesibaigiančių klausimų-atsakymų ratą. Bet ne visiems tų klausimų kilo. „Kauno tiltams“ vieninteliams viskas buvo aišku. Pasak bendrovės generalinio direktoriaus patarėjo Petro Tekoriaus, jam asmeniškai padėtis buvo žinoma. „Aš labai gerai žinojau tą situaciją kelyje Šilutė-Rusnė, kad tas kelias yra „pakabintas“ ant durpyno. Žinojau iš savo patirties, kad būtinybė (stiprinti rekonstruojamo kelio sankasą – red. pastaba) tikrai bus, nes kitaip neįmanoma išplatinti kelio“, – teigia P. Tekorius. (...)

    „Kauno tiltams“ pravertė ne tik nuo 1999 m. iki 2015 m. LAKD dirbusio ir įstaigos direktoriaus pavaduotojo pareigas ėjusio P. Tekoriaus žinios. „Kauno tiltų“ partneris, kartu laimėjęs estakados statybų konkursą, „TEC infrastructure“, turėjo išskirtinės informacijos. (...)
    Tai patvirtina pats P. Tekorius. „Mūsų partneris „TEC infrastruktūra“ yra šiek tiek dirbęs prie šio projekto, kadangi jie kūrė specialųjį planą. Jie turėjo didesnį įdirbį ir tikslesnės informacijos. Iš dalies tai atpigino mūsų pasiūlymą ir buvo mažiau rizikos“, – aiškina P. Tekorius.
    „Tiltų ekspertų centras“, dabar „TEC infrastructure“, 2007 m. Rusnės visuomenei pristatė estakados galimybių studiją. Ją finansavo Šilutės rajono savivaldybė už 25 tūkst. eurų. 2009 m. ta pati bendrovė Šilutės valdžios užsakymu pradėjo rengti techninį projektą. Už jį turėjo gauti apie 230 tūkst. eurų, tačiau teismas dėl neteisėtų pirkimo procedūrų nutraukė plano rengimą. Viešųjų pirkimų duomenimis, Šilutės rajono savivaldybė bendrovei galiausiai sumokėjo daugiau kaip 70 tūkst. eurų. LAKD konkursą Rusnės estakadai statyti ir keliui rekonstruoti paskelbė 2017 m. Kai konkurse dalyvaujančios kelių įmonės paprašė senosios medžiagos, direkcija nedavė, nes, pasak V. Andrejevo, ankstesni darbai atlikti ne direkcijos, o Šilutės savivaldybės užsakymu.

    Tai, kad viena bendrovė turėjo daugiau informacijos, o vėliau kartu su „Kauno tiltais“ laimėjo statybų konkursą, kai kitoms bendrovėms net paprašyta LAKD nesuteikė informacijos, atrodo įtartina Viešųjų pirkimų tarnybai (VPT), nes sudaromos išskirtinės sąlygos vienam tiekėjui. „Negali būti, kad savivaldybės įmonė turi informacijos, kuri buvo surinkta už mokesčių mokėtojų pinigus, bet ja nesidalijama“, – aiškina VPT direktorė Diana Vilytė. Tačiau LAKD vadovas V. Andrejevas oponuoja neįžvelgiantis jokių privalumų.

    Konkursas galėjo būti neskaidrus
    Didžioji dalis bendrovių, pretendavusių statyti estakadą, nesuprato LAKD suformuotų sąlygų. Daugiausia diskusijų sukėlė minėtos durpės. Į konkurso dalyvių klausimus, ką daryti su rekonstruojamo kelio sankasa, nes ją dėl durpyno reikia stiprinti, direkcija siūlė nekreipti dėmesio. „Mes skelbiame pirkimą, tiekėjai rašo – galbūt yra durpynas. Mūsų formuluotė skamba paprastai: tiekėjai neturi įsivertinti, pirksime atskirai, bet pirksime ne visais atvejais, o esant poreikiui.
    O poreikis nustatomas atlikus geologinius tyrimus ir suderinus sprendinius su kelių direkcija“, – sako LAKD direktorius V. Andrejevas. Pasak jo, to pakanka loginei sekai suprasti ir nebuvo vietos interpretacijoms. Esą, jeigu LAKD sako, jog „esant poreikiui“ skelbs antrąjį konkursą, todėl neverta sąmatose pateikti skaičiavimų be kelio sutvirtinimo, tai antrasis konkursas konkrečiai tam kelio sutvirtinimui tikrai bus.

    Tačiau LRT Tyrimų skyriaus apklausti teisininkai sako, kad žodžiai „esant poreikiui“ negarantuoja antrojo konkurso. Tam pritaria ir VPT direktorė D. Vilytė. Anot jos, tai yra dviprasmybė ir to dalyviai nesuprato: „Paprastai prašoma organizacijų, kad pirkimo sąlygos būtų tiek aiškios, kad nekeltų dviprasmiškų minčių ir nesusipratimų. Iš skundų, kuriuos mes gavome, vienareikšmiškai atrodo, kad rinka nesuprato šio teiginio.“ Nors LAKD pirmojo konkurso sąlygose buvo suformuota, kad darbus įstaiga pirks ne daugiau kaip už 10 mln. eurų, 4 pasiūlymai iš 5 gerokai viršijo sumą. Todėl konkursą laimėjo „Kauno tiltai“ ir „TEC infrastructure“. (...)

    https://www.delfi.lt/verslas/verslas....d?id=78886613

    Comment


      #82
      Pirkimas 402308
      Valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 206 Šilutė–Rusnė ruožų nuo 5,82 iki 6,19 km ir nuo 6,94 iki 7,243 km žemės sankasos stiprinimo darbai

      https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2018-636904

      Comment


        #83
        Valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 206 Šilutė–Rusnė ruožų nuo 5,82 iki 6,19 km ir nuo 6,94 iki 7,243 km žemės sankasos stiprinimo darbai
        Brėžiniai iš bendrojo aiškinamojo rašto









        https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2018-636904

        Comment


          #84
          Kai paskelbė apie estakados statybas visada isivaizdavau kad kažkas tokio bus.

          Comment


            #85
            Parašė tongas Rodyti pranešimą
            Kai paskelbė apie estakados statybas visada isivaizdavau kad kažkas tokio bus.
            Tai nieko nepakeistų. Kadangi vanduo stovi tiek vienoje, tiek kitoje pusėje, pralaidos nepadėtų, tai ir iškelia viaduku ~ 6 m nuo esamos sankasos skaičiuojant.
            Dėl to ir statomas viadukas, nes ekonomiškai ir praktiškai taip iškelti sankasos aukštį neapsimoka.

            Comment


              #86
              Kažkaip norėčiau tikėti mūsų valdžios vyrų teisingiausiu pasirinkimu, bet logiškai mastant sankasa supylti ir prižiūrėti ateityje būtų ir pigiau ir paprasčiau. Pirma foto magistralė A1 kur vanduo stovi visus metus, o ne mėnesi ar pora per metus. Ir velniam reikia iškelinėti 6m jeigu rekordiniai vandens lygiai toje atkorpoje siekia kiek max 1,5m

              Comment


                #87
                Rusniškiams tereikia iškentėti du potvynius, o paskui riedės į salą nauja estakada

                https://www.lrytas.lt/verslas/rinkos...tm_medium=Copy

                Comment


                  #88
                  Parašė tongas Rodyti pranešimą
                  Kažkaip norėčiau tikėti mūsų valdžios vyrų teisingiausiu pasirinkimu, bet logiškai mastant sankasa supylti ir prižiūrėti ateityje būtų ir pigiau ir paprasčiau. Pirma foto magistralė A1 kur vanduo stovi visus metus, o ne mėnesi ar pora per metus. Ir velniam reikia iškelinėti 6m jeigu rekordiniai vandens lygiai toje atkorpoje siekia kiek max 1,5m
                  Greičiausiai neišeina dėl to, kad Nemuno pralaidumas (plotis, aukštis) toje vietoje yra per mažas. Dėl to perteklius leidžiamas pievomis.

                  Comment


                    #89
                    Vanduo ne stovi, o teka. O tokias pralaidas kaip mat uzgruzdu ledai, tada jau Rusnei viso gero.

                    Comment


                      #90
                      Parašė tongas Rodyti pranešimą
                      Kažkaip norėčiau tikėti mūsų valdžios vyrų teisingiausiu pasirinkimu, bet logiškai mastant sankasa supylti ir prižiūrėti ateityje būtų ir pigiau ir paprasčiau. Pirma foto magistralė A1 kur vanduo stovi visus metus, o ne mėnesi ar pora per metus. Ir velniam reikia iškelinėti 6m jeigu rekordiniai vandens lygiai toje atkorpoje siekia kiek max 1,5m
                      Rekordiniai vandens lygiai neesant sankasos kai vanduo gali tekėti laisvai. Kuo mažesnis pralaidumas, tuo aukščiau kyla vandens lygis. Kylant vandens lygiui ne tik užtvindomas kelias, bet ir didėja hidrodinaminis slėgis bei srovės greitis - išeina pralaužtos užtvankos efektas. Kai kurių estakados variantų atsisakyta vien dėl to, kad reikėtų stiprinti tiltą per Atmatą ir krantus. Plius kaip jau minėta, ties kiekviena kliūtimi susidaro ledų patvankos. Todėl ir pasirinktas toks iš pirmo žvilgsnio sudėtingas variantas.

                      Comment


                        #91
                        Kelios citatos iš temos "2010 m. pavasario potvynis"
                        Ačiū Al1 už istorines nuotraukas

                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Galiausiai - apsemtas Rusnės kelias.


                        Lengvuosius automobilius kelia (vakar kėlė 4) traktoriai su priekabomis. Priekabos specialios, automatiškai hidrauline pavara nuleidžiamos ir pakeliamos. Automobilis užvažiuoja pats, vairuotojas užtraukia rankinį stabdį ir lieka salone su keleiviais. Daugiau jokio automobilio tvirtinimo nėra. Kėlimas nemokamas, vyksta gan sparčiai. Yra nedidelė eilutė. Tiksliau dvi - viena su leidimais, kita - paprasta. Su leidimasi kelia be eilės, t.y. raliai eilutė yra, bet kelia pirmumo tvarka nei be leidimų. Kėlia nuo 6.30 iki 22 val. Naktį kelią tik esant neatidėliotinam būtinumui. Kėlimu užsiima "Klaipėdos regiono keliai".
                        25 cm nėra daug. Visureigiai važiavo patys, taip pat ir sunkvežimiai bei autobusai. Jei vandens lygis pakiltu virš 80 cm virš kelio, kėlimas būtų nutrauktas. Turbūt tuomet žmones keltų amfibijomis ir autobusu vežtų į Šilutę.




                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Reportažas apie pasivažinėjimą per apsemtą Šilutės - Rusnės kelią specialiu autobusu iš MAN sunkvežimio.

                        Važiavau į Rusnę iš autobusų stoties 17.15 val. Keleivių buvo apie 45-50. Sėdimų vietų autobuse tik 26. Žmonių buvo prisigrudę kaip silkių statinėje. Iš autobusų stoties paėmė visus, bet prie savivaldybės esančioje stotelėje lauke dar apie 30 žmonių. Jiems nuvežti autobusas darė antrą reisą.
                        Kadangi žmonių buvo daug, tai fotografuoti važiuojant į Rusnę nebuvo kaip.

                        Nuotraukos išlipus Rusnėje, prie autobusų stotelės.




                        Grįžtant į Šilutę važiavome tik keturiese, todėl buvo puiki proga pafotografuoti. Dauguma nuotrauku darytos per stiklą, aprasojusį, nelabai švarų, todėl kokybė prastoka. Bet...
                        Artėjame prie užlieto kelio ruožo.



                        Jau vandenyje.


                        Vaikai su dviračiais važinėja po apsemtą kelią.
                        Autobusas sulėtina greitį, nes jo sukeltos bangos nuplautų vaikus su dviračiu nuo apsemto kelkraščio.



                        Vandens jau virš pusės metro. Keliose vietose pakratė - matyt ant kelio prinešta pagalių, smėlio. Arba asfaltas kai kur paplautas.
                        Susiprotėjau atidaryti langą.

                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Nors ir ne šių metų, bet įdomūs vaizdai. Iš www.pagegiai.lt.


                        Daugiau potvynio nuotraukų - temoje
                        2010 m. pavasario potvynis

                        Comment


                          #92
                          lrt.lt 2018.10.31
                          Keturis dešimtmečius viltimi gyvenę rusniškiai: estakada mums – istorinis įvykis
                          Šiuo metu Rusnės gyventojai naudojasi laikinu betoniniu keliu, kuris driekiasi šalia statomos estakados. Kiekvieną kartą važiuodami pro šią vietą rusniškiai stebi statybų eigą ir džiaugiasi, kad šis 700 metrų ilgio statinys netrukus pakeis jų gyvenimą iš esmės ir jį vadina istoriniu įvykiu.

                          Kaip teigia AB „Kauno tiltai“ techninio direktoriaus pavaduotojas Rimantas Vagonis, visi estakados statybos darbai vyksta pagal planą, o dirbti statybininkams nesutrukdytų net ir potvynis, nes nuo šiol visi pagrindiniai darbai vyks estakados viršuje. „Pagrindinės estakados konstrukcijos jau yra sumontuotos – visos atramos, pamatai ir kolonos jau vietoje. Dabar atliekami perdangos armavimo ir betonavimo darbai. Nuo šiol pagrindiniai darbai vyks estakados viršutinėje dalyje“, – LRT.lt pasakoja R.Vagonis.
                          Pašnekovas džiaugiasi palankiomis oro sąlygomis, kurios leidžia išlaikyti dabartinį statybininkų darbų tempą.


                          Kad viskas vyksta pagal planą, pabrėžia ir bendruomenės „Rusnės sala“ pirmininkas Saulius Bukantas. „Kiekvieną dieną mūsų bendruomenė stebi ir prižiūri vykdomus darbus. Iki spalio 19 dienos turėjo būti uždėta paskutinė sija ir tai buvo padaryta laiku“, – teigia S.Bukantas.
                          Rusniškiai viliasi, kad šie metai bus paskutiniai, kai teks kentėti neigiamus potvynio padarinius ir per potvynio užliejamą kelią keltis naudojant specialias priemones. R.Vagonis žada, kad jei viskas ir toliau vyks pagal planą, objektas bus baigtas ir eksploatuoti atiduotas kitų metų gegužę.

                          Nors Rusnės estakados darbai vyksta pagal planą, tačiau šiemet šiuo statiniu gyventojai naudotis dar negalės, todėl jiems paruoštas specialus betoninis kelias, kuriuo teks naudotis potvynio metu. R.Vagonio teigimu, šis laikinas kelias, palyginus su anksčiau buvusiu nuolatiniu, turi vieną esminį privalumą.
                          „Mūsų pastatytas technologinis kelias, kuris driekiasi šalia estakados, yra šiek tiek aukščiau nei esamas senasis kelias, todėl tai turėtų palengvinti žmonių perkėlimo darbus“, – mano R.Vagonis.


                          Kad laikinasis kelias tikrai pravers, sako ir S.Bukantas. Tačiau bendruomenės „Rusnės sala“ pirmininkas teigia, jog ruošiamasi ir blogiausiam scenarijui.
                          (...)

                          Keturis dešimtmečius laukta estakada – istorinis įvykis Rusnės gyventojams. S.Bukantas pasakoja, kad paskutinį kartą tokį didelį džiaugsmą bendruomenė jautė tik 1974-aisiais, kai buvo atstatytas tiltas per Atmatos upę, kuris tuo metu taip pat buvo vadinamas istoriniu įvykiu. „Prisiminus, kiek metų teko „prasimurkdyti“ vandenyje, ši estakada mums yra kaip nušvitimas. Ypač praėjęs potvynis mums buvo labai sunkus išbandymas, todėl sunku žodžiais apsakyti, kaip džiaugiamės estakados statybomis“, – džiaugsmo neslepia S.Bukantas.
                          (...)

                          Nors Rusnės gyventojai be galo džiaugiasi estakados statybomis, tačiau tai nėra vienintelis infrastruktūros objektas, kuris turėtų pagerinti susisiekimą. Vietos gyventojai ne ką mažiau laukia ir 5 kilometrų ilgio kelio atkarpos nuo estakados iki Kazio Griniaus tilto rekonstrukcijos. Neseniai buvo nutrauktas konkursas šio kelio ruožo rekonstrukcijai, tačiau Lietuvos automobilių kelių direkcija žada skelbti naują konkursą ir tikina, kad kelias tikrai bus sutvarkytas.

                          https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...is-221-1052984

                          Comment


                            #93
                            Parašė Romas Rodyti pranešimą
                            Pirkimas Nr. 402308
                            Valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 206 Šilutė–Rusnė ruožų nuo 5,82 iki 6,19 km ir nuo 6,94 iki 7,243 km žemės sankasos stiprinimo darbai
                            https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2018-636904
                            Paskelbtas naujas pirkimas dėl sankasos stiprinimo, tik kitame ruože.
                            Įdėti tie patys brėžiniai kaip ir paskelbtame spalio mėnesį pirkime,

                            Pirkimas Nr. 412940
                            2018.12.08 - 2019.01.22
                            Valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 206 Šilutė–Rusnė ruožo nuo 2,425 iki 5,820 km žemės sankasos stiprinimo darbai
                            https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...asp?PID=433635

                            Comment


                              #94
                              15min.lt
                              Kelyje Rusnė–Šilutė pakilo vanduo, nutrauktas transporto kėlimas
                              Sekmadienį kelyje Rusnė – Šilutė vanduo pakilo iki 85 centimetrų. Esant tokiai situacijai, specialioji technika nebekelia transporto priemonių.

                              Kelias Šilutė–Rusnė pradėtas semti ketvirtadienį, tądien 391 metro apsemtame ruože vandens gylis siekė 6 centimetrus. Vėliau jis pradėjo kilti.
                              Bendrovė „Kelių priežiūra“ nustojo kelti transporto priemones vandens lygiui pakilus iki 80 centimetrų. (...) Žmonės gali eiti taku viduriniąja statomos estakados dalimi.



                              „Tie nepatogumai mus tęsiasi 60 metų, mes žinome, kad mums šis potvynis yra paskutinis.
                              Mes jį ramiai išgyvensim, mes turim estakadą, liko tik baigiamieji darbai“, – džiaugėsi Rusnės seniūnė D. Drobnienė

                              https://www.15min.lt/naujiena/aktual...nos-60-1103948

                              Comment


                                #95
                                Šią savaite atidaroma estakada:

                                NNS 2019.05.13
                                Šią savaitę planuojama atidaryti estakadą Rusnėje
                                https://www.alfa.lt/straipsnis/50390...ign=infoblokai
                                Paskutinis taisė Romas; 2019.05.15, 09:44.

                                Comment


                                  #96
                                  LRT.LT Panorama 2019.05.13
                                  Išbandyta Rusnės estakada: ar kasmetiniai potvyniai nebekels problemų?
                                  750 metrų kelio ruožas gyvenimą rusniškiams gadino ne vieną dešimtmetį – maždaug tiek kiekvieną pavasarį ir rudenį užlieja Nemuno žemupio upių potvynis – vidutiniškai apie 40 dienų per metus kelias būna neišvažiuojamas. Kol vanduo neviršija 80 centimetrų gylio, užlietu ruožu lengvuosius automobilius kelia speciali technika, jei gylis dar didesnis – transporto eismas uždraudžiamas. Vienintele galimybe susisiekti tampa – amfibija.


                                  Estakadą žadama atidaryti šią savaitę, tačiau eismas dar bus ribojamas vyks kelio sankasos stiprinimo ir 5 kilometrų atkarpos rekonstrukcija. Vasarį projektas vos nežlugo – Viešųjų pirkimų tarnyba rekomendavo nutraukti statybos sutartį dėl pažeidimų vykdant viešąjį pirkimą. Tačiau kelių direkcija to daryti nesutiko, nors dėl nenumatytų darbų kaina išaugo nuo planuotų 10milijonų eurų iki beveik 17 mln. EUR.

                                  https://www.lrt.lt/naujienos/lietuvo...au-sia-savaite
                                  VGTU / LRT / BNS 2019.05.14
                                  VGTU mokslininkai išbandė Rusnės estakadą
                                  Rusnės estakadai išbandyti pasitelkti keturi po 40 tonų sveriantys sunkvežimiai. Jie statiniu važiavo skirtingais greičiais, buvo statomi pavojingiausiose, apkrovai jautriausiose vietose, o Vilniaus Gedimino technikos universiteto (VGTU) mokslininkai matavo, kaip estakada reaguoja į tokius svorius.


                                  Pirminiai bandymų duomenys, pasak mokslininkų, atitinka skaičiuotus iš anksto. Estakada gali atlaikyti daugiau nei 200 tonų svorį, todėl, net ir prireikus vienu metu evakuoti visą Rusnės salą, žmonės ja galėtų drąsiai važiuoti.
                                  Planuojama, kad Rusnės estakada važiuoti bus leista nuo šios savaitės vidurio.

                                  https://www.vgtu.lt/vgtu-naujienu-po...059?nid=308696

                                  Comment


                                    #97
                                    15min.lt 2019.05.19
                                    Šiandien oficialiai atidaroma Rusnės estakada
                                    https://www.15min.lt/m/id/gazas/gatv...da-221-1146644

                                    Comment


                                      #98
                                      Jommmajo, kaip viskas graziai buvo paskaiciuota "ant antro turo".

                                      Comment


                                        #99
                                        Parašė Milwaukee Rodyti pranešimą
                                        Jommmajo, kaip viskas graziai buvo paskaiciuota "ant antro turo".
                                        Kadangi antrame ture potencialus atidarytojas nebedalyvauja, tai atidarė taip slapčia, kad net nei vienos nuotraukos niekur nėra. Visur sudėtos iš net neįpusėjusių statybų.

                                        Comment


                                          Naujos estakados nuotraukos

                                          BNS/ Alfa.lt 2019.05.18. "Kauno tiltų" nuotr.
                                          Oficialiai atidaryta Rusnės estakada


                                          https://www.alfa.lt/straipsnis/50391...usnes-estakada

                                          15min.lt 2019.05.18
                                          Oficialiai atidaroma Rusnės estakada .





                                          https://www.15min.lt/galerija/oficia...stakada-178554
                                          https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...da-221-1146644


                                          Gražus užrašas - Rusnės prijungimas prie Lietuvos

                                          Pamarys 2019.05.18
                                          Rusnės estakados darbai - baigti

                                          http://www.pamarys.eu/rusnes-estakad...os-darbai-bai/

                                          Comment

                                          Working...
                                          X