Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[206] Šilutė - Rusnė

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #41
    Ne Ikarus'as, o MAN'as. Jam gal per gilu?
    Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

    Comment


      #42
      Parašė lukass Rodyti pranešimą
      Ne Ikarus'as, o MAN'as. Jam gal per gilu?
      Regitroje išregistruotas. Kodėl - neaišku.

      Comment


        #43
        Senas jau.

        Comment


          #44
          Parašė dts Rodyti pranešimą
          Man atrodo, kad estakada yra pats brangiausias problemos sprendimo variantas. Manau realiai užtektų pakelti patį kelio pylimą ir sustiprinti betoninėmis užtvaromis nuo vandens. Porą metrų į viršų ir užteks ilgiems amžiams. Ir tilptų su visais atkatais į kokius 2 mln. O be atkatų į 1-1,2 mln drąsiai
          Būtinai turi būti pralaida, kitaip kaip ir minėjo, bus didelis tvenkinys ir vanduo neišbėgs. Todėl dabar toje vietoje kelio pylimas netgi yra sužemintas

          Comment


            #45
            Parašė Briedis Rodyti pranešimą
            Regitroje išregistruotas. Kodėl - neaišku.
            Gaila. gražiai atrodė.
            Matyt draudimas ir/ar technikinė pasibaigė.

            Comment


              #46
              Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
              Matyt draudimas ir/ar technikinė pasibaigė.
              Abu galiojantys. Todėl ir neaišku. Vien tik dėl amžiaus neimtų nurašinėti.

              Comment


                #47
                Kasparas Adomaitis: Ar pastatys vilniečiai tiltą į Rusnę?
                Vilnius šiuos metus pasitinka su rekordiškai stipriu biudžetu – miesto pajamos (be dotacijų valstybinėms funkcijoms) viršys 400 mln. eurų ir turbūt pirmą kartą po dešimtmečių Vilnius planuoja 12 mln. eurų biudžeto perteklių. Perteklinis biudžetas planuojamas ne dėl to, kad Vilniui ar vilniečiams taip naudingiau. Mieste, kuriame 300,000 žmonių kasdien važiuoja į darbą ir leidžia laiką kamščiuose, tikrai yra kur padėti pinigus. Šiuo atveju Seimo sprendimuose buvo numatyta, kad Vilnius (kaip ir kitos savivaldybės) privalo tvirtinti perteklinius biudžetus, kad Lietuva atitiktų ES reikalaujamus fiskalinės drausmės rodiklius. Toks reikalavimas savivaldybėms atrodo keistai, kai pati centrinė valdžia planuoja deficitinį biudžetą. Juolab, kad tame deficitiniame biudžete pinigų estakadai į Rusnę, kur gyvena 1,500 žmonių, pakanka. Ar ne pigiau ir naudingiau būtų pasiūlyti jiems kompensaciją būstui Klaipėdoje ar Vilniuje? Tokius Seimo ir Vyriausybės sprendimus galima paaiškinti nebent politiniais, bet tikrai ne racionaliais motyvais.
                https://www.15min.lt/naujiena/aktual...usne-18-922474
                p.s. Vilniečiai tikrai už tai sumokės, nes gauna <50% nuo sumokėto GPM. Kiti 100% ir dar dotacijas.
                Paskaičiuokime: Rusnės estakada: kaina - 9 458 500,00 Eur http://www.ve.lt/naujienos/lietuva/v...0-eur-1602895/
                Reiškia 1 žmogui valdžia išmes po 6305 €. Ir ta estakada reikalinga tik kai kada. Tai gal pasiūlytų tuos pinigus, jei visi sutiks pasakant kad estakados nestatys ir išsikeltų. Reikia nepamiršti, kad tuo išlaidos nepasibaigs, bus remonto darbai ir t.t.
                p.p.s žodis estakada darosi keiksmažodžiu atsimenant zuokulos ištaškytus 10 mln € Goštauto estakadai, iš kurios nauda yra iš esmės tik MG, kad nereikėtų ratu važiuoti pro tunelį. Žadėjo 16'000 per parą, pravažiuoja gal 160.
                Paskutinis taisė Arunasx; 2018.02.07, 19:46.
                Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
                [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

                Comment


                  #48
                  Galėtų jie patys nusipirkti džipus ant didelių ratų Didele prabanga gyventi tokioje vietoje. Pagal tokią logiką Neringai reikia tilto.

                  Comment


                    #49
                    Labai nustebino šios dienos įvairių žiniasklaidos priemonių ataka prieš estakados statybą. Man l.keista, kad vis ištraukiama idėja, kad reikia tik kelią paaukštinti. T.y. paaukštinus kelią, vanduo nebenutekėtų keliu link marių, t.y. pakiltų potvynio lygis ir čia, ledams susigrudus jau ne mariose, o prie Rusnės tilto, Rusnės nebeliktų, būtų nuplauta. Taip pat tie ekpertai turėtų susimastyti, kam yra tarpukaryje pastatytas K.Griniaus tiltas vidurį laukų (vasaros metu taip atrodo), potvynio metu - nuteka vanduo į marias. Jei būtų kelias vietoj K.Griniaus tilto - vėl užtvanka. Be to žiūrim istoriją - sovietinaims metais buvo keletą kartų paaukštintas kelias - tuose keletą kartų jį ir nuplovė. Ir vėl žiniasklaidos ekspertai - sutvarkykit polderius, nebus potvynio. Polderiai - skirti vasaros metui, kai reikia ištpupmuoti vandenį iš pievų, kad , tai būdavo sovietų metais, būtų galima pievas šienauti. Prie sovietų buvo polderiai sutvarkyti, buvo ir potvyniai ir tada visi suprato, kad reikia estakados. Rusnė - Lietuvos dalis, nestatyti estakados, ir tuos pinigus skiriti Vilniui, kai kažkas siūlo, tegu Vilnius juos pats susitaupo. Estakada tik 9 mln. euru, o Vilniuje bet koks kelio modernizavimas be >50 mln. eurų nė iš vietos.

                    Comment


                      #50
                      Estakados už 10 mln. eurų nereikia
                      http://www.ve.lt/naujienos/lietuva/v...eikia-1606605/
                      Kasmet potvyniu užliejamą pamario kraštą, kaip savo penkis pirštus pažįstantis inžinierius-hidrotechnikas Antanas Rimvydas Neniškis labiau nei įsitikinęs, kad beveik 10 milijonų eurų kainuosianti estakada kelyje Šilutė-Rusnė yra tik pinigų švaistymas, nes ji niekam nereikalinga. Visas rusniškių problemas galima išspręsti kur kas paprasčiau ir gerokai pigiau.
                      <...>
                      „Reikia tik atlikti tris darbus ir estakados nereikės. Pirmiausia būtina paaukštinti ir sutvirtinti kelio į Rusnę ruožą, per kurį bėga vanduo. Jeigu kelias nebūtų pažemintas, šiais metais nebūtų ir apsemtas. Antra - tinkamai sutvarkyti Šyšos upės pylimus, kurie po rekonstrukcijos tapo per aukšti ir trukdo nutekėti vandeniui į Kuršių marias. Per potvynį jie ilgam sulaiko vandenį visame polderyje ir ant kelio. Potvynis baigiasi, vanduo upėse nuslūgsta, o Šilutės polderyje jo gylis išlieka apie 1 metrą. Tuo buvo galima įsitikinti pernai, kai per rekonstruojamus dalinai nugriautus pylimus vanduo ištekėjo vos per dvi paras. Tinkamo aukščio pylimuose turėtų būti įrengti ir automatiniai potvynio vandens išleidimo vartai, atsidarantys nuo slėgio. Trečia - jau daugybė metų niekam nerūpi pralaužtas pylimas prie Rusnės kelio. Kai tik vanduo kiek pakyla, jis iš karto ima semti kelią. Niekur dar jo nėra, o ant kelio yra. O dėl pailgėjusio ir pagilėjusio potvynio nukenčia vietos gyventojai“, - „Vakaro žinioms“ sakė A.R.Neniškis.

                      Šilutiškio skaičiavimais, jo įvardyti darbai nekainuotų nė milijono eurų. Dar 1969 metais inžinieriumi-hidrotechniku Šilutės rajone dirbti pradėjęs ir kiekvieną polderių bei užliejamos teritorijoje centimetrą žinantis A.R.Neniškis (13 metų išdirbo ir jūrų hidrotechniku Klaipėdos uoste) ne kartą kreipėsi į vietos bei šalies valdžią, įvairias institucijas. Tačiau jo sukaupta patirtis, mintys ir pasiūlymai niekam nepasirodė įdomūs.

                      Comment


                        #51
                        Kova dėl pinigų. Gėda Lietuvai, kad per tiek metų neišsprendė Rusnės kelio ir estakados problemos...

                        Comment


                          #52
                          Parašė Arulis Rodyti pranešimą
                          tegu Vilnius juos pats susitaupo. Estakada tik 9 mln. euru, o Vilniuje bet koks kelio modernizavimas be >50 mln. eurų nė iš vietos.
                          Vilnius užsidirba, tik iš jo atima daugiau nei pusę ir todėl skaičiuojant vienam gyventojui biudžetas yra kelis kartus mažesnis nei Rygos ar Talino. Čia net neįskaičiuojant tų, kurie deklaravę gyvenamą vietą ne Vilniuje ( rajonas ir kiti miestai), bet naudojasi Vilniaus infrastruktūra. Jų GPM eina kitiems ir Vilnius iš jų negauna nei cento Bet kuris šūdkaimis turi trinkelėmis išklotus šaligatvius ir renovuotus daugiabučius iš ES fondų, o Vilnius tam pinigų negauna. Pirma reikia nors kiek žinoti, o tada š malti. Kiša pinigus į infrastruktūrą, bet greit ten nebus kam gyventi ir nebus pinigų tam išlaikyti.
                          Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
                          [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

                          Comment


                            #53
                            Dėl kaimų šaligatvių sutinku. Dėl namų - ne. Bendrai kišti tiek daug ES pinigų į infrastruktūrą yra nesąmonė. Gyvenamieji namai ne infrastruktūra. O pinigus Vilnius neuždirbo. ES pinigai tai iš viso neuždirbti pinigai, todėl nereikia čia piktintis. Vilnius nieko uždirba visos kitos Lietuvos sąskaita, todėl privalo dalį atiduoti. Ryga ar Talinas ne pavyzdys. Tiksliau tai blogas pavyzdys, nes be šių miestų daugiau Latvijoje ar Estijoje nieko iš esmės ir nėra ir provincija nyksta labiau nei pas mus.

                            Comment


                              #54
                              Parašė Arulis Rodyti pranešimą
                              Rusnė - Lietuvos dalis, nestatyti estakados, ir tuos pinigus skiriti Vilniui, kai kažkas siūlo, tegu Vilnius juos pats susitaupo. Estakada tik 9 mln. euru, o Vilniuje bet koks kelio modernizavimas be >50 mln. eurų nė iš vietos.
                              Pinigų švaistymas ir tiek.
                              Gyventojų 2001 1600 Rusnėje, o 2011 1200.
                              -400 per dešimt metų.
                              Jei 2021 bus dar -300, tai liks 900.
                              Ne kasdien jie važiuoja tuo keliu, vieniems reikia, kitiems ne. Kas ten neregistruotas, traktoriumi keltų tik susimokėjus, ir baigtųsi eilės. Ir šiaip, efektyviai ten kelia, kelis kartus kėliausi.

                              Būtų 10 mln keliams Šilutės savivaldybėje ir leistų pasirinkti - kelias į Tauragę duobėtas, yra vienos juostos tiltas; į Klaipėdą - Priekulės aplinkkelį pastatė (2/3 jo), o abu galai nesutvarkyti. Ten tūkstančiai kasdien važiuoja. Gaištamas laikas dėl nepastatytų aplinkkelių, dėl "Stop" ženklų prie siaurų tiltų.

                              O čia viskas dėl premjero noro kirpti juostelę.
                              Paskutinis taisė Fulgur; 2018.02.10, 08:13.

                              Comment


                                #55
                                Tai todėl ir mažėja, nes apie mėnesį per metus nėra normalaus susisiekimo, o dalį mėnesio iš viso ribotas. Jei bus geras susisiekimas, Rusnėje ir kituose kaimuose saloje įsikurtų ir turtingų žmonių. Dabar grynai dėl negarantuoto susisiekimo jie ten nesikels.Jei iš viso nori, kad Lietuvos provincija nenunyktų, reikia į ją investuoti. Bet ne į šaligatvius ir gatvių apšvietimą, kuris neveikia. Rusnės kelias yra gyvybiškai būtinas. Priekulės aplinkkelis yra ne rajono reikalas, o LKAD. Rajonas gali tik paspausti ministeriją, LAKD paprašyti ir pan.
                                Vilniuje kaip reikia mažiau investuoti į naujas gatves - kuo jų bus daugiau, tuo transporto problemų tik daugės (čia aš ne apie esamų priežiūrą ar kai kurių naujų gatvių tiesimą).

                                Comment


                                  #56
                                  Tiltų ekspertų centras 2017.12.15
                                  Projektuojama 750 m ilgio estakada Rusnėje
                                  AB „Kauno tiltai“ ir UAB „TEC Infrastructure“ jungtinės veiklos pagrindu įgyvendins apie 10 mln. vertės Šilutė-Rusnė kelio rekonstravimo ir naujos estakados statybos darbus.



                                  UAB „TEC Infrastructure“ (buvusi UAB Tiltų ekspertų centras) su rangovu AB „Kauno tiltai“ vykdys kelio Šilutė-Rusnė naujos statybos techninio darbo projekto parengimą, projekto vykdymo priežiūrą ir darbų atlikimą. Nemuno užliejamame kelyje bus įrengta estakada.

                                  „Projektas apima kelio rekonstrukciją, naujo pėsčiųjų ir dviračių tako, 750 metrų estakados įrengimą 5 kilometrų ilgio kelio ruože. (...).“ – teigia UAB „TEC Infrastructure“ generalinis direktorius Marijus Jarockis.

                                  http://tec.lt/estakada-rusneje/

                                  Comment


                                    #57
                                    Lrytas.lt 2018.02.7
                                    Šilutiškių „ledo kelyje“ prasmego rūkytas žuvis gabenęs sunkvežimis
                                    Rūkytas žuvis iš Rusnės salos sunkvežimiu gabenęs lenkas prasmego „ledo kelyje“. Į vandenį pusiau paniręs sunkvežimis įstrigo ir kol kas neaišku, kaip jį reikės ištraukti į sausumą.
                                    Incidentas įvyko antradienio rytą. Žmonės per incidentą nenukentėjo, tačiau įvykis pareikalaus nemažai sunkvežimio savininko laiko, nervų ir lėšų.

                                    Paspaudus šaltukui ir Nemuno vandeniu užliejamoms pievoms pasidengus storoku ledu, potvynio vandens nuo sausumos atkirsti Rusnės salos gyventojai prieš keletą dienų įsirengė vadinamąjį „ledo kelią“. Potvynio vandeniui semiant kelią Šilutė–Rusnė, „ledo kelias“ tapo nebloga alternatyva vietos gyventojams, kursuojantiems tarp Rusnės ir sausumos.

                                    Būtent šiuo keliu ir nusprendė pasinaudoti rūkytų žuvų krovinį iš Rusnės nedideliu sunkvežimiu „Iveco“ gabenęs lenkas. Problema ta, kad, pasidarę kelią per ledą, Rusnės gyventojai nepastatė automobilio svorį ribojančių ženklų. Tad lenkas drąsiai su kitais automobiliais „ledo keliu“ pasuko sausumos link. Tačiau maždaug kelio viduryje ledas neišlaikė sunkvežimio svorio, ir šis įlūžo. Į vandenį paniro galinė automobilio dalis ir sunkvežimis liko įstrigęs.





                                    https://lietuvosdiena.lrytas.lt/nela...ezimis-4893064

                                    Comment


                                      #58
                                      Nenustebčiau, jei tas lenkas tiesiog nesuprato, kad važiuoja ledo keliu, o ne tikru, bet nenuvalytu keliu .... Belieka iškraut krovinį ir tada gelbėt mašiną.
                                      As much power as necessary, as much freedom as possible

                                      Comment


                                        #59
                                        Tie ledo keliai yra pavojingi, ypač kai Lietuvoje jie įrengiami labai retai.
                                        Kadangi valdžia įrengti ir pažymėti ledo kelią nepasirūpino, tai niekam ir neatėjo į galvą pažymėti, koks leistinas svoris
                                        Kaltų kaip ir nėra, kalčiausias liks pats vairuotojas.

                                        Estjoje įprastas susisiekimas tarp salų ir žemyno užšalusia jūra.
                                        Yra tam tikros važiavimo ledu taisyklės - nustatomas didelis atstumas tarp automobilių, draudžiama prisisegti saugos diržais (kad spėtum iššokti), o greitis negali būti tarp 25 ir 40 km/h, nes tokiu greičiu yra pavojinga vibracija.

                                        Net Estijoje visko atsitinka. Šių metų vasario 6 d. Pärnu apskrityje puskilometrio atkarpoje tarp Munilaido uosto ir ir Manilaido salos nuskendo mikroautobusas. Trys žmonės nuskendo, o dviem pavyko užlipti ant mikrobuso stogo ir išsigelbėti

                                        http://rus.delfi.ee/daily/criminal/b...da?id=81199387

                                        Dar vienas lyrinis nukrypimas.
                                        Susisiekimas per potvynį amfibijomis ir traktorių priekabomis Rusnėje ne pats blogiausias variantas

                                        Baltarusija

                                        https://news.tut.by/society/582904.html

                                        Po lyrinio nukrypimo grįžtame į temą apie Rusnės kelią.
                                        Paskutinis taisė Romas; 2019.05.18, 20:28. Priežastis: Priežastis: Sujungti du pranešimai iš eilės

                                        Comment


                                          #60
                                          Lietuvos automobilių kelių direkcija 2018.03.05
                                          Rusnės estakada: prasidės parengiamieji darbai
                                          Kelyje Šilutė–Rusnė artimiausiu metu prasidės parengiamieji darbai užliejamo kelio ruožui rekonstruoti ir estakadai statyti. Pirmiausia numatytame rekonstruoti ruože turės būti iškirsti kelkraščiuose ir ant kelio pylimo augantys medžiai, kurie trukdytų atlikti darbus. Jau 2019 m., iki statybos darbų pabaigos, prie rekonstruoto kelio tiek pat medžių bus atsodinta.

                                          Rengiantis rekonstrukcijos darbams teks iškirsti eismo saugai pavojų keliančius 288 senus, alėją sudarančius medžius. Kraštovaizdžiui atkurti tiek pat medžių vėl bus pasodinta abipus kelio palei visą rekonstruojamą ruožą, išskyrus tik estakadą. (...)

                                          Susisiekimo ministerija primena, kad Rusnės estakada bus statoma krašto kelyje Nr. 206 Šilutė–Rusnė, kuris vienintelis veda į Rusnės salą. Rekonstruojamame 5 km ilgio kelio ruože bus įrengta nauja kelio dangos konstrukcija, apie 1,8 km ilgio kelio atkarpa prie estakados bus paaukštinta. Atsižvelgiant į Šilutės rajono turizmo ir rekreacijos poreikius, ties rekonstruojamu keliu ir per estakadą bus nutiestas 4,5 km ilgio pėsčiųjų ir dviračių takas. Pačiame žemiausiame, kasmet užliejamame kelio ruože bus pastatyta gelžbetoninė sijinė 750 m ilgio dviejų eismo juostų estakada. (...)

                                          http://lakd.lrv.lt/lt/naujienos/rusn...zio-saugojimas

                                          Comment

                                          Working...
                                          X