Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[206] Šilutė - Rusnė

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    Įvertino estakados poveikį aplinkai

    2014 metais UAB „Kelprojektas“ parengė estakados projektinius siūlymus. Planuojamos statyti estakados kelio Nr. 206 Šilutė – Rusnė užliejamame ruože poveikio aplinkai vertinimo programą užsakė Lietuvos automobilių kelių direkcija, o ją parengė UAB „Infraplanas“ iš Kauno. Šilutiškius su šia programa supažindino minėtosios kauniečių bendrovės poveikio aplinkai specialistas Tadas Vaičiūnas.
    Estakadą planuojama įrengti kelio Šilutė – Rusnė užliejamame ruože, kurio ilgis apie 435 m (ilgis su prieigomis, t. y. atraminėmis sienomis, – apie 750 m), plotis – 14,5 m.
    http://www.ve.lt/naujienos/lietuva/v...inkai-1470264/
    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

    Comment


      #22
      BNS 2017.03.03
      Rusnės bendruomenė kitą savaitę rengs piketą prie Seimo

      Rusnės bendruomenė, nesulaukianti valdžios pagalbos, reikalauja aiškių atsakymų dėl estakados potvynių nuolat užliejame kelyje statybos bei kitą savaitę žada rengti piketą prie Seimo.



      Planuojama, kad pikete dalyvaus keliasdešimt žmonių. Pasak Rusnės bendruomenės „Rusnės sala“ pirmininko R.Plikšnio, kasmet potvyniai Rusnėje dažnėja, jie darosi didesni, sala atskiriama 2-3 mėnesiams. Tuomet automobiliai per apsemtą ruožą keliami traktoriais, tai daroma tik iki 22 valandos.
      (...)

      Automobilių kelių direkcijos vadovas Egidijus Skrodenis BNS anksčiau sakė, kad skyrus reikiamą finansavimą, Rusnės gyventojai potvynių semiamo kelio atkarpoje į Šilutę estakados gali sulaukti jau 2020-aisiais. Skaičiuojama, kad estakada galėtų kainuoti apie 7 mln. eurų.

      http://www.15min.lt/naujiena/aktualu...eimo-56-763150

      Comment


        #23
        Išsamus reportažas "Lietuvos ryte" su daug gražių nuotraukų

        Lrytas.lt 2017.03.05
        Rusniškių svajonė: kada gyventojai sulauks estakados?
        Rusniškiai dešimtmečius svajoja apie estakadą, kuri apsaugotų juos nuo pavasarinės bėdos, neleistų jų atskirti nuo pasaulio.










        Jau buvo paruoštas planas, paruošti brėžiniai, paskaičiuota, kiek kainuotų estakados statyba. Valdžia sako, kad tam tiltui reikėtų apie septynių milijonų eurų.
        (...)

        Eismą prie potvynio zonos reguliuojantys Šilutės kelininkai pasakojo, kad traktoriais per dieną perkeliama nuo šešių iki aštuonių šimtų mašinų.„Savaitgalį tai dar nieko. Bet darbo dienomis žmonės važiuoja į darbą, vaikai – į mokyklą. Ar valstybė akla, ar skaičiuoti nemoka? Nuo septynių ryto iki dešimtos nakties dirba kelininkai, samdomi traktorininkai. Ir visa tai kainuoja. Jau seniai galėjo būti pastatytas tiltas ir niekam galvos neskaudėtų“, – piktinosi kelininkai.

        http://verslas.lrytas.lt/rinkos-puls...uz-lietuva.htm

        Turintys laiko gali pažiūrėti ir video apie Rusnės kelią

        Lietyvos ryto TV 2017.03.05
        Rusniškių svajonė: kada gyventojai sulauks estakados?

        http://tv.lrytas.lt/zinios/lietuvos-...kados--351076/

        Comment


          #24
          Man atrodo, kad estakada yra pats brangiausias problemos sprendimo variantas. Manau realiai užtektų pakelti patį kelio pylimą ir sustiprinti betoninėmis užtvaromis nuo vandens. Porą metrų į viršų ir užteks ilgiems amžiams. Ir tilptų su visais atkatais į kokius 2 mln. O be atkatų į 1-1,2 mln drąsiai
          Neišmeskite spalvų

          Comment


            #25
            Parašė dts Rodyti pranešimą
            Man atrodo, kad estakada yra pats brangiausias problemos sprendimo variantas. Manau realiai užtektų pakelti patį kelio pylimą ir sustiprinti betoninėmis užtvaromis nuo vandens. Porą metrų į viršų ir užteks ilgiems amžiams. Ir tilptų su visais atkatais į kokius 2 mln. O be atkatų į 1-1,2 mln drąsiai
            Toks variantas galimas, jei ten yra nuotėkis, kitaip gali susidaryti didžiulis tvenkinys.
            Čia jau reiktų hidrologų specialistų tyrimų.

            Comment


              #26
              Nuspręsta, kas statys estakadą į Rusnę

              Estakadą nuolat potvynių užliejamame kelyje Šilutė–Rusnė už 9,46 mln. eurų statys įmonių „Kauno tiltai“ ir Tiltų ekspertų centras konsorciumas.
              Susisiekimo ministras Rokas Masiulis teigia, kad jau po metų potvyniai netrikdys susisiekimo su Rusne. Automobilių kelių direkcija ir konkurso laimėtoja sutartį pasirašė trečiadienį – pagal ją iki 2018-ųjų pabaigos bus pastatyta 750 metrų ilgio dviejų eismo juostų estakada bei rekonstruota keturių kilometrų ilgio kelio atkarpa, pranešė ministerija.
              Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=76634099
              Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

              Comment


                #27
                Pinigai į niekur.
                Šilutei reikia kelio į Klaipėdą, o ne į Rusnę. Ten visos žūtys ir avarijos.

                Comment


                  #28
                  Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                  Pinigai į niekur.
                  Šilutei reikia kelio į Klaipėdą, o ne į Rusnę. Ten visos žūtys ir avarijos.
                  Jūsų komentaras labiau į niekur. Jums normalu, kad 21 a. žmonės į darbą ir namus turi keltis ant traktorinių priekabų?

                  Comment


                    #29
                    Parašė Galys Rodyti pranešimą

                    Jūsų komentaras labiau į niekur. Jums normalu, kad 21 a. žmonės į darbą ir namus turi keltis ant traktorinių priekabų?
                    Gyvena ~1500 gyventojų. Valstybė išleis 6000 Eur/gyventojui. Tai kuom jie išskirtiniai?

                    Kilnojimas gyventojams buvo NEMOKAMAS ir 100 metų kilnojimas pigiau nei estakada.

                    Vadinasi, diena kainuoja 1 296 eurų. 2013 metais buvo keliama 58 dienas, reiškia, buvo išleista apie 75 000 eurų. O kiek per visą Lietuvos nepriklausomybės laikotarpį?

                    Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=73467594
                    PS
                    Savivaldybė gali statyti už savo lėšas. Iš NT susirenka, iš GPM. Korortas, NT brangus, reiškia daugiau surenka.
                    Dabar kažkas tingi eilutėje pastovėti (nors Vilnius, Klaipėda kasdien - o ne mėnesiuką - stovi rytais vakarais kamščiuose), bet visa Lietuva turi susimesti.
                    Paskutinis taisė Fulgur; 2017.12.13, 17:17.

                    Comment


                      #30
                      Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

                      Gyvena ~1500 gyventojų. Valstybė išleis 6000 Eur/gyventojui. Tai kuom jie išskirtiniai?

                      Kilnojimas gyventojams buvo NEMOKAMAS ir 100 metų kilnojimas pigiau nei estakada.



                      PS
                      Savivaldybė gali statyti už savo lėšas. Iš NT susirenka, iš GPM. Korortas, NT brangus, reiškia daugiau surenka.
                      Su tokiu požiūriu išvis nereikia statyt naujos infrastruktūros. Pigiau sumokėt kompensaciją nei laikyt ugniagesių komandą ar tirt nusikaltimus

                      Comment


                        #31
                        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                        Su tokiu požiūriu išvis nereikia statyt naujos infrastruktūros. Pigiau sumokėt kompensaciją nei laikyt ugniagesių komandą ar tirt nusikaltimus
                        Infrastruktūrą reikia statyti, kur yra naudotojai.
                        Pasižiūrėkite Lenkijos kelius. Koks šuolis per dešimtmetį. O pas mus?
                        Pas mus 10 metų regresas - provėžos (nes kyšis gelbėja nuo ašių matavimų VKTI), 1+1, žvėrys, kasmet po 100 metrų pailgėja kas antras meistelis, ai dar Via Baltica.

                        PS

                        O jūs raskite provincijoje policininką?
                        Jų nebėra, nes buvo suprasta, kad per brangu.
                        Kai valstybė perskirstys pusę BVP, tai bus ir paslaugos atitinkamo lygio.

                        Comment


                          #32
                          Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

                          Infrastruktūrą reikia statyti, kur yra naudotojai.
                          Pasižiūrėkite Lenkijos kelius. Koks šuolis per dešimtmetį. O pas mus?
                          Pas mus 10 metų regresas - provėžos (nes kyšis gelbėja nuo ašių matavimų VKTI), 1+1, žvėrys, kasmet po 100 metrų pailgėja kas antras meistelis, ai dar Via Baltica.

                          PS

                          O jūs raskite provincijoje policininką?
                          Jų nebėra, nes buvo suprasta, kad per brangu.
                          Kai valstybė perskirstys pusę BVP, tai bus ir paslaugos atitinkamo lygio.
                          Šilutėje kaip pats sakei - naudotojų yra. Sutvarkius infrastruktūrą atsiras daugiau.

                          Mūsų keliai prieš 10 metų buvo n+k geresni nei Lenkijoje. Dabar Lenkija vejasi. Aišku šviežia autostrada atrodo gražiau, nei n metų neremontuota. Bus galima palyginti kaip lenkiškos autostrados atrodys po 10-20 metų.

                          Reikia nepamiršti, kad Lenkija yra N kartų didesnė. Žmogui ar kvadratiniam kilometrui kol kas mes autostradų/greitkelių turim daugiau. Jei mūsų planuojamus 2+1 pritemps iki greitkelio, ir toliau lenksim lenkus. O nulipus nuo tranzitinių autostradų, vaizdelis pas juos nekoks. Žvėrys, nudrožti keliai per miestelius be šaligatvių, savižudiškos sankryžos. Aišku kai tūlo piliečio pažintis su Lenkija apsiriboja ViaBaltica ir A2, tada viskas kitaip atrodo

                          Pas mus irgi nestovi vietoj. Aišku kai nuo neatmenamų laikų turim A1 ir A2, tas pagerėjimas nėra esminis kokybės šuolis. Bet nuo 2000ųjų pokyčiai akivaizdūs. Tie patys pailgėjantys miesteliai nėra blogai. Blogai tik tai, kad nėra greitkelio bent į kiekvieną apskrities centrą. Bet lenkams irgi toli gražu iki to, net kai pastatys planuojamus kelius.

                          Comment


                            #33
                            Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

                            Gyvena ~1500 gyventojų. Valstybė išleis 6000 Eur/gyventojui. Tai kuom jie išskirtiniai?

                            Kilnojimas gyventojams buvo NEMOKAMAS ir 100 metų kilnojimas pigiau nei estakada.
                            Kad jie nėra niekuo išskirtiniai puikiai parodo tas faktas, kad TIK kitais metais planuojama tą estakadą pastatyti.
                            Be to Rusnėje visas šitas dalykas dar gali ir atsipirkti, nes vietos vaizdingos ir tinkamos turizmui.

                            Comment


                              #34
                              Parašė Galys Rodyti pranešimą

                              Kad jie nėra niekuo išskirtiniai puikiai parodo tas faktas, kad TIK kitais metais planuojama tą estakadą pastatyti.
                              Be to Rusnėje visas šitas dalykas dar gali ir atsipirkti, nes vietos vaizdingos ir tinkamos turizmui.
                              1. Žadėjo 2020 m. padarys 2018. Išskirtinis dėmesys akivaizdu.

                              2. Kada būna turistai? Vasarą turtingi vokiečiai? Vasarą potvynio nebūna jūsų žiniai.

                              Apibendrinant - gyventojams nepatogu. Bet jie gauna naudą - derlingesnė žemė ir turistų trauka. Kodėl turi Utena, Vilnius (įrašyti bet ką) mestis ant tokio lokalaus projekto? Jei yra sprendimas, kuris 100 kartų pigesnis už estakadą.

                              Comment


                                #35
                                Fulgur, kiek tu čia verksi? Dviračių takai negerai daromi, keliai/estakados irgi, Lidlai ne ten statomi. Kiek galima?

                                Comment


                                  #36
                                  Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

                                  1. Žadėjo 2020 m. padarys 2018. Išskirtinis dėmesys akivaizdu.

                                  2. Kada būna turistai? Vasarą turtingi vokiečiai? Vasarą potvynio nebūna jūsų žiniai.

                                  Apibendrinant - gyventojams nepatogu. Bet jie gauna naudą - derlingesnė žemė ir turistų trauka. Kodėl turi Utena, Vilnius (įrašyti bet ką) mestis ant tokio lokalaus projekto? Jei yra sprendimas, kuris 100 kartų pigesnis už estakadą.
                                  Vakarinis aplinkelis irgi buvo lokalus projektas. Ir buvo 100 kartų pigesnis sprendimas - toliau leist eismą per miestą. ViaBaltica rekonstrukcija irgi lokalus sprendimas, gi fūros važiuos tokiu pačiu greičiu ar taip ar taip.

                                  Comment


                                    #37
                                    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

                                    1. Žadėjo 2020 m. padarys 2018. Išskirtinis dėmesys akivaizdu.

                                    2. Kada būna turistai? Vasarą turtingi vokiečiai? Vasarą potvynio nebūna jūsų žiniai.

                                    Apibendrinant - gyventojams nepatogu. Bet jie gauna naudą - derlingesnė žemė ir turistų trauka. Kodėl turi Utena, Vilnius (įrašyti bet ką) mestis ant tokio lokalaus projekto? Jei yra sprendimas, kuris 100 kartų pigesnis už estakadą.

                                    Jūra įdomiausia per audras, Rusnė bus įdomiausia per potvynius.

                                    Comment


                                      #38
                                      Rusnės estakada: kaina - 9 458 500,00 Eur

                                      http://www.ve.lt/naujienos/lietuva/v...0-eur-1602895/

                                      Comment


                                        #39
                                        Potvynis Pamaryje: kelias į Rusnę uždarytas, žmones perkelia amfibija

                                        Pamaryje besitęsiantis atlydys pridarė rūpesčių Šilutės ir Rusnės apylinkių gyventojams. Anot liudininko, kelias iš Šilutės į Rusnę yra uždarytas dėl potvynio. Vandens lygis siekia 95 cm. „Kelias uždaromas, kai vanduo pasiekia 80 cm lygį. Tuomet nebevykdomas transporto priemonių perkėlimas. Gyventojai perkeliami amfibija“, – portalui lrytas.lt pasakojo liudininkas...
                                        Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                        Comment


                                          #40
                                          O kur "potvynio Ikarusas"?

                                          Šitas https://www.google.lt/maps/@55.34404...7i13312!8i6656

                                          Comment

                                          Working...
                                          X