Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Galėtų padaryti 30km/h greitį Kęstučio g. Akivaizdu, kad ji neturi būti tranzitinė gatvė, čia prioritetas VT, dviratininkai ir pėstieji, tuo labiau kad už 100-200 m yra aštuonių juostų autostrada KMP. Galbūt kai apmokestins ir įvažiavimą į Naujamiestį, padėtis dar pagerės.

    Comment


      Parašė booraz Rodyti pranešimą

      Visai čia ne naujamiestis, Kaune naujamiestis tai Ringaudai, arba Jonučiai Berods 50 km/h, bet kadangi parkavimas šalia, tai turėtų vairuotojai atidžiau ir lėčiau važiuoti.
      Gal tau į google įvest Naujamiestis Kaunas?
      Net nekalbant, kad ringaudai ir ramučiai net ne Kaune.
      Vilniaus naujamiestis irgi gal avižienuose, o ne ten kur iš tiesų?

      Neturėtų atidžiau važiuoti,o turėtų būti atitinkamas leistinas greitis.
      Jeigu apskritai tokios siauros parkavimo vietos kur reikia glaustis prie važiuojamos dalies linijos atitinka teisinius reikalavimus.

      Comment


        Parašė Gator Rodyti pranešimą

        Gal tau į google įvest Naujamiestis Kaunas?
        Net nekalbant, kad ringaudai ir ramučiai net ne Kaune.
        Vilniaus naujamiestis irgi gal avižienuose, o ne ten kur iš tiesų?

        Neturėtų atidžiau važiuoti,o turėtų būti atitinkamas leistinas greitis.
        Jeigu apskritai tokios siauros parkavimo vietos kur reikia glaustis prie važiuojamos dalies linijos atitinka teisinius reikalavimus.
        Vadinasi Naujamiestis oficialiai, bet iki naujo miesto čia toli gražu. Čia yra truputį naujesnis senamiestis.
        AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

        Comment


          Parašė booraz Rodyti pranešimą

          Vadinasi Naujamiestis oficialiai, bet iki naujo miesto čia toli gražu. Čia yra truputį naujesnis senamiestis.
          Tau visai kažkas negerai?

          https://lt.wikipedia.org/wiki/Naujamiestis_(Kaunas)

          Comment


            Nelabai suprantu diskusijos. Tai yra visiškai naujai iš pagrindų perdaryta gatvė. Jei gerai pamenu net siaurinta. Tai pavyzdžiai iš kitų valstybių ir t.t. neturi prasmės.
            Jei darai naujai - tai arba darai gerai arba sprendi taip, kad iš viso nedaryti. Nesuprantu bandymo pateisinti kreivo darbo. Ši gatvė yra padaryta "kreivai" nepatogiai ir nesaugiai.
            Jei tikslas mažinti tranzitinį eismą, ribokit greitį, ar dar kokių nors kitų priemonių imkitės bet nebandykit pateisinti kažkaip kaip gavosi padaryto parkavimo. Čia ne ta vieta, kad nebūtų buvę galima išspręsti vienaip arba kitaip šios problemos. Susiaurinus šaligatvius po 15 cm iš kiekvienos pusės manau tikrai niekas nebūtų pastebėję ar nebūtų jutę tokio nepatogumo koks yra dabar.
            Pasikartosiu, tai yra visiškai naujai perdaryta gatvė su šaligatviais, ne šeip perasfaltuota tik, o viskas formuota per naują, tad pasiteisinimų čia negali būti.

            Ar aš sugebu čia prisiparkuti? Taip sugebu.
            Ar čia patogu parkuotis? Ne nepatogu.
            Tegul pasako man kas nors, kad jam čia yra labai faina ir patogu parkuotis.
            Paskutinis taisė iPhone; 2024.03.28, 14:21.

            Comment


              Parašė iPhone Rodyti pranešimą
              Nelabai suprantu diskusijos. Tai yra visiškai naujai iš pagrindų perdaryta gatvė. Jei gerai pamenu net siaurinta. Tai pavyzdžiai iš kitų valstybių ir t.t. neturi prasmės.
              Jei darai naujai - tai arba darai gerai arba sprendi taip, kad iš viso nedaryti. Nesuprantu bandymo pateisinti kreivo darbo. Ši gatvė yra padaryta "kreivai" nepatogiai ir nesaugiai.
              Jei tikslas mažinti tranzitinį eismą, ribokit greitį, ar dar kokių nors kitų priemonių imkitės bet nebandykit pateisinti kažkaip kaip gavosi padaryto parkavimo. Čia ne ta vieta, kad nebūtų buvę galima išspręsti vienaip arba kitaip šios problemos. Susiaurinus šaligatvius po 15 cm iš kiekvienos pusės manau tikrai niekas nebūtų pastebėję ar nebūtų jutę tokio nepatogumo koks yra dabar.
              Pasikartosiu, tai yra visiškai naujai perdaryta gatvė su šaligatviais, ne šeip perasfaltuota tik, o viskas formuota per naują, tad pasiteisinimų čia negali būti.

              Ar aš sugebu čia prisiparkuti? Taip sugebu.
              Ar čia patogu parkuotis? Ne nepatogu.
              Tegul pasako man kas nors, kad jam čia yra labai faina ir patogu parkuotis.
              Visiškai ta pati nuomonė.
              Parkuotis ir vairuoti manau moku puikiai, bet šioje gatvėje yra nepatogu nei parkuotis, nei važiuoti.
              Tai tiems kurie turi mažiau praktikos arba prasčiau sekasi, tai turėtų labai blogai būti.

              Kaip ir minėjo labiausiai gaila kad buvo rekonstruota pilnai, tik padarė kreivai, o dabar niekas netaisys savo klaidų.

              Comment


                Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                Su veidrodžiais Pasatas platesnis už mašiną be veidrodžių? Ar kaip čia?

                https://www.carsized.com/en/cars/com...t-2014-estate/

                Neturi naujausio pasato, bet jo plotis yra 184,9, vistiek siauresnis daugiau negu „nepilnu centimetru“.
                Kamiq be veidrodžių platesnis už Pasatą be veidrodžių, o su veidrodžiais Pasatas platesnis už Pasatą su veidrodžiais.

                Karoq irgi panašiai, be veidrodžių kaip sakai platesnis, bet su veidrodžiais abu praktiškai vienodo dydžio pasidaro.

                Comment


                  Na, vyručiai su pasatais, nežinau nežinau. Jeigu nepatogu su pasatu, atvažiuokite su mažesne auto. Jeigu nepatogu išlipti keleiviui – liepkite išlipti kitoje gatvėje/vietoje ir pakulniuoti iki reikiamo taško.

                  Kęstučio g. po rekonstrukcijos yra puikiausia miesto gatvė, kurioje turi dominuoti pėstieji, dviratininkai ir VT. Pasatininkai vis dar grūdasi, bet supras anksčiau ar vėliau.

                  Comment


                    Parašė Smauglys Rodyti pranešimą
                    XX a. tarpukariu vadintas Naujuoju miestu.
                    Visas amžius jau Naujajam miestui.
                    AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                    Comment


                      Parašė cozzamarra Rodyti pranešimą
                      Na, vyručiai su pasatais, nežinau nežinau. Jeigu nepatogu su pasatu, atvažiuokite su mažesne auto. Jeigu nepatogu išlipti keleiviui – liepkite išlipti kitoje gatvėje/vietoje ir pakulniuoti iki reikiamo taško.

                      Kęstučio g. po rekonstrukcijos yra puikiausia miesto gatvė, kurioje turi dominuoti pėstieji, dviratininkai ir VT. Pasatininkai vis dar grūdasi, bet supras anksčiau ar vėliau.
                      Tai gal reikia įvesti KET naują ženklinimą "parkavimas tik mažesnėms mašinoms nei pasatas"? Nelabai suprantu šito pasakymo esmės.
                      Parkavimo vietos yra daromos visoms mašinoms.

                      Ir kalba dar yra apie saugumą - joks sveiko proto žmogus nesugalvos padaryti taip, kad parkuotis reikia liečiant važiuojamos dalies skiriamą juostą. Tai neatitinka jokių saugaus eismo principų.

                      Comment


                        Parašė booraz Rodyti pranešimą



                        Visas amžius jau Naujajam miestui.
                        Nelabai pagauni esmės kuo šis "senas viso amžiaus miestas" skiriasi nuo senamiesčių gatvelių... Tai yra naujai tiesta gatvė, lygiai kokia gali būti kalniečiuose, eiguliuose ar bet kur kitur. Kad naujamiestis 50 metų senesnis nei minėti mikrorajonai, tai nieko nekeičia.

                        Comment


                          Parašė Gator Rodyti pranešimą

                          Tai gal reikia įvesti KET naują ženklinimą "parkavimas tik mažesnėms mašinoms nei pasatas"? Nelabai suprantu šito pasakymo esmės.
                          Parkavimo vietos yra daromos visoms mašinoms.
                          Ar dabartinis ženklinimas reiškia kad gali numesti bet ką kas turi ratus? Fūros daug kur nepriparkuosi, bet kažkaip niekas nekelia dėl to vėjų.

                          Parašė Gator Rodyti pranešimą
                          Ir kalba dar yra apie saugumą - joks sveiko proto žmogus nesugalvos padaryti taip, kad parkuotis reikia liečiant važiuojamos dalies skiriamą juostą. Tai neatitinka jokių saugaus eismo principų.
                          Būtent kad taip statyti negalima, todėl tie kas stato ir išsikiša į važiuojamąją dalį yra pažeidėjai kuriuos reikia sufotografuoti.

                          Comment


                            Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
                            Ar dabartinis ženklinimas reiškia kad gali numesti bet ką kas turi ratus? Fūros daug kur nepriparkuosi, bet kažkaip niekas nekelia dėl to vėjų.
                            Dabartinis ženklinimas, kuris apibrėžia parkavimo vietą turi mintyje, kad ten gali stovėti ir didesni nei pasatas automobiliai.
                            Apie jokias hiperboles kaip fūros nekalbam, kalbam apie didesnisu nei pasatas (ir netgi patį pasatą jau išspyrė iš šio sarašo cozzamarra , tik mažesni leistini, tai ir klausiu kas čia per naujas pasiūlytas ženklinimas parkavimo vietų tik mažesniems nei pasatas automobiliams)

                            Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
                            Būtent kad taip statyti negalima, todėl tie kas stato ir išsikiša į važiuojamąją dalį yra pažeidėjai kuriuos reikia sufotografuoti.
                            KItaip neįmanoma su didesniu autoobiliu prisiparkuoti, nebent darai perteklinį reikalavimą ir bandai prisiglausti prie bortelio.
                            Ir net ne esmė ar lieti važiuojamą liniją, ar esi 5 cm nuo jos. Pagal saugumo reikalavimus turi būti daug daug daugiau nei 5cm.
                            Taip, kad šiose parkavimo vietose yra neįmanoma prisiparkuoti saugiai.

                            Comment


                              Parašė Gator Rodyti pranešimą
                              KItaip neįmanoma su didesniu autoobiliu prisiparkuoti, nebent darai perteklinį reikalavimą ir bandai prisiglausti prie bortelio.
                              Ir net ne esmė ar lieti važiuojamą liniją, ar esi 5 cm nuo jos. Pagal saugumo reikalavimus turi būti daug daug daugiau nei 5cm.
                              Taip, kad šiose parkavimo vietose yra neįmanoma prisiparkuoti saugiai.
                              Nu tai darykim išvadą kad čia tik mažesniems miesto automobiliams skirta.

                              Comment


                                Parašė cozzamarra Rodyti pranešimą
                                Na, vyručiai su pasatais, nežinau nežinau. Jeigu nepatogu su pasatu, atvažiuokite su mažesne auto. Jeigu nepatogu išlipti keleiviui – liepkite išlipti kitoje gatvėje/vietoje ir pakulniuoti iki reikiamo taško.

                                Kęstučio g. po rekonstrukcijos yra puikiausia miesto gatvė, kurioje turi dominuoti pėstieji, dviratininkai ir VT. Pasatininkai vis dar grūdasi, bet supras anksčiau ar vėliau.
                                Na, toks švelniai tariant deminutyvinis požiūris. Kuo miestietis, važinėjantis DODGE RAM1500 yra prastesnis už tą, kuris atvažiuoja automobiliu, dydžio sulig skalbimo mašina? Jei aš mieste gyvenu, moku mokesčius (tame tarpe ir už 5,7 V8 išmetamą CO), turiu teisę atvažiuoti ten kur man reikia ir pasistatyti savo transporto priemonę taip, kad pusė jos nekyšotų važiuojamojoje dalyje. Šimašiaus silpnaprotystė, plačiau žinoma kaip gatvių siaurinimo vajus, visiškai nepateisina tokios chaltūros, kokia padaryta Kęstučio gatvėje po rekonstrukcijos.

                                Comment


                                  Parašė vytgri Rodyti pranešimą
                                  Na, toks švelniai tariant deminutyvinis požiūris. Kuo miestietis, važinėjantis DODGE RAM1500 yra prastesnis už tą, kuris atvažiuoja automobiliu, dydžio sulig skalbimo mašina? Jei aš mieste gyvenu, moku mokesčius (tame tarpe ir už 5,7 V8 išmetamą CO)


                                  Parašė vytgri Rodyti pranešimą
                                  turiu teisę atvažiuoti ten kur man reikia ir pasistatyti savo transporto priemonę taip, kad pusė jos nekyšotų važiuojamojoje dalyje.
                                  Tikrai turi tokią teisę - eismas Kęstučio gatve nėra uždraustas automobiliams, taip pat aplinkui yra apstu stovėjimo aikštelių.

                                  Parašė vytgri Rodyti pranešimą
                                  Šimašiaus silpnaprotystė, plačiau žinoma kaip gatvių siaurinimo vajus, visiškai nepateisina tokios chaltūros, kokia padaryta Kęstučio gatvėje po rekonstrukcijos.
                                  Paskutinis taisė Savitarnos kasa; 2024.03.28, 17:34.

                                  Comment


                                    Geriausiai kai vadovaujamasi logika MAN ATRODO...
                                    BERODS instruktorius mokino...
                                    Tai NEATITINKA saugaus eismo principų ir t.t.

                                    KET aiškiai parašyta parkuotis kuo arčiau kelkraščio ir kad netrukdytų eismui, tad jeigu tavo "passatas" čia netelpa, tai neparkuok, ieškok kitur kur plačiau, plačiau yra K.Mindaugo pr.
                                    Išlipti iš automobilio galima tik įsitikinus, kad saugu, o ne: "būtinai turi būti palikta n centimetrų". (čia yra saugaus eismo principai)
                                    Gatvės plotį manau lėmė medžių išsidėstymas.

                                    "Tegul pasako man kas nors, kad jam čia yra labai faina ir patogu parkuotis."
                                    Man didesnį nepatogumą sukelia, kad tai mokamas parkavimas ir nesipiktinu kodėl čia brangiau jei kitur pigiau ar nemokamai.
                                    Taip ir su parkavimu, jei man čia reikia prisiparkuoti, aš prisiparkuoju ir paliesdamas ratais šaligatvį ir neužlipu ant linijų, jei netelpu iš ilgio, tai nestumdau kitų kurie blogai prisiparkavo, o ieškau vietos kur tilpsiu ir per ilgį ir per plotį.

                                    Comment


                                      Parašė cozzamarra Rodyti pranešimą
                                      Na, vyručiai su pasatais, nežinau nežinau. Jeigu nepatogu su pasatu, atvažiuokite su mažesne auto. Jeigu nepatogu išlipti keleiviui – liepkite išlipti kitoje gatvėje/vietoje ir pakulniuoti iki reikiamo taško.

                                      Kęstučio g. po rekonstrukcijos yra puikiausia miesto gatvė, kurioje turi dominuoti pėstieji, dviratininkai ir VT. Pasatininkai vis dar grūdasi, bet supras anksčiau ar vėliau.
                                      Jaučiu vairuotojų diskriminaciją.

                                      O tokiam dviratininkų kiekiui pakaktų dviračių tako vienoje gatvės pusėje.
                                      Kaunas yra Kaunas

                                      Comment


                                        Parašė Vaidosius Rodyti pranešimą

                                        Jaučiu vairuotojų diskriminaciją.

                                        O tokiam dviratininkų kiekiui pakaktų dviračių tako vienoje gatvės pusėje.
                                        Tokiam automobilių kiekiui, kuris turėtų važiuoti ta gatve, pakaktų vienos juostos kurią dalintųsi su autobusais, o visą kitą plotą palikti pėstiesiems ir dviračiams.

                                        Comment


                                          Parašė Gator Rodyti pranešimą

                                          Tai gal reikia įvesti KET naują ženklinimą "parkavimas tik mažesnėms mašinoms nei pasatas"? Nelabai suprantu šito pasakymo esmės.
                                          Parkavimo vietos yra daromos visoms mašinoms.

                                          Ir kalba dar yra apie saugumą - joks sveiko proto žmogus nesugalvos padaryti taip, kad parkuotis reikia liečiant važiuojamos dalies skiriamą juostą. Tai neatitinka jokių saugaus eismo principų.
                                          Visais laikais lygiagretus parkavimas buvo 2m pločio, tik prie platesnių eismo juostų atrodė erdviau.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X