Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Kaune šviesoforų sureguliavimas pastebimai geresnis nei kokioj Klaipėdoj, tai spėju, kad gal gebės ir čia sureguliuot.
    Aišku kaip visada gali kentėti pėstieji dviratininkai su 120-180 sec laukimu prie perėjos.
    Įdomiausia tai, kad prieš rekonstrukciją perėjų per S. Žukausko g. nebuvo, įdomu ar ir dabar taip paliks

    Comment


      Parašė Knope Rodyti pranešimą

      Kas čia per žodžių junginys, - "stribašius"? Tipo krūtai sugalvojai? Nenuodyk atmosferos ir su patyčiom keliauk kiek toliau.
      labai pelnyta pravardė turinti kontekstą - Škirpos lentos nuėmimas 4 ryto, alėjos pervadinimas greituoju būdu, žaliojo tilto balvonų marinavimas, giros gatvės egzistavimas, na ir legeninis skveras su rusų koloborantu. dar vardint? O tokio šūdo kokį daro su gartvėm vilniuje realiai neina suprast neišgėrus, bičas panašu patologiškai nekeknčia automobilių, ir vietoj to kad žmones bandytų eprsodint į viešąjį transportą darydamas patogesniu, dar bukai priešingai - daro miestą nepravažiuojamą automobiliu.
      *censored*

      Comment


        Parašė PukiS Rodyti pranešimą
        vietoj to kad žmones bandytų eprsodint į viešąjį transportą darydamas patogesniu, dar bukai priešingai - daro miestą nepravažiuojamą automobiliu.
        Šiaip linkęs sutikti, kad Šimašiaus darnaus judumo propagavimas turi PR klaidų ir net šiaip klaidos daromos.
        Jei kažką norim keist gatvėse reik tą daryt organiškai. Pats turiu nuomonę, kad evoliucija gatvėse turi būti konservatyvesnė, atsižvelgiant į esamų gatvių tinklo bėdas.

        Kaune kaip tik atvirkščiai, automobiliui gal lengviau (ir tai ne visada), bet pėstieji ir ypač dviratininkai labiau užmirštami.
        Pvz.
        3+3 gatvėse gal nesugriūtų pasaulis įrengus A juostas.
        Kodėl pėstieji turi laukti 120-180 sec. Idealu būtų, kad miesto centre (Naujamiestis, Stotis, Pilis) - iki 30 sec, o likusiam mieste - iki 60 sec
        Kodėl manoma, kad ok, kad dviratininkai turi nulipti nuo dviračio einant per perėją, kai daryti šiaip labai nepatogu, jei dažniau važinėji (ir manau kaip ir visam pasauly tikrai galėtų būti daugiau normalių žmonių ant dviračių, ne vien visokių nuobodžiaujančių bilekaip važinėjančių paauglių).
        2+2 gatvėse reiktų vengtų tų durnų kairiųjų posūkių, kur užkišama 2 juosta. Arba įrengti kairiojo posūkio juostą, arba toliau pavažiavus patogiai apsisukti.
        Turime gatvių, kur gatvės juostos platesnės nei 4 m (plačiausia 5,5 m pvz. Partizanų g., Kovo 11-osios g., Krėvės pr.). Kai vienoj juostoj vyksta dviem juostom. Čia irgi reikia sutvarkyti, paženklinti arba 2+1 juostas, arba išskirti kairiojo posūkio juostas.

        Beje tyrimai nustatė, kad "normaliausias" juostos plotis 50 km/h gatvėj yra 3,25 m. Mažiausiai nesąmonių tada eisme vyksta. Siauresnė juosta, nebent kur rimtai netelpa, ar koks kiemas, ar saugiau kokį kairį posūkį prilipdyt, kad pravažiuotų iš dešinės pagr. srautas (ten kur irgi netelpa). Vilniuje suprantu gal geri norai sulėtinti eismą su 2,75-3 m pločio juostomis, bet matau, kad joks normalus PR nesigauna šimašiui.

        Dabartinė politika turtingose Europos šalyse, kad žmonės turėtų alternatyvą automobiliui ir ji būtų kokybiška: VT, dviračiai, net pėsčiomis iki 2 km.

        Šiaip nevienareikšmiškai vertinu Šimašiaus politiką, nors pats esu truputį žalesnis nei vidutinis (bet tikrai ne raudonas).
        Bijau, kad kitas meras po to pridirbs tokių klaidų, kad visi kentėsime, visokių avarinių situacijų ar smulkių avarijų dar padaugės, vietoj to, kad mažint tokias situacijas, kurti normalią infrastruktūrą.
        Paskutinis taisė PoDV; 2022.09.05, 13:15.

        Comment


          Parašė PukiS Rodyti pranešimą

          labai pelnyta pravardė turinti kontekstą - Škirpos lentos nuėmimas 4 ryto, alėjos pervadinimas greituoju būdu, žaliojo tilto balvonų marinavimas, giros gatvės egzistavimas, na ir legeninis skveras su rusų koloborantu. dar vardint? O tokio šūdo kokį daro su gartvėm vilniuje realiai neina suprast neišgėrus, bičas panašu patologiškai nekeknčia automobilių, ir vietoj to kad žmones bandytų eprsodint į viešąjį transportą darydamas patogesniu, dar bukai priešingai - daro miestą nepravažiuojamą automobiliu.
          O.k. Jūsų išvardintos problemos (atsiprašau, kad tujinau ) realios, turiu galvoje tą dalį, kur rašot apie eismą (paminklai - kitas klausimas). Apskritai VMS veikloje yra daug nenuoseklumo. Tai glumina. Kalba, tarkim, apie žalią bangą, o akyse, kai kur, naikina tai, kas žalia. Gatves siaurina, o štai mūsų kiemą bandė paversti gatve (padaryti dvipusį eismą).

          Comment


            Parašė Effka Rodyti pranešimą

            Įdomiausia tai, kad prieš rekonstrukciją perėjų per S. Žukausko g. nebuvo, įdomu ar ir dabar taip paliks
            buvo perėja ties Kauno švara

            Comment


              Parašė PoDV Rodyti pranešimą
              Aišku kaip visada gali kentėti pėstieji dviratininkai su 120-180 sec laukimu prie perėjos.
              Čia yra man didžiausia mistika, kaip gali prioritetą suteikti automobiliams ir priversti pėsčiuosius laukti prie šviesoforo 75 sekundes pavyzdžiui. Aš suprantu logiškai, kad turėtų būti, taip jei tarkim pėstieji nėjo pastarasias 2 min per perėją ir tu ateini paspaudi, tai turėtų pėstiesiems žalias užsidegti kelių sekundžių laikotarpyje, tačiau, po vieno ciklo, tarkim būtų apie 2 minutes automobiliams, kad kitas pėstysis (susirinkę pėstieji) jau galėtų eiti. Bet jei perėjoje niekas nėjo 5 valandas, tai tu paspaudęs turėtum akimirksniu turėti žalią signalą. Gal kas turite kokia šviesoforų logika užkrauta tokiose perėjose kaip prie Policijos žiedo Pramonės pr., Donelaičio gatvėje ir daug kitur?
              AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

              Comment


                Iš pėsčiųjų pusės tai tada geriau, kad nebūtų šviesoforų, nes nereikia laukti prie idiotiško šviesoforo su imitaciniu mygtuku.
                AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                Comment


                  Realiai turėtų suteikti iš karto žalią po ciklo, arba nereik iš vis mygtukų, nes jie uždega žalią tada, kada ji ir taip užsidegtų jei nebūtų mygtukų sistemos, kai auto važiuoja saugesnia pėstiesiems trajektorija. Išimtis nebent naktį, iškvieti, kad sau žalią įsijungt, nes naktį Kaune jutikliai kai mažai eismo stipriai pasijaučia.

                  Comment


                    Parašė booraz Rodyti pranešimą

                    Čia yra man didžiausia mistika, kaip gali prioritetą suteikti automobiliams ir priversti pėsčiuosius laukti prie šviesoforo 75 sekundes pavyzdžiui. Aš suprantu logiškai, kad turėtų būti, taip jei tarkim pėstieji nėjo pastarasias 2 min per perėją ir tu ateini paspaudi, tai turėtų pėstiesiems žalias užsidegti kelių sekundžių laikotarpyje, tačiau, po vieno ciklo, tarkim būtų apie 2 minutes automobiliams, kad kitas pėstysis (susirinkę pėstieji) jau galėtų eiti. Bet jei perėjoje niekas nėjo 5 valandas, tai tu paspaudęs turėtum akimirksniu turėti žalią signalą. Gal kas turite kokia šviesoforų logika užkrauta tokiose perėjose kaip prie Policijos žiedo Pramonės pr., Donelaičio gatvėje ir daug kitur?
                    Jeigu šviesoforas nekoordinuojamas su kitų sankryžų šviesoforais, tai žalias signalas pėstiesiems gali būti įjungtas greičiau. Bet jei šviesoforas koordinuojamas, tai žalias signalas pėstiesiems priklauso nuo to, kuriuo momentu prieisi perėją. Be to, jeigu pėstieji leidžiami kartu su sukančiais automobiliais, o pėsčiųjų žalias signalas iškviečiamas mygtuku, ir pėstieji prieš pradedant sukti automobiliams nespėjo paspausti mygtuko, tai lauksi iš naujo... Žodžiu, čia daug niuansų ir nėra veinareikšmiško atsakymo.

                    Comment


                      Parašė dsanto Rodyti pranešimą

                      Jeigu šviesoforas nekoordinuojamas su kitų sankryžų šviesoforais, tai žalias signalas pėstiesiems gali būti įjungtas greičiau. Bet jei šviesoforas koordinuojamas, tai žalias signalas pėstiesiems priklauso nuo to, kuriuo momentu prieisi perėją. Be to, jeigu pėstieji leidžiami kartu su sukančiais automobiliais, o pėsčiųjų žalias signalas iškviečiamas mygtuku, ir pėstieji prieš pradedant sukti automobiliams nespėjo paspausti mygtuko, tai lauksi iš naujo... Žodžiu, čia daug niuansų ir nėra veinareikšmiško atsakymo.
                      kodėl neįgalu padaryti jog šviesa gali užsidegti iš karto? paspaudi, bet dega raudona, nors pagal ciklus jau galėtų degti žalia. Bet ne, reikia laukt kol iš naujo ateis šis ciklas.

                      Comment


                        Nesuprantu problemos. Ateini prie perėjos, jei važiuoja automobiliai - neini, lauki žalios. Jei automobiliai nevažiuoja - eini ir tiek, koks skirtumas ką tuo metu rodo šviesoforas.
                        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                        Comment


                          Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                          Nesuprantu problemos. Ateini prie perėjos, jei važiuoja automobiliai - neini, lauki žalios. Jei automobiliai nevažiuoja - eini ir tiek, koks skirtumas ką tuo metu rodo šviesoforas.
                          Šiaip kalba savaime aiśku apie laiką kai be eik visada važiuoja automobiliai, tas mažai čia ką išsprendei tokiu pasiūlymu, kuris netgi yra baustinas policijos.

                          Comment


                            Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                            Nesuprantu problemos. Ateini prie perėjos, jei važiuoja automobiliai - neini, lauki žalios. Jei automobiliai nevažiuoja - eini ir tiek, koks skirtumas ką tuo metu rodo šviesoforas.
                            Taip ir yra Airijoje, niekas nelaukia prie perėjos net 5 sekundžių, eini ir viskas skersai išilgai, lietus neprideda kantrybės laukti 75 sekundes.
                            AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                            Comment


                              o japonai NewYorke per raudona bega, nes ten parasyta Dont Walk

                              Comment


                                NL lyg šis klausimas sutvarkytas, kad šviesoforai yra itin adaptyvūs. Labai retai reikia ilgiau palaukti.

                                Tokie dalykai pasaulyje kaip laukimas tuščioj gatvėj prie raudonos turėtų nykti.

                                Comment


                                  Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                                  NL lyg šis klausimas sutvarkytas, kad šviesoforai yra itin adaptyvūs. Labai retai reikia ilgiau palaukti.

                                  Tokie dalykai pasaulyje kaip laukimas tuščioj gatvėj prie raudonos turėtų nykti.
                                  Bet vyksta atvirkščiai - necivilizuota rytų europa vejasi „civilizuotus“ vokiečius ir nebeeina per raudoną

                                  Comment


                                    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                    Bet vyksta atvirkščiai - necivilizuota rytų europa vejasi „civilizuotus“ vokiečius ir nebeeina per raudoną
                                    Aš jau savotiškai vertinčiau, kad tai yra bėda

                                    Žinoma, ne lakstymai prieš automobilius per raudoną, dėl ko raudonas signalas ir dega, o žmonių įpratimas laukti tuščiose perėjose prieš raudoną, nes ir policija gali nubausti.
                                    Teko skaityt apie Austriją, kur 2 nakties kultūringi austrai laukia žalios prie tuščių perėjų (perėjų ilgiai nepatikslinti, bet turbūt visų tipų).

                                    Comment


                                      Per visą Kauną vienas absurdiškiausių reguliavimų yra šioj perėjoj.
                                      https://goo.gl/maps/oeXhCNSwp3ANi4EF7
                                      Į dešinę automobiliams žalia, bet srautas labai nedidelis, o pėstieji gali rūkyti penkias minutes bandydami pereiti šią sankryžą, o tų baisių srautų vietomis kaip ir nėra. Reguliavimas atskiras kiekvienai sankryžos perėjai.

                                      Comment


                                        Labai daug nesąmonių yra su šviesoforais reguliuojamomis perėjomis Kaune. Tiek PoDV paminėtas pavyzdys, tiek Pramonės/Draugystės sankryža.

                                        Prie to pačio: neseniai sugalvojau dviračiu pravažiuoti Kęstučio g. dviračių taku, galvojau bus geriau negu maltis per Laisvės alėją ir bandyti išvengti pėsčiųjų. Apsirikau... Prie absoliučiai kiekvienos perėjos teko laukti 40-60 sekundžių. Nafik reikia pėstiesiems ir dviratininkams laukti iki minutės, kad galėtų kirsti Gedimino, Mickevičiaus ir Maironio gatves, kuriose ne tik yra minimaliai eismo (beje, važiavau rytinio piko metu), bet ir tokio automobilių eismo išvis neturėtų būti normaliame mieste. Tokiose gatvėse tiesiog būtina naikinti tranzitinį eismą šiaurės-pietų kryptimi, tiek blokuojant automobilių eismą per Laisvės alėją, tiek uždraužiant važiuoti tiesiai sankryžose su Kęstučio ir K. Donelaičio gatvėmis. L. Sapiegos ir Vasario 16-osios gatvės, nors ir ne idealūs variantai, bet tikrai yra daug jaukesnės ir saugesnės būtent dėl tokio eismo nebuvimo. Būtų galima pagalvoti ir apie Miško gatvės įtraukimą į tokią schemą, kad automobiliu važinėti Naujamiestyje tiesiog taptų našta ir laiko švaistymu palyginus su ėjimu pėsčiomis ar važiavimu dviračiu. Idealiu atveju šios trys centrą iš šiaurės į pietus kertančios gatvės tiesiog taptų tokiomis pat pėsčiųjų gatvėmis, kokia jau yra S. Daukanto g.

                                        Comment


                                          Parašė Elis Rodyti pranešimą
                                          Labai daug nesąmonių yra su šviesoforais reguliuojamomis perėjomis Kaune. Tiek PoDV paminėtas pavyzdys, tiek Pramonės/Draugystės sankryža.

                                          Prie to pačio: neseniai sugalvojau dviračiu pravažiuoti Kęstučio g. dviračių taku, galvojau bus geriau negu maltis per Laisvės alėją ir bandyti išvengti pėsčiųjų. Apsirikau... Prie absoliučiai kiekvienos perėjos teko laukti 40-60 sekundžių. Nafik reikia pėstiesiems ir dviratininkams laukti iki minutės, kad galėtų kirsti Gedimino, Mickevičiaus ir Maironio gatves, kuriose ne tik yra minimaliai eismo (beje, važiavau rytinio piko metu), bet ir tokio automobilių eismo išvis neturėtų būti normaliame mieste. Tokiose gatvėse tiesiog būtina naikinti tranzitinį eismą šiaurės-pietų kryptimi, tiek blokuojant automobilių eismą per Laisvės alėją, tiek uždraužiant važiuoti tiesiai sankryžose su Kęstučio ir K. Donelaičio gatvėmis. L. Sapiegos ir Vasario 16-osios gatvės, nors ir ne idealūs variantai, bet tikrai yra daug jaukesnės ir saugesnės būtent dėl tokio eismo nebuvimo. Būtų galima pagalvoti ir apie Miško gatvės įtraukimą į tokią schemą, kad automobiliu važinėti Naujamiestyje tiesiog taptų našta ir laiko švaistymu palyginus su ėjimu pėsčiomis ar važiavimu dviračiu. Idealiu atveju šios trys centrą iš šiaurės į pietus kertančios gatvės tiesiog taptų tokiomis pat pėsčiųjų gatvėmis, kokia jau yra S. Daukanto g.
                                          Sutinku,

                                          Naujamiesčiui irgi reiktų rimto tranzito tranzito ribojimo.
                                          Netgi dėl Laisvės al. tikrai galima pagalvoti apie auto ribojimą. Laisvės al. praranda gal trečdalį jei nei ne pusę savo patrauklumo su tom Mickevičiaus ir Maironio g. sankryžom.

                                          Aišku, reikia tvarkingų alternatyvų tranzitui tarp Vilijampolės, Žaliakalnio, Šančių ir Aleksoto. Centras turėtų būti įvažiavimui/išvažiavimui, o ne tranzitui kaip dabar. Kėdainių tiltas, Minkovskių g., šiaurėje Nuokalnės g. (netgi svajoju apie požeminį Centro aplinkkelį po Studentų g., ten kur manau turėjo atsirasti rytinis Centro aplinkkelis, pavadinimu Tvirtovės alėja, jei būtų buvus ne sovietinė urbanistinė plėtra).

                                          Matome nužudytą pietinį Senamiestį, pietinį Naujamiestį, kur mažai verslų, beveik nieko nevyksta, daugiau visokių grafičių ir šiaip apleistų mažai kam reikalingų pastatų.

                                          Šiaurinėj daly, palei Laisvės al., Vilniaus g. tikrai jaučiasi gyvumas, grynai dėl to, kad nėra tranzitinių gatvių, o sutvarkius pėstiesiems dar labiau, tai gal ir dar gyvesnė ir patrauklesnė vieta taptų.
                                          Paskutinis taisė PoDV; 2022.09.08, 13:54.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X