Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Turbūt Infrastruktūros skiltyje temų apie Kauno:
    - Parkavimą
    - Pėsčiųjų perėjas ir šaligatvius
    - Komunalinį ūkį (vandens ,šilumos tiekimą)

    Comment


      Parašė dsanto Rodyti pranešimą

      Meras uždraudė kirsti medžius.
      Tai pakeisk mano pranešime "savivaldybė" į "meras" ir klausimas lieka aktualus bei neatsakytas

      Comment


        Parašė Gator Rodyti pranešimą

        Tai pakeisk mano pranešime "savivaldybė" į "meras" ir klausimas lieka aktualus bei neatsakytas
        Nenori gadintis įvaizdžio ir nenori protestų.

        Comment


          Parašė dsanto Rodyti pranešimą

          Nenori gadintis įvaizdžio ir nenori protestų.
          Tai kur nukirsti smetonsos alėją, kur nukirsti du medžius Dujotiekio gatvėje (juos atsodinant su kaupu).
          Jis nesupranta, kad tai skirtingo lygio pasipiktinimą sukeliantys dalykai?
          Antras atvejis išvis gal pasipiktinimo nesukels jei aiškiai bus komunikuojama.
          Dabar geriau kenkti miestui ir šventaisiais medžius paskelbti?

          Ta prasme jis rimtai galvoja, kad kažkas protestuos dėl 2 medžių dujotekio gatvėje jei kertant bus iškomunikuota kam tas daroma + iškomunikuota, kad vietoj jų atsodins kelis kartus daugiau medžių?

          Comment


            Va čia 3-4 medžių neuždraudė kirsti meras:
            http://www.kaunas.lt/wp-content/uplo...sko-ziedas.pdf
            6 forto žiede darys estakadą iš Baršausko į Pramonės.

            Comment


              Parašė PoDV Rodyti pranešimą

              Piktina ir mane.

              Matijošaitis buvo gerai ir net tokie dalykai būtų netrukdę, kai reikėjo užlyginti ištisiną duobyną. Visiška gėda buvo net prieš kitas ES naujokes. Dabar jo žvaigždė, bent jau mano akyse, ima leistis. Laikai keičiasi. Požiūris į miestą taip pat. Laikas jau ne duobes lyginti, o teisingai sudėti bortelius, perėjas ir šaligatvius

              Dabar jau reikės vystyti sustainable ir ekologišką miestą. Nekasinėti taip, kad po to būtų ištisinis pėsčiųjų takų užvertimas. Nutiesti olandiško lygio dviračių takus, kuriais taip pat patogiai galėtų važiuoti žmonės paspirtukais į darbą. Siaurinti nesaugias vietas gatvėse. Įsiteigimas automobiliui irgi niekur nenuves. Šiaip manau, kad populizmas ir aklas įsiteigimas rinkėjui miestą gali ilgainiui ir pražudyti. Daugybė JAV miestų, į kuriuos lietuviai seilę varvina, yra nemažose skolose dėl visokių ten vietinių Romainių išlaikymų. Nemanau, kad ten turėtume judėti.
              žinoma, čia Kauno vandenys ir administracijos planavimo ir derinimo gaidys bet vadovas atsakingas ir už jų veiklą. Matyt tos maksimalios dvi kadencijos politikams, vadovams yra ne veltui sugalvotos. Žmogus pavargsta, nutolsta, išsisemia, aprambėja, nebemato. Kitas pavyzdys. Sutvarkė Taikos pr. Prie Fudo kur buvo betoniniai blokai sumesti, tai nutraukė juos toliau nuo kelio ir paliko aikšelėje https://www.google.lt/maps/place/Fud...4!4d24.0025829

              na tai ar negalima jų buvo išvežti susmulkinus? Na tai kokių šūdarankių darbas, kam juos palikti?

              Comment


                Parašė Trimitas Rodyti pranešimą
                Pertvarkomoje Baltų pr. - J. Grušo g. sankryžoje įrenginėjama perėja-pervaža iš dviračių tako. Nereikės daryti didelės apylankos.
                Neblogi laikikliai užlankstyti Click image for larger version

Name:	stulpai_IMG20211112093124.jpg
Views:	1092
Size:	186,5 kB
ID:	1927975

                -

                Comment


                  Parašė simsim Rodyti pranešimą

                  žinoma, čia Kauno vandenys ir administracijos planavimo ir derinimo gaidys bet vadovas atsakingas ir už jų veiklą. Matyt tos maksimalios dvi kadencijos politikams, vadovams yra ne veltui sugalvotos. Žmogus pavargsta, nutolsta, išsisemia, aprambėja, nebemato. Kitas pavyzdys. Sutvarkė Taikos pr. Prie Fudo kur buvo betoniniai blokai sumesti, tai nutraukė juos toliau nuo kelio ir paliko aikšelėje https://www.google.lt/maps/place/Fud...4!4d24.0025829

                  na tai ar negalima jų buvo išvežti susmulkinus? Na tai kokių šūdarankių darbas, kam juos palikti?
                  kauno vandenys su savo planavimu ar tiksliau jo nebuvimu yra absoliutus kauno gatvių siaubas. Iškasa, palieka 3 mėn, šuliniai sukritę ir netvarkomi. Aušros gatvėj remontavo. Lygiai du mėn duobė neužasfaltuota buvo. Ale rangovai nespėja.
                  *censored*

                  Comment


                    Parašė Gator Rodyti pranešimą
                    Va čia 3-4 medžių neuždraudė kirsti meras:
                    http://www.kaunas.lt/wp-content/uplo...sko-ziedas.pdf
                    6 forto žiede darys estakadą iš Baršausko į Pramonės.
                    Nezinau, o cia taip reikalinga ta estakada? Kur tos masinos veliau nuvaziuos, i Chemijos pr zieda ir zieda prie Hyper Maximos, kur visada kamsciai formuojas? Gal tunelis nuo Barsausko g. link Zoosodo butu reikalingesnis?

                    Comment


                      Parašė Gator Rodyti pranešimą
                      Va čia 3-4 medžių neuždraudė kirsti meras:
                      http://www.kaunas.lt/wp-content/uplo...sko-ziedas.pdf
                      6 forto žiede darys estakadą iš Baršausko į Pramonės.
                      Seniai laikas. Kartu su Baltijos pr. - Šilutės pl. sankryža Klaipėdoje čia yra ko gero pati bjauriausia Lietuvos žiedinė sankryža.

                      Trūkumai: dviračių perėjų nebuvimas. Niekur Vilniečiai iš visų pusių jau būtų apsupę sankryžą raudonais takais

                      Be estakados čia kitaip sankryžos problemos ir neišspręsi.

                      Laukčiau Muravos-Pramonės pr. sankryžos estakados (turbūt geriausias sprendimas būtų nuo autostrados į Pramonės pr. abiem pusėm su vienpuse atšaka į miesto pusę Savanorių pr.). Dėl didelio srauto susidaręs labai prastas eismo organizavimas Pramonės pr.-Partizanų g. sankryžos zonoje ir Muravos sankryžoje. Platinimas gali nepadėti.
                      Paskutinis taisė PoDV; 2021.11.12, 12:28.

                      Comment


                        Ką manote apie kažką tokio?

                        Nauda:
                        1. Nusiimtų tranzitinis transportas per gyvenamąjį rajoną
                        2. Nebereikėtų stovėti prie šviesoforų Plento / Vilniaus gatvėse
                        3. Greitesnis patekimas į aerouostą važiuojant iš Vilniaus ir kitų rajonų

                        https://www.regia.lt/map/redirect.js...e=50000&lang=0

                        Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	902
Size:	539,3 kB
ID:	1928471
                        ​​​​​​​

                        Comment


                          Parašė spekas Rodyti pranešimą
                          Ką manote apie kažką tokio?

                          Nauda:
                          1. Nusiimtų tranzitinis transportas per gyvenamąjį rajoną
                          2. Nebereikėtų stovėti prie šviesoforų Plento / Vilniaus gatvėse
                          3. Greitesnis patekimas į aerouostą važiuojant iš Vilniaus ir kitų rajonų

                          https://www.regia.lt/map/redirect.js...e=50000&lang=0

                          Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	22 Size:	539,3 kB ID:	1928471
                          Mane truputį stebina, kad Jonava nusipelnė tokio grandiozinio projekto Mūsų oro uostas irgi nėra koks nors TOP5 užimčiausias ir svarbiausias Europos oro uostas

                          Visų pirma: Karmėlavos aplinkkelis yra planuojamas. Greičiausiai pastatys Karmėlavos aplinkkelį negu kada nors net imt svarstyt tokį variantą kaip siūlote.

                          A6 kelią nesunkiai galima padaryti be šviesoforų, pvz. ties Ramučių-Margavos sankryža įgilinti kelią (arba pastatyti estakadą) taip išvengiant šviesoforų. Daugiau stabdžių ar potencialių kamščių zonų nėra Kauno ir Karmėlavos. Tiesa, reiktų susitvarkyti su pėsčiųjų/dviračių perėjimu ties Narėpų ir Biruliškių stotelėmis. Ten, sakyčiau, reiktų požeminių perėjų, nes vietos nėra daug. Požeminės perėjos, žinoma, su patogiais užvažiavimais/nusileidimais dviračiams ir neįgaliesiems.

                          Aišku, lieka A1-A6 jungtis, a.c.a. Ramučių aplinkkelis. Netgi įgyvendinę nupigintą platinimo variantą su turbožiedais (kelias platininamas tarp A1 ir Ramučių, o po to tiesiamas naujas kelias aplenkiant į Ramučius į A6), tai tik sumažins poreikį tiesti jūsų siūlomą grandiozinį projektą.

                          Comment


                            Parašė spekas Rodyti pranešimą
                            Ką manote apie kažką tokio?
                            Nauda:
                            1. Nusiimtų tranzitinis transportas per gyvenamąjį rajoną
                            2. Nebereikėtų stovėti prie šviesoforų Plento / Vilniaus gatvėse
                            3. Greitesnis patekimas į aerouostą važiuojant iš Vilniaus ir kitų rajonų
                            Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                            Mane truputį stebina, kad Jonava nusipelnė tokio grandiozinio projekto (...)
                            Aišku, lieka A1-A6 jungtis, a.c.a. Ramučių aplinkkelis. Netgi įgyvendinę nupigintą platinimo variantą su turbožiedais (kelias platininamas tarp A1 ir Ramučių, o po to tiesiamas naujas kelias aplenkiant į Ramučius į A6), tai tik sumažins poreikį tiesti jūsų siūlomą grandiozinį projektą.
                            Kažkaip ta kolegos speko vizija nesiekai Jonavos.

                            Prisiminiau, kad buvo praleistas straipsnis apie numatomą rekonstruoti Ramučių kelią tarp A1 ir A6.
                            Vienas verslininkas nepatenkintas numatoma trasa. Ta trasa tikrai nėra ideali - kažkokia kampuota. Tačiau į antraštę iškelti argumentai apie "unikalų verslą" kažkokie pernelyg emociniai

                            15min.lt 2021.10.22
                            Valdžios sprendimas dėl kelio jungties kėsinasi sužlugdyti unikalų verslą Kauno rajone
                            Įgyvendinant pirmąją jungties alternatyvą, turėtų būti nugriauti S.Žukausko g. 8 ir 10 sklypuose stovintys pastatai. Juose vykdoma gamybinė veikla, sandėliuojamos prekės.
                            Pastatus besinuomojančių įmonių atstovai tikino, tik dabar sužinoję apie tokius valdžios planus – ištiko šokas. Ir sužinoję jie apie tai atsitiktinai iš kaimynų. „Kokio velnio reikėjo Davalgonių gatvę įrenginėt su naujais šaligatviais, dviračių takais, kai šalia planuoja kitą dar gatvę tiesti? Ką darys su transformatorine prie kelio? Kaip ten žiedas įsiteks? Koks tai žadėtas aplinkkelis, jei eis kelias per gyvenvietę, dalis jo drieksis lygiagrečiai sujungiamų kelių A1 ir A6?“, – vienas per kitą klausimus kėlė susirinkę Ramučių gyventojai, svarstantys dėl tokių valdžios planų kreiptis net į teismą.

                            Problema dėl eismo intensyvumo, anot jų, net nėra susijusi su LEZ teritorijoje veikiančiomis įmonėmis, labiau triukšmą ir užterštumą kelia sunkvežimiai, vežiojantys žvyrą iš karjerų į įvairius statybinius objektus. Vienas iš Ramučių gyventojų tikino prieš pusmetį dalyvavęs susirinkime, kurio metu valdžiai neva buvo užduota apie 20 klausimų, susijusių su problemomis Ramučiuose. Dokumentai su planuojamos jungties koncepcija tuo metu dar nebuvo paskelbti, liepta laukti viešo pristatymo. Tiesa, jau tuomet užsiminta, kad linkstama pasirinkti pirmąją alternatyvą.
                            (...)
                            „Kodėl nesirenka antros alternatyvos? Ten juk jungtis eitų per žemės ūkio paskirties sklypus, kur net nevykdoma ūkinė veikla – beveik vien dirvonuojama žemė. Šienaujama tik tam, kad baudų negautų dėl neprižiūrimos teritorijos. Žmonės, manau, tik laukia, kad iš jų pirktų tą žemę, nes nieko nevykdo. Ten tiesiant kelią interesai niekam nebūtų užgauti“, – stebėjosi „Bilijardų“ vadovas.

                            http://www.15min.lt/verslas/naujiena...-663-1585274#_

                            Comment


                              Parašė Romas Rodyti pranešimą

                              Kažkaip ta kolegos speko vizija nesiekai Jonavos.
                              Suprantu, kad nesiekia Jonavos r. ribose net už sveiko proto ribų kažkokių 2x2 lygio alternatyvų nepritiesi. Esmė, kad didelė dalis srauto ten pagrinde į Jonavą. Didžiausios apimties bendras Ramučių ir Karmėlavos aplinkkelis, kai mažesnės apimties projektai galėtų pasiekti panašų gerą rezultatą. Užtektų aplenkti Ramučius nuo Petrašiūnų ir Karmėlavą, nukreipiant A6 į aplinkkelį.

                              Comment


                                Nejau ten tikrai taip blogai, kad reikia estakados? Mano manymu, tokie statiniai darko miestą.

                                "Apkrautame Kauno žiede planuojama statyti viaduką"
                                https://kaunas.kasvyksta.lt/2021/11/...atyti-viaduka/

                                Click image for larger version  Name:	est.png Views:	0 Size:	2,65 MB ID:	1928848
                                Miestai ir architektūra - http://www.miestai.net

                                Comment


                                  Parašė 99 Rodyti pranešimą
                                  Nejau ten tikrai taip blogai, kad reikia estakados? Mano manymu, tokie statiniai darko miestą.

                                  "Apkrautame Kauno žiede planuojama statyti viaduką"
                                  https://kaunas.kasvyksta.lt/2021/11/...atyti-viaduka/

                                  Click image for larger version Name:	est.png Views:	0 Size:	2,65 MB ID:	1928848
                                  Žiedas tai tikrai apkrautas. Labai sunku išsukti, ištisinis srautas. Eismo organizavimas prastas. Klausimas kiek pagerinimas dažais išspręs problemų.

                                  Nelabai įsivaizduoju kaip tą žiedą rekonstruot, pvz. į šviesoforą, kai iš žiedo 6 išvažiavimai. Nebent dvi keturšalės šviesoforinės sankryžos (?).

                                  Estakadai (arba tuneliui) šiaip pritariu manau žiedo problema susitvarkytų ilgam. Kaip suprantu, viską kemša Pramonės-Baršausko srautas.

                                  Comment


                                    Parašė 99 Rodyti pranešimą
                                    Nejau ten tikrai taip blogai, kad reikia estakados? Mano manymu, tokie statiniai darko miestą.

                                    "Apkrautame Kauno žiede planuojama statyti viaduką"
                                    https://kaunas.kasvyksta.lt/2021/11/...atyti-viaduka/

                                    Click image for larger version Name:	est.png Views:	0 Size:	2,65 MB ID:	1928848
                                    Nesutikčiau, bent man asmeniškai kaip tik suteikia miesto jausmą sudėtingesni automobilių infrastruktūros objektai. Kas liečia kamščius, tai taip, labai dideli čia būna.

                                    Comment


                                      Pėstieji einantys nuo VI forto bus visiškai nematomi atvažiuojantiems Pramonės g. į žiedą.

                                      Click image for larger version

Name:	Ekrano nuotrauka 2021-11-15 224206.jpg
Views:	544
Size:	119,3 kB
ID:	1928945

                                      Comment


                                        Parašė 99 Rodyti pranešimą
                                        Nejau ten tikrai taip blogai, kad reikia estakados? Mano manymu, tokie statiniai darko miestą.

                                        "Apkrautame Kauno žiede planuojama statyti viaduką"
                                        https://kaunas.kasvyksta.lt/2021/11/...atyti-viaduka/

                                        Click image for larger version Name:	est.png Views:	0 Size:	2,65 MB ID:	1928848
                                        Užpraeitą penktadienį teko nemažai po Kauną važinėti, tai realiai didesnių kamščių niekur nebuvo, bet būtent prie šito žiedo teko nemažai pastovėti, kamštis buvo tiek nuo Pramonės g., tiek Baršausko. Gal atsitiktinumas, kauniečiai geriau pasakys.
                                        Flickr

                                        Comment


                                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                          Užpraeitą penktadienį teko nemažai po Kauną važinėti, tai realiai didesnių kamščių niekur nebuvo, bet būtent prie šito žiedo teko nemažai pastovėti, kamštis buvo tiek nuo Pramonės g., tiek Baršausko. Gal atsitiktinumas, kauniečiai geriau pasakys.
                                          Iš Pramonės pr. ten jau nuo kokios 16 val. darosi tragedija. Kemšasi nuo Chemijos g. žiedo. 16 - 18 val. visada vengiu šios krypties.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X