Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
    Važiavau pakankamai vėlokai Savanorių pr., nuo Muravos iki K.Petrausko. Tai startavus pirmam nuo žalio prie Muravos sustoti teko gal 5 kartus, susidarė įspūdis, kad ant 80 būčiau prašokęs pro keletą mirksinčių žalių. Net prie Mituvos užsidegus žaliam, prie HyperMaximos teko vėl stot. Negi tokioje centrinėje gatvėje negalima sureguliuot normaliai šviesoforų, net prie sovietų ten buvo žalia banga ir veikė gana gerai.
    o gali žalia banga veikti į abi gatvės puses? gal tuo metu veikė į Muravos puse?

    Comment


      Šaligatvio (galbūt pėsčiųjų ir dviračių tako) įrengimo darbai Raudondvario pl.
      Click image for larger version

Name:	raudondvario1.jpg
Views:	2005
Size:	472,9 kB
ID:	1813325

      Foto ties pėsčiųjų ir dviračių šviesoforu (vieninteliu tokiu Raudondvario pl.) ties Antagynės gatve.
      Click image for larger version

Name:	raudondvario2.jpg
Views:	1473
Size:	39,8 kB
ID:	1813323

      Statyba ties šviesoforu persikelia į kitą pusę. Foto ties Ramybės g. ir Viada degalinės.
      Click image for larger version

Name:	raudondvario3.jpg
Views:	1459
Size:	45,6 kB
ID:	1813324

      Sunku pasakyti ar tiesiamas bendras pėsčiųjų ir dviračių takas, ar paprastas šaligatvis trūkstamose atkarpose. Kadangi atvažiavau nuo Nevėžio ir Nemuno santakos, tai negaliu pasakyt ar darbai vyksta iki Kauno ribos ar tik nuo įvažos link Nevėžio santakos. Aišku, vietomis esamas šaligatvis dviračių eismui per siauras bei palyginti neblogai pasitarnauja kelkraštis, kurio ženklinimas labai panašus į dabartinį dviračių juostų žymėjimo standartą. Naujas šaligatvis (ar bendras pėsčiųjų ir dviračių takas(?)) galėtų nukreiptų dviratininkus nuo per siauro šaligatvio Nemuno šlaito pusėje.

      Didžiausias trūkumas kol kas atrodo yra tas, kad naujai tiesiamas takas Centro pusėje atsiremia į siaurą šaligatvį ties Maxima XX (Raudondvario pl. 284A). Neaišku ar jis bus tvarkomas. Už Maximos vėl panašaus pločio asfalto dangos šaligatvis, kuris prieš porą metų buvo tvarkytas. Šaligatvis kitoje gatvės pusėje tarp pėsčiųjų/dviračių šviesoforo ir Lampėdžių pliažo sankryžos taip pat buvo tvarkytas panašiu metu.

      Click image for larger version

Name:	raudondvario_zem.jpg
Views:	1488
Size:	275,8 kB
ID:	1813326

      Papaišiau situacijos schemą, kuriame plati linija yra apie 2-2,5 m pločio šaligatvis, o siaura linija pažymėti siauresni kaip 2 m pločio šaligatviai. Geltona spalva yra statomas takas, o žalia linija yra esami takai (beje, geros būklės).

      Comment


        Parašė simsim Rodyti pranešimą

        galymybes turi, bet matyt nelabai stengiasi. Čia daugiau:

        Spūstims Kauno gatvėse valdyti – nauja išmanioji eismo valdymo sistema

        https://kaunas.kasvyksta.lt/2019/03/...ldymo-sistema/

        Tai matyt dar jie ten treniruojasi

        As much power as necessary, as much freedom as possible

        Comment


          Kadangi paskutiniu metu labai daug laiko praleidžiu Kaune, tai turiu keletą klausimų specifiškai dėl gatvių.

          1. Ar gali kas paaiškinti, kodėl ne per seniausiai rekonstruotame Ateities plente rekonstrukcijos metu neįrengti jokie šaligatviai, nekalbant apie dviračių takus? Čia juk kaip ir vienas svarbesnių gatvių tvarkymo projektų Kaune per paskutinius kelis metus. Kaip taip galima? Ar forumo Kauniečiams tai atrodo normalu ir viskas ok?

          2. Ar yra kokia specifinė priežastis, dėl kurios labai daugelyje Kauno gatvių, įskaitant pagrindines, nusitrynęs horizontalus ženklinimas ir neaišku, kaip reikia važiuoti? Tai irgi skaitosi norma Kaune ar čia tiesiog šiais metais kažkas pastrigo? Ar yra planų visa tai sutvarkyti visame mieste?

          3. Kodėl Kaune tiek daug nereguliuojamų perėjų per ištisas 4 juostas be greičio kalnelių? Žiauriai pavojingi sprendimai, kas turbūt paaiškina ir kas kelias savaites Kaune perėjose žūstančius žmones. Ar yra planų tokias perėjas naikinti ar kažkaip tvarkyti?

          4. Ar yra planų daryti kažkokį visuotinį ar šiaip didesnio masto gatvių tvarkymą, nes dabar nepažįstant kiekvienos konkrečios gatvės galima mašinos pakabą sukalti labai greitai dėl pusmetrį į asfaltą susmegusių šulinių dangčių ir šiaip duobių.

          P.S. labai atsirašau, jeigu šitie klausimai ką nors įžeidė arba jeigu kam pasirodė, kad tyčiuojuosi ir niekinu Kauną. Klausiu visiškai rimtai ir atsakymų norėčiau rimtų.
          Paskutinis taisė John; 2020.07.13, 17:38.

          Comment


            Parašė John Rodyti pranešimą
            Kadangi paskutiniu metu labai daug laiko praleidžiu Kaune, tai turiu keletą klausimų specifiškai dėl gatvių.

            1. Ar gali kas paaiškinti, kodėl ne per seniausiai rekonstruotame Ateities plente rekonstrukcijos metu neįrengti jokie šaligatviai, nekalbant apie dviračių takus? Čia juk kaip ir vienas svarbesnių gatvių tvarkymo projektų Kaune per paskutinius kelis metus. Kaip taip galima? Ar forumo Kauniečiams tai atrodo normalu ir viskas ok?

            2. Ar yra kokia specifinė priežastis, dėl kurios labai daugelyje Kauno gatvių, įskaitant pagrindines, nusitrynęs horizontalus ženklinimas ir neaišku, kaip reikia važiuoti? Tai irgi skaitosi norma Kaune ar čia tiesiog šiais metais kažkas pastrigo? Ar yra planų visa tai sutvarkyti visame mieste?

            3. Kodėl Kaune tiek daug nereguliuojamų perėjų per ištisas 4 juostas be greičio kalnelių? Žiauriai pavojingi sprendimai, kas turbūt paaiškina ir kas kelias savaites Kaune perėjose žūstančius žmones. Ar yra planų tokias perėjas naikinti ar kažkaip tvarkyti?

            4. Ar yra planų daryti kažkokį visuotinį ar šiaip didesnio masto gatvių tvarkymą, nes dabar nepažįstant kiekvienos konkrečios gatvės galima mašinos pakabą sukalti labai greitai dėl pusmetrį į asfaltą susmegusių šulinių dangčių ir šiaip duobių.

            P.S. labai atsirašau, jeigu šitie klausimai ką nors įžeidė arba jeigu kam pasirodė, kad tyčiuojuosi ir niekinu Kauną. Klausiu visiškai rimtai ir atsakymų norėčiau rimtų.
            Yra ir gerų pavyzdžių, pvz. mažo intensyvumo šalutinė, kur beveik nėra eismo, Brastos g. sutvarkyta idealiai.

            Click image for larger version  Name:	IMG_20200713_174721.jpg Views:	0 Size:	263,5 kB ID:	1814780
            Flickr

            Comment


              Yra gal vienas kitas geras pavyzdys, bet važinėjant po miestą skersai ir išilgai visuma atrodo klaikiai.

              Comment


                Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                Yra ir gerų pavyzdžių, pvz. mažo intensyvumo šalutinė, kur beveik nėra eismo, Brastos g. sutvarkyta idealiai.

                Click image for larger version Name:	IMG_20200713_174721.jpg Views:	0 Size:	263,5 kB ID:	1814780
                Tik nuotrauką A1 magistralės įkėlei.

                Comment


                  Parašė John Rodyti pranešimą
                  Kadangi paskutiniu metu labai daug laiko praleidžiu Kaune, tai turiu keletą klausimų specifiškai dėl gatvių.

                  1. Ar gali kas paaiškinti, kodėl ne per seniausiai rekonstruotame Ateities plente rekonstrukcijos metu neįrengti jokie šaligatviai, nekalbant apie dviračių takus? Čia juk kaip ir vienas svarbesnių gatvių tvarkymo projektų Kaune per paskutinius kelis metus. Kaip taip galima? Ar forumo Kauniečiams tai atrodo normalu ir viskas ok?
                  Tarp Chemijos g. ir Biruliškių g. šaligatviai yra įrengti. Tiesa, atsirado trumpos dviračių takų atkarpos ties buv. Amalių ir Palemono g. pervažomis, tai norėtųsi naujo atskiro dviračių tako ties Ateities pl., kuris sujungtų šias atkarpas.

                  Dėl likusios Ateities pl. atkarpos, tai taip, šaligatvių nėra. Kas įdomiausia, kad Taikos pr. naujai perasfaltuoti šaligatviai atsiremia į Ateities pl. kaip akligatviai (deadend'ai). Vienas iš jų yra 3 m pločio pėsčiųjų ir dviračių takas. Būtų logiška jei šaligatvius pratęstų palei Ateities pl.

                  2. Ar yra kokia specifinė priežastis, dėl kurios labai daugelyje Kauno gatvių, įskaitant pagrindines, nusitrynęs horizontalus ženklinimas ir neaišku, kaip reikia važiuoti? Tai irgi skaitosi norma Kaune ar čia tiesiog šiais metais kažkas pastrigo? Ar yra planų visa tai sutvarkyti visame mieste?
                  Šoninėse gatvelėse, vietoje to, kad aklai žymėti ašines linijas, kuriomis niekas nesivadovauja ir apsunkina pvz. teisių laikymą, galėtų tvarkingai pažymėti parkavimosi juostas.

                  Gera pradžia - Radastų g. Kaune.


                  3. Kodėl Kaune tiek daug nereguliuojamų perėjų per ištisas 4 juostas be greičio kalnelių? Žiauriai pavojingi sprendimai, kas turbūt paaiškina ir kas kelias savaites Kaune perėjose žūstančius žmones. Ar yra planų tokias perėjas naikinti ar kažkaip tvarkyti?
                  Sutinku, kad nesaugūs sprendiniai. Jei įgundi judėti per mašinas kaip kokioj Indijoje, tai nebaisu Tik reikia labai žiūrėt.

                  4. Ar yra planų daryti kažkokį visuotinį ar šiaip didesnio masto gatvių tvarkymą, nes dabar nepažįstant kiekvienos konkrečios gatvės galima mašinos pakabą sukalti labai greitai dėl pusmetrį į asfaltą susmegusių šulinių dangčių ir šiaip duobių.
                  Nu, jau ir taip daug sutvarkė Tiesa, šulinius galėtų prižiūrėti operatyviau, gal kas metus, o ne kas n metų.

                  P.S. labai atsirašau, jeigu šitie klausimai ką nors įžeidė arba jeigu kam pasirodė, kad tyčiuojuosi ir niekinu Kauną. Klausiu visiškai rimtai ir atsakymų norėčiau rimtų.
                  P.S. mane labiausiai žeidžia kauniečiai, kurie įsižeidžia
                  Paskutinis taisė PoDV; 2020.07.13, 20:04.

                  Comment


                    Parašė John Rodyti pranešimą
                    Yra gal vienas kitas geras pavyzdys, bet važinėjant po miestą skersai ir išilgai visuma atrodo klaikiai.
                    Kalbant apie šulinius, Vilniuje tas pats.
                    Kaunas yra Kaunas

                    Comment


                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                      Yra ir gerų pavyzdžių, pvz. mažo intensyvumo šalutinė, kur beveik nėra eismo, Brastos g. sutvarkyta idealiai.

                      Click image for larger version Name:	IMG_20200713_174721.jpg Views:	0 Size:	263,5 kB ID:	1814780
                      Biski nesupratau ar cia sarkazmas ar kas? Cia skaitosi geras pavyzdys? Galim pradeti vardinti akivaizdzias problemas:

                      1. Dviraciu takai turi buti tiesiami arciau gatves - dviraciu takas, tada saligatvis;
                      2. Dviraciu takas neatitinka plocio reikalavimu (taip atrodo is nuotraukos)
                      3. Mazo intensyvumo gatve 4 juostu plocio?? Matosi kad dar juostu plotis gana nemazas >3.75m
                      4. Gatves sviestuvai uzima puse saligatvio plocio;
                      5. Kur gatves drenazas?
                      6. Matosi tie nesimetriski geltoni pereju skydai toli toli - motina rusyja;


                      Gal dar kazka praleidau?

                      Comment


                        Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą

                        Biski nesupratau ar cia sarkazmas ar kas? Cia skaitosi geras pavyzdys? Galim pradeti vardinti akivaizdzias problemas:

                        1. Dviraciu takai turi buti tiesiami arciau gatves - dviraciu takas, tada saligatvis;
                        2. Dviraciu takas neatitinka plocio reikalavimu (taip atrodo is nuotraukos)
                        3. Mazo intensyvumo gatve 4 juostu plocio?? Matosi kad dar juostu plotis gana nemazas >3.75m
                        4. Gatves sviestuvai uzima puse saligatvio plocio;
                        5. Kur gatves drenazas?
                        6. Matosi tie nesimetriski geltoni pereju skydai toli toli - motina rusyja;
                        2. Važiavau. Dviračių tako plotis yra 2,5 m
                        3., 4. Sutinku.

                        Comment


                          Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
                          3. Mazo intensyvumo gatve 4 juostu plocio?? Matosi kad dar juostu plotis gana nemazas >3.75m
                          Statybininkai pirmą juostą nustato mašinomis tad realus eismas vyksta tik viena.

                          Kai pastatys tiltą prie buvusio Combo (turbūt niekada), tada tos dvi juostos atrodys normaliai.

                          Comment


                            Parašė John Rodyti pranešimą
                            Yra gal vienas kitas geras pavyzdys, bet važinėjant po miestą skersai ir išilgai visuma atrodo klaikiai.
                            Matyt Brastos gatve važiuot neteko, nes kitaip būtų iškeikti visi prisidėję prie jos nesusiaurinimo
                            As much power as necessary, as much freedom as possible

                            Comment


                              Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą

                              Matyt Brastos gatve važiuot neteko, nes kitaip būtų iškeikti visi prisidėję prie jos nesusiaurinimo
                              Kauno gatvių platumas ir tiesiog makabriškas aplinkos nepritaikymas neįgaliesiems, pėstiesiems, dviračiams, vežimėliams etc. yra atskira tema, kuri matyt nelabai čia tinka. Bet jo, reikalų Kaune yra toje srityje, ir, deja, gerokai daugiau, nei galėjau kada nors įsivaizduoti.

                              Comment


                                Parašė Vaidosius Rodyti pranešimą

                                Kalbant apie šulinius, Vilniuje tas pats.
                                Situacija su šuliniais Vilniuje yra labai bloga ir aš keikiu Šimašių ir VMS už tokį klaikų aplaidumą. Bet Kaune tie dalykai yra visiškai kitoje dimensijoje. Negaliu su niekuo lyginti, nes jeigu palyginčiau su Kišiniovu, moldovanai tikriausiai visia pagrįstai įsižeistų. Man tik keista, kad žmonės Kaune sako, kad neva Kaune buvo kažkas tvarkoma ir kad anksčiau "buvo blogiau". Tiesiog smalsu įsivaizduoti, kaip tai turėjo atrodyti realybėje, nes blogiau, nei yra dabar, net teoriškai nelabai gali būti.

                                Comment


                                  Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
                                  Biski nesupratau ar cia sarkazmas ar kas? Cia skaitosi geras pavyzdys? Galim pradeti vardinti akivaizdzias problemas:
                                  Beabejo sarkazmas, gal kas galėtų paaiškinti, kodėl, kad ir su trūkumais, taip gatvė sutvarkyta ir dar tokio pločio, su atnaujintais apšvietimo stulpais net dviračių tako, realiai šita gatvė tik įvažiavimas į vieną daugiabučių kvartalą ir dar vieną kitą įmonėlę, jokio tranzito čia nėra, o atrodo geriau nei koks Savanorių prospektas.
                                  Flickr

                                  Comment


                                    Parašė John Rodyti pranešimą

                                    Situacija su šuliniais Vilniuje yra labai bloga ir aš keikiu Šimašių ir VMS už tokį klaikų aplaidumą. Bet Kaune tie dalykai yra visiškai kitoje dimensijoje. Negaliu su niekuo lyginti, nes jeigu palyginčiau su Kišiniovu, moldovanai tikriausiai visia pagrįstai įsižeistų. Man tik keista, kad žmonės Kaune sako, kad neva Kaune buvo kažkas tvarkoma ir kad anksčiau "buvo blogiau". Tiesiog smalsu įsivaizduoti, kaip tai turėjo atrodyti realybėje, nes blogiau, nei yra dabar, net teoriškai nelabai gali būti.
                                    Kaune sustojus praleisti žmogaus (kuris išsigandęs stovėjo gal kokie 5 metrai nuo perėjos), dar kelias sekundes nėjo ir po to nors ir šlubuodamas bėgo per perėją, toks vaizdas, kaip žmogus pirmą kartą gyvenime būtų buvęs praleistas per perėją.
                                    Realiai šita viena foto parodo visą Kauno valdžios požiūrį į eismo saugumą ir kokybę.

                                    Click image for larger version  Name:	Untitled22.png Views:	1 Size:	278,7 kB ID:	1814877
                                    Flickr

                                    Comment


                                      Parašė John Rodyti pranešimą
                                      Man tik keista, kad žmonės Kaune sako, kad neva Kaune buvo kažkas tvarkoma ir kad anksčiau "buvo blogiau". Tiesiog smalsu įsivaizduoti, kaip tai turėjo atrodyti realybėje, nes blogiau, nei yra dabar, net teoriškai nelabai gali būti.
                                      Visos gatvės buvo provėžotos su duobėmis šalutinėse gatvėse. Ženklinimas dažniausiai nusitrynęs. Visi šaligatviai susidėvėję, niekur nenuleisti borteliai. Užkonservuota 1980-ųjų Sovietų Sąjunga gryniausiame savo pavidale + visa tai susidevėję. Gali ir būti ir tiek blogai Kauniečių pyktis ant Vilniaus, kad pasiėmė jų visų šlovę nėra visiškai be pagrindo ir kažkokios deliuzijos

                                      Dabar situacija geresnė, keletu balų pakilo virš vieneto Teigiamo pažymio dar nerašyčiau, nes dalykai galėtų būti tvarkomi geriau nei dabar.
                                      Paskutinis taisė PoDV; 2020.07.14, 01:39.

                                      Comment


                                        palei Nemuną





                                        Русский военный корабль, иди нахуй!

                                        Comment


                                          Kodėl Kaune, ypač ne centre, viską tvarko lėtai ir/arba nekokybiškai, sovietiškai? Tikriausiai todėl, kad vsus konkursus laimėjo Autokausta ir Kauno tiltai ir nėra kam dirbt. O kodėl laimėjo? Tikriausiai pasiūlė pigiausia pigiausiai.
                                          ПТН ПНХ
                                          «Русский военный корабль, иди нахуй!»

                                          Comment

                                          Working...
                                          X