Parašė Kirstukas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
O kam? Paskui dar sugalvos sustabdyti ar pan. Viskas greičiau vyksta kai visuomenė nieko nežino. Kai mieste tvarkosi cariukas visuomenė neegzistuoja. Bus taip kaip sugalvojo ir turės visiems patikti.Parašė Vilius Rodyti pranešimąBakenonai, o galima pradeti darbus nesupazindinus su projektu visuomenes?
- 10 patinka
Comment
-
Taikliai
Apskritai Kaunas darosi kaip Vilnius, kamščiai, kamščiai kamščiai... ką norėti, visi rinkėjai kaip užzombinti - visi verslyyyynyyykai
Paskutinis taisė zydrunasss; 2023.05.22, 13:16.
Comment
-
ka siulot? Kokie galimi sprendiniai kamsciu mazinimui?Parašė zydrunasss Rodyti pranešimąTaikliai
Apskritai Kaunas darosi kaip Vilnius, kamščiai, kamščiai kamščiai... ką norėti, visi rinkėjai kaip užzombinti - visi verslyyyynyyykai
Comment
-
"Morkos ir lazdos" metodas. Morka - suteikti žmonėms patogias alternatyvas mašinoms. Lazda - mažinti patogumą keliaujantiems į miesto centrą mašinoms.Parašė bakenonas Rodyti pranešimą
ka siulot? Kokie galimi sprendiniai kamsciu mazinimui?
Keletas iš mano anksčiau sukurtų temų, kurios iš dalies padėtų mašinų eismo mažinimui mieste:- Tramvajus Kaune
- Nemuno vagos bei infrastruktūros transformavimas centrinėje miesto dalyje
- Miesto centro įvažiavimo mokestis bei idealus dizainas
- Rail Baltica atšaką į Kauno oro uostą
- Taip pat - panašios VT diskusijos bei labai neblogos idėjos kitų forumiečių
- Svarbiausia - pastatų statybų leidimų išdavimai, gatvių bei infrastruktūros tiesimai, viešojo transporto gerinimas - privalo būti human-centered design ir end-to-end customer experience / customer journey driven. Paskaitykite tramvajaus temoje pavyzdžių tam (mokyklinukas važiuojantis iš Šilainių į mokyklą centre ar turistas nusileidęs oro uoste ir ieškantis patogiausios kelionės į miesto centrą). Dar idėjų/ pamąstymų:
- Pvz. #1 ką tik išduotas leidimas prekybos centrui šalia Lampėdžių. Dizainas su vienintele "customer journey" galvoje - privažiavimas su mašina. Tokie nesusipratimai neturėtų būtų patvirtinti savivaldybės.
- Pvz. #2 sukurti dizaino gaires naujai infrastruktūrai, kaip kad Oslas padarė savo dviračių takams. Kiekvienas projektas privalo to standarto laikytis. Tarkim kad ir toks paprasčiausias sprendimas kaip kad gatvė, kertanti dviračių taką privalo pakilti iki dviračio lygio (ir sulėtinti greitį), o ne atvirkščiai.
Ar būtų savivaldybė suinteresuota turėti diskusijas su dalimi forumiečiu gyvai apie miesto gerinimo idėjas?
Ką manote apie aktyvių piliečių subūrimą - brandesnių idėjų suformavimui bei aktyvesnei komunikacijai?
P.S. koks likimas pėsčiųjų tilto iš Nemuno salos į Aleksoto pusę?
- 9 patinka
Comment
-
Labai paprastai, naujos statybos tik, kur yra dideli laisvi plotai, o ne tankinti pastatą prie pastato. pvz, žaliakalnyje nebuvo kamščių, (tik išskirtinai rugsėjo mėnesiais), tačiau verslas nusiperka gyvenamąjį namą, o vietoj jo - stato kotedžus. Gyvename kapitalizmo laikotarpyje, kur žūt būt, reikia pinigų, o paskui miestiečiai guodžiasi, kodėl tiek kamščiųParašė bakenonas Rodyti pranešimą
ka siulot? Kokie galimi sprendiniai kamsciu mazinimui?
Comment
-
Kauno tankumas yra smarkiai per mažas ir būtuna jį kelti. Automobilizmą skatina ne tankumas mieste, o plėtimasis į "laisvus plotus".Parašė zydrunasss Rodyti pranešimą
Labai paprastai, naujos statybos tik, kur yra dideli laisvi plotai, o ne tankinti pastatą prie pastato. pvz, žaliakalnyje nebuvo kamščių, (tik išskirtinai rugsėjo mėnesiais), tačiau verslas nusiperka gyvenamąjį namą, o vietoj jo - stato kotedžus. Gyvename kapitalizmo laikotarpyje, kur žūt būt, reikia pinigų, o paskui miestiečiai guodžiasi, kodėl tiek kamščių
Paskutinis taisė Gator; 2023.05.24, 10:50.
- 9 patinka
Comment
-
Ar skaičiavote kiek per keletą pastarųjų metų Žaliakalnyje padaugėjo kotedžų? Manau neskaičiavot, o kam!?Parašė Gator Rodyti pranešimą
Kauno tankumas yra smarkiai per mažas ir būtuna jį kelti. Automobilizmą skatina ne tankumas mieste, o plėtimasis į "laisvus plotus".
Svarbu skamba Jūsų sakiniai... Ar yra skirtumas kur vietoj gyvenamo namo, kur gyvendavo kokios trys šeimos, ir kotedžas kur butų skaičius prasideda nuo 12... Vien studentų g. pasižiūrėkite kiek pastatė kotedžų ir dar planuoja statyti... Aha žmonės gi ten juose negyvena, neturi automobilių nevažinėja į darbą ir pnš...
Paskutinis taisė zydrunasss; 2023.05.24, 11:03.
- 1 patinka
Comment
-
O kur as sakiau, kad žaliakalnyje nepadidėjo tankumas?Parašė zydrunasss Rodyti pranešimą
Ar skaičiavote kiek per keletą pastarųjų metų Žaliakalnyje padaugėjo kotedžų? Manau neskaičiavot, o kam!?
Svarbu skamba Jūsų sakiniai... Ar yra skirtumas kur vietoj gyvenamo namo, kur gyvendavo kokios trys šeimos, ir kotedžas kur butų skaičius prasideda nuo 12... Vien studentų g. pasižiūrėkite kiek pastatė kotedžų ir dar planuoja statyti... Aha žmonės gi ten juose negyvena, neturi automobilių nevažinėja į darbą ir pnš... 
Aš sakiau, kad jis yra per mažas, o ne, kad nepadidėjo.
- 3 patinka
Comment
-
Tai pristačius kodedžų, tikrai tikrai sumažės automobilių?Parašė Gator Rodyti pranešimą
O kur as sakiau, kad žaliakalnyje nepadidėjo tankumas?
Aš sakiau, kad jis yra per mažas, o ne, kad nepadidėjo.-
- 3 patinka
Comment
-
Man tik šeip įdomu, gal kas skaičiavote ir ar turite duomenų, koks procentas žmonių yra atsisakę savų automobilių, ir peršokę ant viešojo transporto? Kokia tendencija?Parašė Tomas Rodyti pranešimąAutomobilių nesumažės, bet bus daugiau galimybių rinktis kitas transporto priemones.
- 1 patinka
Comment
-
Oh, tos galimybės...Parašė Tomas Rodyti pranešimąNe vienus metus pats gyvenau Žaliakalnyje - turiu praktikos.
Esmė yra ne kažko atsisakyme, o galimybėje rinktis.
Comment
-
Apgyvendinus x žmonių žaliakalnyje bus mažiau automobilių nei tuos pačius x apgyvendinus "laisvuose plotuose".Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Tai pristačius kodedžų, tikrai tikrai sumažės automobilių?
Negi urbanistikos forume reikia aiškinti, kad automobilizmą skatina plėtimasis į "laisvus plotus"?
- 8 patinka
Comment
-
Papildyčiau, kad nebus tų automobilių mažiau, bet bus mažiau vykdoma kelionių su jais. Yra bent teorinės galimybės sutvarkyti viešąjį transportą, nes visai realu padaryti kas 5 minutes važiuojantį VT Žaliakalnyje ir visiškai nerealu kokiuose kaimuose kaip Giraitė, Noreikiškės ar kitam lauke. Tiesiog reiktų ilgalaikės strategijos ir iškart duoti žmonėm suprasti, kad po "n" metų į miestą su savo personaliniu automobiliu neatvažiuosi, bet iš miesto pusės bus garantuotas viešasis transportas (turėtų būti apibrėžta SLA viešajam transportui). Tai skatintų nestatyti plynuose laukuose trobų, o tankinti miestą, nes dabar tai sudaroma iliuzija ir lūkestis, kad visada visur galėsi atvažiuoti su savo gelda, tai nėra prasmės spraustis su varguoliais daugiabučiuose.Parašė Gator Rodyti pranešimą
Apgyvendinus x žmonių žaliakalnyje bus mažiau automobilių nei tuos pačius x apgyvendinus "laisvuose plotuose".
Negi urbanistikos forume reikia aiškinti, kad automobilizmą skatina plėtimasis į "laisvus plotus"?
Šalies valdžia irgi galėtų prisidėti su mokesčiais taršiam transportui, o lėšas iš tų mokesčių nukreipiant VT plėtrai.
- 12 patinka
Comment

Comment