Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Kirstukas Rodyti pranešimą
    Neturėtų projekto viešinti prieš prasidedant darbams?
    O kada bus viešinamas?

    Comment


      Parašė zydrunasss Rodyti pranešimą

      O kada bus viešinamas?
      Greitai

      Comment


        Bakenonai, o galima pradeti darbus nesupazindinus su projektu visuomenes?
        I love INNUENDO!

        Comment


          Parašė Vilius Rodyti pranešimą
          Bakenonai, o galima pradeti darbus nesupazindinus su projektu visuomenes?
          O kam? Paskui dar sugalvos sustabdyti ar pan. Viskas greičiau vyksta kai visuomenė nieko nežino. Kai mieste tvarkosi cariukas visuomenė neegzistuoja. Bus taip kaip sugalvojo ir turės visiems patikti.

          Comment


            Taikliai Apskritai Kaunas darosi kaip Vilnius, kamščiai, kamščiai kamščiai... ką norėti, visi rinkėjai kaip užzombinti - visi verslyyyynyyykai
            Paskutinis taisė zydrunasss; 2023.05.22, 12:16.

            Comment


              Parašė zydrunasss Rodyti pranešimą
              Taikliai Apskritai Kaunas darosi kaip Vilnius, kamščiai, kamščiai kamščiai... ką norėti, visi rinkėjai kaip užzombinti - visi verslyyyynyyykai
              ka siulot? Kokie galimi sprendiniai kamsciu mazinimui?

              Comment


                Parašė bakenonas Rodyti pranešimą

                ka siulot? Kokie galimi sprendiniai kamsciu mazinimui?
                "Morkos ir lazdos" metodas. Morka - suteikti žmonėms patogias alternatyvas mašinoms. Lazda - mažinti patogumą keliaujantiems į miesto centrą mašinoms.

                Keletas iš mano anksčiau sukurtų temų, kurios iš dalies padėtų mašinų eismo mažinimui mieste:
                1. Tramvajus Kaune
                2. Nemuno vagos bei infrastruktūros transformavimas centrinėje miesto dalyje
                3. Miesto centro įvažiavimo mokestis bei idealus dizainas
                4. Rail Baltica atšaką į Kauno oro uostą
                5. Taip pat - panašios VT diskusijos bei labai neblogos idėjos kitų forumiečių
                6. Svarbiausia - pastatų statybų leidimų išdavimai, gatvių bei infrastruktūros tiesimai, viešojo transporto gerinimas - privalo būti human-centered design ir end-to-end customer experience / customer journey driven. Paskaitykite tramvajaus temoje pavyzdžių tam (mokyklinukas važiuojantis iš Šilainių į mokyklą centre ar turistas nusileidęs oro uoste ir ieškantis patogiausios kelionės į miesto centrą). Dar idėjų/ pamąstymų:
                  1. Pvz. #1 ką tik išduotas leidimas prekybos centrui šalia Lampėdžių. Dizainas su vienintele "customer journey" galvoje - privažiavimas su mašina. Tokie nesusipratimai neturėtų būtų patvirtinti savivaldybės.
                  2. Pvz. #2 sukurti dizaino gaires naujai infrastruktūrai, kaip kad Oslas padarė savo dviračių takams. Kiekvienas projektas privalo to standarto laikytis. Tarkim kad ir toks paprasčiausias sprendimas kaip kad gatvė, kertanti dviračių taką privalo pakilti iki dviračio lygio (ir sulėtinti greitį), o ne atvirkščiai.

                Ar būtų savivaldybė suinteresuota turėti diskusijas su dalimi forumiečiu gyvai apie miesto gerinimo idėjas?
                Ką manote apie aktyvių piliečių subūrimą - brandesnių idėjų suformavimui bei aktyvesnei komunikacijai?


                P.S. koks likimas pėsčiųjų tilto iš Nemuno salos į Aleksoto pusę?

                Comment


                  Parašė bakenonas Rodyti pranešimą

                  ka siulot? Kokie galimi sprendiniai kamsciu mazinimui?
                  Labai paprastai, naujos statybos tik, kur yra dideli laisvi plotai, o ne tankinti pastatą prie pastato. pvz, žaliakalnyje nebuvo kamščių, (tik išskirtinai rugsėjo mėnesiais), tačiau verslas nusiperka gyvenamąjį namą, o vietoj jo - stato kotedžus. Gyvename kapitalizmo laikotarpyje, kur žūt būt, reikia pinigų, o paskui miestiečiai guodžiasi, kodėl tiek kamščių

                  Comment


                    Parašė zydrunasss Rodyti pranešimą

                    Labai paprastai, naujos statybos tik, kur yra dideli laisvi plotai, o ne tankinti pastatą prie pastato. pvz, žaliakalnyje nebuvo kamščių, (tik išskirtinai rugsėjo mėnesiais), tačiau verslas nusiperka gyvenamąjį namą, o vietoj jo - stato kotedžus. Gyvename kapitalizmo laikotarpyje, kur žūt būt, reikia pinigų, o paskui miestiečiai guodžiasi, kodėl tiek kamščių
                    Kauno tankumas yra smarkiai per mažas ir būtuna jį kelti. Automobilizmą skatina ne tankumas mieste, o plėtimasis į "laisvus plotus".
                    Paskutinis taisė Gator; 2023.05.24, 09:50.

                    Comment


                      Parašė Gator Rodyti pranešimą

                      Kauno tankumas yra smarkiai per mažas ir būtuna jį kelti. Automobilizmą skatina ne tankumas mieste, o plėtimasis į "laisvus plotus".
                      Ar skaičiavote kiek per keletą pastarųjų metų Žaliakalnyje padaugėjo kotedžų? Manau neskaičiavot, o kam!? Svarbu skamba Jūsų sakiniai... Ar yra skirtumas kur vietoj gyvenamo namo, kur gyvendavo kokios trys šeimos, ir kotedžas kur butų skaičius prasideda nuo 12... Vien studentų g. pasižiūrėkite kiek pastatė kotedžų ir dar planuoja statyti... Aha žmonės gi ten juose negyvena, neturi automobilių nevažinėja į darbą ir pnš...
                      Paskutinis taisė zydrunasss; 2023.05.24, 10:03.

                      Comment


                        Parašė zydrunasss Rodyti pranešimą

                        Ar skaičiavote kiek per keletą pastarųjų metų Žaliakalnyje padaugėjo kotedžų? Manau neskaičiavot, o kam!? Svarbu skamba Jūsų sakiniai... Ar yra skirtumas kur vietoj gyvenamo namo, kur gyvendavo kokios trys šeimos, ir kotedžas kur butų skaičius prasideda nuo 12... Vien studentų g. pasižiūrėkite kiek pastatė kotedžų ir dar planuoja statyti... Aha žmonės gi ten juose negyvena, neturi automobilių nevažinėja į darbą ir pnš...
                        O kur as sakiau, kad žaliakalnyje nepadidėjo tankumas?
                        Aš sakiau, kad jis yra per mažas, o ne, kad nepadidėjo.

                        Comment


                          Parašė Gator Rodyti pranešimą

                          O kur as sakiau, kad žaliakalnyje nepadidėjo tankumas?
                          Aš sakiau, kad jis yra per mažas, o ne, kad nepadidėjo.
                          Tai pristačius kodedžų, tikrai tikrai sumažės automobilių?
                          -

                          Comment


                            Automobilių nesumažės, bet bus daugiau galimybių rinktis kitas transporto priemones.
                            It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                            Comment


                              Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                              Automobilių nesumažės, bet bus daugiau galimybių rinktis kitas transporto priemones.
                              Man tik šeip įdomu, gal kas skaičiavote ir ar turite duomenų, koks procentas žmonių yra atsisakę savų automobilių, ir peršokę ant viešojo transporto? Kokia tendencija?

                              Comment


                                Ne vienus metus pats gyvenau Žaliakalnyje - turiu praktikos.

                                Esmė yra ne kažko atsisakyme, o galimybėje rinktis.
                                It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                Comment


                                  Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                                  Ne vienus metus pats gyvenau Žaliakalnyje - turiu praktikos.

                                  Esmė yra ne kažko atsisakyme, o galimybėje rinktis.
                                  Oh, tos galimybės...

                                  Comment


                                    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                                    Tai pristačius kodedžų, tikrai tikrai sumažės automobilių?
                                    Apgyvendinus x žmonių žaliakalnyje bus mažiau automobilių nei tuos pačius x apgyvendinus "laisvuose plotuose".
                                    Negi urbanistikos forume reikia aiškinti, kad automobilizmą skatina plėtimasis į "laisvus plotus"?

                                    Comment



                                      Automobilių skaičiuojant vienetais mažiau gal ir nebus, bet bus mažesnis poreikis visada ir visur važiuoti tik automobiliu.
                                      It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                      Comment


                                        Parašė Gator Rodyti pranešimą

                                        Apgyvendinus x žmonių žaliakalnyje bus mažiau automobilių nei tuos pačius x apgyvendinus "laisvuose plotuose".
                                        Negi urbanistikos forume reikia aiškinti, kad automobilizmą skatina plėtimasis į "laisvus plotus"?
                                        Papildyčiau, kad nebus tų automobilių mažiau, bet bus mažiau vykdoma kelionių su jais. Yra bent teorinės galimybės sutvarkyti viešąjį transportą, nes visai realu padaryti kas 5 minutes važiuojantį VT Žaliakalnyje ir visiškai nerealu kokiuose kaimuose kaip Giraitė, Noreikiškės ar kitam lauke. Tiesiog reiktų ilgalaikės strategijos ir iškart duoti žmonėm suprasti, kad po "n" metų į miestą su savo personaliniu automobiliu neatvažiuosi, bet iš miesto pusės bus garantuotas viešasis transportas (turėtų būti apibrėžta SLA viešajam transportui). Tai skatintų nestatyti plynuose laukuose trobų, o tankinti miestą, nes dabar tai sudaroma iliuzija ir lūkestis, kad visada visur galėsi atvažiuoti su savo gelda, tai nėra prasmės spraustis su varguoliais daugiabučiuose.
                                        Šalies valdžia irgi galėtų prisidėti su mokesčiais taršiam transportui, o lėšas iš tų mokesčių nukreipiant VT plėtrai.

                                        Comment


                                          Ir turėjau mintyje, kad kelionių (automobilių kelyje) mažiau. Bet net ir pačių automobilių mažiau. Yra hipsterių mada be automobilio gyvent, yra situacijų kai šeima perka antrą auto gyvendama laukuose, bet išsiverčia su vienu gyvendami centre ir tt.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X