Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
O tai norėjote kaip Juozapavičiaus pr. kur 30+ punktyrų ties kiekvienu kiemo įvažiavimu?Parašė Corps Rodyti pranešimą
Biski nuotrauku iš S.Žukausko ir Lukšio g. kolkas dar nesupratau kam ta A juosta, praktiškai visur ištisinės linijos, turi ratais važiuoti kad patekti į kiemą ar degalinę
- 3 patinka
Comment
-
Tai jo logikos visiškai nulis, dabar visi šitą punktyrą išnaudoja apsisukimui, tiek į degaline ar į kiemą, tiek kas atvažiuoja nuo žiedo ir nori į kiemą ar į Šila, ir bėda tokia kad niekas neapsisuka, tada važiuoja atbulom kol apsisuka, ir darosi kamštisParašė Auwris Rodyti pranešimą
O tai norėjote kaip Juozapavičiaus pr. kur 30+ punktyrų ties kiekvienu kiemo įvažiavimu?
Žiauriai saugumo prideda, BRAVO Savivaldybei.
- 3 patinka
Comment
-
Reikia ir šį panaikinti, galbūt praleidoParašė Corps Rodyti pranešimą
Tai jo logikos visiškai nulis, dabar visi šitą punktyrą išnaudoja apsisukimui, tiek į degaline ar į kiemą, tiek kas atvažiuoja nuo žiedo ir nori į kiemą ar į Šila, ir bėda tokia kad niekas neapsisuka, tada važiuoja atbulom kol apsisuka, ir darosi kamštis
Žiauriai saugumo prideda, BRAVO Savivaldybei.
Paskutinis taisė Auwris; 2023.04.24, 15:02.
- 3 patinka
Comment
-
Kad nelabai buvo forume pasisakančių prieš A juostas kitose vietose tai gal būtent šita vieta tiesiog nelogiška pasirodė.Parašė gerietis Rodyti pranešimąKaip matom dėl tų troleibusų ir autobusų vienos bėdos, reiktų juos uždrausti.
P.S. kodėl A juostomis leidžiama važiuoti Troleibusam? Tegu važinėja T juostomis.
Galėtų konkrečiai išdėstyti ir tada galvojam.
- 1 patinka
Comment
-
Apsisukti keturių juostų kelyje iš pirmo karto yra viena iš galimų Regitros užduočiųParašė Corps Rodyti pranešimą
Tai jo logikos visiškai nulis, dabar visi šitą punktyrą išnaudoja apsisukimui, tiek į degaline ar į kiemą, tiek kas atvažiuoja nuo žiedo ir nori į kiemą ar į Šila, ir bėda tokia kad niekas neapsisuka, tada važiuoja atbulom kol apsisuka, ir darosi kamštis
Žiauriai saugumo prideda, BRAVO Savivaldybei.
- 1 patinka
Comment
-
Matant visur ištisines galėjo žalią veją per vidurį kokio pusmetrio ar metro pločio įrengti. Būtų dar jaukesnė gatvė, nebūtų polinkio pažeidinėti KET atliekant nelegalius kairius posūkius. Saugumo tai pridėtų, o ne atimtų. Tik laiko atimtų, bet geriau jau toks eismo organizavimas, negu šioks toks juntamas bardakėlis su posūkiais.Paskutinis taisė PoDV; 2023.04.24, 01:40.
- 5 patinka
Comment
-
Butent, ten is azuolyno jau ir dabar padaryti patogus laiptai pestiesiems nusileisti. Cia reikejo daryti dviraciams/paspirtukams/rieduciams taka, nes nera kito patogaus budo is azuolyno nusileisti i miesta (parodos kalnas - tragedija dviraciams/rieduciams)Parašė Gator Rodyti pranešimąKažin koks pėsčiųjų srautas ten bus, gal geriau dvrtakį reikėjo tiest, tikiu, kad net ant šito tako gali būti daugiau dviratininkų nei pėsčiųjų.
- 1 patinka
Comment
-
Kadangi mėgstu paprovokuoti kartais, tai turiu tokį pamąstymą, komentarą.
Supratau kokia jauki vieta Ąžuolynas ir Mickevičiaus slėnis kai nėra intensyvaus auto eismo. Vietos labai vaizdingos. Žmonės vaikštinėja poilsiui, gamta aplink. Tos rėvos Girstupio upelio labai įdomios vietos pasivaikščiojimui.
Net nesinori, kad vėl ūžtų gatvė nuo eismo kaip prieš remontą.
Padarytų autoprivažiavimą prie Zoo sodo, o toliau dviračių takas būtų, jungtis su Tunelio g. dviračių taku. Nuo dviračių ar net paspirtukų tokių ūžėsių nebūtų.
Netgi galvoju, o dabar kai gatvė uždaryta, negi jau be to Radvilėnų pl. tas miestas toks nepatogus pasidaręs?
- 6 patinka
Comment
-
Idėja būtų puiki, tačiau turbūt didžiausia problema yra normalaus centro „rytinio aplinkkelio“ nebuvimas. C kat. Studentų g., kuri pagal BP turėtų eiti iki K. Baršausko g., baigiasi D kategorijos gatvėmis, o toliau gatvės jau kitas tranzitas.Parašė PoDV Rodyti pranešimąKadangi mėgstu paprovokuoti kartais, tai turiu tokį pamąstymą, komentarą.
Slėnio gatvė (ta vingiuojanti palei kitą Zoo sodo galą) kartais neblogai užsikimšdavo dėl siauros Studentų-Gričiupio gatvių sankryžos.Netgi galvoju, o dabar kai gatvė uždaryta, negi jau be to Radvilėnų pl. tas miestas toks nepatogus pasidaręs?
- 2 patinka
Comment
-
Sakyčiau didelė projektavimo klaida mūsų laikų realijoms buvo padaryta, kad nuo pat pradžių nepratęsė Tvirtovės alėjos iki Baršausko gatvės. Dabar ištaisyt klaidą kainuotų brangiai, reiktų atsižvelgti į esamą tinklą. Reiktų tunelių (po KTU miestelu, po Gričiupo kvartalais, kad tarša triukšmas netrukdytų)Parašė Kirstukas Rodyti pranešimąIdėja būtų puiki, tačiau turbūt didžiausia problema yra normalaus centro „rytinio aplinkkelio“ nebuvimas. C kat. Studentų g., kuri pagal BP turėtų eiti iki K. Baršausko g., baigiasi D kategorijos gatvėmis, o toliau gatvės jau kitas tranzitas.
Anų laikų projektavimo realijos galėjo būti kitokios, gatves tiesiamos pagal VT ašis miegamiesiems rajonams, o gatvės platumas parinktas dėl patogumo sunkiajam transportui nes jungė ir pramonės rajoną.
Esamas Taikos pr. krypsta tolyn nuo miesto ir sudaro skylę kur nėra tranzitui tinkamų gatvių (lieka Pramonės pr., o naudojamos tranzitui netinkančios Pašilės ir Kovo 11 gatvės, Studentų gatvė akligatvis).
Su skirtingais OSM maršrutų planuotojais pravedžiau maršrutą, iš tikrųjų meta per Slėnio g., kuri labai nepatogi.Slėnio gatvė (ta vingiuojanti palei kitą Zoo sodo galą) kartais neblogai užsikimšdavo dėl siauros Studentų-Gričiupio gatvių sankryžos.Paskutinis taisė PoDV; 2023.04.30, 22:28.
Comment
-
Minkovskiu g. rekonstrukcija


Turbo ziedas vietoj sviesoforines sankryzos prie Ciurlionio tilto

PP: https://www.kaunas.lt/wp-content/upl...pasiulymai.pdf
- 20 patinka
Comment

Comment