O kada Šauklių žiedą tvarkys? Kažkuriuose planuose buvo sušmėžavęs.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Pagal mane, tai jis jau aptvarkytas. Kur buvo blogiausia danga, perasfaltavo. O apie kažkokią didesnę rekonstrukciją nesu bent jau aš girdėjęs.Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimąO kada Šauklių žiedą tvarkys? Kažkuriuose planuose buvo sušmėžavęs.
Comment
-
Muravos sankryžoje – deimanto formos sistemaParašė PoDV Rodyti pranešimąO bendrajam plane mačiau, kad Pramonės-Savanorių sankryža yra planuojama kaip skirtingų lygių, tačiau netikiu, kad ją spės įrengt kartu su šviesoforų rekonstrukcija.
Grandiozinė rekonstrukcija prasidės nuo Biruliškių sankryžos, kuri kauniečiams geriau žinoma Muravos vardu.
Ši sankryža pasikeistų iš esmės. Čia planuojama keisti esamą sistemą, nutiesti naujus įvažiavimus ir išvažiavimus iš magistralės. Sankryža būtų vadinamosios deimanto formos, kuri yra kol kas naujovė ne tik Lietuvoje, bet ir pasaulyje – tokio tipo sankryžos yra vos 5 JAV ir 3 Prancūzijoje. Tiesa, amerikiečiai deimanto formos sistemą planuoja įdiegti dar 28 sankryžose.
Buvo siūlomi keli Biruliškių sankryžos rekonstrukcijos projektai, tačiau deimanto formos sistema – pati pigiausia ir efektyviausia. Taip pat buvo siūlyta statyti estakadą, kuri sujungtų Savanorių prospektą su magistrale vedančia link Klaipėdos, bet šis projektas būtų dukart brangesnis nei deimanto formos sistemos įgyvendinimas.
http://www.delfi.lt/verslas/transpor...#ixzz3FO6e11Yn
Comment
-
Siūlau diskusiją pratęsti temoje apie Kauno infrastruktūrą, nes kalba eina apie deimanto formos sankryžą kelyje Vilnius - Klaipėda. Iš brėžinių nematau, kad rekonstrukcija apimtų šviesoforinę Savanorių pr. - Šiaurės pr. - Pramonės pr. sankryžą?Parašė Gator Rodyti pranešimąMuravos sankryžoje – deimanto formos sistema
Grandiozinė rekonstrukcija prasidės nuo Biruliškių sankryžos, kuri kauniečiams geriau žinoma Muravos vardu.
Ši sankryža pasikeistų iš esmės. Čia planuojama keisti esamą sistemą, nutiesti naujus įvažiavimus ir išvažiavimus iš magistralės. Sankryža būtų vadinamosios deimanto formos, kuri yra kol kas naujovė ne tik Lietuvoje, bet ir pasaulyje – tokio tipo sankryžos yra vos 5 JAV ir 3 Prancūzijoje. Tiesa, amerikiečiai deimanto formos sistemą planuoja įdiegti dar 28 sankryžose.
Buvo siūlomi keli Biruliškių sankryžos rekonstrukcijos projektai, tačiau deimanto formos sistema – pati pigiausia ir efektyviausia. Taip pat buvo siūlyta statyti estakadą, kuri sujungtų Savanorių prospektą su magistrale vedančia link Klaipėdos, bet šis projektas būtų dukart brangesnis nei deimanto formos sistemos įgyvendinimas.
http://www.delfi.lt/verslas/transpor...#ixzz3FO6e11Yn
Comment
-
Tada mano klaida, nes aš ir visi mano pažįstami Muravos sankryža laikydavau būtent tą šviesoforinę Savnorių-Šiaurės-Pramonės sankryžąParašė dsanto Rodyti pranešimąSiūlau diskusiją pratęsti temoje apie Kauno infrastruktūrą, nes kalba eina apie deimanto formos sankryžą kelyje Vilnius - Klaipėda. Iš brėžinių nematau, kad rekonstrukcija apimtų šviesoforinę Savanorių pr. - Šiaurės pr. - Pramonės pr. sankryžą?
Comment
-
Ten straipsnyje gal klaidingai parašyta... Muravos sankryžą ir aš laikau tą šviesoforinę.Parašė Gator Rodyti pranešimąTada mano klaida, nes aš ir visi mano pažįstami Muravos sankryža laikydavau būtent tą šviesoforinę Savnorių-Šiaurės-Pramonės sankryžą
Comment
-
Šiaip įdomu, ar nebuvo planuose Birštono gatvės sutvarkyt? Nes sutvarkius Karaliaus Mindaugo prospektą, iki Jonavos gatvės bus likusi nekokios būklės atkarpa.Parašė Komandoras Rodyti pranešimąŠiandien jau skutamas Karaliaus Mindaugo prospektas. Jonavos gatvėje beliko pabaigt asfaltuoti vieną juostą. Bent jau tiek užmačiau pravažiuodamas. Darbų per metus padaryta daugiau nei per pastaruosius 10.
Comment
-
Pusė žiedo pakenčiamos buklės, bet atvažiavus nuo tilto ir važiuojant link centro, tai labai banguota ir nelygu.Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimąO kada Šauklių žiedą tvarkys? Kažkuriuose planuose buvo sušmėžavęs.
Comment
-
Tau viskas gerai su maumuoneliu?Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąŠiek tiek keista su Jonavos ir Mindaugo gatvėmis. Labai jau didelė ir neracionali asfalto kvadratūra
Yra pilna gatvių, kur mažiau ploto, o eismo daugiau.
Tad Jonavos gatvėje galėjo palikti po 2 juostas, ir pridaryti paplatėjimų išsukimams.
Comment
-
Na, nesinori su jumis dėl šito sutikti. Automobilių srautas yra išties didelis, piko metu pilna būna ir Jonavos g. ir juo labiau Mindaugo prospektas, Mindauge sankryžoje su Birštono g. galima ir pusvalandį pralaukti.Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąŠiek tiek keista su Jonavos ir Mindaugo gatvėmis. Labai jau didelė ir neracionali asfalto kvadratūra
Yra pilna gatvių, kur mažiau ploto, o eismo daugiau.
Tad Jonavos gatvėje galėjo palikti po 2 juostas, ir pridaryti paplatėjimų išsukimams.
Iki kitų metų vasario turi paruošti tech. projektą. Jei bus finansavimas, tai per metus ir konkursą darbams paskelbs, tad kantrybės, vyre.Parašė ViR2 Rodyti pranešimąVisgi yra kokiu ziniu su autostrados rekonstrukcija? Ar ir toliau tempsis guma?Paskutinis taisė Komandoras; 2014.10.08, 07:21.
Comment
-
Tik ar užteks pajėgumų? 2015-2017 m. planuojama rekonstruoti visą Via Baltiką nuo Kauno iki automagistralės lygio.Parašė Komandoras Rodyti pranešimąIki kitų metų vasario turi paruošti tech. projektą. Jei bus finansavimas, tai per metus ir konkursą darbams paskelbs, tad kantrybės, vyre.
Comment
-
Manau, tai yra mažiausias rūpestis. Juk Rail Baltica tiesiant, Vilniaus aplinkelius statant nepritrūko pajėgumų.Parašė Sula Rodyti pranešimąTik ar užteks pajėgumų? 2015-2017 m. planuojama rekonstruoti visą Via Baltiką nuo Kauno iki automagistralės lygio.
Comment
-
Absurdiškesnio pasiūlymo negirdėjauParašė Rimas_OK Rodyti pranešimąŠiek tiek keista su Jonavos ir Mindaugo gatvėmis. Labai jau didelė ir neracionali asfalto kvadratūra
Tad Jonavos gatvėje galėjo palikti po 2 juostas, ir pridaryti paplatėjimų išsukimams.
Siaurinti gatves? Jonavos gatvėje atkarpomis statomos mašinos, tai liks važiuoti viena eismo juosta? Yra ten tas eismo srautas. O siaurinimui juk irgi reikia sprendimų - įrengti šaligatvius ir pan.
Comment
-
Po tokių pasiūlymų iškyla klausimas ar tikrai kaunietis čia rašo, nors iš kitos pusės ir pačiam Kaune pilna trojos arklių. O šiaip ar kažką išgelbėtų sutaupyta 1,5mln ir išasfaltuota papildomas 1 ar 2km. Smagu, kad šiais metais ėmėsi tokių didelių darbų, nes asfaltas tiek Jonavos gatvėje, tiek Karaliaus Mindaugo tragiškas, gelbėjo tik lopai. Jeigu vėl "gera" žiema pasitaikytų, kaip prieš pora metų, tai tokių atkarpų kaip prie Prismos buvo atsivėrę, turbūt ne viena atsirastų.
Comment
-
Naktimis dirbantys kelininkai kauniečių prašo Jonavos gatvėje nepalikti automobilių
Siekiant kuo mažiau trukdyti intensyviam eismui, baigiamieji vienos pagrindinių miesto gatvių remonto darbai šią savaitę vykdomi naktimis. Kelininkai prašo vairuotojų nepalikti automobilių Jonavos gatvės pusėje, esančioje toliau nuo Neries.
„Šią savaitę darbus Jonavos gatvėje pradedame vakarais - nuo 21 val. - ir darbuojamės iki 7 val. ryto prieš prasidedant rytiniam pikui. Gatvės asfaltavimą baigsime šios savaitės pabaigoje“, - pasakojo atliekančios bendrovės „Kauno tiltai“ ekonomikos direktoriaus pavaduotojas Pranas Benetis.
Remonto darbus atliekančios bendrovės atstovas neslėpė, kad nakčiai Jonavos gatvėje paliekami kauniečių automobiliai kelininkams sudaro nemažai nepatogumų.
„Norime vairuotojų paprašyti artimiausias kelias dienas nestatyti automobilių Jonavos gatvėje, lyginių namų numerių pusėje“, - į kauniečius kreipėsi P. Benetis.
Šią savaitę pradėti paruošiamieji remonto darbai Karaliaus Mindaugo prospekte. Kelininkai lygina šios gatvės profilį, žemesnes vietas padengia asfalto danga.Paskutinis taisė dsanto; 2014.10.08, 14:05.
Comment
Comment