Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Sutaupytos ES lėšos skirtos Savanorių pr. įkalnės ir K. Petrausko g. rekonstrukcijai
    2013-06-06
    Kauno miesto taryba pritarė sprendimui dalį sutaupytų 2007-2013 m. Europos Sąjungos struktūrinių fondų paramos lėšų skirti avarinės būklės Savanorių pr. įkalnės ir K. Petrausko g. atkarpos rekonstrukcijai. Šių dviejų projektų įgyvendinimui bus panaudota maždaug 3,6 mln. Lt ES paramos.
    http://kaunas.lt/index.php?3249933215

    Comment


      puikios naujienos! petrausko ir parodos sutvarkyta atkarpa labai pagražino tą miesto vietą, juk daugelis tarpmietinių autobusų čia pravažiuja, o kai sutvarkys ir likusią petrausko dalį - bus super. dėl estakados irgi džiugu, kad lėšų yra, terminai yra - beliko pradėti dirbti

      Comment




        Išties džiugu, kad pagaliau Kaunas pradėjo kapitaliai remontuotis. Turbūt dar niekada Kaune per metus nebuvo kapitaliai sutvarkyta tiek gatvių (Parodos, Juozapavičiaus), bet šie metai žada dar didesnes permainas. Šaunu.

        Comment


          Svarbu, kad nebutu taip, kad ateinancius 10 metu, kol neismokes paskolos, nieko rimtai neremontuos

          Comment


            http://www.kaunas.lt/index.php?1643768893
            Occupation: igra na balalaikach v traktirach

            Comment


              Sveiki. Savanorių estakados rekonstrukciją pradės šiemet? Bus "jėga", kai uždarys Petrausko g. ir estakadą

              Comment


                keičia vienos pusės (baisesnės) visą kelio dangą ant utenos gatvės viaduko, pagaliau, nes dažnai ten tenka važiuoti ir nervindavo baisios duobės

                Comment


                  Pagal birželio 18 pasiūlytus BP sprendinius, bus rekonstruotos H. ir O. Minkovskių, Šeštokų, Piliakalnio, Vaidoto (iki Tilto gatvės), Juodelynės, Užnerio, Plytinės gatvės, Žemaičių pl. kalnas, Europos prospektas tarp Veiverių ir Kalvarijos g. Bus nutiestas rytinis aplinkkelis tarp HE ir Palemono gatvės, Europos pr. iki Vakarinio lanksto, jungtis tarp Kėdainių ir Prūsų gatvių, Chemijos g. bus pratęsta iki Rytinio aplinkkelio, o Biruliškių g. - iki Taikos pr. Studentų g. bus sujungta su K. Baršausko gatve, Šeštokų - su Alyvų g.
                  http://www.kaunas.lt/get_file.php?fi...yUzRA==&view=1

                  Comment


                    čia reik suprast per 2014-2020 laikotarpį?

                    Comment


                      2013-2023.

                      Comment


                        Jurbarko g. 2013-07-06

                        Occupation: igra na balalaikach v traktirach

                        Comment


                          As nuo kalno vazineju kasdien po kelis sykius netgi, vienintelis privalumas galbut pradedantiems vairuotojams, kuriems nedrasu budavo sukti, o ju ten pastoviai. Man ir prie aplinkelio irengta nesukledavo problemu, viskas man ten normalu, nesuprantu ko ten visi trizniojo, buvo cia kuris laikas kai neveike, tai jokiu kamsciu ar avariniu situaciju. Taciau pvz i Jonavos g. atvaziavus nuo Nuokalnes g atrodo pavojinga: nesuprasi ar vaziuoja 50 ar 90, dar nekurie siap ar apvazinedami duobes is 2 eiles i 3 metasi..

                          Comment


                            Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                            As nuo kalno vazineju kasdien po kelis sykius netgi, vienintelis privalumas galbut pradedantiems vairuotojams, kuriems nedrasu budavo sukti, o ju ten pastoviai. Man ir prie aplinkelio irengta nesukledavo problemu, viskas man ten normalu, nesuprantu ko ten visi trizniojo, buvo cia kuris laikas kai neveike, tai jokiu kamsciu ar avariniu situaciju. Taciau pvz i Jonavos g. atvaziavus nuo Nuokalnes g atrodo pavojinga: nesuprasi ar vaziuoja 50 ar 90, dar nekurie siap ar apvazinedami duobes is 2 eiles i 3 metasi..
                            Na jei jau kalbi apie ekstremalius pojūčius pradedantiems vairuotojams, tai tavo nuomonė. Man, kaip patyrusiam vairuotojui, irgi ne didžiausias malonumas ištaikyti momentą įsukti į tokią judrią gatvę. Tas išsukimas iš Regitros vėlgi priklauso nuo paros meto, neaišku, kada važinėji. Be to, pamenu, ten leidžiama sukti į kairę iš dviejų eismo juostų, o tokiu atveju pagal Kelių šviesoforų įrengimo taisykles, posūkis turi būti saugus.

                            Iš Nuokalnės į Jonavos gatvę pasukti į kairę jau seniai ne taip pavojinga. Greitis dieną nuo 80 km/h sumažintas iki 50 km/h. Be to, anoje pusėje tilto yra šviesoforas, kuris periodiškai sustabdo eismą.

                            Comment


                              Vazineju ivairiu metu, bet ten tie srautai nesuprasi pagal ka. Buna rytais(7.30) nei vienos masinos, nesvarbu kuri savaite diena, o buna koki pirmadieni kokia 10h eile didziausia, bet irgi pastebejau, kad juda srautais, o nenutrukstamas eismas Raudondvario pl. Palauki kokia 30s ir tuomet gali kokia 10-15masinu pravaziuoti nuo "Regitros". O kaip del troleibusu vairuotoju? Kazin ar jiems nereikes ilgiau laukt?

                              Del Jonavos g., labai gerai butu, kad visi 50vazinetu.

                              Dar viena sankryza man pavojingesne atrodo Sukileliu/Eiveniu. Galybe visuomeninio transporto, liniju is Eiveniu g. nera, visi suka nesuprasi is kurios ir i kuria juosta. Netgi virsuj kabo lenta, kad praleist trulikus.

                              Comment


                                Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                Vazineju ivairiu metu, bet ten tie srautai nesuprasi pagal ka. Buna rytais(7.30) nei vienos masinos, nesvarbu kuri savaite diena, o buna koki pirmadieni kokia 10h eile didziausia, bet irgi pastebejau, kad juda srautais, o nenutrukstamas eismas Raudondvario pl. Palauki kokia 30s ir tuomet gali kokia 10-15masinu pravaziuoti nuo "Regitros". O kaip del troleibusu vairuotoju? Kazin ar jiems nereikes ilgiau laukt?

                                Del Jonavos g., labai gerai butu, kad visi 50vazinetu.

                                Dar viena sankryza man pavojingesne atrodo Sukileliu/Eiveniu. Galybe visuomeninio transporto, liniju is Eiveniu g. nera, visi suka nesuprasi is kurios ir i kuria juosta. Netgi virsuj kabo lenta, kad praleist trulikus.
                                Dėl sankryžos prie Regitros nebijok, dabar stato eismo detektorius, tai neteks be reikalo stovėti - svarbiausia eismo saugumas. Aišku, kad praleistum važiuojančius nuo Regitros, teks sustoti važiuojantiems Raudondvario plentu, bet kas geriau - įtemptas ar saugus eismas?

                                Jonavos - Nuokalnės važinėju į darbą, tai ten tikrai mažiau pavojinga nei prie Regitros. O dėl Sukilėlių - Eivenių sutinku, ten pavojinga, per daug plati gatvė, nemažas intensyvumas ir blogas matomumas.

                                Comment


                                  O nereikėtų šviesoforo Sukilėlių pr./Eivenių g. sankryžoj?

                                  Comment


                                    /\ žmonės kaip tik kelis postus apie tai jau diskutuoja

                                    Comment


                                      Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                      As nuo kalno vazineju kasdien po kelis sykius netgi, vienintelis privalumas galbut pradedantiems vairuotojams, kuriems nedrasu budavo sukti, o ju ten pastoviai. Man ir prie aplinkelio irengta nesukledavo problemu, viskas man ten normalu, nesuprantu ko ten visi trizniojo, buvo cia kuris laikas kai neveike, tai jokiu kamsciu ar avariniu situaciju. Taciau pvz i Jonavos g. atvaziavus nuo Nuokalnes g atrodo pavojinga: nesuprasi ar vaziuoja 50 ar 90, dar nekurie siap ar apvazinedami duobes is 2 eiles i 3 metasi..
                                      Matai, sankryzos organizuojamos pagal didesnius kiekius vairuotoju nuomoniu nei vienas vairuotojas (siuo atveju tamsta).
                                      Taip pat eismo saugumo koimisija gal neissigalvoja vadindami sia sankryza viena is pavojingiausiu? Tokie dalykai paprastai ivardijami pasiremiant butent avariju statistika.

                                      Comment


                                        O kaip legendiniai STOP ženklai ir gulintys mentai aukstaiciu g.? Ten buna, kad per savaite matau 2-3avarijas. Dažniausiai, net mašinos buna neremontuojos. Praeitais metais pats vos neuzsiroviau, nors važiuoti 1000kartu.

                                        Comment


                                          Jau įrengti šviesoforai ties Geležinkelio stoties autobusų išvažiavimu, tik kol kas mirksi geltonai.

                                          Nuo Dainų slėnio pusės:



                                          Nuo Čiurlionio tilto pusės:



                                          Nuo autobusų išvažiavimo pusės:

                                          Comment

                                          Working...
                                          X