Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Stepono Batoro gatvė

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #81
    Čia jau kyla klausimas, kas yra "mieste". Vilniaus teritorijoje yra net keletas automagistralių. Pvz.: A1 jungia patį Vilnių su Grigiškėmis (ir kito adekvataus kelio nėra).

    Comment


      #82
      Parašė mantasm Rodyti pranešimą

      Batoro gatvė nelabai ir jaučiasi miestu... Užmiesčio greitkelis tarp dviejų miestelių.
      Kad jaučiasi, kaip užmiesčio greitkelis, tas tiesa, o ar jis turi būti juo, manau verta diskusijos.

      Comment


        #83
        Parašė Resutas Rodyti pranešimą

        Kad jaučiasi, kaip užmiesčio greitkelis, tas tiesa, o ar jis turi būti juo, manau verta diskusijos.
        O kuo dar gali būti? Užstatyti daugiabučiais, parduotuvėmis ir ofisais? Padaryti mini Dubajaus stiliaus poros kilometrų ilgio mikrorajoną abipus gatvės?

        Tiesiog susiaurinus iki 1+1 atrodys kaip Juodas kelias tarp Kenos ir Šumsko. Kojelavičiaus gatvė irgi nėra daugiau "miestas".

        Comment


          #84
          O kodėl mieste negali būti greito eismo gatvių? Jos gali smarkiai prisidėti prie kitų gatvių nukrovimo. Atsidarom Amsterdamą, pvz., ir matom greito eismo gatves, kertančias miestą: https://www.google.com/maps/@52.3753...7i16384!8i8192

          Comment


            #85
            Parašė Creatium Rodyti pranešimą
            O kodėl mieste negali būti greito eismo gatvių? Jos gali smarkiai prisidėti prie kitų gatvių nukrovimo. Atsidarom Amsterdamą, pvz., ir matom greito eismo gatves, kertančias miestą: https://www.google.com/maps/@52.3753...7i16384!8i8192
            Vilniuje tokie greitkeliai daugeliu atveju yra vienintelės jungtys tarp atskirų miesto dalių. Galim paskaičiuoti kiek Vilnius turi greitkelių: Geležinio Vilko g, Vakarinis apl, Oslo g, Pietinis apl, S. Batoro. Iš dalies: Laisvės pr, Ukmergės g.

            Dabar palyginkim su tuo pačiu Amsterdamu. Schemoje pažymėtas jūsų nurodytas greitkelis yra vienintelis toks kertantis miestą. Be jo, dar yra aplinkkelis.

            Attached Files

            Comment


              #86
              Aišku, kad greito eismo gatvės nėra blogai mieste. Tačiau, jos turi būti greito eismo gatvės, o ne kažkoks nepadarytas iki galo variantas, kokiu šiandien yra S. Batoro g. Turi būti atitvarai per vidurį kelio, pats kelias turi turėti jungiamuosius kelius, jokių apsisukimų (taip, tai reiškia dviejų lygių sankryžas), jau nekalbant apie nereguliuojamas pėščiųjų perėjas, kurios turi būti skirtingame lygyje. Primenu, kad šioje gatvėje nuolatos yra partrenkiami pėstieji. Mano nuomone, šioje gatvėje turėtų būti pasiektas bent jau toks lygis, kuris yra Vilniaus vakariniame aplinkkelyje, kad šitą gatvę būtų galima vadinti tikrai normalia greito eismo gatve. Arba tada reikia planuoti šviesoforines sankryžas ir pėsčiųjų šviesoforus.

              Comment


                #87
                Parašė Blaze Rodyti pranešimą

                Vilniuje tokie greitkeliai daugeliu atveju yra vienintelės jungtys tarp atskirų miesto dalių. Galim paskaičiuoti kiek Vilnius turi greitkelių: Geležinio Vilko g, Vakarinis apl, Oslo g, Pietinis apl, S. Batoro. Iš dalies: Laisvės pr, Ukmergės g.

                Dabar palyginkim su tuo pačiu Amsterdamu. Schemoje pažymėtas jūsų nurodytas greitkelis yra vienintelis toks kertantis miestą. Be jo, dar yra aplinkkelis.
                Tai, kad Laisvės pr. nėra greitkelis nei per kur - C kategorijos gatvė su 50 km/h greičiu (tiesa, yra atkarpų, kur leidžiama greičiau) ir išsukimais iš kiemų.

                Raudonai pažymėjau gatves, kurios yra miesto aplinkkeliai. Tad lieka tik Geležinio vilko g. ir Ukmergės g. S. Batoro g. sunkiai "kerta" miestą, nes elementariai yra vienintelė gatvė, jungianti centrinį miestą su vienu iš išorinių rajonų, negana to, dar tarnaujanti ir kaip kelias į užsienio šalį.

                Comment


                  #88
                  Parašė Resutas Rodyti pranešimą

                  Mieste neturėtu būti greitojo eismo gatvių... (išskyrus aplinkelius)
                  Kodėl?
                  Flickr

                  Comment


                    #89
                    Dėl perėjų sutinku, jų ten neturėtų būti. Pėsčiųjų judėjimas ten yra labai mažas, stotelėse stoja tik vienas autobusas, kuris ne piko metu važiuoja 2-3 kartus per valandą. Užtenka nežymėtų perėjų. Ko labai trūksta - tai apšvietimo. Žmonės buvo partrenkiami, nes jų paprasčiausiai nėra kaip jų pamatyti - ten tamsu kaip š*knoj. Labai tikiuosi, kad kitais metais pabaigs apšvietimą iki pat N. Vilnios ir tai labai pridės saugumo šiai gatvei. Turint omeny, kad dabar ten bus ir dviračių takas, apšvietimas yra būtinas. Kažkiek gal padėtų gatvės siaurinimas ties perėjomis, ypač ten, kur greitis apribotas iki 50.
                    Lietuva visiems.

                    Comment


                      #90
                      Tai kad kai kurias stoteles tan išvis galima panaikinti, nes šalia jų nėra jokių traukos taškų. Pavyzdžiui, šalia Pūčkorių stotelės nėra jokių pastatų, ji yra arti Pūčkorių atodangos stotelės.

                      Comment


                        #91
                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                        Kodėl?
                        Nes tokios gatvės suteikia pirmenybė asmeniniam transportui prieš VT, pesčiuosius, dviratininkus. Dažnai nukertami praėjimai iš vienos puses į kitą. Mieste kur daug tokių gatvių išeitis viena, savo automobilis, o jei nemoki vairuoti, taoi esi neįgalus.

                        Tada ir siūloma naikinti perejas, VT stoteles. Kai nėra perėjų ir VT, nereikai ir šaligatvių...

                        Čia labiau mano pamastymai, neteigiu nieko kategoriškai.
                        Paskutinis taisė Resutas; 2020.11.23, 13:26.

                        Comment


                          #92
                          Tiek žymėtos tiek nežymėtos nereguliuojamos perėjos tokio pločio miesto gatvėje be didesnio greičio ribojimo kurioje važiuoja ir stoja viešasis transportas yra blogas sprendimas. Galėtų įrengti šviesoforu reguliuojamas perėjas kaip Ukmergės g. ir problema būtų išspręsta geriausiai kaip šiuo metu įmanoma.
                          Paskutinis taisė themanual; 2020.11.23, 13:40.

                          Comment


                            #93
                            Tikrai galėtų. Jeigu ten praeina keli pėstieji per kelias valandas, tai gali šviesoforas būti įjungiamas tik, kai yra pėsčiųjų. Problemų tai nesukeltų.

                            Comment


                              #94
                              Parašė Resutas Rodyti pranešimą

                              Nes tokios gatvės suteikia pirmenybė asmeniniam transportui prieš VT, pesčiuosius, dviratininkus. Dažnai nukertami praėjimai iš vienos puses į kitą. Mieste kur daug tokių gatvių išeitis viena, savo automobilis, o jei nemoki vairuoti, taoi esi neįgalus.

                              Tada ir siūloma naikinti perejas, VT stoteles. Kai nėra perėjų ir VT, nereikai ir šaligatvių...

                              Čia labiau mano pamastymai, neteigiu nieko kategoriškai.
                              Greito eismo gatvės turėtų eiti duobėje, kad pėstieji neturėtų kliūčių kirsti viaduku, arba tos pačios greito eismo gatvės gali turėti ir šviesoforų kaip Vilniuje tarkim GV gatvė.
                              Gatvėmis važinėja ne tik asmeninis transportas, bet ir kurjeriai, pavežėjai, sunkvežimiai, statybinė technika, o pralaidžios gatvės irgi labai svarbu miesto verslams ir ekonomikai. Neveltui pas visokius olandus krūva miesto greitkelių net gana nedideliuose miestuose, nors tuo pačiu išvystyta labai gera VT ir dviračių/pėsčiųjų infrastruktūra. Vilniuje tam vietos irgi sočiai tiek turėti miesto greitkelius, tiek patogų susisiekimą VT ir dviračiais.
                              Paskutinis taisė Lettered; 2020.11.23, 14:30.
                              Flickr

                              Comment


                                #95
                                Molėtų pl. tenka kartais pasinaudoti, iškvietus iškarto po kelių sekundžių įsijungia žalias. Jei yra čia, tai tikrai gali būti ir S. Batoro g.
                                ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                Comment


                                  #96
                                  Vilnius.lt 2020.12.07
                                  Kardinalūs pokyčiai S. Batoro gatvėje Vilniuje: naujas apšvietimas ir danga

                                  Vilniuje atnaujinta per Naujosios Vilnios ir Rasų seniūnijas 7 km besidriekianti S. Batoro gatvės dalis – nuo Drujos iki Dūmų gatvės.
                                  Šiuo metu baigiami aplinkos tvarkymo, atitvarų įrengimo, gatvės ženklinimo ir tako įrengimo darbai.


                                  Bendrovė „Grinda“ čia paklojo naują asfalto dangą, sutvarkė šalia besidriekiantį pėsčiųjų taką, automobilių apsisukimo vietas, atnaujino 12 viešojo transporto stotelių. Rekonstruotos 3 pėsčiųjų perėjos. Įrengti nuolydžiai pagerino lietaus vandens nutekėjimą ir sumažino gatvės užtvindymo riziką. Savivaldybės įmonė „Vilniaus apšvietimas“ įrengė naują, elektros energiją taupantį gatvės ir šalia jos vingiuojančio tako apšvietimą, kryptiniu apšvietimu apšvietė rekonstruotas pėsčiųjų perėjas. (...)

                                  Šiuo metu baigiami aplinkos tvarkymo, atitvarų įrengimo, gatvės ženklinimo ir tako įrengimo darbai.

                                  https://vilnius.lt/lt/2020/12/07/kar...imas-ir-danga/

                                  Comment


                                    #97
                                    Parašė Slafka Rodyti pranešimą

                                    foto 2020,10,10
                                    nuo Vilniaus važiuojant link N.V.
                                    nuo rudens g. iki Viršupio BP degalines kaip ir ok keliai tik dar nėra niekur jokio žymėjimo, o nuo BP degalines jau prasideda įdomumai, kol kas nėra vietomis nuva\iavimo, pvz S.Batoro ir A.Kojelavičiaus g vieta, paliktas žvyras,
                                    Click image for larger version

Name:	1.jpg
Views:	2568
Size:	361,7 kB
ID:	1831329
                                    veliau kaip ir yra asfaltas tik jis 'pirminis' nėra užbaigtas kaip 1ar2 juosta bet jau kieta danga ir va\iuoti galima, tik man kyla klausymas dėl saugumo, ten visur atskirta nuo automobilių dviračio takas (mieste bordiūrai yra) o čia ? gal atitvarai kokie bus?
                                    Click image for larger version

Name:	2.jpg
Views:	2550
Size:	361,1 kB
ID:	1831330
                                    Nuo A. Kojelavičiaus viaduko iki tilto per Vilnelę įrengti atitvarai, atskiriantys dviračių taką.

                                    Tos atkarpos didžiojoje dalyje dažnai pakelėje būdavo palikti automobiliai prie Pučkorių atodangos. Na, dabar galės automobilius tvarkingai palikinėti degalinės aikštelėje

                                    Comment


                                      #98
                                      15min.lt 2021.04.30
                                      Suremontuotą S.Batoro gatvę vėl užėmė kelininkai
                                      Dėl vandentiekio avarijos dalį asfalto klos iš naujo
                                      https://www.15min.lt/m/id/gazas/gatv...jo-221-1494874

                                      Comment


                                        #99
                                        Pravažiuodamas mačiau, kad Batoro g. rekonstrukcija jau kaip ir baigta, bet akis bado uždėti greičio ribojimai, kurie yra dar griežtesni nei anksčiau - vietoj atkarpomis buvusio 80 km/h greičio dabar jose yra 70 km/h. Sunkiai suvokiamas sprendimas, kai kelio parametrai pagerėjo šviesmečiais - kelias dabar apšviestas, dviratininkai ir pėstieji atskirti nuo bendro eismo atitvarais, asfaltas lygus, sutvarkytas vandens nutekėjimas, padarytos lėtėjimo juostos kur jų trūko, tarp dviejų stotelių netgi atsirado VT juosta, kur galima patogiai aplenkti autobusus. Manau, kad tai turėjo leisti padidinti leidžiamą greitį, o ne jį sumažinti. Kokia už to logika? Dabar viršijančių greitį ten dar daugiau ir jie dar agresyviau manevruoja tarp ribojimų besilaikančiųjų. Ar čia skaitosi saugumo didinimas? Labai keista tai matyti kelyje, kuris atkarpomis prilygsta vos ne automagistralei.

                                        Jei jau mažinam greitį tokiam kelyje, tai reikia įrengti sektorinius greičio matuoklius per visą jos ilgį - tada saugumas tikrai pagerėtų.

                                        Dar vienas dalykas - tiltas per Vilnią jau vėl nusėtas lopais, nes, matyt, tingėjo jį rimčiau rekonstruot ir ten dabar asfaltas jau vėl trupa. Gal tada reikėjo jį palikti su sena danga ir rekonstruoti normaliai, atskiru projektu? Kažkoks pinigų taškymas.
                                        Paskutinis taisė abruo; 2021.09.27, 20:27.
                                        Lietuva visiems.

                                        Comment


                                          Parašė abruo Rodyti pranešimą
                                          Pravažiuodamas mačiau, kad Batoro g. rekonstrukcija jau kaip ir baigta, bet akis bado uždėti greičio ribojimai, kurie yra dar griežtesni nei anksčiau - vietoj atkarpomis buvusio 80 km/h greičio dabar jose yra 70 km/h. Sunkiai suvokiamas sprendimas, kai kelio parametrai pagerėjo šviesmečiais - kelias dabar apšviestas, dviratininkai ir pėstieji atskirti nuo bendro eismo atitvarais, asfaltas lygus, sutvarkytas vandens nutekėjimas, padarytos lėtėjimo juostos kur jų trūko, tarp dviejų stotelių netgi atsirado VT juosta, kur galima patogiai aplenkti autobusus. Manau, kad tai turėjo leisti padidinti leidžiamą greitį, o ne jį sumažinti. Kokia už to logika? Dabar viršijančių greitį ten dar daugiau ir jie dar agresyviau manevruoja tarp ribojimų besilaikančiųjų. Ar čia skaitosi saugumo didinimas? Labai keista tai matyti kelyje, kuris atkarpomis prilygsta vos ne automagistralei.
                                          Bet jei ankščiau buvo 70-60-80-60-50-80 važiuojant iš miesto, o dabar paprasčiau 70-50-70, tai bent jau man naujas variantas patinka daugiau. Ir man buvo keista, kodėl naujai uždėti ženklus reikėjo tiek laiko, nes pagrindiniai darbai baigti vos ne prieš metus.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X