Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus senamiesčio eismo organizavimas ir gatvių tvarkymas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Šiuo metu nėra, nes ten gyvenantys važiuoja į užmiestį dirbti. Tik primenu nesenus laikus kai eismo buvo mažai, o darbo vietos šalia gyvenamosios vietos.
    Nesuprantu, kodėl čia reikia tą užmiesčio pramonę kišti į šitą diskusiją.
    1. Srautai važiuojančių iš centro į užmiestį nėra tokie dideli, kad būtų didelių problemų, kamščiai priešinga kryptimi.
    2. Niekas ir nesiūlo senamiesčio gyventojams neleisti naudotis automobiliais, siūloma tik neleisti tranzito per senamiestį. Jeigu nuo to keliaujančiojo į gamyklą gyvenimas pasidarys mažiau patogus: yra ir kitų vietų būstui, o Senamiestyje tavo būstą mielai nupirks kažkas kam labiau patinka vaikščioti, o ne riebalą auginti kamščiuose.

    Comment


      Nemanau, kad kažkas nori visiškai uždrausti eismą tokiom Pylimo, Maironio, Daukšos ir pan. gatvėmis. Norima jas padaryti lengviau pereinamomis, jaukesnėmis pėstiesiems, žalesnėmis, siauresnėmis. Norima, kad jomis nevažinėtų fūros, nebūtų lakstymo, driftinimo, kad nebūtų taip, jog turistai iš Senamiesčio toliau nebeina, nes jiems atrodo, kad jaukioji miesto dalis jau baigėsi ("Vilnius – mažas miestelis").
      ПТН ПНХ
      «Русский военный корабль, иди нахуй!»

      Comment


        Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

        Nesuprantu, kodėl čia reikia tą užmiesčio pramonę kišti į šitą diskusiją.
        1. Srautai važiuojančių iš centro į užmiestį nėra tokie dideli, kad būtų didelių problemų, kamščiai priešinga kryptimi.
        2. Niekas ir nesiūlo senamiesčio gyventojams neleisti naudotis automobiliais, siūloma tik neleisti tranzito per senamiestį. Jeigu nuo to keliaujančiojo į gamyklą gyvenimas pasidarys mažiau patogus: yra ir kitų vietų būstui, o Senamiestyje tavo būstą mielai nupirks kažkas kam labiau patinka vaikščioti, o ne riebalą auginti kamščiuose.
        Tiksliau ne tik kam patinka vaikščioti, bet ir kas dirba teisingą darbą iki kurio gali pėstute nueit.

        Tiesiog man trumpina kai kurių plataus požiūrio žmonių siauras įsivaizdavimas ir visko suvedimas į teisingą šaltibarščių partijos rinkėją su sojų pieno late ant paspirduko ir vasią su šaranu ir koktrabandiniu kancaru dantyse.

        Comment


          Parašė manometras Rodyti pranešimą
          Nemanau, kad kažkas nori visiškai uždrausti eismą tokiom Pylimo, Maironio, Daukšos ir pan. gatvėmis. Norima jas padaryti lengviau pereinamomis, jaukesnėmis pėstiesiems, žalesnėmis, siauresnėmis. Norima, kad jomis nevažinėtų fūros, nebūtų lakstymo, driftinimo, kad nebūtų taip, jog turistai iš Senamiesčio toliau nebeina, nes jiems atrodo, kad jaukioji miesto dalis jau baigėsi ("Vilnius – mažas miestelis").
          Ypač būtų fantastika, jei būtų lengva pereiti tą perėją ties Tymo turgum. Manau pradžiai bent to užtektų.

          Comment


            Parašė mantasm Rodyti pranešimą

            Tiksliau ne tik kam patinka vaikščioti, bet ir kas dirba teisingą darbą iki kurio gali pėstute nueit.

            Tiesiog man trumpina kai kurių plataus požiūrio žmonių siauras įsivaizdavimas ir visko suvedimas į teisingą šaltibarščių partijos rinkėją su sojų pieno late ant paspirduko ir vasią su šaranu ir koktrabandiniu kancaru dantyse.
            jums tereikia pabandyti įsijungti fantaziją ir pagalvoti, ar tikrai jums kasdien reikia naudotis nevaržomai automobiliu. ar negalite pasishierinti su kolegomis kelionių, o gal yra kažkokia reali ir normali alternatyva. tik tiek. bet ne. jūs matote arba fabrikus, arba fancy hipsterius. tai dėl to jus ir trumpina

            Comment


              Parašė penkiolika Rodyti pranešimą

              jums tereikia pabandyti įsijungti fantaziją ir pagalvoti, ar tikrai jums kasdien reikia naudotis nevaržomai automobiliu. ar negalite pasishierinti su kolegomis kelionių, o gal yra kažkokia reali ir normali alternatyva. tik tiek. bet ne. jūs matote arba fabrikus, arba fancy hipsterius. tai dėl to jus ir trumpina
              Automobiliu naudojuosi tik savaitgaliais, nes atstumas iki darbo vietos ~5m. Čia su sąlyga, kad netingiu iš miegamo nueit iki darbo kambario.

              Bet turiu pakankamai fantazijos, kad įsivaizduočiau n+k gyvenimo scenarijų galimčių nutikti kitiems.

              Comment


                Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                Šiuo metu nėra, nes ten gyvenantys važiuoja į užmiestį dirbti. Tik primenu nesenus laikus kai eismo buvo mažai, o darbo vietos šalia gyvenamosios vietos.
                Tai ten gyvenantys galės ir toliau važiuoti, čia gi nor uždrausti tranzitinį (t.y. ne gyventojų ir ne lankytojų, o tik pravažiuojančių) eismą.

                Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                Automobiliu naudojuosi tik savaitgaliais, nes atstumas iki darbo vietos ~5m. Čia su sąlyga, kad netingiu iš miegamo nueit iki darbo kambario.

                Bet turiu pakankamai fantazijos, kad įsivaizduočiau n+k gyvenimo scenarijų galimčių nutikti kitiems.
                Tai gal senamiestyje reikėtu gyventi tokiems kaip tau, kur iki darbo 5 min, o tiems kas nori į fabrikus kasdien važinėti yra daugybe kitų rajonų?

                Comment


                  Problema, kuri čia buvo pražiūrėta diskutuojant, yra įvažiavimas į vieną iš senamiesčio kilpų, kuris yra pro Rusų - Latako g. Jį pasiekti ir taip yra ganėtinai nepatogu - reikia važiuoti arba pro Šventaragio/Radvilaitės g. arba Subačiaus -> Maironio g. Tai jei norima naikinti tranzitinį eismą, tai ir tai kilpai reiktų ieškoti kito įvažiavimo, na, arba perskirti Maironio gatvę būtent ties tuo įvažiavimu
                  Lietuva visiems.

                  Comment


                    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                    Tai gal senamiestyje reikėtu gyventi tokiems kaip tau, kur iki darbo 5 min, o tiems kas nori į fabrikus kasdien važinėti yra daugybe kitų rajonų?
                    Bėda tame, kad neturiu noro gyventi senamiestyje. Krūva minusų su minimaliai privalumų. Čia net nežiūrint į kainą. Geriau užleisiu kam nors kas turi kitus prioritetus. Net jei ir dirbs fabrike ir kasdien važinės.

                    Comment


                      Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                      Automobiliu naudojuosi tik savaitgaliais, nes atstumas iki darbo vietos ~5m. Čia su sąlyga, kad netingiu iš miegamo nueit iki darbo kambario.

                      Bet turiu pakankamai fantazijos, kad įsivaizduočiau n+k gyvenimo scenarijų galimčių nutikti kitiems.
                      Nelabai tada suprantu advokatavimo už įsivaizduojamus scenarijus. Nei gyveni senamiestyje, nei važiuoji į darbą, bet kažkodėl atstovauji mistinį senamiesčio gyventoją, kuriam reikia kiekvieną dieną važiuoti į gamyklą ir kurio gyvenimo kokybė labai nukentės jeigu jis negalės važiuoti skersai per senamiestį. Kodėl reikia paremti tokį scenarijų vietoj to kad paremti senamiesčio pėsčiuosius ir VT keleivius, kuriems gyvenimo kokybė tikrai pagėrėtų su mažesniu tranzitu?

                      Comment


                        Labai pritariu. Senamiesčio naudotojai yra ne tik ten dirbantys ir gyvenantys, bet ir lankytojai, kurie ten atvyksta pasivaikščioti. Užsienio turistai. Tai didelė masė žmonių, kuriems buitiniai gamyklų darbuotojų klausimai nėra aktualūs. Jie nori tiesiog patogiai, nesidairydami per petį kirsti gatves, nebijoti, kad bus nudaužti per greitai važiuojančio fabriko darbuotojo

                        Comment


                          Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                          Bėda tame, kad neturiu noro gyventi senamiestyje. Krūva minusų su minimaliai privalumų. Čia net nežiūrint į kainą. Geriau užleisiu kam nors kas turi kitus prioritetus. Net jei ir dirbs fabrike ir kasdien važinės.
                          Na tai kiekvienas renkasi pagal save. O savivaldybės darbas yra sudaryti sąlygas kad tokie kurie važinėja į fabrikus tai darytu ne pro senamiestį.
                          O tu čia panašu kad gini atvejį kuris net neegzistuoja ir taip bandai pateisinti aplinkos negerinimą.

                          Comment


                            Grįžtant į temą, manyčiau Maironio ir kitų Katedros aikštės perimetro gatvių uždarymas būtų neracionalus, nes senamiesčiui vis tiek reikalingas aptarnavimas "didesnėm" gatvėm. Šioje senamiesčio "magistralėje" (Maironio, Radvilaitės ir t.t.) būtinai reikia nuraminti eismą. O Maironio g. ties Tymo turgumi apskritai yra didelis nesusipratimas ir agzfalto jūra.

                            Comment


                              Ar nevertėtų Mindaugo, Tauro ir Vasario 16 gatvių padaryti dvipusio eismo?

                              Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	795
Size:	186,5 kB
ID:	1941070

                              Comment


                                Nevertėtų. Pilnai ten užtenka tranzito ir į vieną pusę.

                                Comment


                                  Jeigu siaurina gatves, daro po vieną juostą viena kryptim, tai kodėl negalima Vasario 16, Mindaugo padaryt dvipusio eismo? Kam pvz reikia Mindaugo g. trijų juostų autobano ties LG headquater’iais?

                                  Comment


                                    Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
                                    Jeigu siaurina gatves, daro po vieną juostą viena kryptim, tai kodėl negalima Vasario 16, Mindaugo padaryt dvipusio eismo? Kam pvz reikia Mindaugo g. trijų juostų autobano ties LG headquater’iais?
                                    Siaurinti ir lėtinti Mindaugo g. būtinai reikia, ir kiek suprantu tas yra kelių artimiausių metų planuose. Dėl dvipusio eismo naudos abejoju: kažkokių eismo problemų nespręstų, bet sankryžos būtų sudėtingesnės ir mažiau saugios pėstiesiems, pvz dabar gatvę lengva pereiti net ne per sankryžas, nes vienpusiame eisme lengviau rasti tarpus ir gali žiūrėti tik į vieną pusę.

                                    Comment


                                      Na, jei norima nukrauti ir gerinti VT sąlygas Pylimo g. (daryti A juostas, statyti tramvajų etc.), tai Mindaugo neišvengiamai turės tapti dvipuse.
                                      Lietuva visiems.

                                      Comment


                                        Pratesiu diskusiją apie Maironio gatvę, užsimezgusią projektų skiltyje.

                                        Buvo iškelta mintis ne tik panaikinti Maironio gatvės atkarpą, kuri kerta Misionierių sodą per pusę, bet ir paversti vienpusio eismo gatve, panaikinti visuomeninį transportą ir kitų idėjų.

                                        Labai gerai situaciją aprašė forumo narys Saliamonas, tad pateikiu čia:

                                        ,,Mairono g. yra klaiki ir barbariška - ją tikrai reikia jei ne naikinti, tai bent padaryti vienpusio eismo ir susiaurinti. Šiuo metu tai intensyvi, tranzitinio eimo arterija, einanti per bene įspūdingiausią Vilniaus senamiesčio atkarpą su pačiais vertingiausiais ir įspūdingiausiais kultūrinio paveldo Vilniaus senamiestyje objektais. Šiuo metu ta caro nutiesta intensyvaus eismo gatvė eina per kokius 3 - 4 metrus nuo Šv. Onos bažnyčios - bene vertingiausio/įspūdingiausio architektūrinio objekto Lietuvoje, kuris yra Vilniaus ikona. Nuolatinis intensyvus eismas ir jo sukeliama vibracija kenkia Šv. Onos/Bernardinų bažnyčios komplekso pamatams, kelia grėsmę šių vertingų objektų egzistavimui.

                                        Maironio g. eina palei Vilnios upės krantinę, Trijų Kryžių kalno/Kalnų parko šlaitus, palei Bernardinų sodą, palei įspūdingiausius ir turistams įdomiausius Vilniaus objektus (Šv. Onos bažnyčia, Bernardinų bažnyčia, stačiatikių katedra-Vilniaus Skaisčiausios Dievo motinos cerkvė, palei Išganytojo kalvos šlaitus-Misionierių bažnyčią, eina pro Kūdrų parką). Žodžiu šita gatvė sušika bene įspūdingiausią ir gražiausią Vilniaus maršrutą, kuris turėtų būti rekreacijai/turizmui skirta promenada pademonstruojanti įspūdingiausia ką Vilnius turi. Gėda mūsų šaliai ir miestui, kad per 30 m. šita problema nebuvo išspręsta ir ta gatvė tebeegzistuoja - tačiau ją panaikinti/susiuarinti/humanizuoti reiktų didelių kiaušų ir drąsos, todėl nesitikiu, kad artmiausiu metu tai bus padaryta.''

                                        Vilnius lt Transportas/Dviračiai žemėlapis

                                        Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	194
Size:	130,3 kB
ID:	1959635

                                        Vilniaus miesto viešojo transporto plėtros žemėlapis

                                        Click image for larger version

Name:	Capture2.JPG
Views:	190
Size:	189,4 kB
ID:	1959636

                                        Senamiesčio kilpinio eismo žemėlapis

                                        Click image for larger version

Name:	Capture3.JPG
Views:	192
Size:	186,7 kB
ID:	1959637

                                        Matome įdomius dalykus - vieni planuojami maršrutai prieštarauja kitiems atvaizduotiems maršrutmas, Kuris teisingas - nežinau. Bet bent vieną besiformuojančią tendenciją lyg ir matau - lyg ir ketinama atsisakyti maršruto per Misionierių sodą. Tai būtų labai geras žingsnis link Maironio gatvės atkparpos, einančios per Misionierių sodą, panaikinimo.

                                        Aš pritarčiau idėjai panaikinti visuomeninį transportą visoje Maironio gatvėje ir daryti kažkaip taip - pvz toks variantas (pirmi greiti pasvarstymai):

                                        Click image for larger version  Name:	Capture - Copy.JPG Views:	0 Size:	449,7 kB ID:	1958640

                                        O tada Maironio gatvę padaryti vienpusio eismo, panaikinti (išardyti) Maironio gatvės atkarpą, kuri perkerta Misionierių sodą. O kažkada gatvę rekonstruoti laikantis gerosios senamiesčio gatvių rekonstravimo logikos: viskas viename lygyje, jokio asfalto, bendras eismas.
                                        Paskutinis taisė spekas; 2022.04.01, 15:30.

                                        Comment


                                          Labai tikiuosi, kad šita Kvailystė nebus įgyvendinta...

                                          Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	0 Size:	148,6 kB ID:	1958670
                                          Click image for larger version

Name:	Capture2.JPG
Views:	1326
Size:	241,0 kB
ID:	1958672

                                          https://citify.eu/lt/misionieriu-sodai-2/
                                          Paskutinis taisė spekas; 2022.03.28, 18:44.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X