Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Kaip nuvykti iš ... į ...

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • drulia
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Taigi dabar vasarą srautai mažesni, niekas labai nesikiša, ilgąjį savaitgalį buvau pajūryje, tai nei į priekį, nei atgal nebuvo jokio kamščio ties Mega, nors prieš rekonstrukciją ėjo tryda per žiniasklaidos priemones kaip čia į pajūrį važiuojant reiks sugaišt papildomai kelias valandas.
    Viena kelionė nelabai ką tepasako apie eismo ypatumus. Taip, yra valandų kiekvieną dieną kai eismas neužsikišęs prie Megos, bet taip pat yra valandų kiekvieną dieną kai sugaiši minimum 30 minučių kelionei nuo Muravos iki Megos. O jei dar penktadienis... Štai praeitą penktadienį, apie 14 val. važiavau nuo Megos iki Muravos ir nusukau link Karmėlavos, tai kamštis buvo visoje atkarpoje link Megos ir pabaigos nesimatė, driekėsi link Vilniaus toliau nei ėjo matyti. Dabar situacija prie Megos yra prastesnė nei buvo žiemą prieš remontus, net jei ir eismas mažesnis, nes - vasara.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
    Jie statomi ties sankryžomis, nuo kurių prasideda apylankos, o ne prieš pat Prienus (nuo Jiezno sankryžos iki Prienų - 15km).
    O jūs norit pasakyt, kad reikia pastatyt juos Vilniaus vakariniame pakraštyje ir po to tikėsitės, kad vairuotojas nuvažiuos 80km iki Jiezno sankryžos ir staiga prisimins, kad jam šičia reikia pasukti ? Kokia prasmė taip daryti ?
    Jiezno sankryžoje numatomas pastatyti ženklas rodo apvažiavimą per Alytų į Marijampolę.
    Deja, ženkluose nėra nurodyta Kalvarijos kryptis. Apie 70-80% fūrų reikia važiuoti į Lenkijos pusę. Mažuma sunkiasvorių srauto per Prienus važiuoja į pačią Marijampolę ir link Kaliningrado (į Kaliningradą geriau iškart važiuoti per Kauną, o ne per Marijampolės miestą, nes yra Marijampolės šiaurinis aplinkkelis)

    Parašė Austras Rodyti pranešimą
    Šiuo metu nuo Vilniaus lėtai judančios eilės ilgis apie 4 km. Gerai būtų dar nuo Prienų fūrų srautą pridėti, kad per mažas eismas nepasirodytų.
    Jei yra eismo problemų Kaune, į Lenkijos pusę galima važiuoti per Alytų

    Parašė RamasN Rodyti pranešimą
    Prasmė, kad gal nuspręs iškart varyt greitkeliu, jei jau nuo Vilniaus varo. Nėra prasmės varyt iki nusukimo į Jiezną tuo keliu
    Taip, jei būtų kelis kartus pakartoti ženklai su remonto vieta Prienuose, dauguma fūrų iš karto važiuotų autostradomis A1 ir A5 per Kauną.
    Ta išankstinė informacija būtų labai naudinga ir vietiniam eismui, kuriems reikia važiuoti į Marijampolę ar į Lenkiją
    LAKD pasakojimai apie "50 papildomų kilometrų" taptų tik papildomais 20-30 km per Kauną ir vien greitkeliais.

    Tame pačiame A16 pačiam teko susidurti su tokio išankstinio ženklinimo stoka dar 2004 ar 2005 metais, kai grįžtant iš Europos kelią Jieznas-Vilnius naktį važiavome kelias valandas. Tuomet buvo rekonstruojamas kelias ties Trakais-Aukštadvariu. Jei tokie remonto ženklai būtų stovėję Alytuje ar Marijampolėje, iš karto būtume pasirinkę kitą maršrutą.

    Komentuoti:


  • Austras
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Taigi dabar vasarą srautai mažesni, niekas labai nesikiša.
    Tikrai. Šiuo metu nuo Vilniaus lėtai judančios eilės ilgis apie 4 km. Gerai būtų dar nuo Prienų fūrų srautą pridėti, kad per mažas eismas nepasirodytų.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Austras Rodyti pranešimą
    Iš straipsnio:

    Genialu. Kauno pietinę dalį nuo Vilniaus dabar, kol remontuoja Ateities pl. viaduką, galima pasiekti tik pro Megą, kur ir taip viskas užkišta dėl remonto, arba per miestą.
    Taigi dabar vasarą srautai mažesni, niekas labai nesikiša, ilgąjį savaitgalį buvau pajūryje, tai nei į priekį, nei atgal nebuvo jokio kamščio ties Mega, nors prieš rekonstrukciją ėjo tryda per žiniasklaidos priemones kaip čia į pajūrį važiuojant reiks sugaišt papildomai kelias valandas.

    Komentuoti:


  • Austras
    replied
    Iš straipsnio:
    A.Kvietkauskio manymu, geresnis sprendimas būtų transporto srautą nukreipti per Kauną.
    Genialu. Kauno pietinę dalį nuo Vilniaus dabar, kol remontuoja Ateities pl. viaduką, galima pasiekti tik pro Megą, kur ir taip viskas užkišta dėl remonto, arba per miestą.

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

    Jie statomi ties sankryžomis, nuo kurių prasideda apylankos, o ne prieš pat Prienus (nuo Jiezno sankryžos iki Prienų - 15km).

    O jūs norit pasakyt, kad reikia pastatyt juos Vilniaus vakariniame pakraštyje ir po to tikėsitės, kad vairuotojas nuvažiuos 80km iki Jiezno sankryžos ir staiga prisimins, kad jam šičia reikia pasukti ? Kokia prasmė taip daryti ?
    Prasmė, kad gal nuspręs iškart varyt greitkeliu, jei jau nuo Vilniaus varo. Nėra prasmės varyt iki nusukimo į Jiezną tuo keliu
    Paskutinis taisė RamasN; 2019.06.25, 14:08.

    Komentuoti:


  • 10.000
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Nesuprantama, kodėl kelio ženklai apie kelio remontą Prienuose apylanką statomi ne Marijampolėje ar Vilniaus vakariniame pakraštyje, o prieš pat Prienus.
    Jie statomi ties sankryžomis, nuo kurių prasideda apylankos, o ne prieš pat Prienus (nuo Jiezno sankryžos iki Prienų - 15km).

    O jūs norit pasakyt, kad reikia pastatyt juos Vilniaus vakariniame pakraštyje ir po to tikėsitės, kad vairuotojas nuvažiuos 80km iki Jiezno sankryžos ir staiga prisimins, kad jam šičia reikia pasukti ? Kokia prasmė taip daryti ?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Prienuose rekonstruojamas A16 ruožas nuo tilto iki centro ir F.Martišiaus gatvė nuo autobusų stoties iki viaduko su KK130 Kaunas - Alytus.
    Valstybinės reikšmės magistralinio kelio A16 Vilnius–Prienai–Marijampolė ruožo nuo 96,13 iki 97,42 km (per Prienus) rekonstravimas.
    Tipas: Kelio projektavimas (įskaitant projekto vykdymo priežiūra)
    Sutarties Nr. 2018-0117 Rangovas UAB „Kelprojektas“
    Sutarties pradžia ir pabaiga 2018.04.12- 2019.04.12
    Duomenų įkėlimo data 2019.06.25


    https://gis.eismoinfo.lt/webappbuilder/apps/19/
    Lrytas.lt 2019.06.21
    Dėl keisto LAKD sprendimo Prienuose nusidriekė kilometrinės spūstys
    Šią vasarą Prienų gyventojai išgyvena tikrą išbandymą. Vykstant magistralinės miesto gatvės, vietinių vadinamos aplinkkeliu, remontui link Alytaus ar Vilniaus važiuojantys sunkvežimiai buvo nukreipti per miestą. Dėl to čia nuolatos susidaro kilometrinės eismo spūstys, o praeiviams tenka kvėpuoti sunkiojo transporto sukeltomis dulkėmis.

    Kol remontuojama F.Martišiaus gatvė, kuri yra A16 kelio dalis, mieste nuolatos susidaro kelių kilometrų ilgio spūstys. „Aplinkkelį kuo puikiausiai buvo galima padaryti per kitą vietą, o čia išėjo pati didžiausia nesąmonė. Visi žmonės mieste pikti“, – kalbėjo A.Kvietkauskis.
    Jis pridūrė, kad remontuojama ir centrinė Vytauto gatvė, per kurią buvo padarytas apvažiavimas. Viena jos pusė yra uždaryta, o eismą nukreipia reguliuotojas. Dėl to spūstys susidaro per visą miesto centrą. Be to, sudėtinga situacija išlieka visą dieną. „Kol vieną pusę praleidžia, kitoje jau per visą miestą stovi automobiliai“, – piktinosi jis.
    A.Kvietkauskio manymu, geresnis sprendimas būtų transporto srautą nukreipti per Kauną.

    (...) Prienų r. savivaldybės atstovai siūlė, kad eismas būtų nukreiptas dar prieš miestą. Jie norėjo, kad tranzitinis transportas į šalį būtų nukreiptas ties Jiezno sankryža. „Tokia galimybė buvo – tuomet automobiliai ir sunkvežimiai nevažiuotų per miestą. Bet į tokį mūsų siūlymą niekas neatsižvelgė“, – kalbėjo vyriausioji specialistė.

    Laikinai einantis LAKD direktoriaus pavaduotojo pareigas Eduardas Grinaveckas lrytas.lt informavo, kad buvo parengtas kelio A16 Vilnius–Prienai–Marijampolė ruožo nuo 96,13 iki 97,42 kilometro rekonstravimo techninis projektas ir atliktas saugumo auditas. Anot jo, techninis projektas atitiko statybos teisės aktų nustatytus reikalavimus ir buvo patvirtintas. (...) „Eismo apylankos schema buvo parengta įvertinus tiek tranzitinio, tiek vietinio transporto eismą. Atkreipiame dėmesį, kad papildomų tranzitinio transporto srautų Prienuose dėl kelio rekonstravimo darbų neatsirado, tiesiog eismo srautas iš F. Martišiaus gatvės buvo perkeltas į Vytauto, J. Basanavičiaus ir Kauno gatves“, – komentavo E. Grinaveckas.
    Jis pažymėjo, kad organizuoti eismo apylankas Prienų rajone yra sudėtinga dėl geografinės vietovės – Nemuno upės ir tiltų per ją. „Artimiausi tiltai per upę yra Kaune (apie 30 kilometrų atstumu) ir Alytuje (apie 32 kilometrų), todėl sumodeliuoti tranzitinius srautus ir perskirstyti juos nėra taip paprasta“, – kalbėjo direktoriaus pavaduotojas.
    E. Grinaveckas sakė, kad rengiant apylankos schemą buvo vertinti visi galimi variantai. Jo teigimu, buvo atsižvelgta į tai, kad nukreipiant eismą, būtų kiek įmanoma trumpesnis atstumas ir konkrečios vietovės sąlygos būtų tinkamos.
    „Šiuo konkrečiu atveju tinkamų alternatyvių maršrutų, išskyrus esamą apylanką, nėra“, – konstatavo pašnekovas. Renkasi trumpiausią kelią LAKD atstovas pridūrė, kad kad eismas tiek per Kauną, tiek per Alytų nėra uždarytas, todėl vairuotojai gali rinktis alternatyvius maršrutus. Tačiau esą dauguma renkasi trumpiausią ir jiems patogiausią maršrutą.
    E. Grinaveckas atkreipė dėmesį, kad kelias A16 Vilnius–Prienai–Marijampolė yra didelio intensyvumo magistralinis kelias, kuriuo per parą pravažiuoja 9000 automobilių. „Jeigu visas eismas būtų nukreipiamas, pavyzdžiui, per Kauną, važiavimo maršrutas pailgėtų apie 50 kilometrų, laiko sąnaudos, kelių eksploatacijos kaštai, keliaujančių laiko sąnaudos, aplinkos tarša taip pat padidėtų“, – paaiškino jis.

    Kelių direkcija atsižvelgė į Prienų gyventojų, rajono savivaldybės administracijos ir kitų eismo dalyvių nusiskundimus dėl eismo organizavimo rekonstruojamame kelio ruože. Rangovas buvo įpareigotas įrengti rekomendacinius kelio ženklus, kad eismo dalyviai pasirinktų alternatyvius maršrutus ir taip sumažėtų eismo srautai Prienų mieste.


    https://www.lrytas.lt/auto/radaras/2...acija-6641718/
    Nesuprantama, kodėl kelio ženklai apie kelio remontą Prienuose apylanką statomi ne Marijampolėje ar Vilniaus vakariniame pakraštyje, o prieš pat Prienus.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė RamasN Rodyti pranešimą

    Asmeninių prioritetų klausimas. Man verta, nes didelė dalis greitkeliu - saugiau, sumoj greičiau. Lėkti greitai su priešpriešiniu eismu - jau ne tas, pastoviai reikia "dirbti". Sumoj laike su lankstu kažkiek laimima.
    Net iš Kauno žmonės neretai važiuoja Dzūkijon 129 keliu, kad išvengtų 130-o.

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Ar verta daryti tokį beveik 20 km lanką, ypač jei tas ruožas nuo Žiežmarių iki Birštono blogos būklės? Labai abejoju, ar išeina laiko sutapyti, nebent jei būna kamštis Trakų link.
    Asmeninių prioritetų klausimas. Man verta, nes didelė dalis greitkeliu - saugiau, sumoj greičiau. Lėkti greitai su priešpriešiniu eismu - jau ne tas, pastoviai reikia "dirbti". Sumoj laike su lankstu kažkiek laimima.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė RamasN Rodyti pranešimą
    Vakar važiavau Vilnius-Birštonas ne per Trakus/Aukštadvarį, o Vilnius-Kaunas ir nusukau už Žiežmarių pavažiavęs (link Kruonio). Overall maršrutas greitesnis, dėl greitkelio dalinai saugesnis, bet ta kelio 129 atkarpa nuo A1 iki A16 jau reikalauja daug kur kapitalinio remonto. Vairavau, nebuvo kaip fotkių padaryti.
    Ar verta daryti tokį beveik 20 km lanką, ypač jei tas ruožas nuo Žiežmarių iki Birštono blogos būklės? Labai abejoju, ar išeina laiko sutapyti, nebent jei būna kamštis Trakų link.

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Vakar irgi važiavau Vilnius-Birštonas, tai į priekį per A16, o grįžtant sugalvojau pažiūrėti kas per kelias ir pasukau pro Kruonį. Tai tas KK129 tokia nebloga kratykla, nors kelios atkarpos ir sutvarkytos, bet didžiąja dalimi būklė prasta. Dar nustebino, kad ten eismas gerokai intensyvesnis nei A16 kelyje, subjektyviai vertinant iš pastarosios kelionės, tai netgi kokiais 3x.
    Na, trumpesnė atkarpa su priešpriešiniu eismu, po to jau patogu greitkeliu minti. Bet kelias labai reikalauja remonto, daug yra ganėtinai nesaugių vietų

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė RamasN Rodyti pranešimą
    Vakar važiavau Vilnius-Birštonas ne per Trakus/Aukštadvarį, o Vilnius-Kaunas ir nusukau už Žiežmarių pavažiavęs (link Kruonio). Overall maršrutas greitesnis, dėl greitkelio dalinai saugesnis, bet ta kelio 129 atkarpa nuo A1 iki A16 jau reikalauja daug kur kapitalinio remonto. Vairavau, nebuvo kaip fotkių padaryti.
    Vakar irgi važiavau Vilnius-Birštonas, tai į priekį per A16, o grįžtant sugalvojau pažiūrėti kas per kelias ir pasukau pro Kruonį. Tai tas KK129 tokia nebloga kratykla, nors kelios atkarpos ir sutvarkytos, bet didžiąja dalimi būklė prasta. Dar nustebino, kad ten eismas gerokai intensyvesnis nei A16 kelyje, subjektyviai vertinant iš pastarosios kelionės, tai netgi kokiais 3x.

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Vakar važiavau Vilnius-Birštonas ne per Trakus/Aukštadvarį, o Vilnius-Kaunas ir nusukau už Žiežmarių pavažiavęs (link Kruonio). Overall maršrutas greitesnis, dėl greitkelio dalinai saugesnis, bet ta kelio 129 atkarpa nuo A1 iki A16 jau reikalauja daug kur kapitalinio remonto. Vairavau, nebuvo kaip fotkių padaryti.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    /\ Iš šiaurinės Vilniaus dalies į Kėdainius turbūt geriau važiuoti per Ukmergę- Šėtą.

    Tame straipsnyje siūlomas maršrutas per Jonavą Vandžiogalą turbūt paties straipsnelio autoriaus neišbandytas, kitaip tokių dalykų nesiūlytų
    Google Maps trasose gana tiksliai parenka trasą ir paskaičiuoja laiką. Tačiau nuošalesnėse vietose dažnai siūlo maršrutus žvyrkeliais ar neišvažiuojamais lauko keliukais


    Mapy.CZ rodo žvyrkelius tarp Jonavos ir Vandžiogalos bei tarp Vandžiogalos ir Babtų

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Sakyčiau, kad geriausias variantas būtų ties Elektrėnais sukti link Jonavos per Žąslius (tas kelias gana lygus ir visiškai be spūsčių), važiuoti per Jonavą, Kėdainius ir per Josvainius, Gaižuvėlę išlįsti atgal į A1.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied

    Naudojimosi GoogleMaps pradžiamokslis.
    Kai kurie apylankų maršrutai gal ir logiški (per Jonavą-Vandžiogalą, per Ukmergę-Kėdainius).
    Siūlomi ir fantastiški maršrutai, kuriuos gali išmąstyti tik kompiuteris su žurnalistų pagalba: per Panevėžį - Krekenavą - Baisogalą ir net per Prienus - Vilkiją - Jurbarką

    Lrytas.lt 2019.05.31
    Važiuojantiems į pajūrį – perspėjimas dėl nesibaigiančių spūsčių: yra paprasta išeitis
    Balandžio mėnesį prasidėjus pagrindinės šalies magistralės A1 rekonstrukcijai prie Kauno vairuotojai ėmė nerimauti, kas čia vyks vasarą, kai didžiulis automobilių srautas pajudės link pajūrio.
    Greičio ribojimai ir važiuojamosios dalies siaurinimas vykstant darbams šiame ruože turi pragaištingas pasekmes. Net prieš remontą pagrindinė transporto jungtis prie išsiplėtusio prekybos centro buvo problematiška vieta, o dabar sumažėjus pralaidumui transporto srautas stovi visomis kryptimis.
    Pasiekti pajūrį penktadienio vakarą vairuotojams prireiks daugiau laiko. Važiuojant šiokiadienį ir ne piko metu įveikti šią atkarpą pavyks greičiau, tačiau net ir tokiu laiku ne visuomet pasiseks. Prie įprasto kelionės laiko patartina pridėti bent jau pusvalandį.

    Kaip paaiškino Lietuvos automobilių kelių direkcija, visiems planuojantiems keliones ir nenorintiems gaišti laiko spūstyse rekomenduojama šiemet rinktis aplinkinius maršrutus.
    (...)



    https://www.lrytas.lt/auto/radaras/2...#foto=10546261

    Komentuoti:


  • wrm
    replied
    Parašė PoDV

    Gerai.
    Wow.. Važiuosiu paieškot, gana per plytą važinėt

    Komentuoti:


  • miraged
    replied
    Parašė vytgri Rodyti pranešimą
    Sveiki forumečiai, gal kas pakomentuos mano mintis dėl chaoso Kaune po aplinkelio rekonstrukcijos pradžios?

    Jei gerai pamenu, ateities plentą pradėjo krapštyt praeitais metais. Kodėl, po velnių, negalėjo pradžioj sutvarkyti to viaduko, o tą "sumastė" tada, kai jau reikėjo pradėti aplinkelio rekonstrukciją? Kiekvieną kartą, kai reikia pramonės zonoj Kaune sukinėtis, ypač po pietų, man išsibaigia keiksmažodžių atsargos. Norėčiau sužinot, koks avigalvis savivaldybėje atsakingas už tokių situacijų vengimą? Ar viskas palikta likimo valiai?
    Kada laimėjo atskira konkursą dėl viaduko tada ir tvarko (ar rimtai ar juokais neva nebuvo aišku kam priklauso jis). Keiksmažodžių turbūt jau pritrūktum jei būtum pats iš palemono, nes dėl tunelio statybos į ateities plento pradžią galima patekti tik: pro auotostrada, lytagra, taikos pr, pramonės pr, elektrėnų g, biruliškių g. - kai anksčiau teužtekdavo kelių šimtų metrų.. p.s. moki veži ateities turi pravažiavimą į palemono g, tik niekam nesakykite

    Komentuoti:


  • vytgri
    replied
    Sveiki forumečiai, gal kas pakomentuos mano mintis dėl chaoso Kaune po aplinkelio rekonstrukcijos pradžios?

    Jei gerai pamenu, ateities plentą pradėjo krapštyt praeitais metais. Kodėl, po velnių, negalėjo pradžioj sutvarkyti to viaduko, o tą "sumastė" tada, kai jau reikėjo pradėti aplinkelio rekonstrukciją? Kiekvieną kartą, kai reikia pramonės zonoj Kaune sukinėtis, ypač po pietų, man išsibaigia keiksmažodžių atsargos. Norėčiau sužinot, koks avigalvis savivaldybėje atsakingas už tokių situacijų vengimą? Ar viskas palikta likimo valiai?

    Komentuoti:

Working...
X