Parašė Lettered
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT] Kaip nuvykti iš ... į ...
Collapse
X
-
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimąJie statomi ties sankryžomis, nuo kurių prasideda apylankos, o ne prieš pat Prienus (nuo Jiezno sankryžos iki Prienų - 15km).
O jūs norit pasakyt, kad reikia pastatyt juos Vilniaus vakariniame pakraštyje ir po to tikėsitės, kad vairuotojas nuvažiuos 80km iki Jiezno sankryžos ir staiga prisimins, kad jam šičia reikia pasukti ? Kokia prasmė taip daryti ?
Deja, ženkluose nėra nurodyta Kalvarijos kryptis. Apie 70-80% fūrų reikia važiuoti į Lenkijos pusę. Mažuma sunkiasvorių srauto per Prienus važiuoja į pačią Marijampolę ir link Kaliningrado (į Kaliningradą geriau iškart važiuoti per Kauną, o ne per Marijampolės miestą, nes yra Marijampolės šiaurinis aplinkkelis)
Parašė Austras Rodyti pranešimąŠiuo metu nuo Vilniaus lėtai judančios eilės ilgis apie 4 km. Gerai būtų dar nuo Prienų fūrų srautą pridėti, kad per mažas eismas nepasirodytų.
Parašė RamasN Rodyti pranešimąPrasmė, kad gal nuspręs iškart varyt greitkeliu, jei jau nuo Vilniaus varo. Nėra prasmės varyt iki nusukimo į Jiezną tuo keliu
Ta išankstinė informacija būtų labai naudinga ir vietiniam eismui, kuriems reikia važiuoti į Marijampolę ar į Lenkiją
LAKD pasakojimai apie "50 papildomų kilometrų" taptų tik papildomais 20-30 km per Kauną ir vien greitkeliais.
Tame pačiame A16 pačiam teko susidurti su tokio išankstinio ženklinimo stoka dar 2004 ar 2005 metais, kai grįžtant iš Europos kelią Jieznas-Vilnius naktį važiavome kelias valandas. Tuomet buvo rekonstruojamas kelias ties Trakais-Aukštadvariu. Jei tokie remonto ženklai būtų stovėję Alytuje ar Marijampolėje, iš karto būtume pasirinkę kitą maršrutą.
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąTaigi dabar vasarą srautai mažesni, niekas labai nesikiša.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Austras Rodyti pranešimąIš straipsnio:
Genialu. Kauno pietinę dalį nuo Vilniaus dabar, kol remontuoja Ateities pl. viaduką, galima pasiekti tik pro Megą, kur ir taip viskas užkišta dėl remonto, arba per miestą.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Iš straipsnio:
A.Kvietkauskio manymu, geresnis sprendimas būtų transporto srautą nukreipti per Kauną.
Komentuoti:
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
Jie statomi ties sankryžomis, nuo kurių prasideda apylankos, o ne prieš pat Prienus (nuo Jiezno sankryžos iki Prienų - 15km).
O jūs norit pasakyt, kad reikia pastatyt juos Vilniaus vakariniame pakraštyje ir po to tikėsitės, kad vairuotojas nuvažiuos 80km iki Jiezno sankryžos ir staiga prisimins, kad jam šičia reikia pasukti ? Kokia prasmė taip daryti ?Paskutinis taisė RamasN; 2019.06.25, 14:08.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąNesuprantama, kodėl kelio ženklai apie kelio remontą Prienuose apylanką statomi ne Marijampolėje ar Vilniaus vakariniame pakraštyje, o prieš pat Prienus.
O jūs norit pasakyt, kad reikia pastatyt juos Vilniaus vakariniame pakraštyje ir po to tikėsitės, kad vairuotojas nuvažiuos 80km iki Jiezno sankryžos ir staiga prisimins, kad jam šičia reikia pasukti ? Kokia prasmė taip daryti ?
Komentuoti:
-
Prienuose rekonstruojamas A16 ruožas nuo tilto iki centro ir F.Martišiaus gatvė nuo autobusų stoties iki viaduko su KK130 Kaunas - Alytus.
Valstybinės reikšmės magistralinio kelio A16 Vilnius–Prienai–Marijampolė ruožo nuo 96,13 iki 97,42 km (per Prienus) rekonstravimas.
Tipas: Kelio projektavimas (įskaitant projekto vykdymo priežiūra)
Sutarties Nr. 2018-0117 Rangovas UAB „Kelprojektas“
Sutarties pradžia ir pabaiga 2018.04.12- 2019.04.12
Duomenų įkėlimo data 2019.06.25
https://gis.eismoinfo.lt/webappbuilder/apps/19/
Dėl keisto LAKD sprendimo Prienuose nusidriekė kilometrinės spūstys
Šią vasarą Prienų gyventojai išgyvena tikrą išbandymą. Vykstant magistralinės miesto gatvės, vietinių vadinamos aplinkkeliu, remontui link Alytaus ar Vilniaus važiuojantys sunkvežimiai buvo nukreipti per miestą. Dėl to čia nuolatos susidaro kilometrinės eismo spūstys, o praeiviams tenka kvėpuoti sunkiojo transporto sukeltomis dulkėmis.
Kol remontuojama F.Martišiaus gatvė, kuri yra A16 kelio dalis, mieste nuolatos susidaro kelių kilometrų ilgio spūstys. „Aplinkkelį kuo puikiausiai buvo galima padaryti per kitą vietą, o čia išėjo pati didžiausia nesąmonė. Visi žmonės mieste pikti“, – kalbėjo A.Kvietkauskis.
Jis pridūrė, kad remontuojama ir centrinė Vytauto gatvė, per kurią buvo padarytas apvažiavimas. Viena jos pusė yra uždaryta, o eismą nukreipia reguliuotojas. Dėl to spūstys susidaro per visą miesto centrą. Be to, sudėtinga situacija išlieka visą dieną. „Kol vieną pusę praleidžia, kitoje jau per visą miestą stovi automobiliai“, – piktinosi jis.
A.Kvietkauskio manymu, geresnis sprendimas būtų transporto srautą nukreipti per Kauną.
(...) Prienų r. savivaldybės atstovai siūlė, kad eismas būtų nukreiptas dar prieš miestą. Jie norėjo, kad tranzitinis transportas į šalį būtų nukreiptas ties Jiezno sankryža. „Tokia galimybė buvo – tuomet automobiliai ir sunkvežimiai nevažiuotų per miestą. Bet į tokį mūsų siūlymą niekas neatsižvelgė“, – kalbėjo vyriausioji specialistė.
Laikinai einantis LAKD direktoriaus pavaduotojo pareigas Eduardas Grinaveckas lrytas.lt informavo, kad buvo parengtas kelio A16 Vilnius–Prienai–Marijampolė ruožo nuo 96,13 iki 97,42 kilometro rekonstravimo techninis projektas ir atliktas saugumo auditas. Anot jo, techninis projektas atitiko statybos teisės aktų nustatytus reikalavimus ir buvo patvirtintas. (...) „Eismo apylankos schema buvo parengta įvertinus tiek tranzitinio, tiek vietinio transporto eismą. Atkreipiame dėmesį, kad papildomų tranzitinio transporto srautų Prienuose dėl kelio rekonstravimo darbų neatsirado, tiesiog eismo srautas iš F. Martišiaus gatvės buvo perkeltas į Vytauto, J. Basanavičiaus ir Kauno gatves“, – komentavo E. Grinaveckas.
Jis pažymėjo, kad organizuoti eismo apylankas Prienų rajone yra sudėtinga dėl geografinės vietovės – Nemuno upės ir tiltų per ją. „Artimiausi tiltai per upę yra Kaune (apie 30 kilometrų atstumu) ir Alytuje (apie 32 kilometrų), todėl sumodeliuoti tranzitinius srautus ir perskirstyti juos nėra taip paprasta“, – kalbėjo direktoriaus pavaduotojas.
E. Grinaveckas sakė, kad rengiant apylankos schemą buvo vertinti visi galimi variantai. Jo teigimu, buvo atsižvelgta į tai, kad nukreipiant eismą, būtų kiek įmanoma trumpesnis atstumas ir konkrečios vietovės sąlygos būtų tinkamos.
„Šiuo konkrečiu atveju tinkamų alternatyvių maršrutų, išskyrus esamą apylanką, nėra“, – konstatavo pašnekovas. Renkasi trumpiausią kelią LAKD atstovas pridūrė, kad kad eismas tiek per Kauną, tiek per Alytų nėra uždarytas, todėl vairuotojai gali rinktis alternatyvius maršrutus. Tačiau esą dauguma renkasi trumpiausią ir jiems patogiausią maršrutą.
E. Grinaveckas atkreipė dėmesį, kad kelias A16 Vilnius–Prienai–Marijampolė yra didelio intensyvumo magistralinis kelias, kuriuo per parą pravažiuoja 9000 automobilių. „Jeigu visas eismas būtų nukreipiamas, pavyzdžiui, per Kauną, važiavimo maršrutas pailgėtų apie 50 kilometrų, laiko sąnaudos, kelių eksploatacijos kaštai, keliaujančių laiko sąnaudos, aplinkos tarša taip pat padidėtų“, – paaiškino jis.
Kelių direkcija atsižvelgė į Prienų gyventojų, rajono savivaldybės administracijos ir kitų eismo dalyvių nusiskundimus dėl eismo organizavimo rekonstruojamame kelio ruože. Rangovas buvo įpareigotas įrengti rekomendacinius kelio ženklus, kad eismo dalyviai pasirinktų alternatyvius maršrutus ir taip sumažėtų eismo srautai Prienų mieste.
https://www.lrytas.lt/auto/radaras/2...acija-6641718/
Komentuoti:
-
Parašė RamasN Rodyti pranešimą
Asmeninių prioritetų klausimas. Man verta, nes didelė dalis greitkeliu - saugiau, sumoj greičiau. Lėkti greitai su priešpriešiniu eismu - jau ne tas, pastoviai reikia "dirbti". Sumoj laike su lankstu kažkiek laimima.
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Ar verta daryti tokį beveik 20 km lanką, ypač jei tas ruožas nuo Žiežmarių iki Birštono blogos būklės? Labai abejoju, ar išeina laiko sutapyti, nebent jei būna kamštis Trakų link.
Komentuoti:
-
Parašė RamasN Rodyti pranešimąVakar važiavau Vilnius-Birštonas ne per Trakus/Aukštadvarį, o Vilnius-Kaunas ir nusukau už Žiežmarių pavažiavęs (link Kruonio). Overall maršrutas greitesnis, dėl greitkelio dalinai saugesnis, bet ta kelio 129 atkarpa nuo A1 iki A16 jau reikalauja daug kur kapitalinio remonto. Vairavau, nebuvo kaip fotkių padaryti.
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Vakar irgi važiavau Vilnius-Birštonas, tai į priekį per A16, o grįžtant sugalvojau pažiūrėti kas per kelias ir pasukau pro Kruonį. Tai tas KK129 tokia nebloga kratykla, nors kelios atkarpos ir sutvarkytos, bet didžiąja dalimi būklė prasta. Dar nustebino, kad ten eismas gerokai intensyvesnis nei A16 kelyje, subjektyviai vertinant iš pastarosios kelionės, tai netgi kokiais 3x.
Komentuoti:
-
Parašė RamasN Rodyti pranešimąVakar važiavau Vilnius-Birštonas ne per Trakus/Aukštadvarį, o Vilnius-Kaunas ir nusukau už Žiežmarių pavažiavęs (link Kruonio). Overall maršrutas greitesnis, dėl greitkelio dalinai saugesnis, bet ta kelio 129 atkarpa nuo A1 iki A16 jau reikalauja daug kur kapitalinio remonto. Vairavau, nebuvo kaip fotkių padaryti.
Komentuoti:
-
Vakar važiavau Vilnius-Birštonas ne per Trakus/Aukštadvarį, o Vilnius-Kaunas ir nusukau už Žiežmarių pavažiavęs (link Kruonio). Overall maršrutas greitesnis, dėl greitkelio dalinai saugesnis, bet ta kelio 129 atkarpa nuo A1 iki A16 jau reikalauja daug kur kapitalinio remonto. Vairavau, nebuvo kaip fotkių padaryti.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
/\ Iš šiaurinės Vilniaus dalies į Kėdainius turbūt geriau važiuoti per Ukmergę- Šėtą.
Tame straipsnyje siūlomas maršrutas per Jonavą Vandžiogalą turbūt paties straipsnelio autoriaus neišbandytas, kitaip tokių dalykų nesiūlytų
Google Maps trasose gana tiksliai parenka trasą ir paskaičiuoja laiką. Tačiau nuošalesnėse vietose dažnai siūlo maršrutus žvyrkeliais ar neišvažiuojamais lauko keliukais
Mapy.CZ rodo žvyrkelius tarp Jonavos ir Vandžiogalos bei tarp Vandžiogalos ir Babtų
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Sakyčiau, kad geriausias variantas būtų ties Elektrėnais sukti link Jonavos per Žąslius (tas kelias gana lygus ir visiškai be spūsčių), važiuoti per Jonavą, Kėdainius ir per Josvainius, Gaižuvėlę išlįsti atgal į A1.
Komentuoti:
-
Naudojimosi GoogleMaps pradžiamokslis.
Kai kurie apylankų maršrutai gal ir logiški (per Jonavą-Vandžiogalą, per Ukmergę-Kėdainius).
Siūlomi ir fantastiški maršrutai, kuriuos gali išmąstyti tik kompiuteris su žurnalistų pagalba: per Panevėžį - Krekenavą - Baisogalą ir net per Prienus - Vilkiją - Jurbarką
Lrytas.lt 2019.05.31
Važiuojantiems į pajūrį – perspėjimas dėl nesibaigiančių spūsčių: yra paprasta išeitis
Balandžio mėnesį prasidėjus pagrindinės šalies magistralės A1 rekonstrukcijai prie Kauno vairuotojai ėmė nerimauti, kas čia vyks vasarą, kai didžiulis automobilių srautas pajudės link pajūrio.
Greičio ribojimai ir važiuojamosios dalies siaurinimas vykstant darbams šiame ruože turi pragaištingas pasekmes. Net prieš remontą pagrindinė transporto jungtis prie išsiplėtusio prekybos centro buvo problematiška vieta, o dabar sumažėjus pralaidumui transporto srautas stovi visomis kryptimis.
Pasiekti pajūrį penktadienio vakarą vairuotojams prireiks daugiau laiko. Važiuojant šiokiadienį ir ne piko metu įveikti šią atkarpą pavyks greičiau, tačiau net ir tokiu laiku ne visuomet pasiseks. Prie įprasto kelionės laiko patartina pridėti bent jau pusvalandį.
Kaip paaiškino Lietuvos automobilių kelių direkcija, visiems planuojantiems keliones ir nenorintiems gaišti laiko spūstyse rekomenduojama šiemet rinktis aplinkinius maršrutus.
(...)
https://www.lrytas.lt/auto/radaras/2...#foto=10546261
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė vytgri Rodyti pranešimąSveiki forumečiai, gal kas pakomentuos mano mintis dėl chaoso Kaune po aplinkelio rekonstrukcijos pradžios?
Jei gerai pamenu, ateities plentą pradėjo krapštyt praeitais metais. Kodėl, po velnių, negalėjo pradžioj sutvarkyti to viaduko, o tą "sumastė" tada, kai jau reikėjo pradėti aplinkelio rekonstrukciją? Kiekvieną kartą, kai reikia pramonės zonoj Kaune sukinėtis, ypač po pietų, man išsibaigia keiksmažodžių atsargos. Norėčiau sužinot, koks avigalvis savivaldybėje atsakingas už tokių situacijų vengimą? Ar viskas palikta likimo valiai?
Komentuoti:
-
Sveiki forumečiai, gal kas pakomentuos mano mintis dėl chaoso Kaune po aplinkelio rekonstrukcijos pradžios?
Jei gerai pamenu, ateities plentą pradėjo krapštyt praeitais metais. Kodėl, po velnių, negalėjo pradžioj sutvarkyti to viaduko, o tą "sumastė" tada, kai jau reikėjo pradėti aplinkelio rekonstrukciją? Kiekvieną kartą, kai reikia pramonės zonoj Kaune sukinėtis, ypač po pietų, man išsibaigia keiksmažodžių atsargos. Norėčiau sužinot, koks avigalvis savivaldybėje atsakingas už tokių situacijų vengimą? Ar viskas palikta likimo valiai?
Komentuoti:
Komentuoti: