Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Kaip nuvykti iš ... į ...

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • John
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Kuo čia dėtas Frankfurtas ?
    Ta vieta turėtų judėti ir dideli srautai iš Laisvės prospekto į Ukmergės pusę.
    Kokie yra dabartiniai srautai ta kryptimi ir kokie yra naujausi skaičiavimai apie projektuojamus srautus po trūkstamos jungties irengimo? Ir kaip tie "dideli srautai" ta kryptimi pravažiuoja dabar?

    Komentuoti:


  • Liaušis
    replied
    Lėtapirdžiai tie google, štai street view kai įjungė Lietuvoj, po to dar mažiausiai tris vasaras su savo kamerom buvo atvažiavę, o nėra nė vienos naujesnės nuotraukos. Be to jie ir kelio ženklus atrodo fiksuoja, tad turėjo pamatyt automagistralės ženklus, nes važinėjo ir pernai ir šiemet

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    OpenStreetMap jau seniai padaryta, kad rodytų autostradą Keista, kad Google Maps vis neatsižvelgia. Galvoja, kad lietuviai nusitiesė eilinę 2+2 prastų standartų gierkowką kaip prie Klaipėdos ar Šiaulių.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė narushnikas Rodyti pranešimą
    Google Maps kelio atkarpa Kaunas Marijampolė nerodoma kaip autostrada, gal žinot kaip tai pakeisti?
    Pranešti kaip klaidą žemėlapyje, jeigu ten tikrai yra autostrada. Yra linkas žemėlapių dešinėje apačioje.

    Komentuoti:


  • narushnikas
    replied
    Google Maps kelio atkarpa Kaunas Marijampolė nerodoma kaip autostrada, gal žinot kaip tai pakeisti?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Ir vėl kelininkai visiškai negalvoja srautų dydį ir apie eiliškumą.

    Šiandien jau paleistas eismas A14 tarp Raudondvario (senojo Molėtų plento 172 kelio pradžia) ir sankryžos su keliu KK108 Maišiagala-Nemenčinė .
    Važiuojant link Vilniaus A14 ir eklio sankryžoje nėra įrengta žiedinė sankryža. Pirmenybę link Vilniaus turi važiuojantys KK 172 senuoju Molėtų keliu .
    Kamštis link Vilniaus persikėlė iš Pikeliškių (108 ir 172 kelių sankryža) į Raudondvarį, kur įsiliek(prie Žaldokynės / HBH)

    Todėl grįžtant į Vilnių po ilgojo savaitgalio iš Molėtų rekomenduojama važiuoti taip, tartum naujas kelias nebūtų nutiestas - važiuojant KK108 ir KK 172 pro Pikeliškes turėtų pavykti išvengti stovėjimo kamštyje ties Raudondvariu.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    O jei važiuoti pro Nemenčinę, 108, 102?
    Geras variantas tik pasukt reikia pora kilometrų anksčiau į rodos #5207 pagal ženklą "Nemenčinė". Prieš pasukant į #108 tektų atstovėti nemenką eilę prie šviesoforo.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Molėtai - Vilnius (sekmadienį)
    Šia tema gal reikėjo diskutuoti, kai pavasarį buvo pradėta A14 kelio rekonstrukcija nuo Raudondvario (172 kelio pradžia) iki 108 kelio Maišiagala-Nemenčinė
    Na, bet artėja ilgasis Vėlinių savaitgalis, gal kam nors pravers pasidalinimas šia informacija.
    (..)

    Čia tokia optimistinė maps.google variantų suvestinė.
    (...)
    http://foto.terpe.lt/inkelti/2019102...ai%20Utena.jpg


    Realybėje stovėjimas 108 kelio kamštyje sekmadienį yra loterija, o važiavimas senuoju 172 keliu per Giedraičius yra vienas malonumas. Šiandien popiet 108 kelyje Pileliškėse link Vilniaus bandė pasukti "fūra" , tai važiuojant pagrindiniu 172 keliu matėsi 108 kelyje nutįsusi labai ilga eilė.

    Gal kas nors turi kitų sekmadieninio grįžimo iš Molėtų variantų.
    O jei važiuoti pro Nemenčinę, 108, 102?
    Paskutinis taisė Romas; 2019.11.01, 19:55. Priežastis: Nebūtina ištisai cituoti prieš tai buvyusio pranešimo

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Molėtai - Vilnius (sekmadienį)
    Šia tema gal reikėjo diskutuoti, kai pavasarį buvo pradėta A14 kelio rekonstrukcija nuo Raudondvario (172 kelio pradžia) iki 108 kelio Maišiagala-Nemenčinė
    Na, bet artėja ilgasis Vėlinių savaitgalis, gal kam nors pravers pasidalinimas šia informacija.

    Važiuojant link Molėtų jokių problemų nesudaro 3 ar 4 papildomi kilometrai.
    Tuo tarpu grįžtant sekmadienį į Vilnių problema yra Pikeliškių posūkis 108 kelyje link Vilniaus senuoju 172 keliu. pagrindinis kelias - senasis Molėtų plenktas KK172.172
    Sprendimas prie milijoninės A14 sąmatos būtų beveik nieko nekainavęs
    1) Pikeliškėse padaryti nedidelę žiedinę sankryžą. kur ir vilkikai galėtų pasukti į kairę.
    2) Dar pigiau būtų buvę laikinai pakeisti kelių eiliškumą

    Aš visą vasarą važiuodamas iš Molėtų vengiu to KK108-1KK72 aplinkkelio per Pikeliškes, dažniausiai važiuoju senuoju 172 keliu per Giedraičius- Paberžę. Kelio danga prastesnė keliose vietose tarp Molėtų ir Kazokų ir ypač tarp Giedraičių ir Paberžės (prie Molėtų ir Vilniaus rajonų ribos).

    Čia tokia optimistinė maps.google variantų suvestinė.
    5-10 minučių kamščiai paišomi tik po 16 valandos.
    Beje, greičiausio maršruto 172 keliu per Kazokus - Giedraičius Maps Google navigacija nerodo - reikėjo taškus užduoti rankomis. ,


    Realybėje stovėjimas 108 kelio kamštyje sekmadienį yra loterija, o važiavimas senuoju 172 keliu per Giedraičius yra vienas malonumas. Šiandien popiet 108 kelyje Pileliškėse link Vilniaus bandė pasukti "fūra" , tai važiuojant pagrindiniu 172 keliu matėsi 108 kelyje nutįsusi labai ilga eilė.

    Gal kas nors turi kitų sekmadieninio grįžimo iš Molėtų variantų.
    Paskutinis taisė Romas; 2019.11.01, 19:51.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė oranger Rodyti pranešimą

    Šis dėsnis galioja tiems, kurie nuolat skuba ir dėl to amžinai stresuoja. Aš dažniausiai niekur neskubu ir kamščių metu iš viso niekur nevažiuoju
    Greičiau kartais galima ir žvyrkeliu pravažiuoti, bet ar verta?
    Atvirkščiai. Dažnai provincijoje (pvz sodų kvartaluose) žvirkeliu arčiau nukirtus kampą. Bet imant laiku asfaltu greičiau. Nebent lakstai su rėminiu džipu.

    Dėl važiavimo psichologinio komforto prašaut žiedą tiesiai irgi smagiau nei važiuot per viršų. Nebent jauti malonumą iš nardymo tarp juostų, tarpų ieškojimo ir t.t.

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Galima atrasti daugiau kriterijų, pvz. potenciali kuro ekonomika (šviesoforų ir kitų potencialių stabdžių skaičius), leistinas greitis (ir jo nesilaikymas), eismo intensyvumas (pikas, pošventinis savaitgalis). Jeigu tikslas yra Geležinio vilko gatvė:

    Oslo gatvė tokiais kriterijais naudinga dėl 70-90 km/h, vienintelio šviesoforo ties gariūnais, tačiau gali sukelti problemų esant dideliam eismo intensyvumui ties viaduku ir žiedu.

    Tuo tarpu Savanorių pr. yra 50-60km/h (pasibaigus A1), 4 šviesoforinės sankryžos (berods nėra įvesta "žalia banga"), 2 šviesoforinės pėsčiųjų perėjos, tačiau nėra nei viadukų nei žiedų.

    Komentuoti:


  • oranger
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Mieste atstumą teisingiau skaičiuoti ne kilometrais, o minutėmis. Važiuojant Oslo gatvę labai daug laiko atima Savanorių žiedas. Kurį atvažiavus per Savanorių pr pravažiuoji pro apačią. Nusukimas į Gariūnus irgi gan lėtas ir jame dažnai susidaro kamštis. Per Narbutą apsimoka nebent jei gyveni pačioje Žirmūnų pradžioje ir patogiausia tiesiai konstitucijos prospektu. Jei važiuoji per Žalgirio ar Kareivių gatvę, Pedagoginio žiedas atima daug laiko.
    Šis dėsnis galioja tiems, kurie nuolat skuba ir dėl to amžinai stresuoja. Aš dažniausiai niekur neskubu ir kamščių metu iš viso niekur nevažiuoju
    Greičiau kartais galima ir žvyrkeliu pravažiuoti, bet ar verta?

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė oranger Rodyti pranešimą

    Netiesa, kad arčiau. Gyvenu Žirmūnuose, man nuo įvažiavimo į Vilnių iki namų trumpiausias kelias yra per Oslo g. - 21,2 km. Per aplinkkelį ir Narbuto g. - 21,5, per Savanorių pr. - 22,3.
    Net jei būtų ir trumpiau, niekada ten nevažiuočiau dėl kelio kokybės ir, apskritai, bendro įspūdžio per langus.
    Mieste atstumą teisingiau skaičiuoti ne kilometrais, o minutėmis. Važiuojant Oslo gatvę labai daug laiko atima Savanorių žiedas. Kurį atvažiavus per Savanorių pr pravažiuoji pro apačią. Nusukimas į Gariūnus irgi gan lėtas ir jame dažnai susidaro kamštis. Per Narbutą apsimoka nebent jei gyveni pačioje Žirmūnų pradžioje ir patogiausia tiesiai konstitucijos prospektu. Jei važiuoji per Žalgirio ar Kareivių gatvę, Pedagoginio žiedas atima daug laiko.

    Komentuoti:


  • oranger
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Savanorių pr išties gaunasi greičiau ir arčiau, netgi google maps per ten greičiausiai ir arčiausiai rodo. Minusas tik vienas, kad pats Savanorių pr gan banguotas, lopytas, ne toks komfortiškas važiavimas netgi su hidropneumatinę važiuokle
    Netiesa, kad arčiau. Gyvenu Žirmūnuose, man nuo įvažiavimo į Vilnių iki namų trumpiausias kelias yra per Oslo g. - 21,2 km. Per aplinkkelį ir Narbuto g. - 21,5, per Savanorių pr. - 22,3.
    Net jei būtų ir trumpiau, niekada ten nevažiuočiau dėl kelio kokybės ir, apskritai, bendro įspūdžio per langus.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Savanorių pr išties gaunasi greičiau ir arčiau, netgi google maps per ten greičiausiai ir arčiausiai rodo. Minusas tik vienas, kad pats Savanorių pr gan banguotas, lopytas, ne toks komfortiškas važiavimas netgi su hidropneumatinę važiuokle

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Pritarčiau. Man važiavimas pro Savanorių pr. atvažiuojant nuo Kauno atrodo toks nelogiškas...
    Priklauso nuo to į kur reikia. Jei taikoma link GV (Baltupiai, Jeruzalė, Antakalnis, Žirmūnai), tada pro Savanorius geriau. Po Savanorių ir Pedagoginio žiedais šauni tiesiai. Daug patogiau nei įvažinėt į žiedą atvažiavus iš Oslo g arba Narbuto. arba rangytis nuo VA per Ukmergės g. ir Ozo g.

    Komentuoti:


  • oranger
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Pritarčiau. Man važiavimas pro Savanorių pr. atvažiuojant nuo Kauno atrodo toks nelogiškas...
    Absoliučiai nelogiškas. O be to, ta vieta gėdinga dar ir tuo, kad ten meluojama nevietiniams, kad CENTRAS yra tiesiai (nors 80 procentų transporto suka link Lazdynų ). Tai - necivilizuotas elgesys.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė oranger Rodyti pranešimą

    Na, ir šiaip atėjo laikas kažką daryti su posūkiu į Lazdynus. Iš principo ten jau reikia estakados nuo A1 link Gariūnų.
    Kažką reikės daryti, Kryptimi iš Vilniaus į Kauną irgi kemšasi. Bet mūsų strategai "stručiai" teigs, kad nieko ten blogo, o 2030 kelionių sumažės 30-40% .

    Išsukant nuo Kauno yra labai pavojinga "A" juosta, ja mėgsta nemenku greičiu prasinešti fūros ar kiti eismo dalyviai, o matomumas 30-50m.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Pritarčiau. Man važiavimas pro Savanorių pr. atvažiuojant nuo Kauno atrodo toks nelogiškas...

    Komentuoti:


  • oranger
    replied
    image_91042.jpg
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Tai ir buvo planai pradėti rekonstrukciją, tačiau kažkodėl viskas sustojo. Tarp Maximos ir Gariūnų suplanuotas tuneliukas. Manau, kad būtų apkrautas keleriopai labiau nei kai kurie pėsčiųjų perėjimai vidury laukų.
    Na, ir šiaip atėjo laikas kažką daryti su posūkiu į Lazdynus. Iš principo ten jau reikia 2 juostų estakados nuo A1 link Gariūnų.
    Taip pat reikia platinti iki 2 juostų posūkį nuo Gariūnų į Kauną.


    A1 GARIUNAI.jpg
    Paskutinis taisė Romas; 2019.09.14, 19:44. Priežastis: Nuotraukos dydis

    Komentuoti:

Working...
X