Pritarčiau. Man važiavimas pro Savanorių pr. atvažiuojant nuo Kauno atrodo toks nelogiškas...
Absoliučiai nelogiškas. O be to, ta vieta gėdinga dar ir tuo, kad ten meluojama nevietiniams, kad CENTRAS yra tiesiai (nors 80 procentų transporto suka link Lazdynų ). Tai - necivilizuotas elgesys.
Na, ir šiaip atėjo laikas kažką daryti su posūkiu į Lazdynus. Iš principo ten jau reikia estakados nuo A1 link Gariūnų.
Kažką reikės daryti, Kryptimi iš Vilniaus į Kauną irgi kemšasi. Bet mūsų strategai "stručiai" teigs, kad nieko ten blogo, o 2030 kelionių sumažės 30-40% .
Išsukant nuo Kauno yra labai pavojinga "A" juosta, ja mėgsta nemenku greičiu prasinešti fūros ar kiti eismo dalyviai, o matomumas 30-50m.
Tai ir buvo planai pradėti rekonstrukciją, tačiau kažkodėl viskas sustojo. Tarp Maximos ir Gariūnų suplanuotas tuneliukas. Manau, kad būtų apkrautas keleriopai labiau nei kai kurie pėsčiųjų perėjimai vidury laukų.
Na, ir šiaip atėjo laikas kažką daryti su posūkiu į Lazdynus. Iš principo ten jau reikia 2 juostų estakados nuo A1 link Gariūnų.
Taip pat reikia platinti iki 2 juostų posūkį nuo Gariūnų į Kauną.
Šioje vietoje galima grįžti į Vilnių pro Trakų A16. Vaizdingiau nei A4 pro Valkininkus ir ženkliai saugiau nei Onuškio kelias (matau, Romai, Jums patiko "Kreivakojo" miškas tarp Grendavės ir Bičiūnų - ten ir Velnias sprandą nusisuktų).
Užvažiavus ant tilto, sukti dešinę (kaip autobusas nuotraukoje) - kelio ženkluose nurodyta tik Kauno kryptis. Už ~30km yra nuoroda į Vilnių.
Maršrutas iš Vilniaus į Alytų
KK220 (Trakai ) - Rūdiškės - Onuškis - Pivašiūnai - Alytus
Foto 2019.07 Rūdiškės. Jos ypatingos tuo, kad yra daug greičio ribojimo kalnelių (gal 7 ar 8)
Kelias tarp Rūdiškių ir Onuškio yra labai prastas
Antakalnyje yra gražiausia viso kelio vieta
Onuškis
Graži bažnyčia, toliau pravažiuojama miestelio aikštė
Po medžiais pasilėpusi KK 220 kryptie nuoroda į Pivašiūnus - Alytų
Tiesiai nuvažiavus irgi galima patekti į Alytų kleiu RK 4706-KK129 per Butrimonis - Punios kryžkelę
Kelias tarp Onuškio ir Dusmenų buvo išsfaltuotas paskutinis, apie 2000 metus. Dabar kelio danga kelraščiiusoe jau aptrupėjusi
Trakų ir Alytaus rajonų riba
Pivašiūnai
Kelias KK 220 suka kairėn.
Jei iš pietų būtų aplenkti Pivašiūnai, kelias sutrumpėtų pora kilometrų. Tačiau to niekada nebus dėl mažo eismo intensyvumo
Jau matosi Alytus
Sankryža su keliu KK 129 Antakalnis-Jieznas-Alytus-Merkinė
Pernai (ar jau šiemet) išasfaltuota jungtis tarp kelių A4 ties Palukniu ir KK 220 Rūdiškėse
Ši jungtis eina dalimi 4704 keliu į Valkininkų stotį (tas tiesus kelias toliau yra žvyrkelis) ir paskui sklandžiai pereina į kelią RK 4705 Buklieriškės - Rūdiškės
Navigacija per Paluknio kryžkelę rodo puskilometriu trumpesnį atstumą nei pro Trakus, bet 5 minutėmis ilgesnę trukmę. Kai nėra eismo, tai panašui į teisybę. Tačiau A4 yra žymiai "greitesnis" kelias nei A16. Praktikoje tektų iki Trakų lėtai važiuoti kolonoje. Už Trakų kelias KK 220 iki Rūdiškių yra tiesus, bet gyvenvietėse yra greičio ribojimo kalnelių ir kelio kokybė nelabai kuo pranašesnė.
Žemėlapiai iš maps.google com
Vakar važiavau Vilnius-Birštonas ne per Trakus/Aukštadvarį, o Vilnius-Kaunas ir nusukau už Žiežmarių pavažiavęs (link Kruonio). Overall maršrutas greitesnis, dėl greitkelio dalinai saugesnis, bet ta kelio 129 atkarpa nuo A1 iki A16 jau reikalauja daug kur kapitalinio remonto.
Kai nėra normalaus vieno kelio, atsiranda begalė variantų.
Visi išvardinti variantai yra praktiški išbandytu, Jie yra tik asfaltuotais keliais, jokio žvyro.
Į Alytų yra du pagrindiniai keliai:
1) Vilnius - A4 - Pirčiupiai - KK128 Valkininkai - Bobriškės - Daugai - Alytus. Šis variantas paprastai yra greičiausias, ypač važiuojant iš Vilniaus link Lenkijos sienos. Svaitglaio praždioje ir pabaigoje susidaro kolonos, bet jos juda greitai ir lėtaeigiai nestabdo eismo.
2) Vilnius - A15 - Trakai - Aukštadvaris - Jiezno sankryža - KK129 - Punios sankryža - Alytus. Šis variantas kiek trumpesnsi arba patogesnis, jei reikiapatekti į rytinę bei šiaurinę (per naują tiltą) Alytaus dalį ar centrą. Dabar šis variantas turi tris trūkumus, dėl kurių dažnaui neįmanoma numatyti kelionės trukmės:
- sėkmės dalykas kos bus intensyvumas, ar nepasitaikys koks lėtai važiuojantis vienas "sodininka"s
- fūros - jos taupo kelis kilometrus važiuodamos link Lenkijos ar kaliningrado
- vidutinio greičio matuokliai tose vietose, kurios vienintelės saugios aplenkti transportą.
Vietovės vaizdingos, ypač tarp Trakų ir Aukštadvario bei ties Lepelionių piliakalniu.
Dažnai vienu keliu nuvažiuoji iki Alytaus, o grįžti kitu keliu.
3) Dar iš krašto kelių yra KK220 Trakai-Rūdiškės-Onuškis-Pivašiūnai-Alytus. Jis kuris yra vingiuotas, o tarp Rūdiškių ir Onuškio - gana prastas: siauras kalvotas, nutrupėjusiais kelraščiais. Kartais juo tenka sutikti važiuojant kokį nors lenkų autobusą). Vietovės vaizdingos, ypač prie Antakalnio - tenatsi.
Šie visi keliai turi rimtą trūkumą - išvažiavimas į Vilnių tarp Aukštųjų Panerių ir Trakų Vokės sankryžos, kur atsišakoja A4 ir A16 keliai. Penktadieniais, ypač prieš ilgąjį savaitgalį, gali tekti prie Lukoilo (Viada) degalinės prastovėti vos ne valandą.
Tuomet atsiranda apvažiavimo į Trakus variantas:
4) važiuojant autostrada A1 iki Rykantų, po to RK 4722 iki Trakų prieigų, toliau pora kilometrų KK107 iki Trakų žiedo ir ten sukti vaizdingu keliu RK 4709 link Semeliškių
Navigacija net ik prieš savaitgalį, bet ir paprastomsi dienomis šiaurinėje ir vakarinėje Vilniaus dalyje kartais pasiūlo važiuoti kampais autostrada A1, toks variantas turi būti būti greičiausias:
5) Vilnius - A1 - Vievis - Elektrėnai - Žiežmariai - Antakalnis - KK 129 - Kruonio sankryža - Jieznas - Alytus. KK 129 tarp Antakalnio ir Jiezno yra gana prastos būklės.
5a) Papildomas variantas - į Vievį važiuoti KK 171 - KK108 per Dūkštas - Verkšnionių tiltą
5b) Papildomas variantas - kirsti senuoju plentu kampą nuo Žiežmarių iki Kruonio. Tik jo būklė yra gana prasta, dar blogesnė nei KK 129.
Neskubantiems yra kitas kelio pro Onuškį variantas:
6) Nuo Onuškio nesukti kairė KK220 link Pivašiūnų, o važiuoti tiesiai 4706 link Vaickūniškių, kur šakojasi kelias RK 4706 į Butrimonis -Punią bei RK 4703 link Aukštadvario. Kelias vaizdingas, tolumoje dešinėje matosi Verknės slėnis. Pakeliui galima stabtelėti Butrimonyse ir Punioje (ten žiedinė kryžkelė su KK 129 Jiezanas -Alytus).
6b) Galima kirsti nuo Butrimonių kampą keliu RK 1133 ir aplankyti Raižių mečetę.Į KK 129 patenkama arčiau Alytaus, ties Vaisodžiais
7) Dar yra žemėlapyje pusėtinai atrodantis variantas įkirsti į pagrindinį kelią A4 ties Pirčiupiais važiuojant KK 201 ir KK 176 per Baltąją Vokę. Praktiškai šis variantas niekam tikęs, nebent būtum pietinėje Vilniaus dalyje) nes 7-8 km atkarpa tarp B.Vokės ir yra labais siaura, o tame kelyje galima sutikti fūras, taupančias kelių mokestį ir važiuojančias kitais keliais link Medininkų muitinės.
Net ir Vilniaus pietusoe šis variantas nėra greičiausias, kai atsirado A19 pietnis Vilnaius aplinkkelis.
8) Šią savaitę išbandžiau 8-ą variantą. iš Vilniaus į Alytų.
LRT.lt 2019.07.08 Nuo rudens ir taip probleminėje Liepkalnio–Žirnių sankryžoje teks spręsti dilemą – laukti ar aplenkti
pamatykite, kaip atrodys rekonstruota sankryža
Straipsnyje šiek tiek užsimenama apie alternatyvius maršrutus.
Vilniaus miesto savivaldybė pranešė, kad jau šiemet imsis šios sankryžos rekonstrukcijos. Tai geroji naujiena, nes, baigus darbus, eismas čia turėtų judėti daug sklandžiau. (...)
Tačiau kaip medalis turi dvi puses, taip ir ši rekonstrukcija vairuotojams atneša ne tik gerą, bet ir blogą naujieną. Nors detaliau nekonkretizuoja, tačiau A. Visockis žada, kad sankryžos rekonstrukcijos darbus planuojama pradėti rudenį, o galutinai projektą planuojama įgyvendinti per šiuos ir 2020 metus.
Natūralu, kad vykstant remonto darbams, eismo laidumas nepagerėja niekada, todėl šią vietą norintys pravažiuoti vairuotojai turės arba ieškoti alternatyvių maršrutų, arba pasiruošti tam, kad spūstyse praleis dar daugiau laiko nei iki šiol, nes kol kas dar nėra žinoma, kaip bus organizuojamas eismas šioje vietoje, kol vyks rekonstrukcijos darbai.
Kol dar nėra aišku, kokia tvarka vyks eismas rekonstruojamoje vietoje, vairuotojai jau gali pradėti svarstyti, kokį kelią jiems pasirinkti: ieškoti, kaip šią vietą apvažiuoti, ar susitaikyti su būsimais trukdžiais. (...)
Tie, kas planuoja rekonstruojamą vietą aplenkti, daug pasirinkimų neturi. Iš vienos pusės apvažiuoti šią vietą trukdo Vilniaus oro uostas, o iš kitos pusės yra praktiškai vienintelis pasirinkimas – Juodasis kelias. Tačiau, kaip sako vairavimo instruktorius Kastytis Povilaitis, net ir pasirinkę alternatyvų kelią, vairuotojai dar nėra garantuoti, kad išvengs problemų.
Padarė visišką butelio kaklelį iš via baltika pusės, tai situacija tapo prastoka nuo Marijampolės. Bet man kitas svarbus klausimas - kaip iš tos pusės atvažiuojant link Klaipėdos patekti? Prie neries tik įmanoma apsisukti?
O prie nauju apsisukimu ties Eoltu nebėra pravažiavimo?
Padarė visišką butelio kaklelį iš via baltika pusės, tai situacija tapo prastoka nuo Marijampolės. Bet man kitas svarbus klausimas - kaip iš tos pusės atvažiuojant link Klaipėdos patekti? Prie neries tik įmanoma apsisukti?
Na bent jau ryte visi važiavo senuoju nuvažiavimu, nors ten viskas labai susiaurinta ir vyko asfaltavimo darbai.
Padarė visišką butelio kaklelį iš via baltika pusės, tai situacija tapo prastoka nuo Marijampolės.
Bet man kitas svarbus klausimas - kaip iš tos pusės atvažiuojant link Klaipėdos patekti? Prie neries tik įmanoma apsisukti?
Paskutinis taisė Romas; 2019.07.01, 21:09.
Priežastis: Kopija iš temos "A1. Šiaurinis Kauno aplinkkelis"
Prienuose rekonstruojamas A16 ruožas nuo tilto iki centro ir F.Martišiaus gatvė nuo autobusų stoties iki viaduko su KK130 Kaunas - Alytus.
Lrytas.lt 2019.06.21 Dėl keisto LAKD sprendimo Prienuose nusidriekė kilometrinės spūstys
Nesuprantama, kodėl kelio ženklai apie kelio remontą Prienuose apylanką statomi ne Marijampolėje ar Vilniaus vakariniame pakraštyje, o prieš pat Prienus.
tai kad pasibaigusi ta rekonstrukcija jau, čia buvo 2018 metų vasaros problema Prienuose
Viena kelionė nelabai ką tepasako apie eismo ypatumus. Taip, yra valandų kiekvieną dieną kai eismas neužsikišęs prie Megos, bet taip pat yra valandų kiekvieną dieną kai sugaiši minimum 30 minučių kelionei nuo Muravos iki Megos. O jei dar penktadienis... Štai praeitą penktadienį, apie 14 val. važiavau nuo Megos iki Muravos ir nusukau link Karmėlavos, tai kamštis buvo visoje atkarpoje link Megos ir pabaigos nesimatė, driekėsi link Vilniaus toliau nei ėjo matyti. Dabar situacija prie Megos yra prastesnė nei buvo žiemą prieš remontus, net jei ir eismas mažesnis, nes - vasara.
Žmonės išmoko važiuot dviem juostom, o ir didelius kamščius sukelia dažniausiai avarijos, kurios ne taip retai ten ir būna.
Komentuoti: