Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Kaip nuvykti iš ... į ...

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Austras
    replied
    Juolab, kad 2502 nuo Krosnos iki Lazdijų yra tokio pločio, jog du lengvieji auto vos prasilenkia.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Elta 2020.03.17
    Krovininiai automobiliai, vykstantys į Lenkiją, nukreipiami kitu keliu
    Kalvarijos - Budzisko pasienio praleidimo poste laukiantys automobiliai, ketinantys į Lenkiją vykti per Lazdijų - Ogrodnikų pasienio kontrolės punktą, PRIVALO VAŽIUOTI KELIU Nr.134 nuo Kalvarijos PER KROSNĄ į Lazdijus“, – savo feisbuko paskyroje praneša Visuomenės informavimo grupės (VIG) dėl koronaviruso vadovui G. Surplys.
    Originale fūroms nurodoma 134 kelyje nevargti ieškant "Krosnos", nes KROSNA yra 131 ir 2502 kelių sankryžoje
    Originalas turbūt vėliau pataisytas, nes žiniasklaida šiais laikais labiausiai įgudusi naudoti CopyPaste metodiką

    https://www.facebook.com/giedrius.surplys

    Negi Visuomenės informavimo grupės (VIG) vadovui sunku prieš skelbaint žinutę žvilgtelėti į žemėlapį, kur ta KROSNA
    O pastebėjus klaidą galėtų būti pasirūpinta ištaisytos žinutės viešinimu

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Vietiniai pasienio keliai tarp Lenkijos ir Lietuvos buvo nutiesti Lenkijos pusėje 2006-2007 metais, dar iki Šengeno įsigaliojimo, o mūsų pusėje - 2008 - 2010 metais. Iš planuotų 14 pasienio kelių abiejose sienos pusėse nutiesti 8 keliai, iš jų 4 asfaltuoti ištisai: 2. Vištytis-Wiżajny, 4. Gražiškiai-Wiżajny, 12. Lazdijai-Seinai
    Prie asfaltuotų pasienio kelių sąrašo dar reikia pridėti kelią Nr. 7 Rutka-Tartak - Liubavas (kuris anksčiau buvo asfaltuotas tik Lietuvos pusėje).

    MapsGoogle mėgsta nurodyti tokius "tiesius maršrutus" vietiniais keliukais, kur net neįmanoma pravažiuoti.
    Netyčia aptikau, kad pasienio kelias Nr. 7 (Lietuvoje RK 2653 Žiogaičiai–Pašešupė) MapsGoogle žemėlapiuose ne tik nežymimas maršrutuose, net ir išvis nerodomas.

    Šis kelias gali būti alternatyva, kai Lietuvos ir Lenkijos pusėje tarp Kalvarijos ir Suvalkų prasidės E67 "Via Baltica" rekonstrukcija. Nors numatomos kitos trasos, tačiau pasienio taškas išliks tas pats
    Visa kelio trasa Suwałki (Suvalkai) - DW655 - Rutka Tartak - vietinis asfaltuotas kelias - PL/LT siena Poszeszupie/Liubavas - RK 2653 - RK2615- Salaperaugis - A5 - Kalvarija


    Pasienio kelias Nr.7

    Žemėlapiai iš www.mapy.cz

    Maršrutas Rutka-Tartak (PL) - Kalvarija (LT).

    Maps Google - išvis nerodomas pasienio kelias Nr. 7 (RK2653)


    Mapy.cz - rodomas 7 km trumpesnis kelias



    Foto 2019.07
    Vaizdingas kelias DW 655 Suwałki (Suvalkai) - Rutka-Tartak



    PL/ LT pasienio kelias Nr. 7 Poszeszupie / Liubavas
    Vaizdas į Lietuvos pusę


    Vaizdas atgal, į Lenkijos pusę


    Kelių RK 2653 Žiogaičiai–Pašešupė ir RK 2615 Liubavas– Salaperaugis kryžkelė ties Žiogaičiais

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Uždarytas Dubingių tiltas kelyje RK 2814 Joniškis - Dubingiai - Dirmeitai - Visalaukė - Paberžė
    Apylanka per Bijutiškį - asfaltuotu keliu RK 2808
    Visalaukėje (A14 37 km, posūkis į Dirmeitus - Dubingius) nėra apylankos nuorodos, tik juoda plėvele užvyniotas pavadinimas
    Rudokuose (A14 44 km, viadukas su keliu RK 2809 Giedraičiai-Dubingaia) juoda plėvele užvyniotas pavadinimas apylankos nuorodos, yra
    Bijutiškyje (A14 52 km) yra anoniminis užrašas "Apylanka".

    Būtų geriau, jei sankryžose parašytų, kad už 6 ar 10 km uždarytas tiltas. Gal kai kam yra reikalų šiame Asvejos ežero krante.
    Tačiau toks pat neženklinimas buvo ir 2012 metais, kai buvo rekonstruojamas tas pats Dubingių tiltas.


    Žemėlapio pagrindas - iš LAKD 2020 m. projektų žemėlapio https://gis.eismoinfo.lt/webappbuilder/apps/19/

    Kelios Dubingių tilto nuotraukos
    Foto 2020.02

    Darbus numatoma baigti iki Joninių



    Vaizdas nuo pietinio (Žalktynės, Giedraičių) kranto)


    Pastatytas laikinas pėsčiųjų tiltas


    Vaizdas nuo šiaurinio (Dubingių) kranto)




    Kelias į Dubingius tuščias

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Tuo tarpu į priešingą pusę link Ateities plento vis dar nukreipiama aplink per R.Kalantos g. - Pramonės pr. - Chemijos pr.
    https://www.openstreetmap.org/direct...4.8981/23.9939
    Padėka Mettal
    https://www.openstreetmap.org/way/58...01799&layers=D
    Sistema greitu metu turėtų pataisyti klaidą pačiam routinime.

    Oneway buvo uždėtas simuliuojant Pietrytinio aplinkkelio vakarinės pusės vienpusį eismą. Tas nebuvo problema, žymint atkarpą kaip statomą, bet "atidarius" kelią sistemoje buvo pamiršta nuimti žymą Oneway=yes, kuri redaguojant nesunkiai susimaišo su tunnel=yes greit perverčiant duomenis.
    Paskutinis taisė PoDV; 2019.11.24, 19:13.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Savivaldybės nuotraukoje matosi, kad eismas Amalių geležinkelio pralaidoje yra dvipusis.

    Open street map rodo, kad yra vienpusis eismas:

    OSM važiuojant į Petrašiūnus rodo važiavimą per naują Amalių geležinkelio pralaidą (atseit tunelį).

    https://www.openstreetmap.org/direct...4.8939/24.0119

    Tuo tarpu į priešingą pusę link Ateities plento vis dar nukreipiama aplink per R.Kalantos g. - Pramonės pr. - Chemijos pr.
    https://www.openstreetmap.org/direct...4.8981/23.9939

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Pačiame tunelyje buvo paliktas vienpusis eismas link Petrašiūnų, todėl link Ateities pl. buvo siūloma važiuoti aplink per Chemijos g. Patikslinau tagus - dabar turėtų nukreipti teisingai.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    OSM kažką grybauja su routinimu, nors tag'ai sudėti geri (neuždėta papildomų ribojimų kažkokių).

    EDIT: Tunelyje liko oneway=yes
    Paskutinis taisė PoDV; 2019.11.24, 20:06.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Waze trackin'a realius važiavimus ir pagal tai atnaujina manau duomenis, bet keista, kad Google Maps ne, nors Waze yra valdomas Google'o.
    Waze žemėlapius koreguoja patys naudotojai.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    Man labiau keistas yra pats piktinimosi faktas, kad čia kažkas kažko neatnaujima
    Kiekvienam atnaujinimui reikia laiko.
    Pasižiūrėjau žemėlapių atnaujinimą tik todėl, kad nebuvo sudėtos krypčių nuorodos į Amalių tunelį, o ir pats ketinu važiuoti į tą pusę.
    Manau, ta informacija kai kam bus naudinga - bent aišku, kur žiede be jokių nuorodų reikia sukti į Amalių geležinkelio pralaidą.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    O kaip jūs sakote jie įprastai atnaujina? Juk turi jiems kažkas pranešti, kad atsirado gatvė.
    Kalbant apie tuos, kurie neseka per gps mašinų.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Waze nėra žemėlapių teikėjas. Iš prisegto paveikslėlio atrodo, kad naudojami OpenStreetMap duomenys.
    Man labiau keistas yra pats piktinimosi faktas, kad čia kažkas kažko neatnaujina. Už tuos pinigus, kuriuos mes jiems mokame, viskas turi būti atnaujinama per 5 minutes nuo kelio atidarymo. Tas ypatingai taikoma multimilijoninės korporacijos OpenStreetMap darbuotojams.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė matucha123 Rodyti pranešimą
    Waze visada greitai atnaujina.
    Waze trackin'a realius važiavimus ir pagal tai atnaujina manau duomenis, bet keista, kad Google Maps ne, nors Waze yra valdomas Google'o.

    Komentuoti:


  • matucha123
    replied
    Waze visada greitai atnaujina.



    Komentuoti:


  • dinux
    replied
    Kad net www.regia.lt neatnaujinta. Šį puslapį valdo "Valstybės įmonė Registrų centras".

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Pažiūrėjau, kaip atsinaujina žemėlapiai Amaliuose (KK139) pastačius tunelį (tiksliau, pralaidą po geležinkeliu).

    1. Lietuviškas www.MAPS.LT
    Paprastame žemėlapyje - jokių nuorodų ir užuominų į kelio remontsus


    Nurodoma važiuoti tiekisa per nesamą Amalių pervažą, kaip prieš prasidedant statyboms


    Orto foto nuotraukoje matosi, kur kasama pralaida po geležinkeliu

    http://maps.lt/map/


    2. Maps Google
    Paprastame žemėlapyje Amalių tunelis nepažymėtas. Nurodoma važiuoti aplink per R.Kalantos gatvę, Pramonės prospektą ir Chemijos prospektą

    https://www.google.com/maps/dir/IKI+...54.8921419!3e0

    Orto foto nuotraukoje matosi, kur kasama pralaida po geležinkeliu

    https://www.google.com/maps/@54.8947.../data=!3m1!1e3


    3. Latviškas Balticmaps.eu
    Jokių pakitimų

    https://balticmaps.eu/lv/c___2673159....52-16/bl___cl



    4. Čekiškas www.MAPY.cz
    Visų mastelių žemėlapiuose aiškiai pažymėta Amalių pralaidos statyba


    Tačiau nurodoma važiuoti per nesamą Amalių pervažą, kaip ir maps.lt žemėlapyje

    https://en.mapy.cz/zakladni?planovan...&rt=&xc=%5B%5D


    5. OSM Open Street Map
    Iš toliau nesimato beveik nesimato kelio link Amalių tunelio (pažymėta punktyrais); tačiau priartinus matosi statomas objektas

    https://www.openstreetmap.org/?query...89361/24.00708

    Krypčių nuorodose nukreipiama važiuoti aplink per R.Kalantos gatvę, Pramonės prospektą ir Chemijos prospektą (kaip Maps Google)

    https://www.openstreetmap.org/direct...4.8966/24.0000

    Visų duomenų neatnaujino niekas.
    Duomenų atnaujinimo greitis:
    - Ryškus autsaideris su atnaujinimais yra latviškas žemėlapis www.balticmaps.eu.
    - Lietuviškas www.maps.lt ir globalus www.google.com/maps yra kažkur per vidurį (kažkokie procesai matosi bent ortofoto nuotraukose).
    - Greičiausiai atsinaujina informaciją www.openstreetmap.org ir OSM duomenis naudojantis čekiškas www.mapy.cz.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Problema sukurta lygioje vietoje


    15min.lt 2019.11.22
    Uždarius Amalių pervažą tarp vairuotojų kilo sąmyšis – jokių nuorodų naujojo tunelio link
    Šią savaitę Amalių geležinkelio pervažą kirto paskutiniai automobiliai. Už kelių šimtų metrų atidarytas tunelis sujungė R.Kalantos ir Chemijos g. Nors baigiamieji darbai tęsis iki gruodžio vidurio, vairuotojai, kaip paskelbė valdžia, gali pamiršti anksčiau nusidriekdavusias eiles. Pervaža uždaryta, tunelis atidarytas, tačiau nuorodų kelyje apie tai – nė vienos. Tarp vairuotojų kilo sąmyšis.



    Pervaža jau uždaryta. Šiuo metu prie jos dirba technika, įrenginėjamos kliūtys kirsti geležinkelio bėgius. Visas eismas nukreiptas nauju keliu su tunelių sistema“, – pokyčius lapkričio 21 dieną pranešimu spaudai paviešino Kauno miesto savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojas Paulius Keras. Ką jis turėjo omeny sakydamas, kad eismas nukreipiamas nauju keliu, neaišku, nes vairuotojai neranda jokių nuorodų ir privažiavę uždarytą pervažą, tiesiog pasimetę blaškosi.

    Apie tai, kad uždarius ilgus metus veikusią Amalių pervažą tarp vairuotojų kilo pasimetimas, 15min informavo šalia jos gyvenantis Zenonas. Pasak jo, pokyčius žyminčių ar nuorodą link naujojo tunelio pateikiančių ženklų kelyje – nulis.
    „Nuo lapkričio 20 dienos uždaryta Kaune Amalių pervaža. Vairuotojai nežino, kaip apvažiuoti. Ta pervaža veikė gal 100 metų. Pagal planą ji ir turėjo būti panaikinta, bet planuota uždaryti 2020 m. Uždarė dabar. Visam laikui. Jokios žinios kelyje nėra, vairuotojai pasimetę visiškai. Jie nežino, kad tereikia pavažiuoti 500 metrų į kairę ir yra naujas tunelis.

    Viskas mums, Amalių gyventojams, aišku ir gerai, bet transporto tranzitas Ateities plentu didžiulis. Visi antrą dieną pasimetę, atlekia iki naujo žiedo ir nežino, kaip kirsti geležinkelį. Ir viskas dėl informacijos stokos“, – problemą išdėstė Zenonas. Jam gaila pasimetusių ir savo laiką gaištančių vairuotojų.

    Kauno miesto savivaldybės Miesto tvarkymo skyriaus vedėjas 15min paaiškino, kad rangovai buvo įspėti pasirūpinti nuorodomis, tačiau taip skubėjo atidaryti tunelį, kad pamiršo.

    https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...nk-221-1236460
    Atvažiuojant nuo Petrašiūnų turbūt neiškyla jokių problemų.
    Tačiau iš Ateities plento pusės pastačius žiedinę sankryžą nuorodos yra būtinos.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Arba Pašilaičių g. > Gabijos g. > Ukmergės g. Aš bent jau taip važiuoju, nes gaunasi trumpesnis atstumas nei sukti ratus aplink per Mandariną.
    Dėl trūkstamos jungties papildomai ir visai bereikalingai apkraunamos gyvenamųjų kvartalų D kategorijos gatvės.
    Esu bandęs abu maršrutus, bet per Mandariną atrodo grečiau. Vienas šviesoforinis posūkis į kairę vietoj dviejų. Nors gal nuo dienos priklauso. Piko metu šitu maršrutu važiuoju tik kokį kartą-du per metus tai sunku objektyviai įvertinti. Bet kokiu atveju, nuimtų labai daug tranzitinio eismo nuo tam nepritaikytų gatvių.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Dabar Laisvės prospektas -> Ukmergės gatvė važiuoja pro Mandariną. Vizualiai nemaža dalis vakarinio piko kamštuko prie to šviesoforo būtent dėl to ir susidaro.
    Arba Pašilaičių g. > Gabijos g. > Ukmergės g. Aš bent jau taip važiuoju, nes gaunasi trumpesnis atstumas nei sukti ratus aplink per Mandariną.
    Dėl trūkstamos jungties papildomai ir visai bereikalingai apkraunamos gyvenamųjų kvartalų D kategorijos gatvės.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Kokie yra dabartiniai srautai ta kryptimi ir kokie yra naujausi skaičiavimai apie projektuojamus srautus po trūkstamos jungties irengimo? Ir kaip tie "dideli srautai" ta kryptimi pravažiuoja dabar?
    Dabar Laisvės prospektas -> Ukmergės gatvė važiuoja pro Mandariną. Vizualiai nemaža dalis vakarinio piko kamštuko prie to šviesoforo būtent dėl to ir susidaro.

    Komentuoti:

Working...
X