Aš manau vietoj 2x2 pilnai užtektu 2+1...
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[E67] [A8] Kaunas - Sitkūnai - Panevėžys ("Via Baltica")
Collapse
X
-
Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
-
Gal su laiku ir atsiras poreikis ten 2+2 kelio. Iš esmės jeigu būtu didesni srautai ir visas kelias A9 nuo Šiaulių iki Panevėžio pavirstu greitkeliu, tuomet naudingas būtu ir greitkelis Via Balticos atkarpoje tarp A1 ir Panevėžio. Tada jau šalies mastu susiformuotų geras aukštos kategorijos kelių tinklas.
Comment
-
Tai va, jeigu būtu... bet nėra...Parašė sleader Rodyti pranešimą...Iš esmės jeigu būtu didesni srautai...
2+1, arba latvių 11m kelias kaip tik tokiem srautams. Ir kaina nedidele, ir išlaikymas ne toks brangus, ir nereikia sklypų išpirkinėti...Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Keista, kad VIA Baltica iki šiol dar nėra išskirtinio statuso projektas. Tikiuosi planai duoti išskirtinį statusą nepasibaigs su lyg rinkimų pabaiga.
Mano nuomone dabar automagistralę padaryti svarbiausia Kaunas-Marijampolė-Lenkijos siena, o tada jau dėlioti atkarpas, kaip tarkime Sitkūnai-Kėdainiai ir panašiai ir judėti mažomis atkarpomis į bendrą automagistralės statuso kelią.
Comment
-
Vėl bus keičiama Via Baltica danga.....Nors pažiūrėjus į Google Maps Street View, mintis gal ir visai nebloga....

Transeuropinio tinklo kelio E67 (VIA BALTICA) plėtra. Dangos rekonstravimo II etapas
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...PP=notices.aspRekonstruojamos trasos ilgis – 15,04 km.
Esamo magistralinio kelio A8 Panevėžys–Aristava–Sitkūnai 8,32–23,36 km atkarpa rekonstruojama
pagal II kelio kategorijai keliamus reikalavimus: dangos tipas – asfaltas, kelio plotis – 12,0 m,
kelio dangos plotis – 9,0 m, važiuojamosios dalies plotis – 7,00 m, eismo juostų skaičius – 2.
Projekte numatomas lietaus vandens nuvedimas, pralaidų įrengimas, durpyno šalinimas, polių kalimas
ir drenažo inžinerinių įrenginių rekonstravimas, elektros perdavimo linijų rekonstravimas, apšvietimo
sankryžose įremgimas, viaduko 16,44 km rekonstravimas, nuovažų ir apjungiamųjų kelių
įrengimas, aplinkosauginių ir eismo saugumo priemonių taikymas.
Comment
-
Jo, dabar tuo keliu važiuoti didelis stresas, daug fūrų lenkiančių bet kaip ir dar tos provėžos...Parašė LBP Rodyti pranešimąGalėtų ir išplėsti iki 2+2, nes parodija kažkokia, o ne transeuropinio kelių tinklo dalis. Eilinis provincijos kelias, kurio aš pats asmeniškai kiek įmanoma vengiu
Comment
-
Pinigų metimas į balą...Parašė Xedos Rodyti pranešimąVėl bus keičiama Via Baltica danga.....Nors pažiūrėjus į Google Maps Street View, mintis gal ir visai nebloga....
Tą kelią reikia platinti ir pirmas juostas įrengti, pritaikant maksimaliom ašies apkrovom.
Comment
-
Dangos konstrukcija įrengiama bendra visai važiuojamajai kelio daliai. O platinimas iki 2+2 yra procedūra, kai šalia esamos važiuojamosios kelio dalies tiesiama dar viena važiuojamoji dalis su savo konstrukcija. Taigi net ir platinant kelią, esamą dalį reiktu rekonstruoti taip pat.Parašė Sula Rodyti pranešimąPinigų metimas į balą...
Tą kelią reikia platinti ir pirmas juostas įrengti, pritaikant maksimaliom ašies apkrovom.
Comment
-
Nutrauktas „Via Baltica“ konkursas
http://vz.lt/article/2013/6/19/nutra...#ixzz2WkcQFW00Lietuvos automobilių kelių direkcija kreipėsi į Viešųjų pirkimų tarnybą (VPT) dėl galimybės nutraukti beveik 70 mln. Lt vertės „Via Baltica“ rekonstrukcijos konkursą.
VPT, išnagrinėjusi situaciją, leido direkcijai nutraukti kelio ruožo Panevėžys-Aristava-Stkūnai kelio dangos rekonstrukcijos projektą ir su juo susijusį techninės priežiūros projektą.
Teigiama, kad projektų nėra toliau tikslinga vykdyti, kadangi iki šiol nėra skirta Europos Sąjungos struktūrinė parama jiems finansuoti.
„Buvo kreiptasi į Susisiekimo ministeriją su prašymu projektą iš rezervinių projektų sąrašo perkelti į valstybės projektų sąrašą ir projekte numatytų darbų vykdymui skirti 67,587 mln. Lt, tačiau projektas liko rezervinių projektų sąraše“, - rašoma VPT dokumente.
Comment
-
Tai jau priklauso nuo vairavimo kultūros.Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai kad ne ten, kur buvo suplanuotas konkursas ir jis neįvyko. Bet kokiu atveju, koks debilas suprojektavo tokį kelią, kuriame dvi juostos, bet dėl nesveiko pločio šalikelių faktiškai eismas vyksta trejomis juostomis, o vidurinė reversinė pagal situaciją?
Jei prisimenate, tai Trakų plentas savo laiku buvo padarytas trijų juostų (vietos ten lyg ir pakanka), bet dėl masinių avarijų perbraižė į dvi dar 70-ųjų pabaigoje.
Comment
Comment