Parašė galas_piktžolėms
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[E67] [A8] Kaunas - Sitkūnai - Panevėžys ("Via Baltica")
Collapse
X
-
TIes Nociūnais ir Aristava jau kažkas yra pagalvojęs iš praeities, kad kažkada bus autostrada, nes tiltai pastatyti 4 juostom tai tikrai, bet yra aibė posūkių ir reikalingų statyti tiltų toje atkarpoje + žinom, kad viskas "brangsta", tai tempas abejoju ar bus geresnis naujoje valdžioje. Ai... gi reikia dar Via Baltika ištaisyti praeities klaidas kažkieno: Panevėžio aplinkelio ir Garliava-Juragiai atkarpose padarant normaliai autostradas, o ne "chaltūras" prisidengiant, kad nėra pinigų, neina žemių paimti, nėra eismo didelio ir t.t. + dar ir Kauno aplinkelis nepadarytas normaliai.
-
O nebuvo taip, kad Via Baltica piečiau Kauno vis vien griovė tuos 4 juostom skirtus viadukus?Parašė ojojoj Rodyti pranešimą
TIes Nociūnais ir Aristava jau kažkas yra pagalvojęs iš praeities, kad kažkada bus autostrada, nes tiltai pastatyti 4 juostom tai tikrai, bet yra aibė posūkių ir reikalingų statyti tiltų toje atkarpoje + žinom, kad viskas "brangsta", tai tempas abejoju ar bus geresnis naujoje valdžioje. Ai... gi reikia dar Via Baltika ištaisyti praeities klaidas kažkieno: Panevėžio aplinkelio ir Garliava-Juragiai atkarpose padarant normaliai autostradas, o ne "chaltūras" prisidengiant, kad nėra pinigų, neina žemių paimti, nėra eismo didelio ir t.t. + dar ir Kauno aplinkelis nepadarytas normaliai.
Comment
-
Marijampolė - Kybartai būtų tilpę 2+2 nebent be greitėjimo/lėtėjimo juostų. Kiek pamenu buvo nuspręsta, kad pigiau perstatyt pagyvenusį ir reikalaujantį remonto viaduką, nei iškėlinėt visas greitėjimo/lėtėjimo juostas iš po viaduko.Parašė Sula Rodyti pranešimą
O nebuvo taip, kad Via Baltica piečiau Kauno vis vien griovė tuos 4 juostom skirtus viadukus?
- 2 patinka
Comment
-
Tai nugriovė ir perstatė, bet atkarpą padarė tokią, kokia buvo vienoje pusėje, tik kad naują asfaltą patiesė, bet paliko vienoje pusėje stoteles + gi kairinis posūkis yraParašė Sula Rodyti pranešimą
O nebuvo taip, kad Via Baltica piečiau Kauno vis vien griovė tuos 4 juostom skirtus viadukus?
Comment
-
Ten apsisukimą ir stoteles panaikinti ir tiek?Parašė PoDV Rodyti pranešimąManau, kad su dab. situacija reik spręst pavojingą kelią ties Kaunu (Juragiai-Sargėnai)
Comment
-
Jungiamasis kelias, viadukas, pėsčiųjų tiltas, iškeliamos stotelės, panaikinamas apsisukimas. Paskui prioritetas turėtų išlikti Kauno aplinkkeliams, nes daugybė nesaugių išsukimų. Nelabai pamenu kad kur kitur Lietuvoje būtų taip nesaugiai įrengta infra prie didelio eismo. Klaipėdos aplinkkelis juntamai saugesnis, nors taip pat turi nemažai išsukimų.Parašė Sula Rodyti pranešimą
Ten apsisukimą ir stoteles panaikinti ir tiek?
- 1 patinka
Comment
-
Nežinau kada paskutinį kartą važiavai A8 keliu dienos metu, bet ten žiauriai reikia kažkokių sprendimų. Eismas didžiulis, belenkoks kiekis fūrų,asfalto danga- kartais net atrodo kad ratą pamesi. Reikia dar nepamiršti kad kombainai traktoriai ir dar visokia žemės ūkio technika ten važinėja 30km/h.Parašė PoDV Rodyti pranešimąManau, kad su dab. situacija reik spręst pavojingą kelią ties Kaunu (Juragiai-Sargėnai) A8 turėtų būti priešpaskutinis projektas po A10 tarp Panevėžio ir Pasvalio ruožo.
Raudona išdraskyta skiriamoji juosta ir 5 vidutinio greičio ruožai tikrai nėra išeitis. Kuo toliau tuo daugiau lenkti draudžiančių ženklų ir ištisinių juostų.
Tai arba daro tegul kelio rekonstrukciją kaip kažkada padarė Panevėžys-Ramygala, arba iškart tiesia 2+2. Laukti ten dar bent 5 metus, kol prasidės statybos nebeišeina.
O Kauno aplinkėlis, kuriuo irgi dažnai važiuoju, mano akimis yra pakankamai geros situacijos. Gal tik problema dėl sankryžų. Bet kadangi miestas jau pasiekė tą aplinkėlį- tai laikui bėgant reikės ir daugiau jų. Tokiu atveju gal reiktų pagalvoti ir apie naują trasą.
- 4 patinka
Comment
-
Pigiau turbūt rekonstrukcija esamo kelio. 2+2 palauks. Pradžioje reikia sutvarkyt kelius aplink Kauną. Jei kažkaip susitvarkys kelių finansavimas tada bus galima greitinti platinimą A8 ir A10.Parašė strongiukas Rodyti pranešimąRaudona išdraskyta skiriamoji juosta ir 5 vidutinio greičio ruožai tikrai nėra išeitis. Kuo toliau tuo daugiau lenkti draudžiančių ženklų ir ištisinių juostų.
Tai arba daro tegul kelio rekonstrukciją kaip kažkada padarė Panevėžys-Ramygala, arba iškart tiesia 2+2. Laukti ten dar bent 5 metus, kol prasidės statybos nebeišeina.
Comment
-
Tikiuosi, kad juokauji. Tavo nuomone rekonstruoti esamą o po to statyti 2+2 yra pigiau, nei tiesiog statyti 2+2?Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Pigiau turbūt rekonstrukcija esamo kelio. 2+2 palauks. Pradžioje reikia sutvarkyt kelius aplink Kauną. Jei kažkaip susitvarkys kelių finansavimas tada bus galima greitinti platinimą A8 ir A10.
Kaune, reikia rekonstruoti mazgą kur susikerta A1 su A5. kodėl ten yra švaistomi pinigai remontuojant viaduką link Marijampolės- didelis klausimas.
Taip pat norėtųsi ir naujos sankryžos prie Garliavos, bet kadangi ten retai važiuoju, tai negaliu pakomentuoti kamščių/srautų situacijos.
Kaip jau ir minėjau, šitas Kauno aplinkėlis, mano nuomone, greitu laiku praras savo, kaip aplinkelio, paskirtį. Per daug greitai plečiasi Kaunas ir jo apylinkės. Todėl reikia pradėti žiūrėti į šį kelią, kaip vidinę miesto greito eismo arteriją. O tikram Kauno aplinkėliui reikia numatyti naują trasą.
- 5 patinka
Comment
-
Su Lietuvos finansiniais pajėgumais bei esamais ar projektuojamais srautais papildomo Kauno aplinkelio tiesiomas neatrodo kaip finansiškai logiškas sprendimas. Realesnis variantas yra dabartinio aplinkėlio rekonstrukcija, kiek įmanoma atskiriant vietinius ir tranzitinius eismus, kas iš principo dabar ir svarstoma kažkurioje tai užsakytoje studijoje.
- 2 patinka
Comment
-
Blin'kevičiūtė tiek visiem visko prisižadėjo, kad jie turės kažkam daug nupjaut. Štai šito kelio, negirdėjau, kad būtų žadėjusi statyt. Žiūrėsim ar nenukreips lėšų vieškeliams su 3 sodybom arba atlyginimų kėlimui.Parašė bička Rodyti pranešimąPaskutinis taisė Rimas_OK; 2024.11.05, 17:34.
- 5 patinka
Comment
-
Kaip teigiama straipsnyje "Tikimasi, kad šių atkarpų infrastruktūros planai bus parengti iki 2026 m. pabaigos. Vėliau bus pradėtas žemės įsigijimas ir detaliojo projekto projektavimas", tai minimi darbai su projektavimu pagal dabartinį minimą planą ivyks manau iki 2028 metų pabaigos, tai Blin'kevičiūtei nelabai ir bereikės sukti galvą iš kur rasti finansų šios atkarpos statybaiParašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
Blin'kevičiūtė tiek visiem visko prisižadėjo, kad jie turės kažkam daug nupjaut. Štai šito kelio, negirdėjau, kad būtų žadėjusi statyt. Žiūrėsim ar nenukreips lėšų vieškeliams su 3 sodybom arba atlyginimų kėlimui.
- 2 patinka
Comment
-
Abejoju ar turės priežasčių apie tai galvot daugiau nei vidutinis žmogus (t. y. jei neteks važiuot A8 keliu, tai bus neaktualu).Parašė vygandazz Rodyti pranešimą
Kaip teigiama straipsnyje "Tikimasi, kad šių atkarpų infrastruktūros planai bus parengti iki 2026 m. pabaigos. Vėliau bus pradėtas žemės įsigijimas ir detaliojo projekto projektavimas", tai minimi darbai su projektavimu pagal dabartinį minimą planą ivyks manau iki 2028 metų pabaigos, tai Blin'kevičiūtei nelabai ir bereikės sukti galvą iš kur rasti finansų šios atkarpos statybai
- 1 patinka
Comment
-
Kai pagalvoji - apgailėtini tempai. Tie keliai jau dabar galėjo būti suprojektuoti ir liktų klausimas dėl turto išpirkimo bei pačių statybų finansavimo. Dar būtų suprantama - nėra didelių pinigų, tai kol kas nestatom arba statom ką galim. O sąlyginai pigių darbų nebūti jau padarius man atrodo yra gėda.
- 3 patinka
Comment
-
žinoma kad šie darbai tęsis, kaip tęsdavosi anksčiau. juk tokie dideli valstybinės reikšmės infrastruktūros projektai įgyvendinami maždaug kokius 5-10 metų, t.y. daugiau nei vieną ministrų kadencijų. plius nepamirškim europiniai įsipareigojimai (TEN-T, RB ir t.t.)Parašė bička Rodyti pranešimą
- 2 patinka
Comment
-
Aš tą patį pagalvojau, kad labai ilgai viskas pas mus vilkinama..Parašė paprastas_zmogus Rodyti pranešimąKai pagalvoji - apgailėtini tempai. Tie keliai jau dabar galėjo būti suprojektuoti ir liktų klausimas dėl turto išpirkimo bei pačių statybų finansavimo. Dar būtų suprantama - nėra didelių pinigų, tai kol kas nestatom arba statom ką galim. O sąlyginai pigių darbų nebūti jau padarius man atrodo yra gėda.
- 2 patinka
Comment
-
nemanau, kad kažkas specialiai vilkina. matyt buvo kitų darbų, kitų projektų. dabar pasiruošė šiam ruožui. o pinigai irgi matyt planuojami į priekį. nėra kad lieka šimtai milijonų kurie neišleidžiamiParašė vygandazz Rodyti pranešimą
Aš tą patį pagalvojau, kad labai ilgai viskas pas mus vilkinama..
- 3 patinka
Comment
-
Nekompetencijai / ciniškumui pasiekus tam tikrą lygį, juos sunku atskirti nuo kenkimo / sabotažo.Parašė Premier Rodyti pranešimą
nemanau, kad kažkas specialiai vilkina. matyt buvo kitų darbų, kitų projektų. dabar pasiruošė šiam ruožui. o pinigai irgi matyt planuojami į priekį. nėra kad lieka šimtai milijonų kurie neišleidžiami
Comment
Comment