Parašė Ginthus
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Stoties aikštės ir prieigų infrastruktūra
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Daroma ne prieš rinkimus, o rinkimams. Prieš rinkimus, t.y. kitų metų rudenį, tik pasimatys ar apie medžių priežiūrą nepamiršo.Parašė digital Rodyti pranešimąJo, kartais Ginthus nustebina savo pareiškimais, o paskutiniu metu dažnėja tokių, kad atseit viskas daroma tik prieš rinkimus, nors iki tų rinkimų dar pakankamai toli.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Na gerai, visus gerus darbus daro todėl, kad myli savo miestą, o dėl rinkimų tik šiaip filmuojasi bei feisbookina. Ar apsimesime naiviais ir sakysime, kad apie rinkimus politikai išvis negalvoja?Parašė digital Rodyti pranešimąTai ir sakau, šaunus požiūris, kad viskas daroma tik rinkimams.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai iš tiesų sprendimas toms erdvėms, kuriose dėl įvairių priežasčių negali pasodinti augmenijos įprastu būdu - sodinant į žemę.Parašė Creatium Rodyti pranešimąO medžiai/krūmai vazdonuose yra sprendimas ten, kur šiaip nelabai pasodinsi tų medžių. Pavyzdžiui, Vilniaus g. negalima sodinti medžių dėl inžinerinių tinklų.
 Tačiau stoties prieigose tai dvigubas neracionalumo pavyzdys. Pirmiausiai niekam nereikalingi ir nenaudotini plotai išasfaltuojami (tai ne tik pinigai asfaltui, ženklinimui ir stulpeliams, bet ir papildomos apkrovos lietaus kanalizacijai per liūtis ir pan.), o veliau užstatomi vazonais su augalais, kuriuos reikia intensyviau prižiūrėti.
 
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Dėl šito pilnai pritariu. Reikia tikėtis, kad tai yra sprendimas laikinas tol, kol bus rasta politinės valios sutvarkyti visą stoties teritoriją.Parašė sleader Rodyti pranešimą
 Tai iš tiesų sprendimas toms erdvėms, kuriose dėl įvairių priežasčių negali pasodinti augmenijos įprastu būdu - sodinant į žemę.
 Tačiau stoties prieigose tai dvigubas neracionalumo pavyzdys. Pirmiausiai niekam nereikalingi ir nenaudotini plotai išasfaltuojami (tai ne tik pinigai asfaltui, ženklinimui ir stulpeliams, bet ir papildomos apkrovos lietaus kanalizacijai per liūtis ir pan.), o veliau užstatomi vazonais su augalais, kuriuos reikia intensyviau prižiūrėti.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Manyčiau stabdo ir neaiški autobusų stoties perspektyva.Parašė Creatium Rodyti pranešimą
 Dėl šito pilnai pritariu. Reikia tikėtis, kad tai yra sprendimas laikinas tol, kol bus rasta politinės valios sutvarkyti visą stoties teritoriją.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
 Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Dar šiek tiek vizualizacijų yra 15min.lt straipsnyje: Stoties rajoną Vilniuje ketinama pakeisti neatpažįstamai – šalia Geležinkelio stoties statys ir naują Autobusų stotį
 
 Man tai šiek tiek primena Zuoko mega planus, irgi buvo daug ir visokių ir nuėjo užmarštin kai tik meras pasikeitė. Jei naują autobusų stotį išspaus jau galima skaityti viršys optimistiškiausius lūkesčius.
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Paskelbta Vilniaus plėtros į pietus vizija: stoties rajonas keisis neatpažįstamai http://www.vilnius.lt/index.php?2568381726
 
 https://www.lrytas.lt/verslas/rinkos...vieta-6589161/Vilniaus stoties rajonas per artimiausią laikotarpį sulauks pokyčių, kurie šią miesto vietą pavers patrauklia ne tik keliaujantiems, bet ir verslui bei turistams. Pirmadienį „Lietuvos geležinkelių“ ir Vilniaus miesto vadovai pristatė pagrindinį šių pokyčių akcentą – geležinkelio stoties teritorijos virsmo į daugiafunkcį verslo ir mobilumo centrą viziją. Šie pokyčiai numatyti tarp Geležinkelio ir Pelesos gatvių esančioje daugiau kaip 20 hektarų ploto teritorijoje.
 „Sieksime sukurti visiškai naują ir modernią autobusų stotį geležinkelio stoties teritorijoje. Abi stotys būtų sujungtos viena požemine pėsčiųjų ašimi ir toks sprendimas būtų itin patogus keliaujantiems. O aplink atsiras nauja infrastruktūra bei sutvarkytos viešosios erdvės“, – teigia Vilniaus meras.
 p.s.įdomu ką darys Paleičikas su esama? Atsiriš rankos nugriauti ir pavaryti daugiabučių?Paskutinis taisė Arunasx; 2018.06.11, 14:00.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
 Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Atrodo tikrai puikiai ir labai norėtųsi, kad pavyktų įgyvendinti bent pusę planų ir atsirastų tvarkingas bei šiuolaikinis stoties kvartalas.
 
 Tiesa, prie vizualizacijų dar reikia šitos pastabos iš savivaldybės puslapio:
 
 Vilniaus miesto savivaldybės projektavimo įmonė „Vilniaus planas“ pateikė savo viziją, kaip galėtų atrodyti Vilniaus geležinkelio stoties teritorija. Pateiktose vizualizacijose perteikiama projekto vizijos idėja, tačiau tai nėra galutiniai sprendiniai.
 
 [...]
 
 Šiuo metu svarstoma, kokiu geriausiu būdu įgyvendinti projektą. Tikėtina, kad projekto įgyvendinimas bus patikėtas viešos atrankos būdu geriausią pasiūlymą pateikusiam išorės partneriui, turinčiam patirties tokio pobūdžio projektuose.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O stotis išnuomota ar priklauso Paleičikui? Nes pastaruoju atveju gautųsi nekokia situacija, kai įsigyjamas viešosios paskirties objektas, eilę metų nieko neinvestuojama, miestui trūksta kantrybė ir stotis perkeliama kitur, o Paleičikui atrišamos rankos vystyti galimai pelningesnę veiklą.Parašė Arunasx Rodyti pranešimąPaskelbta Vilniaus plėtros į pietus vizija: stoties rajonas keisis neatpažįstamai http://www.vilnius.lt/index.php?2568381726
 
 
 p.s.įdomu ką darys Paleičikas su esama? Atsiriš rankos nugriauti ir pavaryti daugiabučių?
 Comment








 
							
						
Comment