Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Karaliaus Mindaugo prospektas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    [KAU] Karaliaus Mindaugo prospektas

    Kadangi Kalėdas teko praleisti nuostabiausiame Lietuvos mieste Kaune, tai kažkaip kilo klausimas, ar yra kažkokių planų ką nors daryti su šita kraupia 8 juostų gatve miesto centre, dėl kurios Karalius Mindaugas, kurio vardu pavadintas šitas nesusipratimas, vartosi grabe? Juk realiai šitas tūpimo/pakilimo takas visiškai žudo priėjimą prie upės, yra visiškai nereikalingas ir yra tiesiog siaubingas Sovietinio planavimo fail'as, kuris kažkodėl tebėra nepriklausomoje Lietuvoje 2019 metais. Ar bent jau vyksta kažkokios kalbos apie šitos gatvės tvarkymą?


    #2
    Karaliaus Mindaugo prospekte bus ribojamas greitis
    Paskelbta 2011-08-29, 13:33
    kaunodiena.lt


    Europos vyrų krepšinio čempionato metu visame Karaliaus Mindaugo prospekte maksimalus leistinas greitis bus sumažintas iki 50 km/val.

    Draudimas įsigalios nuo rugpjūčio 31 d.

    Rugsėjo 14-18 d. greitis prospekte bus ribojamas iki 40 km/val. Minėtomis dienomis nuo 6 iki 14 val. toje vietoje bus draudžiama statyti automobilius.

    Vairuotojai prašomi būti atidūs ir stebėti kelių eismo ženklus.
    Tiesą sakant, nelabai supratau šio sprendimo esmės. Mažesnis leidžiamas maksimalus greitis = didesni kamščiai.

    Comment


      #3
      Parašė Čikupakas Rodyti pranešimą
      Tiesą sakant, nelabai supratau šio sprendimo esmės. Mažesnis leidžiamas maksimalus greitis = didesni kamščiai.
      Kamščių dydis su leistinu greičiu nesusijęs, nes kai būna kamščiai, tai transportas juda gerokai lėčiau nei leistina. Ir šiaip, mažesnis transporto greitis leidžia į tą pačią atkarpą sutalpinti daugiau automobilių, nes pakanka laikytis mažesnio atstumo.

      Comment


        #4
        Parašė sleader Rodyti pranešimą
        Kamščių dydis su leistinu greičiu nesusijęs, nes kai būna kamščiai, tai transportas juda gerokai lėčiau nei leistina. Ir šiaip, mažesnis transporto greitis leidžia į tą pačią atkarpą sutalpinti daugiau automobilių, nes pakanka laikytis mažesnio atstumo.
        Kodėl nesusijęs? Jeigu yra leidžiama važiuoti didesniu greičiu, tuomet eismas greičiau juda ir išsiskirsto automobiliai prie sankryžų.

        Comment


          #5
          Kaunas, apie 1976 metais
          Pradėtas Pergalės krantinės platinimas.

          Comment


            #6
            Laikraštis "Kauno tiesa" 1959 m. liepos 5 d.



            Comment


              #7
              Foto: Vilmantas Raupelis


              Comment


                #8
                Šioje nuotraukoje labai gerai matyti kokia baisi ir niekam nereikalinga gatvė yra Karaliaus Mindaugo prospektas.
                It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                Comment


                  #9
                  Praverčia vilniečiams pasistatyti automobilius atvažiavus į Žalgirio areną.

                  Comment


                    #10
                    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                    Šioje nuotraukoje labai gerai matyti kokia baisi ir niekam nereikalinga gatvė yra Karaliaus Mindaugo prospektas.
                    Sovietu "dovana"

                    Comment


                      #11
                      KMP turėtų būti max 2x2 gatvė su plačia, apželdinta pakrantės promenada, galbūt terasomis besileidžiančia link upės, o galbūt su akmenine krantinės siena, kaip prie Vytauto bažnyčios. Norint ir parkingą vilniečiams ten po žeme galima pakišti.
                      It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                      Comment


                        #12
                        Kol dar Visvaldas meras, reikia kazka daryti

                        Comment


                          #13
                          Parašė liutass Rodyti pranešimą

                          Sovietu "dovana"
                          Gal reiktų rekonstruoti pagal pasaulio gerąją praktiką?


                          Flickr

                          Comment


                            #14
                            Viskas imanoma, reikia tik iniciatyvos

                            Comment


                              #15
                              Parašė John Rodyti pranešimą
                              Kadangi Kalėdas teko praleisti nuostabiausiame Lietuvos mieste Kaune, tai kažkaip kilo klausimas, ar yra kažkokių planų ką nors daryti su šita kraupia 8 juostų gatve miesto centre, dėl kurios Karalius Mindaugas, kurio vardu pavadintas šitas nesusipratimas, vartosi grabe? Juk realiai šitas tūpimo/pakilimo takas visiškai žudo priėjimą prie upės, yra visiškai nereikalingas ir yra tiesiog siaubingas Sovietinio planavimo fail'as, kuris kažkodėl tebėra nepriklausomoje Lietuvoje 2019 metais. Ar bent jau vyksta kažkokios kalbos apie šitos gatvės tvarkymą?
                              Smagu, kad nepabūgot Kauno.

                              Taip sutinku, bet bent jau aš realistiškai tikiuosi ne rekonstrukcijos, bet kad šaligatvių trinkeles perklotų, nes nelabai pritaikyta ta krantinė dviračiams (pėstieji ir aukšta atbraila į upę), o šios gatvės šaligatviais ir taip labai mažai kas vaikšto. Būtų puiki alternatyva negu maltis su pėsčiaisiais kol iš kokių Šančių pasiekt Laisvės alėjos dviračių juostą per kokią Daukanto g. ar Santakos parką.

                              Šiaip artimiausiu metu nesitikiu kažkokių grandiozinių projektų su šia gatve. Pirma tegul nukreipia tranzitą (planuojamas Užnemunės gatvės ir Raudondvario pl. jungtis-tiltas), galėtų H. ir O. Minkovskių g. sutvarkyt, kad daugiau neužsikištų gatvė, žada paskelbti low-emission zone miesto centre, tai duodu šansų, kad miesto centrą raižančių gatvių siaurinimo imsis po 2030 m.

                              O dabar nerealu... ir net nešneka valdžia apie tai. Juolab, kad bendra miesto infrastruktūros padėtis pvz. manęs asmeniškai vis dar netenkina ir norėčiau kad lėšos būtų skirstomos tolygiai per miestą, nes tokie projektai gali reikalauti lėšų koncentravimo į vieną vietą ir tų norimų tvarkymo tempų galima pasigesti.
                              Paskutinis taisė PoDV; 2019.12.27, 00:59.

                              Comment


                                #16
                                Parašė John Rodyti pranešimą
                                Juk realiai šitas tūpimo/pakilimo takas visiškai žudo priėjimą prie upės]
                                Kad per tiltą reikia eiti 20 sekundžių, o ne 10?

                                Parašė John Rodyti pranešimą
                                siaubingas Sovietinio planavimo fail'as, kuris kažkodėl tebėra nepriklausomoje Lietuvoje 2019 metais.
                                Skamba lyg po sovietų Lietuva susiaurino daugumą sovietškai per plačiai suprojektuotų gatvių. Gal išvardinsi bent 10? Tikrai įdomu būtų pasvarstyti kodėl jas susiaurino, o šį prospektą paliko.
                                Paskutinis taisė Romas; 2020.01.01, 23:05. Priežastis: Citavimas

                                Comment


                                  #17
                                  Parašė Gator Rodyti pranešimą

                                  Kad per tiltą reikia eiti 20 sekundžių, o ne 10?

                                  Skamba lyg po sovietų Lietuva susiaurino daugumą sovietškai per plačiai suprojektuotų gatvių. Gal išvardinsi bent 10? Tikrai įdomu būtų pasvarstyti kodėl jas susiaurino, o šį prospektą paliko.
                                  Manau, jis žino atsakymą į jūsų klausimą: nelabai su gatvių siaurinimu turėjom bendro Lietuvoje ir dar turbūt nelabai turėsim bent kokį dešimtmetį mažiausiai. Tokios temos kaip "darnus judumas", iš to kiek žinau, vis dar kūdikio stadijoje.

                                  Comment


                                    #18
                                    Parašė Gator Rodyti pranešimą

                                    Kad per tiltą reikia eiti 20 sekundžių, o ne 10?


                                    Skamba lyg po sovietų Lietuva susiaurino daugumą sovietškai per plačiai suprojektuotų gatvių. Gal išvardinsi bent 10? Tikrai įdomu būtų pasvarstyti kodėl jas susiaurino, o šį prospektą paliko.
                                    O ką manai pats apie šitą gatvę? Reiktų ją palikti, kokia yra? O gal net praplatinti? 320K dydžio miestams 8 eismo juostų gatvė centre yra būtinybė?

                                    Comment


                                      #19
                                      Parašė John Rodyti pranešimą

                                      O ką manai pats apie šitą gatvę? Reiktų ją palikti, kokia yra? O gal net praplatinti? 320K dydžio miestams 8 eismo juostų gatvė centre yra būtinybė?
                                      Darbo dienom ten skersinis parkingas abipus gaves yra tai realiai susiaurėja, o vakare po darbų visos tos juostos sausakimšos būna, taip, kad dykos nestovi. Ka išties reikia padaryt tai sutvarkyt centro apvažiavimą (sutvarkyti kitoje upės pusėje esančia Minkovskių gatvę, pastatyti Kėdainių tiltą), o tada apriboti tranzitinį transportą per centrą ir tik tada dvigubai susiaurinti gatvę. Ir tikėtis, kad tai dienai bus pakankamai gyventojų mieste ir pajamų biudžete, kad ką nors naudingo nuveikt su ta atlaisvinta pakrante. Dabar mieste nėra pakankamai gyventojų, kad užpildyt Laisvės al. tai kažkokia krantinė prie pasmirdusio kanalo mažiausiai kam nors įdomi.

                                      Comment


                                        #20
                                        Buvo visokių projektų susijusių su nauju tiltu mokslo salai statymu. Tai manau, kad kažkokie pokyčiai atsiras pradėjus vykdyti salos projektus ir išaugus pėsčiųjų srautui į salą ir vėliau Čiulionio koncertų salę.

                                        Comment

                                        Working...
                                        X