Pusė prašo, kita pusė sako, kad tada bus daug tranzito Santariškės <-> Nemenčinės plentas. Pakeliui dar miške grybus nurinks ir pliaže smėlį pavogs. Nemažai antros grupės liaudies turbūt pasirašytų ir be tilto Žaliųjų ežerų gatvę perkast. Kad galėtų ramiai izoliavęsi gyvent.
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Gatvių infrastruktūra šiaurinėje Vilniaus dalyje
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Būtų tranzito, bet gal labiau Antakalnis - Riešė/Gulbinai arba vakarinis miestas - Nemenčinės šilo priemiesčiai, pats Nemenčinės pl. nėra kažkokio traukos centro. Negalime juk toliau gyventi su tokia pat infrastruktūra kaip prieš 30 metų, kuomet dar nebuvo jokių priemiesčių. Tas pasakytina ir apie jau egzistuojančią infrastruktūrą, kaip nesugebama suremontuoti gatvių sodų bendrijose, kad tilptų bent po vieną juostą ir šaligatvį, tai man nesuprantama.Parašė mantasm Rodyti pranešimąPusė prašo, kita pusė sako, kad tada bus daug tranzito Santariškės <-> Nemenčinės plentas. Pakeliui dar miške grybus nurinks ir pliaže smėlį pavogs. Nemažai antros grupės liaudies turbūt pasirašytų ir be tilto Žaliųjų ežerų gatvę perkast. Kad galėtų ramiai izoliavęsi gyvent.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Viena vertus atsirastų tranzito, kita vertus esamo srauto dalis nusiimtų į Nemenčinės plentą. Sakyčiau būtų tas ant to. Svarbiausia padaryt normalų pajungimą prie Žaliųjų ežerų gatvės, o ne pastatyt tiltą ir paleist eismą sodų gatvelėm.Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
 Būtų tranzito, bet gal labiau Antakalnis - Riešė/Gulbinai arba vakarinis miestas - Nemenčinės šilo priemiesčiai, pats Nemenčinės pl. nėra kažkokio traukos centro. Negalime juk toliau gyventi su tokia pat infrastruktūra kaip prieš 30 metų, kuomet dar nebuvo jokių priemiesčių. Tas pasakytina ir apie jau egzistuojančią infrastruktūrą, kaip nesugebama suremontuoti gatvių sodų bendrijose, kad tilptų bent po vieną juostą ir šaligatvį, tai man nesuprantama.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tikrai ne kelių ar keliolikos gyventojų mažuma. Specifinė publika sakykim. Pavyzdys iš kitos serijos. FB grupėje pasiskundus dėl smarvės iš kaimynų netvarkingų katilų - pasiūlo kraustytis atgal į savo šeškines ir fabus. Jei nori gyvent be smarvės ir neuždūmintas, ne vieta laisvų žmonių rajone kurie kuo nori, tuo deginaParašė Sula Rodyti pranešimą
 Tai gal dauguma ir norėtų, bet užblokuoja įtakinga mažuma. Panašiai kai M.Lietuvio g. atveju.  
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Buvo planuojama gatvė tarp Balsių ir Ožkinių, numatyta bendrajame plane, matyti anksčiau įkeltame pavyzdyje, bet gyventojai užprotestavo.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
 Viena vertus atsirastų tranzito, kita vertus esamo srauto dalis nusiimtų į Nemenčinės plentą. Sakyčiau būtų tas ant to. Svarbiausia padaryt normalų pajungimą prie Žaliųjų ežerų gatvės, o ne pastatyt tiltą ir paleist eismą sodų gatvelėm.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Jei patys gyventojai nenori, kam tą gatvę jiems piršti? Yra krūva infrastruktūros projektų, kurių gyventojai patys prašo.Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
 Buvo planuojama gatvė tarp Balsių ir Ožkinių, numatyta bendrajame plane, matyti anksčiau įkeltame pavyzdyje, bet gyventojai užprotestavo.  
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Pusė gyventojų jei ne daugiau nori. Blogiausias variantas būtų tiltas be gatvės.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
 Jei patys gyventojai nenori, kam tą gatvę jiems piršti? Yra krūva infrastruktūros projektų, kurių gyventojai patys prašo. 
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 (Nesugalvojau tinkamesnės temos)
 Numatomi pralaidumo koreagavimai Geležinio Vilko - Mokslininkų sankryžoje:
 
 Numatyti Mokslininkų gatvėje prieš sankryžą su Geležinio Vilko gatve nereguliuojamą šviesoforais dešinįjį posūkį į Geležinio Vilko gatvę (centro kryptimi) su greitėjimo juosta Geležinio Vilko gatvėje.
 
 Geležinio Vilko gatvėje nuo centro prailginti papildomą kairiojo posūkio į Mokslininkų gatvę eismo juostą.
 
  Paskutinis taisė Riedis; 2021.12.06, 11:56.
 - 12 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Dar 2007 metais buvo pratęstas Molėtų plentas ir prasidėjo Visorių plėtra. Jau tuomet buvo aišku, kad Mokslininkų - Mlėtų pl. sankryža turi būti dviejų lygiųParašė Riedis Rodyti pranešimąNumatomi pralaidumo koregavimai Geležinio Vilko - Mokslininkų sankryžoje:
 
 Šiek tik paradoksalu, kad tie "mokslo slėniai" ir "žinių ekonomikos branduoliai" sėdi kamščiuose, nes koncentruotoje teritorijoje pristatyta naujų pastatų ir sukurta tūkstančiai darbo vietų. Šalia esančiose teritorijose per 15 metų gyventojų padidėjo kellis kartus, o gatvelių pralaidumas liko 1985 ar 2007 m. lygyje.
 Nykiai atrodo, kad Mokslininkų gatvė iki šiol yra tik vienos juostos pločio. Kažkada buvo įspūdinga pažiūrėti, koks kamštis ten susidarė ryte, kai Mokslininkų gatvėje sugedo kažkokia mašina.
 
 Miesto valdžia davė leidimus pastatyti Visoriuose dar du pastatus, bet nieko negalvojo apie įvažiavimus / išvažiavimus iš Visorių slėnio.
 
 (c) @Globalus
 
 
 
 Bet ši Vilniaus valdžia tesugeba tik dalinti statybos leidimus, siaurinti gatves ir diegti "darnų nejudumą".
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai yra neišvystyto gatvių tinklo išdava. Visorių g. - akligatvis, Kairiūkščio g. - akligatvis, Skersinės g. - akligatvis, žinoma M.Lietuvio g. situacija.
 Todėl viskas ir grūdasi į G.Vilko.
 Kol vadovauja gatvių luditai, tai padėtis negerės. Gi vyrauja mitas, kad gatvės yra automobiliams. Gerai, kad beveik iki 20 a. vidurio gyventojai to nežinojo.
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Mano galva ši atkarpa yra apskritai multipakopinė disfunkcija, nes GV yra bene svarbiausia miesto arterija ir ja eismas turi vykti nepertraukiamas; šioje atkarpoje (žiūrint nuo centro link Utenos) yra, man atrodo, geros sąlygos situaciją išspręsti iš esmės įrengus dviejų lygių GV / Mokslininkų sankryžą ir, jei reikia, tolėliau nutiesus pvz tunelį pėstiesiems su dviratininkais , o dar tolėliau taip pat įrengus du lygius (tuneliu ar viaduku) - tuomet būtų galima panaikinti visas tas šviesoforines perėjimines pynes (pažymėta raudonais x):
 
 
 https://maps.vilnius.lt/teritoriju-p...-map&identify=
 - 5 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tuneliu ar viaduku tuo pačiu paleisti ir pėsčiuosius/dviračius. Ten laukt prie švosoforo ganėtinai depresyvu. Ypač šlapiu oru kai praskrendantis srautas taškosi solidžiu atstumu.Parašė molis666 Rodyti pranešimąO kur visas Visorių rajono pėsčiųjų srautas, judantis iki santariškių/ jeruzalės, bei darbuotojai, kurie atvyksta su 1g ir paskui eina iki kokio BOD'o dings? Rajonas gi atkirstas GV. Nemanau, kad kas naikins pėsčiųjų perėjas GV/Mokslininkų g.
 - 5 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Įkėlė M.Lietuvio ir Mokslininkų g. priešprojektinių siūlymų brėžinį https://3d.vilnius.lt/scenos/projekt...niai-projektai
 
 Įdomus aspektas, kad siūlomas dviračių takas abipus per beveik visą ilgį (Nuo G.Vilko iki S.Neries)
 
 Atkreipiu dėmesį į G.Vilko ir Mokslininkų sankryžos sprendinius - dvi kairiosios juostos ir nereguliuojamas į dešinę su greitėjimo juosta
 
 Įdomūs sprendiniai ir ties S.Neries sankryža, nėra kairiųjų posūkių - tranzito potencialo mažinimas?
 
 Paskutinis taisė Riedis; 2022.01.14, 09:51.
 - 7 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Dar numatoma padaryti 4 juostas atvažiuojant Molėtų plentu nuo Santariškių pusės. Dabar yra dvi juostos į kairę link centro ir viena bendra juosta važiuoti tiesiai ir sukti į dešinę. Kadangi važiuojančių tiesiai yra daug, norint pasukti į dešinę reikai kartu stovėti kamštyje.Parašė Riedis Rodyti pranešimąĮkėlė M.Lietuvio ir Mokslininkų g. priešprojektinių siūlymų brėžinį
 https://3d.vilnius.lt/scenos/projekt...niai-projektai
 Atkreipiu dėmesį į G.Vilko ir Mokslininkų sankryžos sprendinius - dvi kairiosios juostos ir nereguliuojamas į dešinę su greitėjimo juosta
   
 Mokslininkų gatvėje yra tik po vieną juostą. Visoriuose pastačius gyvenamųjų ir komercinių ("mokslo") pastatų, o Bajorų - Bukiškių kryptimi plėtojant individualių anmų statybą ir komercinių pastatų automobilių srautai išaugo, bet infrastruktūra liko 2007 m. lygio.
 Kurioje vietoje pasibaigs darbų zona Mokslininkų gatvėje, kol kas nėra aišku.
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nesugalvojau į kurią kitą temą patalpinti, tai talpinu į šią.
 Labai reikalingas žiedukas nusimato
 Šalia Bajorų numatoma įrengti žiedinę sankryžą
 
 https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...dine-sankryza/
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Jums neatrodo, kad žiūrint į ateitį vertėtų Ozo ir Kareivių gatves versti į greito eismo gatvę - kaip Geležinio Vilko? Kad eismas vyktų nepertraukiamas, nes tai vienintelė atkarpa, kuri dalina miestą pusiau ir yra bene pagrindinė jungtis jungianti (jungsianti) VA su Nemenčinės plentu. Be to, tokios kategorijos gatvė galbūt leistų ir įtraukti LKAD ir / ar ES lėšas, nes tai nebebūtų vien tik miesto svarbos gatvė. Gal aš klystu, bet tokios mintys kilo.
 
 
 
 https://portal.sisp.lt/portal/apps/w...b631a2aac31b15Paskutinis taisė spekas; 2022.03.28, 17:51.
 Comment



Comment