Parašė Abrakadabra
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Gatvių infrastruktūra šiaurinėje Vilniaus dalyje
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Iš VMS administracijos. Tam planuojama skirti 495 000 eur.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
 Iš kur tokia info?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Gal žinai ar bus asfaltuojama visa gatvė iki pat Gulbinuose esančių asfaltuotų ar tik kažkuri jos atkarpa?Parašė Abrakadabra Rodyti pranešimą
 Iš VMS administracijos. Tam planuojama skirti 495 000 eur.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 LRT.lt 2020.12.12Parašė Riedis Rodyti pranešimąDidlaukio g. siauriausia vieta, kuria skundėsi tiek autobusų tiek kiti vairuotojai (kol neužasfaltavo iki pat bortelių).
 
 Sostinėje imtasi siaurinti dar vieną gatvę
 Sostinėje susiaurinus Naugarduko gatvės važiuojamąją dalį vairuotojai reiškė nepasitenkinimą, esą toks sprendimas dar labiau mažina saugumą. Neilgai trukus siaurėti pradėjo ir kita sostinės gatvė. Vilniaus valdžia tikina, kad Didlaukio gatvė buvo per plati, o vietos gyventojai stebisi – rekonstrukcijai net nepasibaigus, autobusai vos prasilenkia.
  
 
 Į LRT.lt kreipęsis vilnietis Vaidotas tikino, kad darbai buvo pradėti gerokai anksčiau, nei savivaldybė išplatino pranešimą žiniasklaidai (...)
 „Į klausimą dėl saugesnio ir patogesnio eismo galimybės ir kaip tai bus užtikrinta siaurinant važiuojamąją dalį atsakymo laukiu jau ne vieną savaitę. Vietoj to po mano klausimo spaudoje ėmė rastis bendro pobūdžio informacinių žinučių apie šiuos darbus“, – teigė vilnietis.
 
 Jis pabrėžia, kad gatvė yra netiesi, kyla į kalną, šalikelėse statomi automobiliai, šia gatve taip pat kursuoja autobusai. Dėl nuokalnės ir kelio vingio vairuotojai ir taip turi mažint greitį, todėl važiuojamosios kelio dalies siaurinimas vyrui atrodo keistokas
 „Autobusų stotelių kišenės ties parduotuve „Maxima“ gatvės apačioje ir gatvės viršuje ties kioskais siaurinamos iki tokio absurdo, kad gali susidaryti vaizdas, jog sustojus autobusui už jo esantys automobiliai nebegalės pravažiuoti. Vietoj to neaišku kodėl platinamas šaligatvis“, – nusivylimo neslėpė vietos gyventojas.
 
 Vilniaus m. savivaldybės administracijos patarėjo Raivydo Rakausko LRT.lt pateiktame komentare raštu teigiama, kad (...) šŠiuolaikinės gatvės kuriamos pagal kitokius standartus ir teisės aktai numato, koks turi būti atitinkamų kategorijų gatvių važiuojamosios dalies plotis.
 
 Specialistas pažymi, kad Didlaukio gatvėje, kaip ir Naugarduko gatvėje, siekiama atlikti darbus taip, jog ši gatvė atitiktų dabartinius standartus ir būtų saugi. Šios gatvės pagal savo funkciją bei urbanistinę aplinką šiek tiek skiriasi: Didlaukio gatve, priešingai nei Naugarduko gatve, intensyviau juda viešasis transportas (...)
 Jis taip pat tikino, kad viešajam transportui bus pakankamai vietos pasiekti stoteles, o įvažiavimai užims apie 20 metrų.
 
 https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...us-vairuotojus
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Pirmieji komentraai po LRT straipnsiųParašė Romas Rodyti pranešimą
 LRT.lt 2020.12.12
 Sostinėje imtasi siaurinti dar vieną gatvę Ir čia net ne Delfis. Gal VSA reikėtų kokį straipsnį su realiai techniniais paaiškinimais kodėl taip daroma. Nes dabar daug kas realiai nesupranta kam tai daroma.
							
						Paskutinis taisė Resutas; 2020.12.16, 08:11. Ir čia net ne Delfis. Gal VSA reikėtų kokį straipsnį su realiai techniniais paaiškinimais kodėl taip daroma. Nes dabar daug kas realiai nesupranta kam tai daroma.
							
						Paskutinis taisė Resutas; 2020.12.16, 08:11.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Trečiam komentare ponia viską supranta, nors stengiasi nesuprasti.
 
 Pvz. ėjau vakar nuo įvažiavimo į kiemus, pro bromą į kiemą. Automobilis nuo gatvės suko į kiemą, vos pasukęs sustojo paimti keleivės, tada „spaudė tapkę” taip, kad mane nuvytų išgasdintą iš tos bromos. Suprask turėjau sprukti bėgte arba prisispausti prie sienos. Sustojau, sustabdžiau automobilį, pažiūrėjau, nuėjau. Po to jau nereikėjo vairuotojui pajudant kelt apsukų iki 3-4 tūkst. apsukų pirmu bėgiu, kol ten apsisukinėjo kieme.
 
 ♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kaip žmonės nesuvokia, kad lėtesnis eismas, tai visų pirmą jų vaikų ir jų pačių saugumas.
 
 Parašė Resutas Rodyti pranešimą
 Pirmieji komentraai po LRT straipnsių Ir čia net ne Delfis. Gal VSA reikėtų kokį straipsnį su realiai techniniais paaiškinimais kodėl taip daroma. Nes dabar daug kas realiai nesupranta kam tai daroma. Ir čia net ne Delfis. Gal VSA reikėtų kokį straipsnį su realiai techniniais paaiškinimais kodėl taip daroma. Nes dabar daug kas realiai nesupranta kam tai daroma.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Dar mažesnė tarša ir mažesnis triukšmas. Šitų dalykų kažkodėl niekas neakcentuoja.Parašė Nitro Rodyti pranešimąKaip žmonės nesuvokia, kad lėtesnis eismas, tai visų pirmą jų vaikų ir jų pačių saugumas.
 
 
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Akcentuoja. Tik sako, kad kuo siauresnės gatvės tuo didesni kamščiai ir tuo pačiu didesnė tarša ir triukšmas.Parašė vaidasp Rodyti pranešimą
 Dar mažesnė tarša ir mažesnis triukšmas. Šitų dalykų kažkodėl niekas neakcentuoja.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kaip jie suvoks, jeigu jų vaikai eina tik 5 metrus nuo laiptinės iki automobilio.Parašė Nitro Rodyti pranešimąKaip žmonės nesuvokia, kad lėtesnis eismas, tai visų pirmą jų vaikų ir jų pačių saugumas.
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Na taip, juk gatvėse nesauguParašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąKaip jie suvoks, jeigu jų vaikai eina tik 5 metrus nuo laiptinės iki automobilio. Kažkoks užburtas ratas. Kažkoks užburtas ratas.
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Atrodo jie patys nezino kas is to gausis, gal ziuri ar nebus blogiau. Be to jei prades visi suprast kas yra gerai o kas blogai, reikalaus ir kitu gatviu modernizavimo bei prades pastebeti kokie netobuli kiti "remontai". Sito savivaldybei gal nelabai reikia, kur kas lengviau patenkinti nieko neismananciu vartotoju poreiki politiniams taskams uzsidirbti tiesiog perasfaltavus gatve.Parašė John Rodyti pranešimąKaip tik teko pravažiuoti jau ta gatve. Net sunku patikėti, kad tokie projektai iš tikrųjų vyksta. Poderskis ir VMS čia nusipelno didelio pliuso už pastangas ir nebijojimą eiti prieš nusistovėjusias Sovietmečio dogmas. Aišku, lašas jūroje, bet pradžia jau yra.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 oj jau nereikia apie kataklizmAs ir avarijas. Lygtais negalima apvaziuoti A juosta ar priesinga. Tai ir tarybines juostas tuomet reikia palikti po 4 metrus, kad "o tai kur vietos manevrui".Parašė Arunasx Rodyti pranešimąKokie įgyvendinti projektai yra nereikalingi šiuo metu tavo manymu?
 Papildomos 1+1 juostos užimtų ~7 m ir tikrai būtų reikalinga kaip rezervas įvykus avarijai ar tiesiog sugedus, kad nesukelti netikėto kataklizmo. Ar tie 7 m yra jau katastrofa?
 (...)
 Viena is nereikalingu yra Santaros gatve. Si gatve pastatyta, kaip manau, Maximos uzsakymu uz musu visu pinigus. Daugiau ji jokios naudingos funkcijos nenesa.Paskutinis taisė Romas; 2021.01.12, 22:53. Priežastis: Kopija iš temos "Vilniaus architektūros projektai"
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Labai siaurai žiūri. Visas Santarų kompleksas iki šiol buvo pakabintas ant vienos juostos įvažiavimo. Per Santarų gatvę greitosios gali labai greitai patekti iš GV be visokių sukinėjimųsi, tam ir buvo įrengta, kad būtų alternatyva.Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąViena is nereikalingu yra Santaros gatve. Si gatve pastatyta, kaip manau, Maximos uzsakymu uz musu visu pinigus. Daugiau ji jokios naudingos funkcijos nenesa.
 Ir ta vienintelė juosta su visu žiedu yra stabdoma jei laukia atvykstant malūnsparnio su transplantologijai skirtais organais. Turbūt šuniukus vedžioti pakrūmėse yra aukštesnis prioritetas?
 Ir neatsakei, ką keičia tie 7 metrai kad taip jau jų gaila.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
 Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kažkada Vilniaus m. savivaldybės PiaRšcikai vadino Santaros gatvę "strategine gatve", nors tai tik jungiamoji gatvė.Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąViena is nereikalingu yra Santaros gatve. Si gatve pastatyta, kaip manau, Maximos uzsakymu uz musu visu pinigus. Daugiau ji jokios naudingos funkcijos nenesa.
 Tačiau vadinti nereikalinga - tai nelabai argumentuotas emocinis išsireiškimas.
 
 Visos gatvės yra statomos už mokesčių mokėtojų pinigus ir visada jos kažkam naudingos. Ar Santaros gatvė nutiesta Maximos, ar Infekcinės ligoninės ar Dvirtakių mylėtojų draugijos užsakymu, dar reikia pasitikrinti.
 
 Lieka tik palinkėti, kad netektų pačiam ar tavo artimiesiems naudotis ta "jokios naudingos funkcijos nenešančia" gatve prijungtam greitojoje prie kokio nors aparato.
 - 4 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ja važiuoja greitosios iš viso miesto, kad nereiktų gaišti laiko važiuojant per Santariškių žiedą, tai vien dėl to ji reikalinga.Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąViena is nereikalingu yra Santaros gatve. Si gatve pastatyta, kaip manau, Maximos uzsakymu uz musu visu pinigus. Daugiau ji jokios naudingos funkcijos nenesa.
 - 9 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Teisingai sakai del Santaru gatves, nesu daznas tos miesto dalies svecias, nezinojau kad ja naudojasi greitosios. Gerai, Santariskiu kompleksas yra strategine vieta, blogas pavyzdys.Parašė Arunasx Rodyti pranešimąLabai siaurai žiūri. Visas Santarų kompleksas iki šiol buvo pakabintas ant vienos juostos įvažiavimo. Per Santarų gatvę greitosios gali labai greitai patekti iš GV be visokių sukinėjimųsi, tam ir buvo įrengta, kad būtų alternatyva.
 Ir ta vienintelė juosta su visu žiedu yra stabdoma jei laukia atvykstant malūnsparnio su transplantologijai skirtais organais. Turbūt šuniukus vedžioti pakrūmėse yra aukštesnis prioritetas?
 Ir neatsakei, ką keičia tie 7 metrai kad taip jau jų gaila.
 Ka keicia 7 metrai? Kaip tai ka keicia - papildomos dvi eismo juostos, kurios vizualiai daro is miesto gatves prospekta ir didina jame greiti. Kuo platesne gatve tuo labiau ji "kviecia" ja naudotis ir taip didiname kelioniu automobiliais %, kuris ir taip yra auksciausias EU.
 - 1 patinka
 Comment









Comment