Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektriniai paspirtukai - darnus judumas ar stichinė nelaimė

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Jau startavo ir galima naudotis.

    Comment


      Nuotrauka iš facebook grupės "Reidas Vilniuje"

      Click image for larger version

Name:	FB_IMG_1629534103238.jpg
Views:	1790
Size:	117,6 kB
ID:	1906561

      Comment


        Čia išrašytos baudos, ar kas?

        Comment


          Parašė Kaid Rodyti pranešimą
          Nuotrauka iš facebook grupės "Reidas Vilniuje"
          Nesimato kas ten parašyta, baudos lapeliai paprastai būna raudoni, ne?

          Comment


            Lrytas.lt 2021.08.25
            Nauji motoroleriai Vilniuje jau sukėlė aibę rūpesčių
            Gyventojai praranda automobilių statymo vietas, trukdo pėstiesiems
            Pastaruosius kelerius metus sostinės šaligatviai buvo nusėti elektriniais paspirtukais, o dabar – dar ir motoroleriais. Tačiau ne visi vilniečiai džiaugiasi nauja transporto priemone.
            (...)

            LR Susisiekimo ministerijos Kelių ir oro transporto politikos grupės vyresnysis patarėjas Vidmantas Pumputis pabrėžė, kad „Skok“ motoroleriams taikomi visi reikalavimai, kaip ir įprastam motoroleriui. (...)

            V.Pumputis minėjo, kad šis motoroleris turi būti įregistruotas ir turėti valstybinius numerius. Pats pašnekovas palaiko tokių transporto priemonių naudojimą eisme, nes tai esą prisidės prie taršos mažinimo ir darnaus judumo.
            (...)
            ​​​​
            Anot "Skok" monės atstovo, šiuo metu įmonė sulaukė dviejų baudų už mopedų netaisyklingą statymą. Tačiau Vilniaus miesto savivaldybės viešosios tvarkos skyrius tvirtino, kad jau buvo užfiksuota 12 KET pažeidimų

            http://www.lrytas.lt/auto/radaras/20...iems-20520383/
            Seniai nesigirdėjo "darnaus judrumo" teoretiko ir praktiko V.Pumpučio. Dabar aišku, kad jei per porą savaičių beveik 10% motorolerių jau pažeidė parkavimo taisyklės, tai "prisideda prie darnaus judrumo".
            Kai žmonės neapsikęs ir tų parkavimo bei važinėjimo pažeidėjų bus 50%, turbūt bus visiškas "darnus judrumas"

            Comment


              Tai sveiki atvykę. Pajūris visą vasarą pilnas jau šito šūdo pėsčiųjų ir dviračių takuose.
              N N N

              Comment


                Kai visi motoroleriai važinės šaligatviais judumas bus pats darniausiasi nes "niekas netrukdys" automobiliams.

                Comment


                  Parašė LBP Rodyti pranešimą
                  Tai sveiki atvykę. Pajūris visą vasarą pilnas jau šito šūdo pėsčiųjų ir dviračių takuose.
                  Su motoroleriais negalima važinėti dviračių takais, jau nekalbant apie šaligatvius, ką veikia policija?
                  Flickr

                  Comment


                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                    Su motoroleriais negalima važinėti dviračių takais, jau nekalbant apie šaligatvius, ką veikia policija?
                    Tą patį ką ir su ant šaligatvių pastatytais automobiliais (kurie irgi neatskrenda o ten važiuoja). Teko matyti kuriozą visai netoli seimo, kai policijos automobilis turėjo sustoti gatvėje ir palaukti kol kažkoks kurjeris pasistatys automobilį ant šaligatvio, tada nuvažiavo 10 metrų, pasistatė mokamoje vietoje ir nuėjo susimokėti už parkavimą. Bet to kurjerio kuris nemokamai ant šaligatvio pasistatė net nebandė kalbinti.

                    Comment


                      Parašė LBP Rodyti pranešimą
                      Tai sveiki atvykę. Pajūris visą vasarą pilnas jau šito šūdo pėsčiųjų ir dviračių takuose.
                      Pajūryje panašūs motoroleriai be numerių, važiuoja bet kas ir bet kur, tai jie turbūt laikomi motoriniais dviračiais iki 1kW iki 25km/h.

                      Comment


                        Skiriu tiems, kas pateisina nekokybiškus naujuosius takus. Linkiu nesusižeisi patiems ir nesulaukti parskrendančių akumuliatorinių priemonių jūsų kryptimi:

                        Važinėjantys elektriniais paspirtukais ignoruoja rekomendacijas
                        https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...box=1630676457
                        Šalyje kasmet daugėja su elektriniais paspirtukais susijusių nelaimingų atsitikimų – per 8 šių metų mėnesius tokių draudiminių įvykių užfiksuota 43 proc. daugiau nei per tą patį laikotarpį pernai ir 85 proc. daugiau nei 2019-aisiais.
                        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                        Comment


                          Natūrali atranka visada veikia.

                          Comment


                            Parašė dondc Rodyti pranešimą
                            Skiriu tiems, kas pateisina nekokybiškus naujuosius takus. Linkiu nesusižeisi patiems ir nesulaukti parskrendančių akumuliatorinių priemonių jūsų kryptimi:
                            Čia paspirtukininkų, o ne takų problema.

                            Comment


                              Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                              Čia paspirtukininkų, o ne takų problema.
                              Šiaip, tai tavo problema, nes už gydymą mokėsi tu. Masiniam vartojimui netinkami naudotis dvirtakiai užtrauks baudą iš ES, kad nemažėja automobilizmas – vėl mokėsi pats. Sėkmės.
                              Paskutinis taisė dondc; 2021.09.06, 11:30.
                              ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                              Comment


                                Parašė dondc Rodyti pranešimą

                                Šiaip, tai tavo problema, nes už gydymą mokėsi tu. Masiniam vartojimui netinkami naudotis dvirtakiai užtrauks baudą iš ES, kad nemažėja automobilizmas – vėl mokėsi pats. Sėkmės.
                                Kaip tai susiję su tuo, kad paspirtukininkas, nemokantis vairuoti, įvažiuos į mane?

                                Comment


                                  Gal tuom, kad tai taps dar viena tavo problema? Sakei: „Čia paspirtukininkų, o ne takų problema.” Blogų takų problema yra visų problema: dviratininkų, paspirtukininkų, pėsčiųjų ir net autovairuotojų.

                                  Tie nelegalūs takai didina ne tik žalų riziką, bet ir skaudžias pasekmes, kurios palies toli gražu ne tik vairuotoją, bet ir tą kurį nekaltą nudauš.

                                  Ketvirtadienio eismo įvykiai
                                  2021-07-23 // https://lkpt.policija.lrv.lt/lt/nauj...ismo-ivykiai-9
                                  Vakare, apie pusę dešimtos, sostinėje, Upės gatvėje, dviračių taku važiuodamas vyras kliudė, pirminiais duomenimis, į šį taką netikėtai įėjusį mažametį. Nukentėjo abu eismo dalyviai, dviračio 41 metų vairuotojas ir 5 metų pėsčiasis.
                                  Jei takai būtų statyti pagal rekomendacijas ir, būtų atskirti veja ir / ar krūmais, tokia avarija būtų neįmanoma / beveik neįmanoma.

                                  Žinios: Panevėžyje žuvo paspirtukininkas
                                  2020-06-08 // https://lnk.lt/zinios/98815
                                  Susidūrė dviratininkas ir elektriniu paspirtuku važiuojantis vyras. Dviratininkas iš įvykio vietos pabėgo. Paspirtuko vairuotojas krisdamas ant asfalto, sunkiai susižalojo. Šešiasdešimt trejų vyras buvo nuvežtas į ligoninę. Po valandos ligoninės priėmimo skyriuje nuo patirtŲ sužalojimų vyras mirė.
                                  Neleistinai viršijamas nuolydis tik didina traumų tikimybę ir jos pasekmes. Mirties tikimybė arba būti nužudytam irgi didėja. Neisi pasivaikščioti ir prasitestuoti į Oslo g. atlaikydamas tiesioginį smūgį?

                                  Vilnietę partrenkė ir sužalojo dviratininkė: ieškoma kaltininkė pabėgo iš įvykio vietos
                                  2020-10-03 // https://www.tv3.lt/naujiena/video/vi...ietos-n1060481
                                  Ir policija, ir medikai taip pat pastebi, kad kelių eismo taisyklių dviratininkai – mėgėjai ar paspirtukininkai ne visada paiso. Dėl to sukelia kartais ir labai skaudžias nelaimes. Vien šiemet dėl pačių dviratininkų kaltės žuvo keturi dviratininkai buvo sužalota daugiau kaip šimtas pėsčiųjų.

                                  Lemtingą rugsėjo tryliktąją ji kartu su vyru ėjusi šaligatviu ir pakliuvusi po dviratininkų ratais. „Atsikelti aš jau negalėjau“, – sako nukentėjusioji Vanda Žilienė. <...> Tiesiog sėdo ant dviračio ir išvažiavo. O Vanda pakliuvo į ligoninę. <...> „Rankoj, alkūnėje, sulaužytas kaulas. Ir galvutėje alkūnės išpjautas tas kaulas. Nieko niekas nežino, kaip funkcionuos ta ranka, kaip kas bus, niekas nieko nežino. Bet reikia dabar man iškentėti. Tuos skausmus, tuos rūpesčius. Aš negaliu savęs aprūpinti, aš negaliu su savim… niekur, nei apsirengti, nei apsiprausti, nei susišukuoti. Labai sunkus atvejis man dabar“, – pasakoja V. Žilienė.
                                  Paskutinis taisė dondc; 2021.09.07, 12:34.
                                  ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                  Comment


                                    Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                    Gal tuom, kad tai taps dar viena tavo problema? Sakei: „Čia paspirtukininkų, o ne takų problema.” Blogų takų problema yra visų problema: dviratininkų, paspirtukininkų, pėsčiųjų ir net autovairuotojų.

                                    Tie nelegalūs takai didina ne tik žalų riziką, bet ir skaudžias pasekmes, kurios palies toli gražu ne tik vairuotoją, bet ir tą kurį nekaltą nudauš.

                                    Ketvirtadienio eismo įvykiai
                                    2021-07-23 // https://lkpt.policija.lrv.lt/lt/nauj...ismo-ivykiai-9

                                    Jei takai būtų statyti pagal rekomendacijas ir, būtų atskirti veja ir / ar krūmais, tokia avarija būtų neįmanoma / beveik neįmanoma.

                                    Žinios: Panevėžyje žuvo paspirtukininkas
                                    2020-06-08 // https://lnk.lt/zinios/98815

                                    Neleistinai viršijamas nuolydis tik didina traumų tikimybę ir jos pasekmes. Mirties tikimybė arba būti nužudytam irgi didėja. Neisi pasivaikščioti ir prasitestuoti į Oslo g. atlaikydamas tiesioginį smūgį?

                                    Vilnietę partrenkė ir sužalojo dviratininkė: ieškoma kaltininkė pabėgo iš įvykio vietos
                                    2020-10-03 // https://www.tv3.lt/naujiena/video/vi...ietos-n1060481
                                    Na taip, paspirtukininkų nemokėjimas vairuoti ir avarinių situacijų kėlimas taps/jau tapo mano problema, bet ne 2laipsniais per didelio nuolydžio kaltę čia, o kad važinėja lyg tai būtų jų paskutinė diena gyvenime. Beje dviratininkai patys irgi ne visi tvarkingai važiuoja. Kaip tik mačiau vakar Gabijos gatvėje savižudį kuris nesidairęs šoko į gatvės vidurį sukeldamas avaringą sitauciją ir pradėjo lenktyniauti su automobiliais.

                                    Comment


                                      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                      Na taip, paspirtukininkų nemokėjimas vairuoti ir avarinių situacijų kėlimas taps/jau tapo mano problema, bet ne 2laipsniais per didelio nuolydžio kaltę čia, o kad važinėja lyg tai būtų jų paskutinė diena gyvenime. Beje dviratininkai patys irgi ne visi tvarkingai važiuoja. Kaip tik mačiau vakar Gabijos gatvėje savižudį kuris nesidairęs šoko į gatvės vidurį sukeldamas avaringą sitauciją ir pradėjo lenktyniauti su automobiliais.
                                      Išsprendžiama paprastai - išsilaikai teises ir tik tada važiuoji. Bet valdžiai priimt tokį sprendimą pritrūks kiaušinių, nes visos supermamos vilkais užsikauks, kad jų mažučiams spirgučiams kažką draus.

                                      Comment


                                        Eglė Girdenytė, LRT.lt
                                        Pareigūnai paspirtukininkams negaili kritikos: sunku suvokti, kaip žmonės taip rizikuoja savo ir savo vaikų sveikata
                                        https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...vaiku-sveikata

                                        Vytautas Grašys, Lietuvos kelių policijos tarnybos viršininkas, teigė, kad atėjus rugsėjui suintensyvėjo ne tik automobilių, tačiau ir kitų transporto priemonių eismas, įskaitant ir dviračius bei elektrinius paspirtukus. Pareigūnas apgailestavo, kad, eismo sąlygoms tapus sudėtingesnėms, važiuojančiųjų dviratėmis transporto priemonėmis įpročiai nesikeičia, todėl rizika būti sužeistiems didėja. „Suintensyvėjus eismui reikėtų prie jo prisitaikyti, tačiau dviratininkų ir paspirtukininkų įpročiai išlieka tokie pat, kaip ir vasarą, todėl daromi pažeidimai tampa dar aktualesni. Problemų kyla dėl to, kad dauguma šių eismo dalyvių vis dar yra linkę važiuoti per pėsčiųjų perėjas, nors jas turėtų kirsti varydamiesi turimą transporto priemonę. Pavojus tiek jiems patiems, tiek kitiems kyla ir tuomet, kai prasilenkiant su pėsčiaisiais nesumažinamas važiavimo greitis. Ypač didelį nerimą kelia ir tai, kad vienu elektriniu paspirtuku važiuoja du suaugę žmonės arba tėvai priekyje savęs pasistatę vežasi savo atžalas. Paspirtukas nepritaikytas važiuoti dviem asmenims, jis skirtas važiuoti po vieną. Tokią tendenciją matėme vasarą, pastebime ir dabar, atėjus rudeniui. Iš tiesų, protu nesuvokiama, kaip žmonės taip rizikuoja savo ir ypač savo vaikų sveikata ir gyvybe“, – kalbėjo V. Grašys.

                                        Pareigūnas teigė, kad eismo įvykių, kuriuose dalyvauja dviratininkai ar paspirtukininkai, bėgant laikui vis daugėja. Štai 2019 metais buvo fiksuoti 64 įvykiai, kuriuose dalyvavo elektrinių paspirtukų vairuotojai, 2020 metais šis skaičius išaugo iki 100, o per pirmus septynis 2021 metų mėnesius jau užregistruota 111 tokių įvykių.

                                        Comment


                                          Akivaizdu, kad dauguma per perėjas važiuos, taip pat kaip ir dviratininkai.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X