Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektriniai paspirtukai - darnus judumas ar stichinė nelaimė

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Klausimas ar paspirtukams veiktų žieminės padangos. Dviračiams labai gerai padangos su šipais šonuose. T.y. važiuojant tiesiai liečiasi tik guma, sukant į posūkį dviratis truputi prigula ir šipai taip pat liečiasi su kelio danga. Paspirtukai lyg ir mažiau guldomi į posūkį.
    Na faktas, kad yra žieminių padangų, turbūt parodo, kad jos veikia. Gal mano važiavimas dviračiu skiriasi nuo kitų, bet aš jį bene tiek pat "guldau" posūkiuose, kiek ir paspirtuką. T.y. tiesiog nevažiuoju tokiais greičiais, kad reikėtų guldyt. Bet žiemą turbūt ir kitiems nerekomenduočiau važiuot dideliais greičiais. Tiek dviratėmis priemonėmis, tiek ir automobiliais

    Comment


      Parašė Creatium Rodyti pranešimą

      Na faktas, kad yra žieminių padangų, turbūt parodo, kad jos veikia. Gal mano važiavimas dviračiu skiriasi nuo kitų, bet aš jį bene tiek pat "guldau" posūkiuose, kiek ir paspirtuką. T.y. tiesiog nevažiuoju tokiais greičiais, kad reikėtų guldyt. Bet žiemą turbūt ir kitiems nerekomenduočiau važiuot dideliais greičiais. Tiek dviratėmis priemonėmis, tiek ir automobiliais
      Dviratis važiuojant net ir lėtai guldosi. Paspirtukas labiau reaguoja į vairo pasukimą nei į guldymą. Visiškai kitokia geometrija.

      Gal turi nuorodų į paspirtukų žiemines padangas? Kažkada bandžiau žiūrėt ar būna šipuotų ir nelabai radau. Kiek suprantu paspirtukų žieminės yra tiesiog su piktesniu protektorium ir su minkštesne guma. Dviračiams paprastai nesismulkinama ir žieminėmis laikomos tik šipuotos. Iš praktikos - dviračiams minkšta guma nepadeda ir ant ledo laiko tik šipai. Net ir mažu greičiu. Paspirtuko su žieminėm padangom ant ledo neesu bandęs tai negaliu nieko sakyti. Bet iš dviratinės praktikos labai abejoju, kad minkštos gumos ant ledo pakaktų...

      Comment


        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

        Dviratis važiuojant net ir lėtai guldosi. Paspirtukas labiau reaguoja į vairo pasukimą nei į guldymą. Visiškai kitokia geometrija.

        .
        O tu pabandyk paspirtuką guldyt - viskas taip pat kaip su dviračiu ar mocu pasidaro.

        Comment


          Žiema pas mus pretekstas kažko atsisakyti, o pvz. Suomijoje žiema yra turistinis brendas, kur žiema, sniegas išnauduojami, kaip pliusas labiau, nei kad minusas. Ir dviračių nuomos veikia.
          Paskutinis taisė Resutas; 2019.11.21, 10:21.

          Comment


            Parašė mantasm Rodyti pranešimą

            Dviratis važiuojant net ir lėtai guldosi. Paspirtukas labiau reaguoja į vairo pasukimą nei į guldymą. Visiškai kitokia geometrija.

            Gal turi nuorodų į paspirtukų žiemines padangas? Kažkada bandžiau žiūrėt ar būna šipuotų ir nelabai radau. Kiek suprantu paspirtukų žieminės yra tiesiog su piktesniu protektorium ir su minkštesne guma. Dviračiams paprastai nesismulkinama ir žieminėmis laikomos tik šipuotos. Iš praktikos - dviračiams minkšta guma nepadeda ir ant ledo laiko tik šipai. Net ir mažu greičiu. Paspirtuko su žieminėm padangom ant ledo neesu bandęs tai negaliu nieko sakyti. Bet iš dviratinės praktikos labai abejoju, kad minkštos gumos ant ledo pakaktų...
            Nu guldosi, jei važiuoji dideli greičiu. Paspirtukas irgi, kitaip lengvai nepasuksi. Bet čia važiuojant ant 20km/h. Žiemą man būtų baisu (bet prisipažinsiu - nesu bandęs).

            Spygliuotų padangų paspirtukams nesu matęs. Daugiausiai - kitokie padangų raštai, kaip ir pats rašai. Bet gal priklauso nuo paspirtuko. Pvz., vienračiams esu matęs padangų su šipais.

            Comment


              Su paspirtuku vasarą po lietaus ant Gedimino pr trinkelių imant posukį vos nenusivožiau, žiemą turėtų būt išvis linksma.

              Comment


                Elektriniams paspirtukams, dar būtų peilis druska. Sūrus tirpalas yra geras laidininkas, tai dar pridėjus šaltį, galima būtų spėti, kad jų baterijos mirtų labai staigiai...

                Comment


                  Norėjau rašyti apie druską ir drėgmę. Jeigu vasarą paspirtukui pasivolioti ant šaligatvio dar nieko tokio, tai žiemą pagulėjęs druskos ir sniego košėje gali greitai baigti dienas. Ir nebūtinai dėl baterijų užtrumpinimo, bet ir dėl korozijos poveikio.

                  Be to, šiltuoju sezonu teko matyti paspirtukų gulinčių keisčiausiose vietose. Po pirmo rimtesnio sniego juos reikės atsikasti. Pravažiavęs sniego valymo traktoriukas gali apskritai užversti taip, kad nesimatys. Antrą kartą pravažiavęs traktoriukas gali ir pervažiuoti per tokį paspirtuką.

                  Šie aspektai aktualiausi nuomojamiems paspirtukams. O kalbant apie visus paspirtukus, tai dauguma bendradarbių, kurie važinėjo paspirtukais kiaurą vasarą, jau uždarė sezoną motyvuodami šalčiu ir vėju. Prieš šaltį ir vėją yra sprendimų, bet komforto lygis vistiek nebe tas.

                  Comment


                    Parašė kutas Rodyti pranešimą
                    Norėjau rašyti apie druską ir drėgmę. Jeigu vasarą paspirtukui pasivolioti ant šaligatvio dar nieko tokio, tai žiemą pagulėjęs druskos ir sniego košėje gali greitai baigti dienas. Ir nebūtinai dėl baterijų užtrumpinimo, bet ir dėl korozijos poveikio.
                    Ar jie visi ne aliuminio korpusais?

                    Comment


                      Parašė vaidasp Rodyti pranešimą

                      Ar jie visi ne aliuminio korpusais?
                      Aliuminis irgi puikiai koroduoja neapsaugotose vietose. O jei jie nudažyti technologija, neatsparia agresyviai aplinkai, tai sukoroduotų per žiemos sezoną ir tiesiog per dažus.

                      Comment


                        Papildant, aliuminis nekoroduoja įprastomis sąlygomis, nes susidariusi oksidų plėvelė veikia kaip apsauginis sluoksnis nuo tolimesnės korozijos. Druskingoje aplinkoje ši plėvelė suardoma ir korozijos procesas tęsiasi.

                        Comment


                          Parašė kutas Rodyti pranešimą
                          Papildant, aliuminis nekoroduoja įprastomis sąlygomis, nes susidariusi oksidų plėvelė veikia kaip apsauginis sluoksnis nuo tolimesnės korozijos. Druskingoje aplinkoje ši plėvelė suardoma ir korozijos procesas tęsiasi.
                          Teisingai, aliuminis koroduoja, bet nerūdija. Apsauginės dangos vis tiek reikalingos.
                          Gal kas žino kiek Lietuvoje naudojami paspirtukai atitarnauja km/laiko? Girdėjau, kad užsienyje paspirtukas atsiperka bet ir susidėvi itin greitai, realiai kur intensyviau naudojami po dvejų mėnesių keičia naujais ir jie jau būna atsipirkę ir uždirbę pelno.

                          Comment


                            Lietuvoje gausėjant savo matomumu ir kitų saugumu nesirūpinančių paspirtukininkų anksčiau ar vėliau turėjo būti paspirtukininkų aukų.

                            Likimo grimasos, kad pirmasis tragiškas įvykis įvyko susidūrus su dviračiu.

                            Delfi.lt 2020.06.06
                            Ligoninėje mirė paspirtuku važiavęs ir su dviračiu susidūręs vyras
                            https://m.delfi.lt/kriminalai/article.php?id=84469361

                            Comment


                              Parašė Romas Rodyti pranešimą
                              Likimo grimasos, kad pirmasis tragiškas įvykis įvyko susidūrus su dviračiu.
                              https://m.delfi.lt/kriminalai/article.php?id=84469361
                              Keista, kad tai nutiko Panevėžyje, o Vilniuje kur nors prie Baltojo tiltos pabaigos ir Upės g., kur stresą jaučiu kas kartą eidamas, nes nežinai iš kur gali kažkas atlėkti.

                              Comment


                                Įdomu, koks buvo paspirtuko greitis. Jei neviršijo dviračiu pasiekiamo greičio, tai nėra reikalo kažkaip atskirai kaltinti paspirtukus - tiesiog dviratininkų susidūrimas ir tiek.

                                Vilniuje kur nors prie Baltojo tiltos pabaigos ir Upės g., kur stresą jaučiu kas kartą eidamas, nes nežinai iš kur gali kažkas atlėkti.
                                Toje vietoje takai aiškiai sužymėti, tai neaiškumų neturėtų būti. Aišku, nuo tilto norint eiti per gatvę reikia dairytis ir praleisti važiuojančius Upės g. Retas atvejis, kad pėstieji tai darytų
                                Paskutinis taisė senasnamas; 2020.06.06, 13:21.

                                Comment


                                  Parašė R.D. Rodyti pranešimą

                                  Keista, kad tai nutiko Panevėžyje, o Vilniuje kur nors prie Baltojo tiltos pabaigos ir Upės g., kur stresą jaučiu kas kartą eidamas, nes nežinai iš kur gali kažkas atlėkti.
                                  Jeigu bijai paspirtukų, tai gal Vilniuje per perėjas išvis neini? Aš daug vaikštau po miestą, bet nei vieno incidento neturėjau su paspirtukais, tuo tarpu perėjose, nuo smulkių iki tokių kurie per raudoną mieste lekia 100km/h dešimtimis per metus.

                                  Comment


                                    Parašė rmss Rodyti pranešimą

                                    Jeigu bijai paspirtukų, tai gal Vilniuje per perėjas išvis neini? Aš daug vaikštau po miestą, bet nei vieno incidento neturėjau su paspirtukais, tuo tarpu perėjose, nuo smulkių iki tokių kurie per raudoną mieste lekia 100km/h dešimtimis per metus.
                                    Pasisekė. Dvirtakiuose ne kartą teko labai nejaukiu atstumu prasilenkti su plaukiojančiais visom kryptim paspirtukininkais. Aišku dviratininkų irgi visokių pastaiko, bet proporcijos biški skirtingos. Kaip pėsčiajam irgi yra tekę apturėt avarinių situacijų. Gerai, kad viskas kol kas gerai baigiasi daugiau ar mažiau skaudžių incidentų nebuvo.

                                    Comment


                                      Kiekvieną kartą, kai eidamas pėsčias atsidurdavau pernelyg arti dviračio ar paspirtuko, tai būdavo po to, kai nesidairęs keisdavau kryptį ar kur nors įžengdavau. Faktas tas, kad pėstiesiems yra mažiausiai įprasta dairytis. Dviratininkui nėra problema apvažiuoti pėstįjį saugiu atstumu, kol šis juda prognozuojamai. Yra kažkiek chuliganiškų nardytojų tarp pėsčiųjų, bet tai labiau pavieniai atvejai.

                                      Comment


                                        Parašė rmss Rodyti pranešimą

                                        Jeigu bijai paspirtukų, tai gal Vilniuje per perėjas išvis neini? Aš daug vaikštau po miestą, bet nei vieno incidento neturėjau su paspirtukais, tuo tarpu perėjose, nuo smulkių iki tokių kurie per raudoną mieste lekia 100km/h dešimtimis per metus.
                                        Ne, skraidau per perėjas. Gal nenusirikime iki absurdo. Tai, kad Vilniuje dar nėra normalios paspirtukų vairavimo kultūros puikiai iliustruoja VMS akcija "nedėk skerso" plakatais.
                                        Tai, kad Vilniuje pilna KET pažeidinėtojų iš automobilistų yra kita problema, bet konkrečiai paspirtukų eismas (nors neturiu nieko prieš pačią transporto priemonę, man, kaip pėsčiajam, saugumo nepridėjo, o tik pablogino, nes kas kartą turiu apsidairyti ant šaligatvio, kad kas nors neįlėktų, nes tokių buvo.

                                        Comment


                                          Parašė Resutas Rodyti pranešimą
                                          Žiema pas mus pretekstas kažko atsisakyti, o pvz. Suomijoje žiema yra turistinis brendas, kur žiema, sniegas išnauduojami, kaip pliusas labiau, nei kad minusas. Ir dviračių nuomos veikia.
                                          Problema ta, kad pas mus sniego nebūna ar labai mažai, plius nėra kalnų. Čia panašiai kaip pas kokius olandus ar anglus, žiemos brando niekaip nepadarysi.
                                          Flickr

                                          Comment

                                          Working...
                                          X