Parašė PukiS
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Elektriniai paspirtukai - darnus judumas ar stichinė nelaimė
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Aš tą patį darau perėjose, kai autmobilis atlekia ir neplanuoja praleisti, o aš vaidinu, kad einu per perėją nieko nematydamas, šoferis peršika juodai.Parašė PukiS Rodyti pranešimąNa su paspirtukininkais ant šaligatvio labai gražiai veikia ėjimas savo trajektorija ir net kai matai kad atvažiuoja ne bandyt trauktis o atkišt petį. Jau porą išsigandę nusijoblino. Kitakart ant pilno žmonių šaligatvio šitie tikrai neskraidys,Paskutinis taisė Lettered; 2019.10.30, 10:21.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Darwino awardui pasiruošęs? Biški gal skirias 1,5 tonos smūgis nuo nuo 80 kg?Parašė Lettered Rodyti pranešimą
 Aš tą patį darau perėjose, kai autmobilis atlekia ir neplanuoja praleisti, o aš vaidinu, kad einu per perėją nieko nematydamas, šoferis peršika juodai.
 *censored*
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Aš kontroliuoju situaciją, jei vairuotojas ir nei kiek nestabdo, bet jis to nežino, kad aš jį matau ir įžengęs į perėją sustosiu.Parašė PukiS Rodyti pranešimą
 Darwino awardui pasiruošęs? Biški gal skirias 1,5 tonos smūgis nuo nuo 80 kg? 
 Atsakant į tiesioginį klausimą, taip, skiriasi labai, todėl paspirtukininkai su savo keliolikos kg transporto priemone turėtų važinėti šaligatviais, o ne kartu su 1,5 tonos automobiliais ar tuo labiau fūromis.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Žiūrint su kuo lyginsi. Jei su civilizuotų Vakarų šalių pėsčiaisiais, tai lietuviai pėstieji yra ypatingai, atsargūs, netgi pasakyčiau, patalogiškai bailūs. Iki tiek, kad pėsčiųjų perdėras atsargumas mane ima erzinti kaip vairuotoją.Parašė senasnamas Rodyti pranešimąKartojau ir kartosiu, kad pėstieji yra pati nedrausmingiausia (aišku, ir labiausiai pažeidžiama) eismo dalyvių grupė. Ir dėl to pažeidžiamumo juos populiaru ginti ir saugoti, bet nepopuliaru kritikuoti ir mokyti saugaus eismo pagrindų. Daug nelaimių keliuose įvyksta būtent todėl, kad pėstieji šlitinėja tamsoje važiuojamojoje dalyje, kerta greitkelius neleistinose vietose, įžengia į perėjas nesidairę ir t. t. Dar vienas pėsčiųjų testukas yra pažiūrėti, kiek pėsčiųjų pasidairo kirsdami šviesoforo reguliuojamą sankryžą. Užsidega žalia ir eina. Taip, jų pirmumas, bet skaudės tai ne automobilio vairuotojui. Elementari savisauga. Į šviesoforą nėra ko ilgai žiūrėti, šviesoforas dar nė vieno neužmušė . .
 Dažna tokia situacija, kai važiuoji gatve, matai prie perėjos tolumoje stovi pėstysis. Sulėtini greitį, kad jis ramiai pereitų gatvę, bet jis vistiek baugščiai stovi, išpūtęs akis. Lieka 20 metrų, sulėtini iki riedėjimo greičio, ir galvoji - nu kamon, žmogau, eik per gatvę. Bet ne, pėstysis sulaukia, kol pririedėjęs prie perėjos visiškai sustosi, dar dvi sekundes patrypčioja, ir tada vos ne ristele skuodžia per gatvę.
 
 Jei Lietuvoje negaliotų džiunglių įstatymai, ir laukinių mentalitetas, kur naratyvas yra - "Taip, jų pirmumas, bet skaudės tai ne automobilio vairuotojui. Elementari savisauga", tada gal pėstieji galės ramiai tikėtis kad kitas eismo dalyvis laikysis taisyklių, ir netrypčioti prie perėjos.If a lion could speak, we could not understand him.
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O tai su keliasdešimt kilogramų motoroleriu galiu važinėti šaligatviais? O keliais šimtais kg sveriančiu motociklu? O su 600kg sveriančiu smartu?Parašė Lettered Rodyti pranešimą
 Aš kontroliuoju situaciją, jei vairuotojas ir nei kiek nestabdo, bet jis to nežino, kad aš jį matau ir įžengęs į perėją sustosiu. 
 Atsakant į tiesioginį klausimą, taip, skiriasi labai, todėl paspirtukininkai su savo keliolikos kg transporto priemone turėtų važinėti šaligatviais, o ne kartu su 1,5 tonos automobiliais ar tuo labiau fūromis.
 
 Nemažai žmonių nemėgsta važinėti automobiliu gatvėmis, kur daug fūrų, tai gal irgi nieko tokio jei šaligatviais važinėsis?If a lion could speak, we could not understand him.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Spartus elektros variklių naudojimas ir populiarėjimas kartu atneša ir daug inovacijų jų pritaikyme, tad tolimesnis vystymasis šioje srityje manau yra neišvengiama ateitis.
 Pats naudojuosiu ir elektriniu paspirtuku, ir dviračiu, ir automobiliu, ir labai mėgstu vaiksčioti, tačiau skirtingas transporto priemones, arba keliavimo būdus, renkuosi skirtingiems tikslams. Būtent kalbant apie elektrinius paspirtukus, tai kaip mano intuicija man sufleravo prieš įsigyjant, kad tai nėra pati saugiausia transporto priemonė, taip ir nutiko, teko išmėginti praktikoje savo kailiu - trys dideli randai po atrodytų visai "minkšto" kritimo  
 Kaip ir visiems eismo dalyviams būtinos tam tikros taisyklės, taip ir naujai atsirandančioms transporto rūšims. Taip pat svarbu apibrėžti ir atsakomybę už jų nesilaikymą. Tikėtis tarpusavio supratimo iš visų, nenustatant taisyklių ir atsakomybės, manau būtų per daug naivu. Blogai kuomet susikerta skirtingų transportų srautų keliai, jau nekalbant apie pėsčiuosius, bet jeigu jau taip įvyksta ir tenka dalintis bendra infrastruktūra, taisyklė labai paprasta: greistesnis turi prisitaikyti prie lėtesnio. Aš asmeniškai visuomet sumažinu greitį iki pėsčiųjų greičio, ar net nulipu, juolab, kad nuo paspirtuko nulipti labai paprasta ir greita.
 - 7 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Va aš irgi pagalvojau, mano mocas tik 200 kg, reik šaligatviais per kamščius varytParašė sankauskas Rodyti pranešimą
 O tai su keliasdešimt kilogramų motoroleriu galiu važinėti šaligatviais? O keliais šimtais kg sveriančiu motociklu? O su 600kg sveriančiu smartu?
 
 Nemažai žmonių nemėgsta važinėti automobiliu gatvėmis, kur daug fūrų, tai gal irgi nieko tokio jei šaligatviais važinėsis? *censored* *censored*
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Su šitais negali, bet su 10 kg sveriančiu paspirtuku gali, nes čia tas pats, kas pėstysis su trupučiu antsvorio ar sunkesne kuprine, jei vaizdas labai nepatinka, gali įsivaizduoti, kad žmonės aplink ne važiuoja paspirtuku, o tiesiog bėgioja.Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
 O tai su keliasdešimt kilogramų motoroleriu galiu važinėti šaligatviais? O keliais šimtais kg sveriančiu motociklu? O su 600kg sveriančiu smartu?
 
 Nemažai žmonių nemėgsta važinėti automobiliu gatvėmis, kur daug fūrų, tai gal irgi nieko tokio jei šaligatviais važinėsis? 
 
 Tik prieš tai sumažink savo moco svorį iki keliolikos kg ir greitį apribok iki 25 km/h, tada aš irgi su tavim važinėsiu gatvėse, iki tol teks susitaikyti su dalinimuosi šaligatviais.Parašė PukiS Rodyti pranešimą
 Va aš irgi pagalvojau, mano mocas tik 200 kg, reik šaligatviais per kamščius varyt  Paskutinis taisė Lettered; 2019.10.30, 13:17. Paskutinis taisė Lettered; 2019.10.30, 13:17.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Jei bėga su kuprine 30km/h ir atsitrenkia... Maža nepasirodys. Ne visi nusiteikę lošt regbįParašė Lettered Rodyti pranešimą
 Su šitais negali, bet su 10 kg sveriančiu paspirtuku gali, nes čia tas pats, kas pėstysis su trupučiu antsvorio ar sunkesne kuprine, jei vaizdas labai nepatinka, gali įsivaizduoti, kad žmonės aplink ne važiuoja paspirtuku, o tiesiog bėgioja. 
 
 
 
 Tik prieš tai sumažink savo moco svorį iki keliolikos kg ir greitį apribok iki 25 km/h, tada aš irgi su tavim važinėsiu gatvėse, iki tol teks susitaikyti su dalinimuosi šaligatviais.   
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Manau, kad tikrai nieko tokio, jei tik prilėtini prie pėsčiųjų.Parašė PukiS Rodyti pranešimą
 Va aš irgi pagalvojau, mano mocas tik 200 kg, reik šaligatviais per kamščius varyt If a lion could speak, we could not understand him. If a lion could speak, we could not understand him.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kodėl?Parašė Lettered Rodyti pranešimą
 Su šitais negaliIf a lion could speak, we could not understand him.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nes svorio santykis su pėsčiuoju didžiulis. Lietuvoje mocai, automobiliai pastoviai užmušinėja žmones net negalėdami važinėti šaligatviais.Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
 Kodėl?Paskutinis taisė Lettered; 2019.10.30, 13:27.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nepasirodys, bet mirti tikimybė maža, tuo tarpu, kai automobilis užlekia ant pėsčiojo/dviračio/paspirtuko puikiai žinom kuom dažniausiai baigiasi.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
 Jei bėga su kuprine 30km/h ir atsitrenkia... Maža nepasirodys. Ne visi nusiteikę lošt regbį 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Bailūs pėstieji ilgiau gyvenaJei su civilizuotų Vakarų šalių pėsčiaisiais, tai lietuviai pėstieji yra ypatingai, atsargūs, netgi pasakyčiau, patalogiškai bailūs. . Lietuvoje dar nėra kaip reikiant įsigalėjęs tas leftistinis pėsčiojo kaip silpnojo (kuriam viskas leidžiama) aukštinimas, bet link to artėjama. Pvz., jaunimas tai visai nebailus. Jam vienodai rodo, ar dviračių takas, ar geležinkelis. Pagal leftistinį mąstymą reikėtų sugriežtinti mašinistų parengimą ir aplink geležinkelį pristatyti krūvą įspėjamųjų ženklų. O kažko reikalauti iš pėsčiojo nepadoru ir neetiška, jis silpnas ir pažeidžiamas, todėl jį reikia saugoti ir ginti. . Lietuvoje dar nėra kaip reikiant įsigalėjęs tas leftistinis pėsčiojo kaip silpnojo (kuriam viskas leidžiama) aukštinimas, bet link to artėjama. Pvz., jaunimas tai visai nebailus. Jam vienodai rodo, ar dviračių takas, ar geležinkelis. Pagal leftistinį mąstymą reikėtų sugriežtinti mašinistų parengimą ir aplink geležinkelį pristatyti krūvą įspėjamųjų ženklų. O kažko reikalauti iš pėsčiojo nepadoru ir neetiška, jis silpnas ir pažeidžiamas, todėl jį reikia saugoti ir ginti.
 
 Tragedija sostinėje – bėgius kirtęs jaunuolis klausė muzikos ir neišgirdo artėjančio traukinio
 
 Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/naujiena/aktual...-957442?copied
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Užtenka geru kampu krist ir su galva trenkt į kietą kampą. Liūdnų pasekmių tikimybė mažesnė, bet jei paspirtukų daugės ir pačio įvykio tikimybė pataps didesnė už būt nutrenktam auto - bendrai tikimybė gali tapti labai panašia.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
 Nepasirodys, bet mirti tikimybė maža, tuo tarpu, kai automobilis užlekia ant pėsčiojo/dviračio/paspirtuko puikiai žinom kuom dažniausiai baigiasi.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O kas sakė, kad paspirtukai nevažinėja gatvėmis - pilna. Gal Vilniuje mažiau, nes eismas visgi intensyvus. Pats esu važiavęs automobiliu paskui paspirtuką, netgi piktybiškai blokuojantį kelią, kad nelenkčiau. Bet kadangi varė apie 35 kmh, tai nieko baisaus.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
 Tik prieš tai sumažink savo moco svorį iki keliolikos kg ir greitį apribok iki 25 km/h, tada aš irgi su tavim važinėsiu gatvėse, iki tol teks susitaikyti su dalinimuosi šaligatviais.   
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Bet valstybinių numerių nebuvo. Taip pat kitų atributų (posūkių žibintų ir pan)Parašė senasnamas Rodyti pranešimąTai buvo motoroleris. Ar jo naudotojas sėdi, ar stovi, nėra didelio skirtumo. Tokiam ir galima važiuoti tik gatvėmis.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Dviračius, paspirtukus ir visus kitus mažus, lengvus ir lėtus reikia lenkti kaip normalią mašiną. Net pagal KET reikia palikti 1,5 metro atstumą esant didesniam greičiui. Bet joks automobilistas to nesupras, kol neišbandys šio "malonumo" (kai tave lenkia 30 cm atstumu) pats.Parašė Sula Rodyti pranešimą
 O kas sakė, kad paspirtukai nevažinėja gatvėmis - pilna. Gal Vilniuje mažiau, nes eismas visgi intensyvus. Pats esu važiavęs automobiliu paskui paspirtuką, netgi piktybiškai blokuojantį kelią, kad nelenkčiau. Bet kadangi varė apie 35 kmh, tai nieko baisaus. 
 - 3 patinka
 Comment








Comment