Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektriniai paspirtukai - darnus judumas ar stichinė nelaimė

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Kuo blogai su paspirtuku ar dviračiu važiuoti ne magistralinėm gatvėm? Kokia prasmė šalia kiekvienos gatvelės daryt dvirtakius? Pinigų švaistymas ir tiek.
    is vienos puses lyg ir teisinga, bet is kitos, kai maksimalus greitis arba greitis nurodytas zenkluose bus suprastas kaip maksimalus, o ne "aj tai galiu dar +20", tuomet tokiomis gatvemis turbut bus galima vaziuoti paspirtukais ir dviraciais. Bet vel gi tik commutinimui, o vaikams vistiek patogiau atskirais dvirtakiais

    Comment


      Parašė Creatium Rodyti pranešimą

      Prievolė nepriklauso, bet priklauso pats laikymosi faktas. Prievolė gali būti belenkokia, bet žmonės vistiek pažeidinės. Net ten, kur moterims automobilius draudžia vairuot yra, kas vairuoja ir po to gauna bausmes. Tai...

      Beje, priminsiu, kad pėstieji nėra mokomi KET, nors tipo privalo žinoti. Vairuotojams KET mokymai yra.
      Tai žmonės ir kalti, kad pažeidinėja. Juos ir reikia už tai bausti, o ne tuos kurie taisykles nustatinėja.

      Priminti verta ir tai, kad KET taisykles pėstieji taip pat privalo žinoti, ir mokymai yra. Kaip ir vaiduotojams, už juos susimoki pats. Tik va pesčiajam nėra prievolės baigti mokymus kad eiti, todėl dauguma jų net nežino.

      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

      Žvėryne, senamiestyje ir aš važiuoju, bet kokia Ukmergės, Žirmūnų, Kalvarijų ar Kareivių gatve (beje, ten ir pėsčiųjų labai mažai) važiuoti paspirtuku yra savižudybė, jei uždraus tada tikrai geriau su automobiliu važiuosiu.
      Ukmergės gatvėje bent teoriškai yra dvirtakis (beje, daug kur yra tik dvirtakis, be šaligatvio). Ten kartais būna pavojinga eiti pėsčiomis dėl paspirtukininkų kai įsibėgėja nuo kalno.
      Paskutinis taisė MedinisStrazdas; 2019.11.04, 12:02. Priežastis: Antra citata.

      Comment


        Kuo čia dėti pėstieji, jei ne jie, o juos traiško važinėjantys šaligatviais.

        Comment


          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

          Tai žmonės ir kalti, kad pažeidinėja. Juos ir reikia už tai bausti, o ne tuos kurie taisykles nustatinėja.
          Žmonės kalti, kad pažeidinėja. Bet gera infrastruktūra gali tiesiog nesudaryt sąlygų pažeidinėt taisyklių. Apie tai ir eina kalba, šitą praktiką taiko pažangesnės šalys ir ją perima vis daugiau kitų šalių. Nėra reikalo ginčytis su tuo, kas yra seniai patikrinta ir taikoma praktikoje.

          --

          Pėstieji yra bazinis keliavimo būdas. Visa, kas juda greičiau už juos, yra pavojaus šaltinis. Kuriama infrastruktūra pirmiausia turi kuo labiau sumažint šį pavojų pėsčiųjų atžvilgiu ir būti patogiausia pėstiesiems. Ir tuo pačiu infrastruktūra turi būti tokia, kad net KET nežinantis pėstysis neturėtų progų ir poreikio jų pažeisti.
          Paskutinis taisė Creatium; 2019.11.04, 12:10.

          Comment


            Šiais metais paspirtukas pakeitė man auto. Nuo kovo pradžios iki spalio pabaigos. Visiškai pakeičia auto ir VT: kol kiti stovi kamščiuos, aš jau esu pasiekęs savo kelios tikslą.
            Su vairavimo kultūra nėra viskas tobula, bet nėra viskas taip blogai. Yra labai keista, kad žiniasklaidoje pučiamas burbulas apie tai, kai paspirtukai laksto ir reikia juos draust. Su tokiu požiūriu ir automobilius uždrauskime

            Comment


              Parašė MrDarkness Rodyti pranešimą
              Šiais metais paspirtukas pakeitė man auto. Nuo kovo pradžios iki spalio pabaigos. Visiškai pakeičia auto ir VT: kol kiti stovi kamščiuos, aš jau esu pasiekęs savo kelios tikslą.
              Su vairavimo kultūra nėra viskas tobula, bet nėra viskas taip blogai. Yra labai keista, kad žiniasklaidoje pučiamas burbulas apie tai, kai paspirtukai laksto ir reikia juos draust. Su tokiu požiūriu ir automobilius uždrauskime
              Na, civilizuotose šalyse jau uždraudė. Tikėkimės ir pas mus uždraus.
              If a lion could speak, we could not understand him.

              Comment


                Kuris požiūris pažangesnis - britų ar kitų šalių?

                Is it Legal to Ride an Electric Scooter in the UK?

                Patogi transporto priemonė išvis eliminuojama, nes norint naudoti legaliai nelabai yra kur.
                However, because they are motorised and have no pedals they are illegal for use on cycle lanes and pavements, and because they are low-powered they are illegal for use on the road.
                However, other European countries are taking a much more modern approach to things. In France a PLEV can go up to 25km/hour in a cycle lane, while Austria and Switzerland additionally extend this to road use. In France and Germany a PLEV can also go up to 6km/hour on the pavement.
                https://www.techadvisor.co.uk/buying...aw-uk-3668712/

                Comment


                  Singapūre, kaip ir Prancūzijoje, uždrausta el. paspirtukais važinėti šaligatviais.

                  CNN 2019.11.05
                  Singapore joins France in banning e-scooters on sidewalks
                  Singapore has banned the riding of e-scooters on sidewalks in the city-state from Monday, November 4 after a growing number of accidents involving the motorized devices, including at least one fatality.

                  https://edition.cnn.com/travel/artic..._medium=social

                  Comment


                    bet pas juos yra dviraciu takai, kuriais galima vazinet. Galbut kai Vilnius po 10 metu pastatys nors kiek daugiau naudojamu dvirtakiu tai ir mes galesim paspirtukams uzdrausti vazineti saligatviais.

                    Comment


                      Žmonių numušinėjimo šaligatviuose sustabdymas čia ir dabar nieko bendro neturi su pageidautina kitos infrastruktūros plėtra.

                      Žmonės šaligatviuose turi būti apsaugoti nuo chuliganiškai važinėjančių individų.

                      Comment


                        Parašė Romas
                        Žmonių numušinėjimo šaligatviuose sustabdymas čia ir dabar bendro neturi su pageidautina kitos infrastruktūros plėtra.

                        Žmonės šaligatviuose turi būti apsaugoti nuo chuliganiškai važinėjančių individų.
                        Minetam Singapure vazinejo 100 000 paspirtuku. Nematau Vilniuje jokios problemos

                        Comment


                          Kaip suprantu priskyrė paspirtuką dviračiui, o dviračiams šaligatviu važinėti daug kur draudžiama nebent stovi tokie ženklai:
                          Click image for larger version  Name:	zenklinimas27.jpg Views:	1 Size:	8,4 kB ID:	1760025 Click image for larger version

Name:	image_93040.png
Views:	117
Size:	39,1 kB
ID:	1760027
                          Šis ženklas atitinka tai, ką pas mus pagal KET leidžia važinėtis šaligatviais, t.y. rinktis tiek važiuojamą dalį, tiek šaligatvį.

                          Comment


                            Žmogaus teisė jaustis saugiu šaligatvyje be jokių išlygų turi būti vertinama labiau nei teisė paspirtuku skrieti nestojant per perėjas ar skrosti pėsčiųjų minias su slalomo elementais.

                            Dabartinis leistinas 20 ar 25 km/ h greitis šaligatviuose yra akivaizdžiai per didelis, ypač atsižvelgiant į tai kad el. paspirtukai, skirtingai nuo dviračių, yra mažiau pastebimi.

                            Comment


                              Parašė Romas Rodyti pranešimą
                              Žmogaus teisė jaustis saugiu šaligatvyje be jokių išlygų turi būti vertinama labiau nei teisė paspirtuku skrieti nestojant per perėjas ar skrosti pėsčiųjų minias su slalomo elementais.

                              Dabartinis leistinas 20 ar 25 km/ h greitis šaligatviuose yra akivaizdžiai per didelis, ypač atsižvelgiant į tai kad el. paspirtukai, skirtingai nuo dviračių, yra mažiau pastebimi.
                              Kai reikia paspirtuku važiuoti šaligatviu, visada važiuoju pėsčiojo ėjimo greičiu, bet beveik kasdien sutinku chuliganiškai nardančių tarp pėsčiųjų "kolegų" ir "kolegių". Ir tokių visada bus, kaip ir keliuose neįmanoma išnaikinti nardančiųjų.

                              Comment


                                VZ.LT 2019.11.20
                                „Bolt“ skaičiuoja pirmojo paspirtukų sezono rezultatus
                                Lapkričio 20 d. paslaugos tiekimą žiemai sustabdęs operatorius nurodo, kad Lietuvoje elektriniais paspirtukais „apvažiuota 11 kartų aplink Žemę“. Tai turėtų reikšti 440.000 nuvažiuotų km. Bolt“ pranešime nurodoma, kad rezultatai Vilniuje ir Kaune rodo šalyje įvykusią „mikromobilumo revoliuciją“. (...)

                                Po pirmojo paspirtukų sezono „Bolt“ pastebi, kad šių transporto priemonių naudotojai Lietuvoje pasižymi atsakingumu.

                                https://www.vz.lt/transportas-logist...#ixzz65qr8YrQV
                                Ypač nudžiugino PiaRinio pranešimo frazė, kad šių transporto priemonių naudotojai Lietuvoje "pasižymi atsakingumu."

                                Comment


                                  Nesuprantu, kodėl žiemą negalima jais nauduotis? Tas pats su dviračių nuoma. Kažkokia nesamonė. Aišku tikiu, kad nauduosis mažiau, bet Vilnius žiemą tampa negyvu miestu.

                                  Comment


                                    Parašė Resutas Rodyti pranešimą
                                    Nesuprantu, kodėl žiemą negalima jais nauduotis? Tas pats su dviračių nuoma. Kažkokia nesamonė. Aišku tikiu, kad nauduosis mažiau, bet Vilnius žiemą tampa negyvu miestu.
                                    Esant tikrai žiemai su sniegu ir ledu jais būtų pavojinga važiuoti. Kitas dalykas, kad tų tikrų žiemų beveik nebebūna, tai tikrai galėtų tiesiog reaguoti į orą. Tas padėtų ir rismo problemas spręsti, kuris artėjant žiemai darosi tiesiog absurdiškas.
                                    Post in English - fight censorship!

                                    Comment


                                      Parašė Resutas Rodyti pranešimą
                                      Nesuprantu, kodėl žiemą negalima jais nauduotis? Tas pats su dviračių nuoma. Kažkokia nesamonė. Aišku tikiu, kad nauduosis mažiau, bet Vilnius žiemą tampa negyvu miestu.
                                      nes ličio jonų baterijos mūsų žiemos neatlaiko. Neveltui elektromobiliuose jos yra šildomos. O dėl dviračių tai naudoti gal ir būtų galima, jeigu takai būtų prižiūrimi. Bent jau šiaurinėje miesto dalyje tai praeita žiema to nebuvo. Geriausiua tveju bobcatas prvažiavęs po didesnio snygio.

                                      Comment


                                        Manau, kad su laiku bus ir žiemą. Nebūtina juk viso miesto padengt, šaltuoju sezonu galima skatint trumpesnes keliones, pvz., būtent centre (kur užterštumas labai didelis, o ir dangos valomos dažniau).

                                        Paspirtukams galima dėti žiemines padangas, kaip ir dviračiams. Aišku, reikalauja papildomų lėšų.

                                        Comment


                                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                          Paspirtukams galima dėti žiemines padangas, kaip ir dviračiams. Aišku, reikalauja papildomų lėšų.
                                          Klausimas ar paspirtukams veiktų žieminės padangos. Dviračiams labai gerai padangos su šipais šonuose. T.y. važiuojant tiesiai liečiasi tik guma, sukant į posūkį dviratis truputi prigula ir šipai taip pat liečiasi su kelio danga. Paspirtukai lyg ir mažiau guldomi į posūkį.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X