Reiketu daugiau medziagos is anglakalbiu saltiniu, nes toki saltini kaip Varlamovas ar Gershmanas dauguma lietuviu nepriima kaip autoriteta vien del to is kur jie yra kile. O angliakalbiu source'u mazai, nes jie tokius briedus stengiasi nedaryti.
Gal jau laiaks kurti Kaunas.wtf, Klaipeda.wtf.... arba tiesiog Lietuva.WTF
Reiketu daugiau medziagos is anglakalbiu saltiniu, nes toki saltini kaip Varlamovas ar Gershmanas dauguma lietuviu nepriima kaip autoriteta vien del to is kur jie yra kile. O angliakalbiu source'u mazai, nes jie tokius briedus stengiasi nedaryti.
"Tvarkau miestą" turėtų būti skirtas visai Lietuvos teritorijai, nepriklausomai nuo savivaldybių. Pranešimai automatiškai keliautų į reikiamą savivaldybę.
Vat kitas kalusimas, kaip iškomunikuoti pvz. Kalipėdos savivaldybėi, akd tvorelės yra blogai? Reikia vietinio Varlamovo...
Reikia, kad bent forumo klaipėdiečiai (nors galima apsimest ir pasipiktinusiu Klaipėdos svečiu) nusiųstų savivaldybei Varlamovo video su prakeiksmais tvorelėms ir lietuviškus prakeiksmus tai Klaipėdos tvorelei. Na, arba bent nuotraukų iš šitos temos pradžios su sudaužytom tvorelėm.
Ne tik stagnuoja, o net degraduoja kai kuriais atžvilgiais (tvorelės, п sankryžos pėstiesiems, švesoforų derinimas tik pagal automobilių srautus, dviračiai tik ant šaligatvių, pigus negražus dizainas, nesąmoningų stoginių statymas ir čerpinių stogų naikinimas senamiesčiuose). Dėl Kauno, tai jį būtina įtraukti į tvarkaumiesta. Viešumas skatintų galinčiuosius spręsti problemas, o kitiems padėtų jas pamatyti ir skatintų apmąstyti.
"Tvarkau miestą" turėtų būti skirtas visai Lietuvos teritorijai, nepriklausomai nuo savivaldybių. Pranešimai automatiškai keliautų į reikiamą savivaldybę.
Vat kitas kalusimas, kaip iškomunikuoti pvz. Kalipėdos savivaldybėi, akd tvorelės yra blogai? Reikia vietinio Varlamovo...
Ne tik stagnuoja, o net degraduoja kai kuriais atžvilgiais (tvorelės, п sankryžos pėstiesiems, švesoforų derinimas tik pagal automobilių srautus, dviračiai tik ant šaligatvių, pigus negražus dizainas, nesąmoningų stoginių statymas ir čerpinių stogų naikinimas senamiesčiuose). Dėl Kauno, tai jį būtina įtraukti į tvarkaumiesta. Viešumas skatintų galinčiuosius spręsti problemas, o kitiems padėtų jas pamatyti ir skatintų apmąstyti.
Jei pykstat dėl stagnacijos, tai matyt dėl to kad Klaipėda ne miestas, o uostą aptarnaujanti gyvenvietė Jau Šiauliai pastaruosius pora metų pradėjo galvą kelt prieš Klaipėdą, kas liečia ekonomiką.
Dėl infrastruktūros vystymo, tai tokie visokie rūpinimaisi dėl detalių bent jau ateina į Kauną , kaip į Vilnių atėjo prieš keletą metų. Paskui jau Klaipėda, Šiauliai. Galima pagirt, kad bent jau šiam forume kauniečiai po truputį darosi kritiškesni savo miesto vystymui, nors sumoj atsilieka nuo Vilnius, o aš vienas neprišokinėsiu už visus
Klaipedos infrastruktura tvarko visiski analfabetai. Jau senokai palaidojau si miesta kaip pritaikyta gyvenimui. Vis toliau ir toliau juda link tvarios Rasejos glubinkos lygio.
Tvorelemis jie sugalvojo apsaugoti pesciuosius.... jei automobilis uzsoks ant tokios tvoreles tai yra desimtys video kaip jos skeveldros skrieja tolyn ir suzaloja niekuo nekaltus zmones toli nuo ivykio vietos. Be situ tvoreliu realiai yra saugiau nei su jom. Jos yra skirtos isskirtinai TIK nukreipti zmoniu srauta prie vietu pereiti gatve salia didesniu blogai apgalvotu sankryzu.
Nuo automobiliu dalinai gali apsaugoti autostradu atmusejai, bet jei cia toki irengtu visiskai neliktu vietos praeiti. Nes smugio metu jis isilenkia ir vistiek buk ten pestysis, jis galimai patirtu traumu. Saugiausias budas tai mazinti greiti ir nedaryti autostradu mazam mieste.
STRe berods yra reikalavimas atitraukti nuo važiuojamosios dalies ar per 50 cm, tai jie tą ir vanoja. Čia dar nieko, man tenka su VMS ginčytis dėl šito ir D ir net Ds kategorijos gatvelėse.
Atitvarą nuspręsta pastatyti įvertinus tai, kad šioje vietoje yra gana siauras šaligatvis, o šalia esanti gatvė – judri.
<...>
Apsauginę tvorelę, anot Klaipėdos savivaldybės Transporto skyriaus vyriausiojo specialisto Vidmanto Paliako, nuspręsta įrengti dar ir atsižvelgus į tai, jog prieš kurį laiką ten buvo nutikęs eismo įvykis, kurio metu automobilis buvo peršokęs per šaligatvio bortą.
Nyderlandų kosmonautai meldžiasi transporto rūšių atskyrimui, o tvorelės tėra viena iš priemonių to pasiekti.
Aišku Nyderlanduose ar toje pačioje Vokietijoje labiau paplitę visokių erškėtrožių ar panašių bruzgynų juostos, bet pvz. Helsinkyje, kuriame nėra jokios gatvių augmenijos, tvorelės ar stulpeliai yra įprastas dalykas.
Važinėjant Kaune man susidarė įspūdis, kad tvorelės visų pirma statomos tam, kad nebūtų stabdymų/sustojimų/stovėjimų vietose, kuriose to daryti nereikia ar negalima (visų tų - ai aš čia tik trumpam, numesiu mašiną 5 minutėm su avariniais, ai aš čia tik uošvienę 85 metų išleisiu ant gatvės, aš čia tik 5 siuntinius į 3 skirtingus pastatus atvežiau, negi dabar parkingo ieškosiu).
O vaikštant pėsčiomis yra akivaizdu, kad sąlygos pėstiesiems krabyne sudarytos kur kas geresnės, nei buvo anksčiau.
Santykinai geresnės sąlygos, bet dar ne Nyderlandų kosminės technologijos kaip kai kuriems norėtųsi
Apie tvoreles, kaip problemą, net nesusimąstytum nei kaip pėsčiasis, nei kaip vairuotojas, nebent kaip parkuotojas arba megėjas kirsti gatvę ne per perėją
Važinėjant Kaune man susidarė įspūdis, kad tvorelės visų pirma statomos tam, kad nebūtų stabdymų/sustojimų/stovėjimų vietose, kuriose to daryti nereikia ar negalima (visų tų - ai aš čia tik trumpam, numesiu mašiną 5 minutėm su avariniais, ai aš čia tik uošvienę 85 metų išleisiu ant gatvės, aš čia tik 5 siuntinius į 3 skirtingus pastatus atvežiau, negi dabar parkingo ieškosiu).
O vaikštant pėsčiomis yra akivaizdu, kad sąlygos pėstiesiems krabyne sudarytos kur kas geresnės, nei buvo anksčiau.
Tvoreles rodo vairuotojui, kad toje gatveje jam yra saugu. Jokie adekvatus pestieji per jas neturetu lipti, todel i kelia reikia kreipti maziau demesio. Antra, jei pestysis kazkaip atsidurs vaziuojamojoje dalyje, jis simta procentu debilas ir pats bus kaltas, todel galima virsyti greiti. Tvoreles lyg duoda vairuotojui apsaugos ir savo virsenybes jausma, rodo visiska jo prioriteta gatveje, kur tera dvi juostos ir cia apskritai turetu buti 30kmh ribojimas bei bendra erdve, o ne vaizduojama autostrada.
Neteko girdėti, kad vairuotojai tvoreles priima kaip paididinto leistino greičio ženklą.
Gal net priesšingai, nes tvorelės neretai būna netoli prėjų (kad ir pvz Kestučio g. padarė neseniai prie perėjų, kad neitų netoli perėjos, o eitų per perėją)
Čia kai tvorelės tik labai nedaug, o ne palei visą gatvę.
Jeigu būna ištisa tvorelė paleii visą gatvę, o gatvė plati ir tiesi, tikrai daug kas viršija greitį. Einant šaligatviu jaučiasi, kad tikrai ne penkiasdešimt važiuoja. Ir nejauku eiti. Pvz., Kaune, Birštono gatvėje.
Tvorelės, jų statymas, dažymas kainuoja pinigus. Paskui jos atima iš žmonių dalį šaligatvio ir apsunkina jo valymą. Jeigu į tvorelę trenkiasi lekiantis budulio automobilis, ji gali padėti užmušti arba bent sužaloti aplinkinius žmones arba patį budulį.
Komentuoti: