Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Tvorelės

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Giedraičių ir S. Fino g. Atrodo gerai. Prie ko tikrai galima prikibt, tai prie prastai išlietų dviračių takų ir auto kelio. Kraštai daug kur yra nepilnai baigti. Matosi keliose foto. O tvoros atrodo tikrai gražiai.









    https://citify.eu/giedraiciu-ir-s-fino-g/

    Comment


      #62
      Parašė Muzungus Rodyti pranešimą

      Kam investuoti i tai kas turi buti sulyginta su zeme ASAP?
      Nebūkit toks savikritiškas. O gal kaip tik, būkit?

      Comment


        #63
        Viršupio g. sankryžos rekonstrukcija į žiedą. Man tik įdomu, tie pertekliniai atitvarai saugos žmones nuo automobilių ar priešingai?
        Attached Files
        Aviate, navigate, communicate

        Comment


        • abruo
          abruo commented
          Editing a comment
          Sakyčiau, nuo laukinių gyvūnų jie. Vienintelis paaiškinimas.

        #64
        Kaunas, Kleboniškis. Gal galite pasakyti ką nuo ko saugo ši tvorelė?
        Click image for larger version  Name:	tvorele1.jpg Views:	1 Size:	554,4 kB ID:	1805356


        Click image for larger version

Name:	image_99074.jpg
Views:	676
Size:	554,4 kB
ID:	1805360
        Paskutinis taisė Romas; 2020.05.31, 19:33. Priežastis: Sumažintas dublis
        Kaunas yra Kaunas

        Comment


          #65
          Parašė Vaidosius Rodyti pranešimą
          Kaunas, Kleboniškis. Gal galite pasakyti ką nuo ko saugo ši tvorelė?
          Click image for larger version  Name:	tvorele1.jpg Views:	1 Size:	554,4 kB ID:	1805356
          Saugo nuo įvairaus plauko šoferių, kurie parkuoja automobilius ant miško paklotės, kad būtų arčiau eiti pasivaikščioti.

          Comment


            #66
            Parašė PoDV Rodyti pranešimą
            Šaligatvio (galbūt pėsčiųjų ir dviračių tako) įrengimo darbai Raudondvario pl.
            Click image for larger version

Name:	raudondvario1.jpg
Views:	2005
Size:	472,9 kB
ID:	1813325

            .
            Nu kokio velnio jie tas tvoreles deda? Jau net Rusija visur bando nuiminet, kur savo laiku pristate, o sitie tik isibegeja. Kvailiai.

            Comment


              #67
              Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

              Nu kokio velnio jie tas tvoreles deda? Jau net Rusija visur bando nuiminet, kur savo laiku pristate, o sitie tik isibegeja. Kvailiai.
              otkatai, ES lesu isisavinimas geresnis, be to argi draugams gaila. Is tiesu tai cia kosmaras

              Comment


                #68
                Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                Nu kokio velnio jie tas tvoreles deda? Jau net Rusija visur bando nuiminet, kur savo laiku pristate, o sitie tik isibegeja. Kvailiai.
                Čia ne naujos tvorelės. Įrengė gal prieš 5 metus. Tvorelės saugo, kad vaikai į gatvę neišlėktų.

                Comment


                  #69
                  Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                  Čia ne naujos tvorelės. Įrengė gal prieš 5 metus. Tvorelės saugo, kad vaikai į gatvę neišlėktų.
                  pagal jūsų pasakymą, tai kiekviena gatvė turėtų tureti tvoreles, nes jos tam "kad vaikai į gatvę neišlėktų". kvailas argumentas. tikiuosi kada nors išlys, kas iš to pelnosi.
                  Kaunas yra Kaunas

                  Comment


                    #70
                    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                    Čia ne naujos tvorelės. Įrengė gal prieš 5 metus. Tvorelės saugo, kad vaikai į gatvę neišlėktų.
                    o vaikas negali pasilenkti ir pralisti po ta tvorele? Ar be tvoreles jis nesupranta, kad ten gatve? O kodel jis negali isbegti ten kur ta tvorele baigiasi? net nejuokinga skaitant toki argumenta.

                    Comment


                      #71
                      Parašė Vaidosius Rodyti pranešimą

                      pagal jūsų pasakymą, tai kiekviena gatvė turėtų tureti tvoreles, nes jos tam "kad vaikai į gatvę neišlėktų". kvailas argumentas. tikiuosi kada nors išlys, kas iš to pelnosi.
                      Tiesą sakant, kažkas panašaus ir vyksta, kur šaligatvis neatskirtas veja arba labai siauru vejos ruožu.

                      Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                      o vaikas negali pasilenkti ir pralisti po ta tvorele? Ar be tvoreles jis nesupranta, kad ten gatve? O kodel jis negali isbegti ten kur ta tvorele baigiasi? net nejuokinga skaitant toki argumenta.
                      Kad dviračiais neišlėktų, ar šiaip neišbėgtų užsidūkę.

                      P.S. Suprantu argumentuos "prieš", kai automobilis trenkiasi į tvorelę. Galbūt geriau būtų atsisakyti tvorelių.
                      Paskutinis taisė PoDV; 2020.07.08, 13:50.

                      Comment


                        #72
                        Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                        Tiesą sakant, kažkas panašaus ir vyksta, kur šaligatvis neatskirtas veja arba labai siauru vejos ruožu.



                        Kad dviračiais neišlėktų, ar šiaip neišbėgtų užsidūkę.

                        P.S. Suprantu argumentuos "prieš", kai automobilis trenkiasi į tvorelę.
                        Ten, kur veja, tai net ir rusų GOST'ai neliepia tvoreliuot. O šiaip tvorelių paskirtis net ne tokia. Jos naudojamos ten, kur reikia sureguliuoti didelius srautus susibūrimų vietose, kur galj įvykti sumaištis bei susistumdymai. Pvz. stotelėse ar prie mokyklos vartų. Tiesiog takui atskirti net nėra logikos, nes jei jau buvo nutiestas takas šalia asfalto, vadinasi ten yra saugu. Jei visgi nesaugu, tai gal greičio režimas blogai parinktas? Aišku visuomet lengviausia apkaltint silpniausią ir pasodint už grot... tvoros.

                        Comment


                          #73
                          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                          Ten, kur veja, tai net ir rusų GOST'ai neliepia tvoreliuot. O šiaip tvorelių paskirtis net ne tokia. Jos naudojamos ten, kur reikia sureguliuoti didelius srautus susibūrimų vietose, kur galj įvykti sumaištis bei susistumdymai. Pvz. stotelėse ar prie mokyklos vartų. Tiesiog takui atskirti net nėra logikos, nes jei jau buvo nutiestas takas šalia asfalto, vadinasi ten yra saugu. Jei visgi nesaugu, tai gal greičio režimas blogai parinktas? Aišku visuomet lengviausia apkaltint silpniausią ir pasodint už grot... tvoros.
                          Senasis Ukmergės plentas (pasakysit, kad čia Vilniaus r., kaimas, bet), šalia yra dviračių/pėsčiųjų takas max 1,5 m pločio. https://www.google.lt/maps/@54.78630...2!8i6656?hl=lt Juo eina/bėgioja žmonės, veda šunis, važinėja dviratininkai. Man visada važiuojant baisu, kad koks pyplys, nors ir su šalmu, su dviračiu netyčia nenulėktų į gatvę, apsilenkiant dėdė nedėtų kojos ant važiuojamosios dalies ir pan. Policininkų ant važiuojamos dalies ten daug priguldyta, bet net aš (be X6 ar Q7) labai pasistengti turiu nevažiuoti daugiau 60km/h. Tokios tvoros yra reikalingos, jos ne dėl grožio, jos dėl saugumo.

                          Comment


                            #74
                            Vat, jeigu būtų bent 3,5 m tako plotis, pan. kaip Mykolo Lietuvio g./Ukmergės g., tai tvora šalia nemaišytų. Aišku geriau būtų atitvarai nuo mašinų, kad mažiau nuolaužų išsiskraidytų.
                            ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                            Comment


                              #75
                              Parašė Kitas Rodyti pranešimą

                              Senasis Ukmergės plentas (pasakysit, kad čia Vilniaus r., kaimas, bet), šalia yra dviračių/pėsčiųjų takas max 1,5 m pločio. https://www.google.lt/maps/@54.78630...2!8i6656?hl=lt Juo eina/bėgioja žmonės, veda šunis, važinėja dviratininkai. Man visada važiuojant baisu, kad koks pyplys, nors ir su šalmu, su dviračiu netyčia nenulėktų į gatvę, apsilenkiant dėdė nedėtų kojos ant važiuojamosios dalies ir pan. Policininkų ant važiuojamos dalies ten daug priguldyta, bet net aš (be X6 ar Q7) labai pasistengti turiu nevažiuoti daugiau 60km/h. Tokios tvoros yra reikalingos, jos ne dėl grožio, jos dėl saugumo.
                              Pats prisipazinai, kad pastoviai virsiji greiti salia gyvenamuju namu, ten kur riba yra 50, sakai labai sunku nevaziuoti maziau 60. Del kokio saugumo, saugumo nuo tu, kurie nemoka pedos nuo pedalo atleist? Tai cia ir betonines tvoros nepades. Kodel nereikalauji tvoreles tarp eismo juostu, o jei kazkas is priespriesines juostos keliais laipsniais vaira pasuks?

                              Comment


                                #76
                                Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                                Pats prisipazinai, kad pastoviai virsiji greiti salia gyvenamuju namu, ten kur riba yra 50, sakai labai sunku nevaziuoti maziau 60. Del kokio saugumo, saugumo nuo tu, kurie nemoka pedos nuo pedalo atleist? Tai cia ir betonines tvoros nepades. Kodel nereikalauji tvoreles tarp eismo juostu, o jei kazkas is priespriesines juostos keliais laipsniais vaira pasuks?
                                Čia ne tvorelės padės, o visokie iškreivinimai ir salelės.

                                Comment


                                  #77
                                  Parašė Kitas Rodyti pranešimą

                                  Senasis Ukmergės plentas (pasakysit, kad čia Vilniaus r., kaimas, bet), šalia yra dviračių/pėsčiųjų takas max 1,5 m pločio. https://www.google.lt/maps/@54.78630...2!8i6656?hl=lt Juo eina/bėgioja žmonės, veda šunis, važinėja dviratininkai. Man visada važiuojant baisu, kad koks pyplys, nors ir su šalmu, su dviračiu netyčia nenulėktų į gatvę, apsilenkiant dėdė nedėtų kojos ant važiuojamosios dalies ir pan. Policininkų ant važiuojamos dalies ten daug priguldyta, bet net aš (be X6 ar Q7) labai pasistengti turiu nevažiuoti daugiau 60km/h. Tokios tvoros yra reikalingos, jos ne dėl grožio, jos dėl saugumo.
                                  Man net trūksta žodžių apibūdinti tam bardakui, kuris čia padarytas. Negana to, kad valstybinės reikšmės kelias eina tiesiai per miegamus kvartalus, tai dar bandoma apsimesti, jog tai netranzitinė gatvė ir tiesti takus tiesiai prie borto. Tvorelės čia ne sprendimas, o kompresas lavonui.

                                  Comment


                                    #78
                                    Kaunas toliau ramiai tveriasi. Vaidoto g. Šiaip šita gatvė dvelkia "rusynu", tai dabar vaizdas dar "pagerintas".
                                    Attached Files
                                    Kaunas yra Kaunas

                                    Comment


                                      #79
                                      Kauno logika: pripaišom rombų, kad įspėtume vairuotoja apie artėjančią pėsčiųjų perėja, nes vairuotojai tai pamiršta, bet kartu pristatom tvoras, kad vairuotojai galėtų nesiparinti dėl pėsčiųjų ir lakstyti gatvėje, nes jie per tvoras neišoks į gatvę. Kas ten pas juos su saugumo ir urbanistikos suvokimu galvoje.

                                      Comment


                                        #80
                                        Parašė R.D. Rodyti pranešimą
                                        Kauno logika: pripaišom rombų, kad įspėtume vairuotoja apie artėjančią pėsčiųjų perėja, nes vairuotojai tai pamiršta, bet kartu pristatom tvoras, kad vairuotojai galėtų nesiparinti dėl pėsčiųjų ir lakstyti gatvėje, nes jie per tvoras neišoks į gatvę. Kas ten pas juos su saugumo ir urbanistikos suvokimu galvoje.
                                        Rombai perspėja apie perėjas, o ne apie prieš perėjas išbėgančius.
                                        Perėja neužtverta tvorele, tad ar prieš perėją pristatyta tvorelių, ar nepristatyta - tai niekaip nekeičia rombų prasmingumo (nes rombai būtent tik apie perėjas įspėja, kuri abiem atvejais neužtverta tvorele)

                                        Comment

                                        Working...
                                        X