Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Nauja gatvė Žemuosiuose Šančiuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • thomcius
    replied
    Parašė Euronymous Rodyti pranešimą


    Iš tikro abejoju aš jų kompetencija ir netgi labai. Pvz.:


    Nemuno krantinė turi būti skirta spūsčių Juozapavičiaus prospekte apvažiavimui, bet netaps tranzitinę? Eismo organizavimo brėžinio taip pat nesimato tai kokios kategorijos gatvė ten tada bus? Tranzitinė ar vis dėl to ne?


    Aš išvis sakau kad iš ten reikia lauktvisas tas mašinas sutvarkyti aplinką, panaikint ten žvyrkelį ir tiek.
    Tranzitinė gatvė reiškia, kad tu pravažiuoji rajoną, kai tau nieko nereikia tame rajone. O jei tau reikia kažko tame rajone, tarkim šiuo atveju Nemuno krantinėje, tai tu gali išsukti ten kur ta gatvė prasideda ir pasiekti tikslą, o ne naudotis ja, kad vėl sugrįžti į tranzitinę gatve apvažiuojant kamštį. Tad iš tranzitinės gatvės dings vairuotojai kurie vidurį tranzitinės gatvės bando padaryti kairį posūkį ir stabdo tranzitinį eismą.

    Tiems "espertams" kurie sako, kad netilps ir kliaujasi savo vaizduote ar "bobutė sakė' ne brėžiniais, tai prisegu nuorodą, kur planas uždėtas ant topo nuotraukos ir matosi ar tilps ar ne. Ten didesnė bėda, kad daug sklypų užgrobę mūsų visų miesto žeme ir galbūt kai kam atrodo jog ten nėra vietos.

    http://www.kaunas.lt/wp-content/uplo...o-krantine.pdf

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    KVIEČIA: ĮVERTINKITE PLANUOJAMUS POKYČIUS NEMUNO KRANTINĖJE IR PATEIKITE SIŪLYMUS

    https://kauno.diena.lt/naujienos/kau...ulymus-1080176

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Euronymous Rodyti pranešimą


    Iš tikro abejoju aš jų kompetencija ir netgi labai. Pvz.:


    Nemuno krantinė turi būti skirta spūsčių Juozapavičiaus prospekte apvažiavimui, bet netaps tranzitinę? Eismo organizavimo brėžinio taip pat nesimato tai kokios kategorijos gatvė ten tada bus? Tranzitinė ar vis dėl to ne?
    Suprantu, nebent tai turi omeny. Vietoje to, kad visus užkištų sukdamas į kairę Juozapavičiaus pr., savo tikslą pasieks važiuodamas Nemuno krantine.

    Aš paprasčiau pasakysiu, reikia tiesiog sutvarkyti kairiuosius posūkius Juozapavičiaus gatvėje. Sutvarkyti tuos debiliškus šviesoforus, kuriais nepatogu naudotis, sumažinti iki minimumo (geriau tiesiog panaikinti visus) nereguliuojamus kairiuosius posūkius Juozapavičiaus gatvėje.

    Komentuoti:


  • Euronymous
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Sakai, kad projektavimo įmonė ant tiek nekompetetinga ir rimtai apsijuoks nelikus vietos takui?
    Ar sakai, kad iš piktų paskatų projektavimo įmonė meluoja? Ir kas tada realybėje atsitiks? Nebus tako?



    Tai, kad skirtumas tarp tako prilipdyto prie kelio ir esamo projekto tik ta siaura krūmų juosta. Ne asfalto netgi plotelis, o želdinių.

    Iš tikro abejoju aš jų kompetencija ir netgi labai. Pvz.:
    „Spūstis ir padidėjusį avaringumą A. Juozapavičiaus prospekte dažnai lemia transporto priemonių kairieji posūkiai. Sutvarkytas kelias palei upę padidintų prospekto eismo pralaidumą, bet tuo pačiu krantinė netaptų tranzitine susisiekimo arterija“, – patikino L. Naujokaitis.
    Nemuno krantinė turi būti skirta spūsčių Juozapavičiaus prospekte apvažiavimui, bet netaps tranzitinę? Eismo organizavimo brėžinio taip pat nesimato tai kokios kategorijos gatvė ten tada bus? Tranzitinė ar vis dėl to ne?

    Click image for larger version

Name:	image_122662.png
Views:	914
Size:	304,9 kB
ID:	1968270

    Poto iš kur čia tokie ženklai ištraukti? Tokių ženklų Lietuvoje gi net nėra, tai apie kokia mes dar kompetencija kalbam?


    Aš išvis sakau kad iš ten reikia lauktvisas tas mašinas sutvarkyti aplinką, panaikint ten žvyrkelį ir tiek.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Euronymous Rodyti pranešimą

    Tai va kad tos vietos ten tiek nėra, tos vizualizacijos nerealistiškos
    Sakai, kad projektavimo įmonė ant tiek nekompetetinga ir rimtai apsijuoks nelikus vietos takui?
    Ar sakai, kad iš piktų paskatų projektavimo įmonė meluoja? Ir kas tada realybėje atsitiks? Nebus tako?


    Parašė Euronymous Rodyti pranešimą
    net jei ir būtų, manau tokiose vietose turėtų bandoma kiek įmanomą mažiau asfalto "pritriest", o ne atvirkčiai.
    Tai, kad skirtumas tarp tako prilipdyto prie kelio ir esamo projekto tik ta siaura krūmų juosta. Ne asfalto netgi plotelis, o želdinių.

    Komentuoti:


  • Euronymous
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Atskiru tokiu važiuot maloniau, jei yra vietos, kodėl gi ne?
    Tai va kad tos vietos ten tiek nėra, tos vizualizacijos nerealistiškos, net jei ir būtų, manau tokiose vietose turėtų bandoma kiek įmanomą mažiau asfalto "pritriest", o ne atvirkčiai.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Atskiru tokiu važiuot maloniau, jei yra vietos, kodėl gi ne?
    Suprantu, jei nebūtų vietos, kaip Vilniuje Šnipiškėse, kur atskirų takų tiesimas kelia klausimų. Čia vietos yra, takas tranzitinis-rekreacinis, gal net geriau visu ilgiu vesti kaip atskirą taką.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Euronymous Rodyti pranešimą

    Kam ten tas atskiras dviračių takas jeigu gatvė nėra tranzitinė? Bendras tegul būna.
    Atskiru tokiu važiuot maloniau, jei yra vietos, kodėl gi ne?

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Jeigu jie sugebės padaryt kad idiotai nelakstytų su mašinomis tai bus didingas Kauno laimėjimas

    Komentuoti:


  • Euronymous
    replied
    Parašė bimbam Rodyti pranešimą
    Vėl pajudėjo projektas ir yra naujos vizualizacijos. Linkas

    Prieš ir po

    Click image for larger version

Name:	02-2048x1150.jpg
Views:	257
Size:	200,1 kB
ID:	1968113
    Medžiai vietoj parkavimo vietų, pėsčiųjų takas prie Nemuno tapo nebe toks juokingai siauras, dvirtakis pakeltas iki gatvės lygio, kas gerokai sumažina gatvės plotą skirtą automobiliams ir padaro gatvę patrauklesnę. Dvirtakis želdiniais atskirtas nuo pėsčiųjų (ačiū), įrengtos poilsiavietės, atsirado suolelių gatvės lygyje, ir sako kad bus leidžiama tik lengviesiems automobiliams. Taip pat, žadama tai:
    Vis dėlto, milžiniškų parkavimo aikštelių prie daugiabučių likimas neaiškus.

    Dabar projektas atrodo gerokai geriau ir išaugo nuo kažkokios naujos gatvės visiškame užkampyje, iki visai normalios, patenkinamos tokiai vietai ir miestui naudingos gatvės.
    Kam ten tas atskiras dviračių takas jeigu gatvė nėra tranzitinė? Bendras tegul būna.

    Komentuoti:


  • bimbam
    replied
    Vėl pajudėjo projektas ir yra naujos vizualizacijos. Linkas

    Prieš ir po

    Click image for larger version  Name:	02-2048x1150.jpg Views:	0 Size:	200,1 kB ID:	1968113
    • Medžiai vietoj parkavimo vietų
    • Pėsčiųjų takas prie Nemuno tapo nebe toks juokingai siauras
    • Dvirtakis pakeltas iki gatvės lygio, kas gerokai sumažina gatvės plotą skirtą automobiliams ir padaro gatvę patrauklesnę
    • Dvirtakis želdiniais atskirtas nuo pėsčiųjų (ačiū)
    • Naujos poilsiavietės
    • Atsirado suolelių gatvės lygyje
    Taip pat, sako kad bus leidžiama tik lengviesiems automobiliams ir:
    Remiantis vakarų Europos saugaus eismo patirtimi, čia galimos iškiliosios sankryžos ir pėsčiųjų perėjos, susiaurinimai, geresnis apšvietimas, kelio ženklai, leidžiantys ne didesnį nei 30 km/val. greitį.
    Vis dėlto, milžiniškų parkavimo aikštelių prie daugiabučių likimas neaiškus.

    Dabar projektas atrodo gerokai geriau ir išaugo nuo kažkokios naujos gatvės visiškame užkampyje, iki visai normalios, patenkinamos tokiai vietai ir miestui naudingos gatvės.
    Paskutinis taisė bimbam; 2022.05.12, 21:32.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Kol kas atrodo, kad puiki žinia. Šiaip įdomu, ką galvoja KMS? Negi galvoja ieškoti normalaus projekto tokiai vietai ir padaryti viską tinkamai? Galėtų būti geras precedentas Kaune. Tada ir kitus projektus būtų lengviau daryti tinkamai ir pagal šiuolaikinio planavimo ir judumo principus.
    Nelabai kazka kalba apie mūsų kalbėtus pakeitimus. Pagrinde, kad nepažymėta kranto linija (neaišku ar nepatenka į ją) ir kt. biurokratiniai trūkumai.
    https://kaunas.kasvyksta.lt/2021/04/...alaus-trukumo/

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Kol kas atrodo, kad puiki žinia. Šiaip įdomu, ką galvoja KMS? Negi galvoja ieškoti normalaus projekto tokiai vietai ir padaryti viską tinkamai? Galėtų būti geras precedentas Kaune. Tada ir kitus projektus būtų lengviau daryti tinkamai ir pagal šiuolaikinio planavimo ir judumo principus.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė Litch Rodyti pranešimą
    A, tai stabdomas tik laikinai? Gal zinote kokius pakeitimus planuoja?
    Nestabdomas Projektavimas toliau vyksta, tačiau tie sprendiniai, kurie buvo pristatyti turi būti keičiami ir iš naujo viešinami. Kokie bus pakeitimai, sužinosime per antrąjį viešinimą

    Komentuoti:


  • Litch
    replied
    A, tai stabdomas tik laikinai? Gal zinote kokius pakeitimus planuoja?

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė Litch Rodyti pranešimą
    Projektas stabdomas.

    https://kaunas.kasvyksta.lt/2021/04/...ancios-zinios/

    Ar cia ta sanciu bendruomene prikaisiojo pagaliu i ratus, ar del kazko kito?
    Nestabdomas, o nepritarta projektiniams pasiūlymams. Projektas turi būti koreguojamas atsižvelgiant į išdėstytas visuomenės pastabas.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Litch Rodyti pranešimą
    Projektas stabdomas.

    https://kaunas.kasvyksta.lt/2021/04/...ancios-zinios/

    Ar cia ta sanciu bendruomene prikaisiojo pagaliu i ratus, ar del kazko kito?
    Iš kur -inai, kad stabdomas, o ne toliau vyks atsižvelgus į pastabų pasiūlymus?

    Komentuoti:


  • Litch
    replied
    Projektas stabdomas.

    https://kaunas.kasvyksta.lt/2021/04/...ancios-zinios/

    Ar cia ta sanciu bendruomene prikaisiojo pagaliu i ratus, ar del kazko kito?

    Komentuoti:


  • Čikupakas
    replied
    Kaune – protestas prieš Šančiuose planuojamą tiesti gatvę


    Penktadienį prie Kauno savivaldybės rūmų protesto akciją surengė keliolika Žemųjų Šančių rajono bendruomenės aktyvistų. Gyventojai piktinasi savivaldybės planais Nemuno krantinėje tiesti naują gatvę, dėl ko bus iškirsta 160 medžių. Savivaldybės atstovai tikina, kad žala bus kompensuota atsodinant medžius, taip pat atsižvelgiama į ir gyventojų lūkesčius.
    Reikia nieko netiesti ir nestatyti. Miestas turi atrodyt kaip miškas su šunkeliais
    Paskutinis taisė Čikupakas; 2021.04.02, 11:31.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Nepribrendus valdzia tokiam gatves konceptui tiesiog.. Pestiesiems, dviraciams pirmenybe? Wut??
    Dėl jų pėsčiųjų perėjų koncepto prieš kelias dienas bėgdamas koją truputį pasitempiau

    Dabar tiesiog juokiuos iš savo likimo, stebėdamas mašinas, lėtai eidamas per 20 m pločio perėjas, užvažiuos besinervinantis tai užvažiuos ...arba išlipęs apšauks/primuš
    Pastebėjau bent jau Kaune, kad mašinos tau sustoja, kai tu esi už kažkur 10-20 m nuo automobilio ir beeinant jau nori tau važiuot tiesiai ant kojų, nes labai ilgai tenka laukt, nebent tikisi, kad bėgtum, čia labai įdomus ir kritinis dalykas apie Kauno perėjas. Pauliau Kerai, įsidėmėk(it).

    Aš tokiu atveju mąstyčiau, kad tiesiog reikia skaičiuoti už kiek juostų yra pėstysis, jei bent 1 juosta, tada stot, bet palaukt kol paliks juostą, o ne važiuoti matuojant pėsčiojo greitį, prasilenkiant minimaliais atstumais, jei nebėgama. Šis faktorius stipriai sumažina norą vaikščioti Kaune, bent jau miegamuosiuose rajonuose tai tikrai.
    Paskutinis taisė PoDV; 2021.03.28, 21:59.

    Komentuoti:

Working...
X