Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
    Žinoma vėl etatiniai advokatai sakys "specialistai ir projektuotojai geriau žino", bet klausimas: kam šioje vietoje dešinysis "kaulo" kraštas taip užapvalinamas? kam tas išplatinimas? Kad sukdamas prieš eismą padangų negadintum?
    Beje ten, kur yra užapvalinimas važiavimui prieš eismą į pagrindinį kelią A14, palikta nemažai vėžių - turbūt ne vienas vairuotojas pasiklysta tame "kaulo formos" labirinte

    https://www.google.com/maps/@54.8647...oASAFQAw%3D%3D

    Comment



      Reikia pripažinti, kad mazgas fantastiškai debiliškas. Be Waze nepravažiuosi.

      Bet ir nestebina - kiek teko pastaruoju metu susidurti su kelių projektuotojais, visi su autizmo spektro sutrikimais.
      It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

      Comment


        Tai diedukas rimtai galvojo, kad jis važiuoja tuo jungiamuoju keliu.
        AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

        Comment


          Parašė Tomas Rodyti pranešimą

          Be Waze nepravažiuosi.
          Siūlyčiau į kelio ženklus kada užmesti akį

          Comment


            Parašė booraz Rodyti pranešimą
            Tai diedukas rimtai galvojo, kad jis važiuoja tuo jungiamuoju keliu.
            Jam nepasirodė keista, kad, įvažiuodamas iš kairės, atsidūrė kažkokiame labai keistame 3-jų juostų kelyje, kur visi važiuoja į jį? Ne, jis tiesiog tvarkingai "užėmė dešinę justą" ir davė gazo.
            Bent jau sustotų šalikelėje, jei galva susisuko.

            Comment


              viskas gerai su ženklinimu. puikiai matosi plytos.
              jei zmogus neziuri i zenklus, neziuri į horizontalų, nesupranta kad vaziuoja prieš eismą. tai jokie papildomi zenklai nepadės.
              juk čia vienetiniai atvejai.

              Comment


                Panaši vieta Lenkijoje: https://maps.app.goo.gl/H4hwyutmCHksDbXp9

                Comment


                  Pas lenkus kažkokie negražūs, aštrūs kampai. Lietuvoje gi autistas sėdintis prie kompo nubraižė gražią aštuoniukę ir gražius posūkio radiusus. Juk gražu ir brėžiny, ir nuotaukose iš kostmoso.
                  It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                  Comment


                    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                    Pas lenkus kažkokie negražūs, aštrūs kampai. Lietuvoje gi autistas sėdintis prie kompo nubraižė gražią aštuoniukę ir gražius posūkio radiusus. Juk gražu ir brėžiny, ir nuotaukose iš kostmoso.
                    Na austrams irgi nepasisekė... matyt daugiau vairuojančių senukų, tai irgi kampų neužapvalino, papildomų "plytų" prisikabino ir net draudžiamo posūkio ženklą pakabino. Zalcburgas – „Google“ žemėlapiai dar toli jiems iki mūsų ženklų matomumo

                    Comment


                      Pagal pėdsakus ant asfalto ir žvyro, Austrijoje ir Lenkijoje taip pat yra nepakaltinamų vairuotojų (nors nzn, gal ten kokia kelininkų spectechnika važiavo).
                      Bet kampai ir ženklai galimai dalį jų atgrasė. Užapvalinimas labai skatina ten važiuoti.
                      -

                      Comment


                        Gal užapvalinimus padarė, kad ateityje darant remontus būtu galima lengviau nukreipti eismą? Kaip pavyzdžiui čia:
                        https://maps.app.goo.gl/34Bxy43Jow92Ppjs6?g_st=ac

                        Comment


                          Parašė Premier Rodyti pranešimą
                          viskas gerai su ženklinimu. puikiai matosi plytos.
                          jei zmogus neziuri i zenklus, neziuri į horizontalų, nesupranta kad vaziuoja prieš eismą. tai jokie papildomi zenklai nepadės.
                          juk čia vienetiniai atvejai.
                          Net ir jauniems žmonėms pasitaiko prieš plytą kur nors pravažiuoti, ypač visokiuose parkinguose dažnai matom tokias situacijas, gal čia labiau problema, ar 93 metų žmogus tikrai gali saugiai važinėti ypač dar po sudėtingas sąnkryžas. Kiek iš pažįstamų tokio amžiaus žmonių drąsiai duotumėte raktelius?
                          Flickr

                          Comment


                            Grįžtant prie diskusijos apie amžių už vairo. Čia turbūt irgi problema tame, kad aplinkelyje nėra ženklų, nurodančių važiuoti su visais ratais?

                            Click image for larger version

Name:	FB_IMG_1758272267762.jpg
Views:	143
Size:	93,9 kB
ID:	2221110
                            https://www.delfi.lt/auto/baudos-kvi...mesi-120149308

                            Comment


                              Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                              Grįžtant prie diskusijos apie amžių už vairo. Čia turbūt irgi problema tame, kad aplinkelyje nėra ženklų, nurodančių važiuoti su visais ratais?
                              Ne, jūs esate neteisus, problema ne tame, kad aplinkelyje nėra ženklų, nurodančių važiuoti su visais ratais.

                              -

                              Comment


                                Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                                Ne, jūs esate neteisus, problema ne tame, kad aplinkelyje nėra ženklų, nurodančių važiuoti su visais ratais.
                                Tai gal ir A14 atveju problema ne plytų trūkumas?
                                Tiek vienas, tiek kitas atvejis įvyko dėl neadekvačių vairuotojų, kurių neadekvatumas greičiausiai įtakotas amžiaus. Deja, tačiau dabartinė medicininių patikrų sistema bei papildomo testavimo nebuvimas neapsaugo nuo tokių vairuotojų keliuose.

                                Comment


                                  Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                                  Tai gal ir A14 atveju problema ne plytų trūkumas?
                                  Problema ir plytų tūkumas, ir užapvalinimai, ir krypčių nuorodų dviprasmiškumas.
                                  Vakar per TV3 žinias rodė, kad gali būti nuoroda klaidinanti į Vilnių važiuoti tiesiai.
                                  Tam vairuotojui (nepriklausomai nuo amžaius) galėjo atrodyti, kad sukti į Vilnių reikia kitame (sekančiame) posūkyje, kur projektuotojai pasistengė padaryt patogius užapvalinimus važiavimui prieš eismą

                                  https://www.google.com/maps/@54.8650...oASAFQAw%3D%3D

                                  Comment


                                    Gal šiame forume lankosi protingesni nei aš, bet man, kaip prieš daug metų išsilaikiusiam vairuotojo teises iš pirmo karto (nes laikant egzaminą nėra nuolatinio spaudimo viršyti greitį, galima važiuoti gana lėtai, nėra daug netikėtų situacijų, pavojingų vietų ir pan.), bet praktiškai nevairuojančiam dėl prasto gaudymosi erdvėje ir iš dalies dėl agresyvios vairavimo kultūros Lietuvoje, valdant greitai lekiantį didelių gabaritų sunkų vežimą, panašios vietos tik dar kartą primena, kodėl nevairuoju.

                                    Bet pastebiu, kad dažnas vairuotojas, net ir patyręs, apskritai nemato ženklų ar tiesiog įpratęs nekreipti į juos dėmesio. Neretai kaip keleiviui, paklausus, ar vairuotojas matė tą ar aną ženklą, gaunu neigiamą atsakymą.
                                    Paskutinis taisė Cicilistas; Šiandien, 13:04.

                                    Comment


                                      Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                      Problema ir plytų tūkumas, ir užapvalinimai, ir krypčių nuorodų dviprasmiškumas.
                                      Vakar per TV3 žinias rodė, kad gali būti nuoroda klaidinanti į Vilnių važiuoti tiesiai.
                                      Tam vairuotojui (nepriklausomai nuo amžaius) galėjo atrodyti, kad sukti į Vilnių reikia kitame (sekančiame) posūkyje, kur projektuotojai pasistengė padaryt patogius užapvalinimus važiavimui prieš eismą

                                      https://www.google.com/maps/@54.8650...oASAFQAw%3D%3D
                                      Dar kartą - suklysti galima. Tačiau jei už vairo adekvatus žmogus, jis suvoks, kad važiuoja prieš eismą ir darys viską, kad sumažintų pavojaus tikimybę.
                                      Šiuo atveju:
                                      • Pravažiuota plyta;
                                      • Pravažiuoti maži trikampukai ant asfalto;
                                      • Pravažiuotas didelis trikampis ant asfalto;
                                      • Persirikiuota iš lėtėjimo juostos per dvi juostas į dešinę.
                                      Jūs rimtai galvojat, kad papildoma plyta padėtų tokiam vairuotojui susigaudyti aplinkoje..?

                                      Comment


                                        Sankryža įrengta siekiant kuo mažiau plėstis į aplinkines teritorijas. Gavom tokią savotišką skirtingų lygių sankryžą. Mane iš vis nustebino, kad tą A14 atkarpą nutiesė kaip kvazi greitkelį su 110 ribojimu. Pradžioj esu matęs brėžinių, kad turėjo eiti kelias kaip 2008 m. nutiestos atkarpos tęsinys, tik vietoje šviesoforų būtų turbožiedai, įskaitant ir sankryžą su 108 keliu.

                                        Nelinkęs dramatizuoti sankryžos dizaino, tai tiesiog deimantinės formos sankryža su apjungtais ale dviem žiedais (gaunasi kaulo forma). Tik galvoju, kad vis tik nereiktų kopijuoti žiedinių sankryžų ženklinimo iš Skandinavijos šalių (Švedija, Norvegija), o tiesiog likti prie to kaip žymi lenkai ir vokiečiai. Ties kiekvienu konkrečiu išvažiavimu po krypties rodyklę. Taip mažesnė tikimybė priveikti nesąmonių. 108 sankryža ties Vieviu gavosi tragedija.

                                        Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

                                        Silpna yra vairuotojų perspėjimo sistema apie "ne tą įvažiavimą".

                                        Austrija 200 metrų atkarpoje 4 plytos, 2 Falsch, rodyklės horizontaliajame ženklinime.
                                        Reiškia taip nutinka visur, tik kiti saugosi.


                                        Click image for larger version Name:	Screenshot 2025-09-17 215610.jpg Views:	0 Size:	151,3 kB ID:	2220870 Click image for larger version Name:	Screenshot 2025-09-17 215521.jpg Views:	0 Size:	58,7 kB ID:	2220869
                                        Tas "STOP - Falsch" yra visoje Europoje plintantis ženklas. Mūsų situaciją galimai gelbėjo, kad beveik neturime deimantinių sankryžų, marios laiko pasirinkti tinkamą kryptį. Tokios nelaimės kur tiesiog išlekia į priešingą eismo kryptį ir sukelia avariją, nepaisant mūsų vairavimo kultūros, santykinai retos. Iš kitos pusės, Europoje kur dideli eismo intensyvumai, jos yra pakankamai paveikios, todėl tokie ženklai ir atsiranda visur. Tokie ženklai pravers ir Lietuvoje kur skirtingų lygių sankryžos su keliais turinčius skiriamąją juostą.
                                        Paskutinis taisė PoDV; Šiandien, 14:33.

                                        Comment


                                          Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                                          Grįžtant prie diskusijos apie amžių už vairo. Čia turbūt irgi problema tame, kad aplinkelyje nėra ženklų, nurodančių važiuoti su visais ratais?

                                          Click image for larger version

Name:	FB_IMG_1758272267762.jpg
Views:	143
Size:	93,9 kB
ID:	2221110
                                          https://www.delfi.lt/auto/baudos-kvi...mesi-120149308
                                          Nuotrauka neįrodo, kad priekaba turi tik vieną ratą.
                                          It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                          Comment

                                          Working...
                                          X